Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:46 pm

Victoria så vuderende på ham og smilede så, "hvad synes du om drenge der sniger sig op hos ens vindue om natten?" spurgte hun og smågrinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:48 pm

"Når du snakker om ham den sort håret der" Sagde Kevin med et smil & grinet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:50 pm

Victoria så lidt på ham, "hvor ved du det fra?" spurgte hun og puffede til ham igen imens hun smågrinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:54 pm

"Så ham" Sagde Kevin & smilet & kastede stille bolden til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:01 pm

Victoria så nu ondt på Kevin men det var svært så hun begyndte at smile fornærmet, "sig mig lurer du ved mit hus om natten, og hvad laver du også der?" spurgte hun og kastede bolden tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:04 pm

Kevin grinet
"Hvorfor skulle jeg gøre det"
"Jeg fik bare forbi hvor du boede da jeg så det" Sagde Kevin & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:06 pm

Victoria rystede grinene på hovedet, " det kunne være du så det spænende at kigge på mig, hvad laver du også derude så sent?" spurgte hun smilende og så på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:08 pm

Kevin så tilbage på hende
"Jeg var bare ude at gå kunne ikke sove"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:10 pm

Victoria sukkede, "okay, men han kom bare for at sige farvel, og så kyssede han mig og stak af som om han var bange for noget" sukkede hun igen og så på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:14 pm

"Kyssede han dig" Sagde Kevin Alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:21 pm

"Ja bare sådan hurtigt på munden, jeg nåede ikke selv at opfange det særlig meget, men han gjorde det, han har også haft gjort det på min kind" sagde hun stille og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:24 pm

Kevin så på hende & så ned i dynen
& tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:26 pm

Victoria så på ham, "er der noget galt?" spurgte hun og lagde forsigtigt en hånd på hans skulder og rykkede lidt nærmere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:41 pm

"Kom bare til at tænke på noget om ham drengen jeg så" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:50 pm

"Hvad var det?" spurgte hun imens hun så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:55 pm

"Bare rygter tror jeg" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:57 pm

Victoria smilede svagt og tog hånden væk fra hans skulder, "jeg elsker ham ikke, jo som ven, men så heler ikke mere" sagde hun stille og kiggede ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 6:03 pm

"Han burde da stadig ikke gå rundt & kysse andre piger når han har en kæreste" Sagde Kev & Så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:12 pm

"Ja, jeg viste godt at han havde et øje til en anden pige, men jeg ville ikke se det, da han sagde at han ikke kunne vælge og at han elskede os begge" Victoria kunne mærke tårene komme ned af hendes kinder, "jeg blev så glad da der endelig var en der elskede mig, jeg tænkte at jeg slap for at blive såret igen, ligesom alle de andre gange" hun lænede sig grædende ned i sine hænder med øjnene, men hendes mund var stadig fri, "jeg vil så gerne elskes igen, men jeg bliver bare så bange vær gang for jeg vil ikke såres igen, jeg kan ikke lide at græde så meget som jeg har gjort" hun prøvede at tøre øjnene og smilede trist til Kevin, "undskyld jeg græder, jeg kan ikke gøre for det" svarede hun imens tårene stadig løb og faldt ned på hendes hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:23 pm

Kevin tog hende stille indtil sig & lod hende græde ind mod hendes bryst
"Kender godt følelsen af at blive såret"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:26 pm

Victoria slappede mere af nu end før, og tog de tårer hun kunne nå væk, "har du os prøvet det, hvordan skete det?" spurgte hun stille og sukkede trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:33 pm

"Tro det eller ej har været forlovet 2 gange" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:38 pm

Victoria tog sin arm ned så hun kunne kramme ham blidt, "jeg tror dig og det gør mig ondt, min mor sagde tit til mig vær gang jeg blev såret, at den rigtige nok skulle komme, så den rigtige kommer helt sikkert også til dig en dag, det tror jeg på" næsten hviskede hun da hun krammede ham og havde noget af sit ansigt ind imod hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:43 pm

Han smilet til hende
"Er sødt sagt" Sagde Han stille til hende & krammet tilbage
*Ja gid det var sådan* Tænkte Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:47 pm

Victoria smilte svagt for sig selv, "jeg siger altid søde ting" drillede hun og havde fået det meget bedre, "vil du høre noget underligt" spurgte hun stille og så op på Kevin imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:58 pm

"Kommer An på Hvor underligt" Sagde Kevin med et lille Drilsk smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:01 pm

"Selvom jeg ikke har kendt dig så længe, så kan jeg rigtig godt lide dig og jeg føler mig også tryg når jeg er sammen med dig" svarede hun stille og smilede svagt optil Kevin, men kiggede så ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:05 pm

"Er jeg glad for at høre" Sagde Kevin stille til hende med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:16 pm

Victoria smilede også, "jeg har virkelig ikke lyst til at slippe lige nu, men bliver nok nød til det på et eller andet tidspunkt" smågrinte hun stille og begyndte lige så stille at slippe kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:21 pm

Kevin grinet lidt
"Skal nok os snart igang med lektierne" Sagde Kevin stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:25 pm

Victoria nikkede, "jeg kan bare ringe og bede min søster om at hente mig, så du kan lave lektier" svarede hun og rejste sig fra sengen imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:35 pm

"Nej er oki" Sagde Kevin & smilet til hende sæt du dig bare hurtigt til at lave et eller andet så er jeg snart tilbage
"Med mindre du vil hjem self" Sagde Kevin stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:41 pm

Victoria stod for sjov og overvejede det, men satte sig så stille ned igen, "jeg tror jeg bliver lidt endnu, har alligevel ikke andet at foretage mig derhjemme" drillede hun og smilede til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:45 pm

"Skal os bare læse noget hurtigt" Sagde Kevin & fremdrog en lille stak papir
"Det er hurtigt overstået" Sagde Han & Gik igang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:49 pm

Victoria nikkede, så hun ikke forstyrrede ham, hun sad ved siden af ham og betragtede ham da han begyndte at læse, hun smilede lidt for sig selv og synes han så sød ud når han koncenterede sig, men valgte at sidde helt stille og kigge rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:54 pm

Kevin smilet til hende kort
& Læste videre
"Er næsten færdig" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:57 pm

Victoria så på ham, "bare giv dig god tid" hviskede hun så hun ikke forstyrrede ham for meget og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:08 pm

Han læste lidt videre & var nu nået til anden sidste side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:11 pm

Victoria så på Kevin og synes det var vildt at han var hurtigere end hende når det galt at læse og Victoria kunne også læse hurtigt men Kevin var hurtigere, hun var lidt flov over at han så ud til at styre lektierne bedre end hende, men hun smilede bare imens hun så på ham, men vendte hovedet mod bøgerne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:14 pm

Kevin smilet kort & blev så færdig
"Sådan" Sagde Han & vendte sig mod hende
"Det var det" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:17 pm

Victoria vendte hovedet mod ham igen, "hvad var det for nogen lektier du skulle læse?" og nikkede imod papiret imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:22 pm

"Bare noget Engelsk" Sagde Kevin med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:24 pm

Victoria så smilende på Kevin og nikkede, "hvad vil du lave? jeg er helt blank" spurgte hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:26 pm

"Øhm vi kunne lave en eller anden spørge leg" Sagde Kevin tænkende mens han så op i loftede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:28 pm

Victoria nikkede, "okay men du starter" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:30 pm

"Hvad er din Ynglings farve" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:32 pm

Victoria tænkte, "det kommer an på mit humør, for jeg kan lide alle farver" svarede hun og tænkte over sit spørgsmål, "hvad er dit ynglingdyr?" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:34 pm

"Hmm tror faktisk ikke rigtig jeg har et" Sagde Kevin med et smil
"Hvad er dit Ynglings dyr"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:37 pm

"Ulven er mit" svarede hun og smilede, "hvad hedder din søster?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:41 pm

"Cecilie"
"Hvad med din"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 7 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: