Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:43 pm

"Min storesøster hedder Hayley og min tvillingesøster hedder Rita" svarede hun og smilede, "hmm.. hvad kan du godt lide?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:48 pm

"Kan lide mange ting så den må du dybe lidt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:51 pm

Victoria bed sig i læben, og tænkte, "okay, jeg giver dig bare et nyt spørgsmål da det andet kan blive meget komplikseret" hun tænkte lidt, "hvem kan du godt lide fra skolen?" spurgte hun og så på Kevin, men forstrød lidt sit spørgsmål
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:55 pm

"Pas" Sagde Kevin & grinet
"Hvad er din ynglings mad" Spurgte Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:57 pm

"Kinesisk, dig?" spurgte Victoria smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 10:02 pm

"Det samme" Løj han
Han rigtig favorit spise var blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 10:04 pm

Victoria tænkte grundigt over sit næste spørgsmål, "Hvad hed sin første forlovede?" spurgte hun forsigtigt men smilede stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 10:06 pm

"Vanessa" Sagde Kevin stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 10:07 pm

"Pænt navn" svarede hun stille tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 10:13 pm

"mmmm" Sagde Kevin & så på hende
"Hvad med din første Kæreste" Spurgte Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 1:57 pm

Victoria trak på skulderne, "jeg har aldrig haft en" sukkede hun og smilede svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:03 pm

"Kan da ikke passe" Sagde Kevin & så på hende
"Hvad så nu er din tur til at spørge"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:13 pm

Victoria nikkede og satte sig helt op i sengen, "jo det gør, der var ikke nogen der synes jeg var god nok for dem" svarede hun og så på Kevin, men vendte så sit hoved for at tænke, "hvad hader du mest?" spurgte hun og så nysgerrit på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:18 pm

"Øhm Mennesker med en dårlig musiksmag" Sagde Kevin
var dog lidt af en løj da han ikke rigtig kunne sige
Lugten af en Varulv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:22 pm

Victoria nikkede, "din tur" smilede hun og lænede sig lidt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:38 pm

"Øhm Ynglings sport"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:41 pm

"Øhm.. vollyball tror jeg" Victoria trak lidt i svaret før hun smilede, "hvad med dig?" spurgte hun lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:43 pm

"Amerikansk Fodbold"
"Hvilken Kampsport er din favorit"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:46 pm

"Hmm jeg tror ikke jeg har nogen" smågrinte Victoria stille og smilede til ham igen, "har du en?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:46 pm

"Kung Fu" Sagde Han & Svinget sine arme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:49 pm

Victoria grinte af Kevin, fordi hun synes han så sjov ud, "hvorfor går du så ikke til det?" smilede hun igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:50 pm

"Hvem siger jeg ikke gør" Sagde Kevin & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:56 pm

Victoria så på ham og tøvede lidt med at svare og skiftede emne, " hmm, jeg er ved at løbe tør for spørgsmål" smågrinte hun og rettede sig lidt op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 3:58 pm

Han smilet lidt
"ved det ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 4:03 pm

"Kunne du tænke dig at møde mine søstre på et tidspunkt?" spurgte Victoria stille og smilede svagt til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:07 pm

"Kunne du tænke dig at møde mine søstre på et tidspunkt?" spurgte Victoria stille og smilede svagt til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:08 pm

"Hvorfor ikke" Sagde Han & trak på skuldren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:10 pm

"Godt, så behøver jeg ikke frygte at Hayley overfalder mig med spørgsmål hele tiden" smågrinte Victoria og lagde sig med ryggen nedad i sengen og kiggede op i loftet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:15 pm

"Nu" Spurgte Han & Så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:17 pm

Victoria vendte forbavset hovedet, "jeg mente ikke idag, men hvis du virkelig insistere og tør, så kan vi godt" svarede hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:20 pm

"Jeg er ligeglad" Sagde Han & Smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:24 pm

Victoria smilte tilbage, "du må godt sige hvis du ikke har lyst, det gør mig ikke noget, du må være ligeså ærlig som du har lyst til i mit selvskab" svarede hun og kiggede op i loftet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:30 pm

"Jeg er ærlig" Sagde Han med et smil
"Vi har jo alligevel ikke noget at lave her" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:34 pm

Victoria sprang nærmest op af sengen, imens hun smilede, "jamen så kom hvis du tør" drillede hun og smågrinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:36 pm

Han rejste sig stille & tog nøglerne til sin Motorcyklen & rakte hende den ene hjelm & tog selv en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:39 pm

Victoria så nervøst på hjelmen og kiggede så op på Kevin, "mener du det ser seriøst?" spurgte hun og kiggede på hjelmen igen, imens hun prøvede at smile, men det dækkede ikke hendes nervøsitet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:41 pm

"Slap nu af der sker dig ikke noget" Sagde Han
"Lover jeg dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:44 pm

Victoria så op på Kevin igen og smilede, "okay så prøver jeg" sagde hun og tog sine sko på og sin jakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:50 pm

Han smilet & gik ned til sin Garage & tog sin Motorcykel ud
& tog sin hjelm på & stig så på
"På med hjelem" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:53 pm

Victoria tog modviligt hjelmen på og sukkede, "jeg ligner sikkert en idiot lige nu" mumlede hun og gik hen til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:57 pm

"Nej du ser godt" Sagde Han med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 10:00 pm

Victoria smilede, "tak lim" svarede hun og kiggede lidt, "så jeg stiger bare på?" spurgte hun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 10:09 pm

"Jep" Sagde Han & Klappet bare ved sig
"Husk at holde om mig for ikke at falde af" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 10:18 pm

Victoria nikkede og steg op, hun tog sine arme rundt om livet på Kevin og holdte fast, men hun var stadig lidt nervøs, så hun rystede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 10:27 pm

Kevin startede den stille & kiggede over skuldreren for at tjekke der ikke kom nogen biler & begyndte så til at starte med at køre langsomt men satte så langsomt farten op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:58 pm

Victoria sad bare helt stille, uden at sige noget, han ville heler ikke kunne høre hende, fra den susen om deres ører, hun lukkede øjnene hårdt i for ikke at blive bange, hun var nervøs for at de ville styrte, men hun stolede selvfølgelig på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:19 pm

Victoria sad bare helt stille, uden at sige noget, han ville heler ikke kunne høre hende, fra den susen om deres ører, hun lukkede øjnene hårdt i for ikke at blive bange, hun var nervøs for at de ville styrte, men hun stolede selvfølgelig på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:27 pm

Kevin stoppet da de nået hendes hus & tog sin hjelm af
"Så er vi her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:36 pm

Victoria sad stadig og holdte om ham, uden at sige noget, hendes øjne var stadig lukket og hun var helt stiv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:41 pm

"Vi er ankommet så du må gerne vågne" Sagde Kevin med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 8 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: