Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 første skoledag...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:28 pm

t: omkring frokostpausen
s: kantinen
dato: d. 1 september
dag: tirsdag (første skoledag efter ferien...)
årstid: efterår
vejr: regner
o: en masse elever der sidder og spiser deres mad mens de højlydt snakker om hvad de har lavet i deres sommerferie.
p: ses ava + en hvid LV-håndtaske

Isobel kom gående ind i den larmende kantine. hun kiggede sig omkring med et hævet øjenbryn. hun fik øje på et frit bord der stod over i det ene hjørne. det stod henlagt i skygger. et lille usynligt smilvidste sig på hendes læber. mens hun gik der over var der en masse ansigter der kiggede på hende. hun hørte nogle mumle "er det hende den nye fra 3 årgang?". hun ignorrede dem og nåede frem til det ledige bord. hun trak en stol ud og satte sig på den. hun tog en bog op fra sin taske og begyndte at bladre løst i den...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:31 pm

Nicolai lallede muntert ind i kantinen. I håb om at få øje på nogle af sine venner, spejdede han søgende rundt i lokalet. Hans blik landede på en pige, som han aldrig havde set før. *Det var da grov!* tænkte han og rynkede panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:33 pm

Charlaine kom gående ind i kantinen, og så rundt på den store flok af elever, der var i kantinen. Hun hævede øjenbrynene, og sukkede let. Hun var selv ny, da hun lige var flyttet hertil, og hun vidste, at hun havde været mystisk iforhold til alle dem, som sad i kantinen - eller næsten alle! Hun gik roligt ind i kantinen, mens en masse vendte hovedet for, at se på Charlaine. Hendes sorte hår hang løst, og hendes gul-agtige øjne var rettet stift frem, så hun ikke så de nysgerrige blikke. Hun så rundt efter et ledigt bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:34 pm

Da Isobel havde bladret bogen igennem sukkede hun lavt og kiggede ned... *hvorfor var det lige at jeg forlod london?* tænkte hun og så igen ud over kantinen... hun fik øje på en dreng. hun kiggede på ham med venlige blå øjne, inden hun så ned i sit bord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:40 pm

Han drejede, ligesom så mange andre, hovedet efter en mørkhåret pige. Han fulgte hende lidt med blikket, med vendte sig derefter om. Derved fik han kort øjenkontakt med den lyshåret pige. Han smilte skævt og lallede over til hende. "Må tage pladsen?", spurgte han og pegede på en fri stol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:42 pm

en væmmelig lygt ramte hendes sarte lugtesans. hun var tæt på at skærrer en grimasse men holdt den tilbage. hun hørte en snakke til sig. hun drejede hoved og fik øje på drengen. hun smilte venligt til ham.
"ja selvfølgelig" sagde hun med sin silkebløde stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:43 pm

Charlaine mærkede lugten tydeligt fra en vampyr, og hun sukkede let. Hun tog sig taske ind foran sig, ogåbnede den overfyldte taske, hvilket bare medførte, at bøgerne faldt med et bump mod gulvet. Hun lavede en irriteret lyd, da hun hørte en masse grine fra mange sider af sig, da hun var omkring i midten af kantinen. *Flot Charlaine!* tænkte hun irriteret over sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:44 pm

"Takker!", svarede han muntert og slog sig ned overfor hende. Han satte tasken fra sig på gulvet, og trak hurtigt en vandfalske op. Derefter skruede han låget af den, og betragtede hende nysgerrigt. "Du er hende den nye, right?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:46 pm

"ja" sagde hun og sukkede indvendigt... den havde hun efterhånden hørt mange gange...
hun sendte ham et venligt smil.
"mit navn er isobel og dit?" hun ignorrede den pige der havde tabt sine bøger. hun gad ikke vende hoved... lugten af ulv blev stærkere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:51 pm

"tænkte jeg nok", svarede han muntert og lænede sig lidt tilbage, og tog en tår af sin vand. "Mit Navn er Nicolai. Jeg er også selv ret ny"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:55 pm

"hvad årgang er du på?" spurgte hun nysgerrigt. hun så på vandet... hun havde glemt hvordan det føtes at drikke vand... en gyssen gik gennem hende (det kunne dog ikke ses). *er det virkelig så lang tid siden?* tænkte hun en smugle overrasket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:57 pm

"Ehm, 2." svarede han med et skuldertræk og smilte. "Er 16 år". Han lænede sig lidt tilbage og gav sig igen til at betragte hende. "Hvorfor flyttede du til Forks?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 8:58 pm

Charlaine samlede sine bøger op hurtigt, og gik videre igennem kantinen. Hvor hun dog hadede at være den mystiske ny! "Jeg føler mig som omega-ulven!" mumlede Charlaine for sig selv, og så mod der, hvor vampyr-lugten kom fra. Hvor stank de blodbæster dog skrækkeligt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:01 pm

isobel skubbede den stinkende stank til det yderste af sin bevidsthed.
hun tænkte lidt. hvad skulle hun svare...?
"min tante der bor her døde og jeg har avret hendes hus og den lille sum penge hun ejede" hun så ned i bordet og bed sig let i læben så det lignede at hun var trist over det der var sket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:02 pm

Isha kom gående ind i kantinen, hun havde ikke noget at lave andet at sidde og glo i sin bil, så hun gik ind på skolen, hun fik lugten af en vampyr og så Isobel sidde sammen med Nicolai, heldigvis fik hun øje på Charlaine og gik med dansende skridt hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:03 pm

Charlaine mærkede den forfærdelige stank fra et blodbæst kom fra hjørnet, og vidste med det samme, at det var pigen. Hun himlede let med øjnene, men undlod at gå mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:05 pm

Isha stoppede bag Charlaine "hey igen" sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:06 pm

Charlaine mærkede at i den tunge lugt af vampyren, kom der også en duft fra en artsfælle, og det fik Charlaine til at se sig om, og opdagede Isha. "Hej" Sagde Charlaine med et smil til Isha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:06 pm

"Arg, det er jeg ked af!", svarede han ærligt og så stille på hende. "Bor du så helt alene i huset?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:07 pm

en kvalmende fornæmelse sneg sig over Isobel da lugten fra en til køter ramte hende. hun henledte al sin opmærksomhed på Nicolai for at kunne styrer sig. hun nikkede til ham.
"ja det gør jeg..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:09 pm

Isha sendte Charlaine et skævt smil, " når, hvad synes du så om skolen?" spurgte hun og viftede med hånden, for at pege rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:10 pm

Han nikkede og lænede sig lidt tilbage. "Er det ikke lidt ensomt til tider?", spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:11 pm

hun skulle til at sige at hun havde levet alene det meste af sit liv men kom i tanke om hvor mærkeligt det ville lyde.
"jo, men er begyndt at vende mig til det... har anskaffet mig et lille kæledyr, så det kunne ha været værre" hun smilte et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:13 pm

Han nikkede og smilte skævt. "Year, har du bestemt ret i!", svarede han og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:15 pm

hun smilte venligt til ham
"nu nok om mig. mere om dig. hvor boede du før du kom til forks? hvorfor lyttede du til forsk? og hvor længe har du boet her?" spurgte hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:17 pm

"Det er en fantastisk skole" Sagde Charlaine med et smil til Isha, og rynkede på næsen, da stanken fra blodtæven kløede Charlaine i næsen. Hvor hun dog hadede de bæster, vampyrerne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:18 pm

Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes ivre. "Jeg flyttede til Forks sammen med mine forældre og min lillesøster i august. Så som jeg sagde før, er jeg ret ny". Han smilte igen kækt. "Før Forks, boede jeg i Trenton, hvis du ved hvor det ligger?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:20 pm

hun rystede langsomt på hoved.
"nej det gør jeg ikke" sagde hun med et skævt smil. hun trak ikke vejret lige nu da hun ikke kunne klare stanken fra køterne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:20 pm

Isha satte sig ned på den nærmeste stol og så op på Charlaine igen, "det var da radt at høre" smilede hun og så over på Nicolai´s bord igen, for at holde øje med hvis Isobel ikke kunne styre blodtørsten for så var hun nød til at gribe ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:23 pm

"Det ligger i New Jersey", fortalte han og smilte skævt. Han kastede et blik omkring sig, og fik øje på Isha, som sad og så derover. Han smilte muntert og vinkede lidt, inden han igen rettede opmærksomheden mod Isobel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:24 pm

Charlaine nikkede med et smil, og fulgte nu Isha's blik, som endte ved Nicolai og vampyren. *Omegaulven* tænkte Charlaine med et invendigt suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:26 pm

"hvordan er der dér?" spurgte hun nysgerrigt?" selvom hun ikke trak vejret kunne hun stadig lugte køterne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:27 pm

Isha smilede skævt til Nicolai og vinkede lidt tilbage til ham, og så igen op på Charlaine "vil du ikke gøre mig selvskab?" spurgte hun Charlaine og pegede på en stol imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:28 pm

// Bliver nød til at smutte . Ses i morgen :p //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:29 pm

//okay... ses^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:31 pm

Charlaine smilede til Isha. "Med største fornøjelse" Sagde hun med et smil til Isha, og kastede et kort blik over skulderen på blodtæven. De stank jo forfærdeligt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:33 pm

Isobel så kort over mod de to køtere. hendes blik var et af den slags der kunne dræbe. der var ingen tvivl om at hun hadede dem...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:33 pm

Da Charlaine havde sat sig, begyndte Isha at stille en held masse spørgsmål, "ved dine plejeforældre godt, at du er en varulv?" og så undrende men også smilende på Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:35 pm

Charlaine smilte skævt, og nikkede let. "Ja... De begyndte at synes at det var mærkeligt, at jeg var så tit væk her det seneste år, og så fortalte jeg dem det" Svarede hun Isha med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:36 pm

isobel tog sin bog op og begyndte at bladre i den igen. hun lyttede til hvad de to køtere sagde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:39 pm

Isha nikkede svagt og smilede til Charlaine "det var nok også det bedste" og kiggede hurtigt over på Isobel, men så hurtigt tilbage på Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:43 pm

Charlaine smilte til Isha. "Ja... Det var det vel" Sagde hun smilende til Isha. "Det var også begyndt at blive svært at skjule til sidst" Sagde hun smilende, og så kort med væmmelse på blodtæven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:45 pm

Isobels hænder dirrede meget svagt. *modbydelige møggadekrys* tænkte hun irreteret.... *de hører hjemme i et bur midt inde i en eller anden gudsforladt zoo...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:45 pm

Isha begyndte at grine lidt for sig selv og så smilende på Charlaine, "ja hvis jeg var i deres sted ville jeg nok heler ikke føle mig så tryg over at du næsten ikke var hjemme" og havde fuldstændig glemt alt om Isobels lugt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:48 pm

Charlaine grinte kort med. "Nej... Det ville jeg heller ikk" Sagde hun med et smil til Isha. Hun kastede et væmmende og ligegyldigt blik på blodtæven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:50 pm

hun klappede bogen sammen med et lille smeld, hvorefter hun kort så over på det to gadekrys. hvis de nu ikke kunne styre sig og blev til de stinkende hunde de nu engang var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:54 pm

Charlaine så iskoldt mod blodtæven. Charlaine ville være klar med det samme, hvis blodtæven nu ikke kunne styre sin tørst! Hun himlede med øjnene af blodtæven, og så så tilbage på Isha med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 9:58 pm

Isha så på Isobel, ikke med noget form for koldt blik eller noget, hendes blik var tomt og hun rettede derefter sit blik på Charlaine, "har du endelig nogen sinde tænkt på at flytte hjemmefra?" spurgte hun og smilede igen skævt til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:01 pm

"Ja, et par gange, men har ikke rigtig vidst, hvor jeg så skulle flytte hen" Sagde Charlaine med et skævt smil til Isha. "Har du da?" Spurgte hun lidt efter Isha med et smil, og holdt nu blikket væk fra blodtæven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:01 pm

Isobel så sig rundt i kantinen... stort set alle var gået. de eneste der var tilbage var de to køtere og hende selv. hun så på dem. *hvad lavede de egenlig også her? de var gadekryds og gadekryds hørte til på deres gadekrys-skole. der hvor de lærte at tisse på en lygtepæl og gø af postbudet...* tænkte hun '
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første skoledag... Empty
IndlægEmne: Sv: første skoledag...   første skoledag... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første skoledag...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.
» Endnu en Skoledag
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første dag XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: