Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et interview

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Et interview   Et interview Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 7:17 pm

Tid :: Middagstid
Vejr :: Gråt, som det altid er i Forks
Sted :: Caféen
Omgivelser :: Mennesker rundt omkring der sidder og mumler med hinanden. Hvem ved, måske er der også vampyrer og vareulve der sidder rundt omkring?

Bellatrix kunne ikke lade være med at grine af hendes interview. Det var en mand der havde boet i Forks hele hans liv. Hun havde hørt om en masse forsvindinger og det blad hun arbejde for, havde sendt hende ud for at høre lidt mere om det. Hvad det var at beboerne mente det var. Men hun kunne ikke lade være med at grine af denne beboer. Det eneste han havde snakket om indtil videre havde været vampyrer. Hun tændte en cigaret og tog et ordentligt hvæs inden hun lavede nogle flotte runde røgringe. Hun kiggede derefter på manden med hendes blågrå øjne. Det var tydeligt at han ikke var så glad for at blive grint af. Men der var ikke så meget at gøre ved det. Han ville bare gøre alt for at få så meget med i avisartiklen, så det kunne komme ud. Hvad han ikke vidste af, var at det blad som hun arbejde på, blev ikke læst af så mange. Det handlede mest om mystiske ting der skete omkring. Efterhånden var der ikke flere der interesserede sig i sådan noget, fordi at der altid var noget overnaturligt der blev sat ind i sammenhængen. Ingen ville jo tro på noget, som de ikke havde set. Efterhånden havde hun også selv mistet troen på det. Grunden til at hun var blevet til en del af avisen, var fordi at hun håbede på at hun kunne se noget. Men det var aldrig sket. Hun sukkede og så derefter ned på sin blok, som hun havde skrevet noter ned på. "Så fortæl mig noget mere" sagde hun med en lidt opgivende tonefald og havde fundet sin båndoptager frem. Han kunne godt mærke at han ikke var så interessant mere, men han ville fortsætte. "Jeg så det selv med mine egne øjne!" han så en smule skræmt ud og så sig omkring. "En aften var jeg ude for at komme ud til min fiskekutter. Jeg kan godt lide at sejle om natten..." han begyndte ligeså langsomt at knække sine fingre, af nervøsitet. "Jeg så en kvinde, stå og suge blod ud af halsen af en anden mand, jeg aldrig havde set før" han gøs en smule og rystede på hovedet af sig selv. "Jeg løb for mit liv.. jeg troede hun havde set mig" han så på Bellatrix med store øjne. "Men jeg var skam heldig!" han kunne ikke lade være med at grine en smule nervøst. "Du skulle havde oplevet det". Endnu engang kunne hun ikke lade være med fnise. Han slog irriteret ned i bordet og det gav et lille sæt i Bellatrix. "FORHELVED KVINDE! HVIS DU IKKE TROR PÅ MIG SKULLE DU SELV PRØVE AT VANDRE UD OM NATTEN" han så vred ud. Bellatrix havde lænet sig tilbage og tog fat i hendes stol. Servitricen kom straks over og trak manden væk. "Så Michael!" snerrede hun. "Nu må det være nok!" manden rystede en smule, kiggede på Bellatrix og gik derefter ud af caféen. "Det må du virkelig undskylde" sagde servitricen med et lille nervøst smil. "Han har ikke været helt rask for tiden.. men bare et godt råd.." hun tog kaffen som havde tilhørt manden. "Lad nu være med at bevæg dig ud om natten. Ikke fordi jeg siger at der findes vampyrer. Men et eller andet dyr har været på jagt for tiden" hun sukkede og gik derefter tilbage til sit arbejde.
Bellatrix sad tilbage med en langt skod, da hun havde glemt at ryge af sin smøg, af bare skræk. Hun kiggede derefter ned på den og skoddede den hurtigt ned i askebæret. Hun tændte derefter et nyt og tog endnu et hårdt hvæs. Hvorfor havde manden dog gået så meget amok?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:13 pm

En mand var braset ud af døren til Caféen med en sådan vrede at Daniella ikke havde set magen til i hundrede år. Daniella var iført en lang hvid kjole og hendes hår hang krøllende ned over hendes bryster. Øjnene var meget fokuseret. Hun havde ikke været i denne café længe og ønskede faktisk heller ikke at huske noget som helst fra sine minder. Mange af dem havde alligevel mindet hende om dårlige ting. Så hun slog alle tanker væk, lukkede dem ude, og tog i håndtaget og trådte ind i Caféen. Inde i Caféen sad der en kvinde ved et bord, og helt uden at hun tænkte over dét, gik hun hen til bordet. "Må jeg slå mig ned?" sagde hun og prøvede at lyde afslappende imens hun tog nogle dybe snusere til den søde duft af menneske. Så sødt og syrligt, at det tiltrak hende helt ubevidst. Det var længe siden at hun havde været på jagt, så hendes øjne var røde og oprørende. De var nærmest afslørende. Men hun kunne altid undskylde sig med at hun morede sig med at bruge kontaktlinser, hvis der skulle komme et spørgsmål til dét. Og hvis pigen overhovedet ønskede at hun slog sig ned. Hun kunne ikke lade være med at lægge mærke til pigens attitude imens hun tog sine hvæs af smøgerne.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:28 pm

Bellatrix skævede lidt til denne pige der var kommet over og spurgt om hun måtte slå sig ned. Hun ville så gerne have flere svar omkring forsvindingerne og det kunne være at denne pige havde et helt andet syn på hvad det var der skete heromkring i Forks. Ham der lige var gået, havde virket en smule skør, skete det mon for folk der boede i en lille flække i for lang tid? Hun kendte selv ikke til det med at bo i små byer. Hun tog et lille hiv af sin smøg og gav pigen et lille elevator blik, før hun pegede på stolen foran sig. "Hverså god!" sagde hun med en rolig stemme. "Men kun..!" hun løftede sin ene hånd, hvor hendes smøg var i, så det lignede hun pegede med langefingeren og pegefingeren. "Hvis du er villig til at besvare nogle spørgsmål" hun pegede ned imod sin blok for at vise at hun var journalist og var nysgerrig efter at vide hvad denne pige havde at fortælle.
Hun pillede ved sin kop kaffe med den anden hånd imens at hun ventede på pigens svar. Hun tog et enkelt slurk af den sorte kaffe før hun tog endnu et hiv af cigaretten og derefter skoddede den ned i askebæret. Det skadede aldrig at få noget andet at vide. En journalist havde jo brug for at se det fra flere synspunkter. Hun håbede bare sådan på at denne pige ikke var ligeså skør som manden der lige var braset ud. Tilgengæld var hun ikke så sikker på det, da hun havde lagt mærke til de røde øjne. Hun havde selv engang haft en kusine som elskede at gå rundt i sit sorte tøj og med sine røde kontaktlinser, bare for at være anderledes. Hun valgte dog ikke at sige noget om det og det lignede rent faktisk at hun ikke lagde mærke til det. Hun havde lært at det ikke var venligt at stirre.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 5:44 pm

Daniella var faktisk glad for at lugten af smøger overskyggede noget af pigens ellers lækre duft. Det gav hende en mere betryggende følelse af at hun godt kunne holde sig fra at angribe. Hun kiggede ned på stolen hvor den tidligere rasende mand havde siddet, og satte sig så dernæst ned ligeså langsomt. "Hvilke spørgsmål ønsker du at få besvaret? Hvad undersøger du?" spurgte hun uden at vide om hun havde interesse. Journalister i forks var aldrig en god ting, for de kom 90% af tiden for at høre om de forsvindinger som skete dag ud og dag ind i forks. Heldigvis kunne Daniella sikkert vildlede denne journalist..Hvis hun altså ønskede. Før spørgsmålene kom, kunne hun ikke gøre så meget andet end nyde journalistens søde duft, og det at være sammen med nogen igen. Sådan rigtigt tale med nogen igen. Sidst hun havde holdt en samtale, havde det været med Claire. Men som dagene gik, føltes det mere og mere tomt igen, og hun vidste ikke hvordan hun skulle forholde sig til den plan Claire var pisket op med. Det var en meget bred plan som skulle starte ud i forks; men hvornår? Det havde de ikke planlagt. Daniella mødte Journalistens blik og afventede reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 12:05 am

Hun sendte pigen et lettere smil. Hvor var det dog dejligt at der var andre der lige ville tage sig tid og sætte sig ned. Det var ikke ofte at sådan noget skete, siden folk havde så travlt rundt omkring. Bellatrix kom så i tanke om at hun var i en bette flække, hvad havde folk travlt over her? Det havde havde hektisk i New York konstant. Så sad hun her, i en lille cafe hvor folk lod til at have det meget stille og roligt. Hun tog derefter fat i sin kuglepen og klikkede nogle par gange på den. Hun så ned på blokken og bed sig let i læben. "Jo ser du.." sagde hun roligt. "Der har jo været.." hun stoppede op. "Hov!" hun kunne ikke lade være med at grine lidt af sig selv. "Mit navn er forresten Bellatrix.." hun rakte sin hånd ud imod pigen. Hun havde lært at man skulle være høflig når man skulle til at snakke. Hun kom nu også fra en meget fin familie, så hun var helt pinligt berørt over at havde glemt at præsentere sig selv. "Bellatrix Baudelaire" hun sendte en stille og roligt smil imens at hun ventede på at hun selv skulle blive trykket i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 9:27 pm

Daniella var stort set forberedt på alle spørgsmål. Journalisten kunne umuligt stille hende spørgsmål der ville overraske hende, så hun svare de bare hendes smil med et lille ironisk smil, men som for hende ville virke ægte nok. Et charmerende og uskyldigt smil. Så begyndte journalisten at tale og så afbrød hun sig selv igen og præsenterede sig. Rigtigt, det havde de jo sådan set ikke gjort, så Daniella smilede og trykkede journalistens hånd i det hun rakte den frem. Med umenneskelig hast, uden at hun selv lagde mærke til det, men krummede så lidt ryggen, for ikke at sidde på en umenneskelig måde, og så huskede hun at blinke så tit hun kunne. "Goddag, Bellatrix Baudelaire. Jeg er Daniella." sagde hun og undlod med vilje navnet. Lod mere som om at hun gerne ville være mere eller mindre anonym i journalistens artikel. Egentlig vidste hun ikke om hun bare skulle røbe alt, eller om det var bedst indtil Claire kom med forslag, at vente med at sige noget som helst, og stadig leve i det skjult med de andre vampyrer. Undertrykt af menneskernes uvidenhed.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:58 pm

Bellatrix havde lagt mærke til hvor hurtig Daniella havde været til at rykke sig og havde fået sig et bette chok, men det var ikke noget hun tænkte sådan videre over. Hun virkede meget stille og rolig og i det mindste mere menneskelig end ham manden der var spurtet ud af døren. Tænk, Daniella kunne måske vise sig at være mere normal end dem der var rundt omkring hende, håbede hun sådan set på. Da hun havde præsenteret sig selv, lavede hun ikke notits af at hun kun havde haft sagt sit fornavn. Det var ofte at hun havde oplevet sådan nogle ting. Hun nikkede og kiggede derefter ned på sit papir. Hun skrev pigens navn ned og kiggede derefter op igen. Hun kunne ikke lade være med at smile en smule og lave et lille nervøst grin. "Jeg ved godt at det lyder underligt, det jeg skal til at spørge dig om, men den mand.." hun pegede hen imod døren for at signalere at det var ham der lige var spurtet ud. "Prøvede at overbevise mig om at grunden til at der er forsvindinger.." hun pegede derefter ned på selve bordet, "i denne by.." hun sukkede lidt og grinte en smule igen, da hun følte sig en smule dum over at sige det. "Er på grund af vampyrer.." hun tog en slurk af sin kaffe og kiggede derefter lidt skævt på Daniella. "Jeg vil bare gerne lige høre.." hun bed sig let i læben og legede lidt med sin kuglepen. "Hvad synes du?.. Er det på grund af vampyrer, eller er der noget andet overnaturligt over det?" hun smilte og ventede lidt på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:18 pm

Daniella lo ved journalistens opførsel. Hun var som en åben bog. Hun følte sig dum fordi alle heromkring troede på 'overnaturlige hændelser'. Men hun vidste selvfølgelig heller ikke at der faktisk var noget om snakken. Hun ignorerede aller først spørgsmålene og sagde; "Hvad skriver du en artikel til?" dernæst kiggede hun længe på Bellatrix, inden hun svarede på spørgsmålene. "Her foregår så meget. Så mange forsvindinger. Men de alle har nok en logisk forklaring." Ja, logisk for dem, som kendte den. "Hvad har du selv af fornemmelser?" spurgte hun, som om det næsten var hende som interviewede Bellatrix, og ikke omvendt. Daniella var stadig komplet i tvivl om hun bare skulle indrømme det hele, holde det skjult men lægge små spor ud til journalisten, eller om hun skulle pege journalisten i en helt anden retning. Indtil videre, havde hun kørt en sikker stil, uden at virke uvidende og direkte løgnagtig. Så nu var tiden nok inde til snart at beslutte sig; skulle man vælge at lægge kortene på bordet, eller .... Skulle man tage nogen helt andre veje?
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 12:16 am

Hun så ned på sin blok da det var at Daniella spurgte efter hvilken artikel hun skrev til. "Det er ikke en særlig kendt avis" sagde hun med et smil. "Det er rent faktisk om forskellige mytologiske væsner. Det handler om alle mulige ting. Jeg kommer vidt omkring for at høre om aliens, vampyrer, varulve, havfruer og vanduhyre" hun smilte lidt ved tanken om dengang hun rent faktisk troede på det. Det var så meget nemmere at skrive om det, men nu hvor hun ligesom så lidt af virkeligheden, var det meget svært at få skrevet en spændene artikel. Det kunne jo også være lige meget, når der ikke rigtig var nogen der kendte til det. Da Daniella spurgte efter hvad det var hun troede på, hævede hun det ene øjenbryn. Hun havde aldrig rigtig prøvet at få et spørgsmål selv. Folk vidste jo godt at det var hende der var journalisten, hende der spurgte og dem der svarede, men hun kunne i det mindste få lidt sjov ud af det her. Hun trak derefter på skuldrene. "Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro på. Der er så mange der tror at det er vampyrer og man tænker jo lidt at der kan være noget om det" hun rystede derefter på hovedet. "Men nej, jeg tror simpelthen ikke på det. Der må netop være en logisk begrundelse" sagde hun som bekræftelse af Daniella's 'teori'.
Hun tappede lidt imod blokken og kiggede derefter Daniella ind i øjnene. "Er du da en?" spurgte hun i en alvorlig tone. Hun lod hendes blik blive holdene ret alvorligt, indtil der var gået tyve sekunder, hvorefter hun brød ud i grin, hun kunne simpelthen ikke tage det alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:11 pm

Hun hævede et øjenbryn. "Det kan jeg dsv. næppe tro at der er mange penge i. Det er da de færreste i dag som tror på det overnaturlige." sagde hun faktuelt for ikke at støde Bellatrix. Faktisk vidste Daniella ikke om Bellatrix troede på det, men hun måtte alligevel have noget som sagde at hun ikke helt troede på det. Det tænkte Daniella tilbage på da de startede samtalen. Hun havde virket skeptisk over at det var vampyrer som skulle have været årsagen til alle disse forsvindinger som var i omløb for tiden. Da Bellatrix kiggede hende ind i øjnene og spurgte om hun var en vampyr, med et meget alvorligt udtryk i øjnene, og dernæst et stort grin, så kiggede Daniella længe på hende, indtil Bellatrix var færdig med at grine. Så lavede hun et lille kast med hovedet og smilede. "Ja." sagde hun med hovedet på strå og bare betragtede journalisten.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:34 pm

Hun rystede på hovedet af det med pengene til avisen. Det var rigtig nok at de ikke havde så meget at gøre ud fra. Derfor var Bellatrix nødt til at bruge sine egne penge når hun tog afsted til andre steder. Det var ikke fordi at det irriterede hende, men hun ville i hvert fald have flere penge mellem hænderne, hvis det var at folk troede lidt mere på det med vampyre og mennesker.
Da Daniella sagde ja til at hun var vampyr, hævede hun det ene øjenbryn. Derefter grinte hun igen og tog sin hånd til munden. "Jeg troede lige.." hun kunne ikke lade være med at flække og tog derefter en tår af sin kaffe. "Jeg troede lige at du mente det" hun rystede på hovedet og kiggede derefter ned på sine noter og opdagede at hun ikke havde fået skrevet noget til denne samtale. Hun sukkede, hvordan kunne hun dog glemme det?
"Nå Daniella" sagde hun roligt og kiggede på hendes røde øjne. "Hvor mange vampyrer mener du så der er i Forks?" hun smilte en smule skævt og kunne stadig ikke helt tage det seriøst. Hun havde ofte fået at vide hun skulle til at stoppe med at grine når hun interviewede nogen mennesker, fordi at de kunne føle sig stødet, men det var bare ofte svært for hende. Nu var hun jo også en ret ung journalist, så det skulle nok komme med årene.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:40 pm

Hun smilede ved Bellatrix' reaktion. Først blev Bellatrix chokeret og dernæst flækkende. Og Daniella forsatte bare sit lille spillende smil, som dansede over læberne. Hun lagde også mærke til at Bellatrix helt glemte at skrive noter ned. Så fik hun spørgsmålet: Hvor mange vampyrer mener du så der er i forks? Hun kiggede først ned i bordet og så dernæst op med et lille smil. "Vi er vel et par stykker. Forks er jo bare en enkelt by. Vampyrer spreder sig ud over alverdens byer, men der er faktisk en del i forhold til hvor lille forks indbygger tal egentlig er." svarede hun, uvidende om Bellatrix ville tro på at hun rent faktisk havde ment det hun havde sagt, eller om Bellatrix stadig troede at hun jokede. Men kom da an. Det skulle nok blive sjovt det her. Lysten til blod steg også i takt med interviewet og hendes øjenlåg blinkede ikke.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:47 pm

Hun nikkede, for at se alvorlig ud. Det kunne ligeså godt være nu, man øvede sig til at være seriøs, overfor svar man ikke selv rigtig troede på. Hun skriblede ligeså let hen over papiret og kiggede derefter op på Daniella igen. "Hvad kan en vampyr?" hun så så alvorlig ud, at det sagtens kunne være at hun troede på det. Hun talte til ti inde i hovedet, for at koncentrere sig noget mere og trippede let med den ene fod. Hun lagde lige pludselig mærke til at Daniella ikke havde blinket i et godt stykke tid. Var hun måske skjult igang med en lille stirre konkurence? Hun kan huske dengang hun havde været mindre og havde leget stirreleg med sine søskende. Det var ofte at hun vandt, så hun vidste godt at man godt kunne lade være med at blinke i lang tid, men hun syntes dog at Daniella ikke havde gjort det i et godt stykke tid. Hun valgte dog at lade være med at nævne noget om det overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:57 pm

Hun holdt blikket rettet mod Bellatrix. Så hende dybt ind i øjnene. Så lod hun sin iskolde hånd glide hen af Bellatrix håndled, og tog et lettere fast greb. "Du er jo eksperten." svarede hun. "Hvorfor skulle jeg besvare et spørgsmål, som vi begge kender svaret på?" sagde hun lavt. Som blev hendes stemme lavere og lavere. "Men så sig mig da... Hvad mener du de kan?" hviskede hun med blikket direkte rettet mod Bellatrix. Ansigtet var ulæseligt. Kun hendes stemme sneg sig stramt mod Bellatrix, og kunne gå gennem marv og ben, som stod hun og hviskede Bellatrix i øret. Hun lænede sig let frem mod Bellatrix, og beholdt sin dybe kiggen mod hende. Ikke ét blink lod hun slippe ud. "Hvad kan en vampyr?" Daniella gentog journalistens eget spørgsmål og lagde hovedet på skrå. Hvor var det altså hyggeligt! Hvor var det underholdende.. Det eneste der var frustrerende, var den søde duft af menneske og den kvalmende følelse af ikke at have kontrol. Hun havde det som om, at hun skulle til at savle, og de i forvejen røde øjne glødede op.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:09 pm

Bellatrix blev rent faktisk en smule bange for denne pige. Der var et eller andet mærkeligt over hende og hvis hendes øjne havde haft kontaktlinser i, ville de så bevæge sig på den måde som det nu gjorde? Hun syntes at de på en eller anden måde, blev mere og mere røde og hendes hjerte begyndte at banke utroligt hurtigt. Hun så ned på hånden som havde taget fat i hende og derefter ind i øjnene på Daniella igen. "Det er jo svært at fortælle hvad de kan, når man ikke har mødt dem" sagde hun hurtigt, i håb om at det ville være svar nok til at hun ville slippe. På en eller anden måde, ønskede hun lige nu at den gale mand sad her i stedet for denne pige. I det mindste var han bare sur over at hun ikke ville tro på vampyrerne. Men denne pige lod til at ville have hende til at kigge dybere på hendes egne spørgsmål. Det havde jo været ret overfladisk, siden hun ikke selv troede på det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:52 pm

Hun slap pigens hånd og lænede sig tilbage i stolen uden at blinke. Blikket var fæstnet på pigen og bandt hende til hendes sæde. "Legenderne taler sandt." eller de fleste af dem. Men det behøvede Bellatrix jo selvfølgelig ikke vide. Der var en masse ting som var sande omkring vampyrerne, men så var der jo selvfølgelig også de ting som slet ikke passede. Hvis man skulle give et eksempel, kunne man bruge det eksempel om at sollys slog en vampyr ihjel. Nej, det gjorde sollyset ikke. Ej brændte det heller vampyren op. Nej, derimod fik det vampyren til at glitre og skinne.. Hvilket Daniella fandt mere pinligt end at blive slået ihjel. Eller nej, men det var sgu alligevel ret tæt på.
"Men ... du lytter åbenbart ikke til hvad jeg fortæller dig. Så hvad er idéen med at fortsætte dette interview?" sagde hun og rejste sig op og kiggede ned på Bellatrix.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:13 pm

Bellatrix vidste ikke hvad hun skulle svare til at pigen havde fortalt at legenderne talte sandt. Hvad kunne man sige til sådan noget? Det var nogen gange svært som interviewer at vide hvad man skulle svare til noget man ikke forventede. Hun rejste sig hurtigt op, da Daniella selv havde rejst sig op. "Nejnejnejnej!" sagde hun meget hurtigt, så man næsten ikke kunne høre det eneste ord hun rent faktisk prøvede at sige. Hun tog hænderne op, som et tegn på 'slap af'. Hun pegede på den stol som Daniella lige havde rejst sig fra. "Jeg vil meget gerne lytte" sagde hun stille og tog en dyb indånding. Hun måtte bare lære at være lidt mere åben overfor hvad det var at andre fortalte hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:57 pm

"Hvis du vil have noget ud af dit job som journalist, så ville jeg lytte til det folk fortæller dig. Din opgave er jo trods alt at videre give informationer, uanset hvad du synes om dem." sagde hun belærende. Mest for at provokere en smule, men også fordi det faldt hende fornøjeligt. Hun satte sig langsomt ned på stolen igen med et hævet øjenbryn. Hun lænede sig frem mod journalisten. Smilede meget smalt. Kiggede. Betragtede. Så sagde hun så lavmælt; "Jeg ønsker at blive spurgt om dit næste spørgsmål. For det første spørgsmål runder vi af nu." så lænede hun sig langsomt tilbage og ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 8:00 pm

Hun nikkede af det som Daniella sagde. Hun havde nok ret et eller andet sted, men nu var hun også ret ny på dette arbejde. Hun var en meget ung journalist, hvilket hun ikke havde noget imod, men hun var stadig en slags lærling. Hun satte sig ned på samme tid som Daniella og syntes nu alligevel at det var dejligt at hun blev for at snakke lidt mere om det. Nu begyndte det rent faktisk at interessere hende en lille smule. Hun så ned på sit papir og tog derefter fat i sin kuglepen. Hun lavede en streg midt på siden, for at vise at det var noget nyt hun skrev om. Hun kiggede derefter på Daniella og bed sig let i læben. "Så fortæl mig, hvis legenderne er sande. Ved du så hvordan disse væsener er?" spurgte hun og skævede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeOns Feb 27, 2013 10:00 pm

Hun smilede. Det var direkte lækkert at manipulere rundt med menneskerne. Men de var jo ikke kvikkere end som så. Det troede de bare at de var. Der var, åhhh, så meget som de ikke vidste. Hun lænede sig frem og kiggede længe på Bellatrix. "Hvordan de er? Det afhænger af deres person. De er ikke langt fra du og jeg." smilede hun og blottede sine tænder i et tandsmil. En lille spids tand i den ene side af munden stak ud, men hvis ikke et menneske virkelig fokuserede på det, så ville de ikke opdage noget mistænkeligt ved det. Daniella smilede. "Legenderne er sande. Så brug ikke ordet "hvis."" sagde hun dernæst som en peget finger.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 10:11 pm

Hun så på Daniella uden rigtig at smile, men da hun indså hvordan hendes ansigtsudtryk var, kom hendes sædvanlige smil tilbage igen. Hun var en naturlig venlig person, men kunne nogen gange gå hen og bliver meget koncentreret også forsvandt smilet bare lille så stille. Hun nikkede til hendes svar og skriblede ned på sin blok. Da Daniella kom med rettelsen nikkede hun igen og tænkte sig om. Det var en smule svært at skulle stille spørgsmål uden at lyde som en non-believer. "Så vil jeg bare lige høre, er de alle sammen onde?" hun kiggede på pigen. "Jeg ser det som om at alle ser dem som dæmoner, men jeg vil gerne komme med en lille bemærkning" hun løftede sin blyant. "Der må da være noget godt i dem, ikke sandt?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 3:55 pm

Hun kiggede længe på Bellatrix. Hun blinkede ikke. Hun vidste ikke om hun skulle være menneskeagtig eller bare gå frem. Så hun forholdt sig som en blanding. Et mere eller mindre mærkeligt menneske. Så fik hun spørgsmålet og smilede så til svar. "Der er ligeså vel noget godt og noget ondt i dem, ligesom der er i alle mennesker. Og de er langt fra dæmoner, fordi de har andre udfoldelser. Må jeg spørge dig om et spørgsmål?" spurgte hun. "Hvad er en vampyr?" spurgte hun og blinkede med det ene øje og lo lidt for sig selv. Mange havde faktisk ikke helt styr på legenderne. Havde denne journalist?
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:09 am

Hun nikkede til hendes svar og skriblede ned på sin blok. Det var en mening i det som hun sagde. Desuden skulle vampyre jo også ligne meget mennesker, så hvorfor skulle de ikke også være det samme følelsesmæssigt? Hun så op på Daniella da hun spurgte om hun måtte stille et spørgsmål. Hun nåede ikke at svare inden spørgsmålet kom på bordet alligevel. Hun tænkte sig om og lod sin hviskelæderside af blyanten hvile på hendes hage. "Nu har jeg jo været lidt rundt omkring og har hørt forskellige beretninger om disse væsner, hvis man kan sige det på den måde" af en eller anden grund begyndte hun mere og mere at lyde som om at hun troede på det, men det var stadig svært at tænke på. "Jeg ved at en vampyr kan lide menneskeblod" sagde hun med et smil. "De lever på menneskeblod og er nogle utrolig smukke væsner, ligesom du selv" sagde hun med et lille grin, for at sige hvor flotte de egentlig var.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:12 pm

Hun smilede og lænede sig tilbage. Klassikeren. Det de fleste vidste om vampyrer. I det mindste havde journalisten ikke udtalt sig om at sollys slog dem ihjel. Intet havde journalisten ikke tænkt på at sige det, ellers vidste hun at det ikke forholdt sig sådan. "Hvis du havde en vampyr, right here, hvad ville du så spørge den om?" sagde hun med et smil. Mere og mere menneske agtigt. Hun omtalte vampyrer som en ting. Så holdt hun sig nemlig udenfor køn. Hun smilede og tog et forsigtigt snus ind af mennesket. Bellatrix lugtede godt, det måtte Daniella give hende. Og lysten tog da også på i styrke, så det var svært at blive siddende så forfærdeligt meget længere.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:41 pm

Hun bed lidt i enden af hendes blyant og tænkte sig om. Hun kiggede derefter på Daniella med et lille skævt smil. Hun lænede sig frem på bordet med armene over kryds og kiggede hende dybt ind i øjnene. "Hvordan smager menneskeblod?"hun så Daniella ind i øjnene som om hun vidste at hun var en vampyr, men hun så det selvfølgelig selv som sjov. Efter at havde kigget Daniella i øjnene i 10 sekunder, begyndte hun at grine og lænede sig tilbage imod sin stol. Hun bed sig let i underlæben og så på sine notater og indså at det var hende der var blevet interviewet på dette tidspunkt. Men var der så meget at snakke om alligevel? Det var nu meget underholdende at sidde her sammen med denne fremmede pige.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 9:05 pm

Hun betragtede Bellatrix lidt, og fremdrog en lille hobbykniv. Sådan en som de fleste spejdere har. Så lagde hun den pænt foran Bellatrix. Bellatrix havde joket ved hendes ord. Men hun selv gjorde alvor. "Smag selv. Så kan du jo flinkt fortælle mig hvordan menneskeblod smager." svarede hun og holdt blikket direkte mod Bellatrix. Hendes egne stirrede indbydende på Bellatrix. Hele hendes mund føltes pludselig fyldt med mundvand, og hendes fingre føltes urolige. Hun havde ikke jaget meget på det seneste, og hun følte sig ikke ligeså stærk som hun normalt var. Som var hendes kræfter reduceret. Hun blev ved med at stirre på pigen, men vidste også godt at hendes grønne øjenfarve snart ville ændre sig til en blodrød farve. Sulten tærede virkelig på hende nu, og uroen bredte sig i kroppen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 9:13 pm

Bellatrix hævede det ene øjenbryn da hun godt kunne mærke at Daniella overhovedet ikke havde set det som en sjov ting, det som hun havde sagt. Bellatrix lænede sig stadig op af sin stol og kiggede ned på hobbykniven som lå på bordet. Mente hun det dybt seriøst? Hun kiggede derefter op på Daniella igen og prøvede at tyde om hun mente det for sjov, men det var utroligt svært at se. Det var lidt af et pokerfjæs hun stod og stirrede ind i. Hun kunne mærke hvordan det blev en lille smule mærkeligt og for at løfte stemningen grinte hun lidt. Hun tog fat i hobbykniven og prikkede et hul i hendes pegefinger. Blodet kom ligeså stille flydende op i en mørk blodfarve og hun lod hobbykniven komme tilbage på bordet. "Så lad gå da" sagde hun og gav hende et lille blink, før hun lod sin tunge køre hen over sin pegefinger.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 9:31 pm

Idet blodet flød op over Bellatrix hud fik Daniella det rigtigt stramt. Hun tog en dyb snuser og så gik der ikke længe inden øjnene var helt røde. Hvor duftede hun sødt og lækkert. En indbydende lækkerbisken. "Hvordan smager det?" spurgte hun med blikket fæstnet på Bellatrix. Så rakte hun ligeså roligt hen over bordet og tog hobbykniven tilbage til sig. "Jeg er tilbage om et øjeblik." sagde hun og rejste sig fra bordet, gik om bag baren og ud til personalet. Der gik ikke længe før hun kom tilbage til bordet. "De er travle." sagde hun om personalet da hun satte sig igen. "Nå, igen. Hvordan sagde du at det smagte?" spurgte hun igen og kiggede på Bellatrix blodige finger. Sulten var næsten ulidelig i dette øjeblik. Hun kunne snart ikke holde sig tilbage længere. Det krævede for meget af hende.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 10:05 pm

Hun skar lidt ansigt da det var hun blev spurgt om hvad det smagte af. "Jeg synes det smager utroligt meget af jern og jeg kunne overhovedet ikke forstille mig at drikke flere liter af der her hver eneste dag" hun kiggede ned i sin taske og fik fundet en lille lommetørklæde frem og hun bandt den lige så stille omkring sin finger og trykkede lidt til den imens. Hun kiggede på Daniella og så hendes røde øjne i en kort stund, før hun gik om bagved. Hun hævede lidt sin øjenbryn af Daniellas konstatering og undrede sig stadig utrolig meget over at hendes øjne sådan lige pludselig var blevet røde. Hun tænkte så igen på hvad det var Daniella havde spurgt om endnu engang også grinte hun lidt. "Jeg siger at det smager afskyeligt og jeg ville ikke kunne drikke sådan noget hver eneste dag"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 7:25 pm

Hun kiggede lidt. Overvejede situationen. Så rejste hun sig op af sit sæde igen, og tog et fast greb i Bellatrix trøje, og kastede hende op mod nærmeste væg. Der var ingen andre i caféen og personalet ville ikke høre hende med det første. Hun smilede nær Bellatrix højre øre, fremtræk den fine kniv fra før og tog den til Bellatrix' hals. "Én lyd." hviskede hun. "Én lyd og du får større problemer end denne kniv, forstår du?" sagde Daniella og trak sit ansigt lidt tilbage så hun kunne se Bellatrix i øjnene. Hendes øjne var helt rødglødende nu og leg og sult spillede i hendes ansigt. Kunne aflæses. Daniella følte ingen kontrol over sig selv længere og al alfa styrken virkede slet ikke så stærk igen. Hun følte sig derimod svag. Selvfølgelig ikke helt svag, men svagere end hvad godt var. "Og hvad med så at lade mig teste dit blod for dig?" klukkede hun. Boblede næsten af glæde.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeTirs Jun 11, 2013 11:17 pm

Hun havde før kun syntes at Daniella var en smule mærkelig og underholdene at høre på. Men da hun blev trukket op af væggen kom hun med et lille piv og tog sine hænder op til Daniellas. De var isende kolde og hun fik kuldegysninger op af sine arme. Hun kunne mærke hvor meget hendes hænder rystede af skræk, denne pige var utrolig stærk i forhold til hendes størrelse, hun havde ikke set det komme. Hun så ind i Daniellas øjne da hun var kommet med den lille advarsel og hun lod være med at sige noget overhovedet. Hvor ville hun dog bare ønske at der var nogen i caféen som kunne redde hende, men det var jo lidt svært når der var ingen i nærheden. Hun begyndte at pive en smule da Daniella snakkede om hendes blod. Hvad var det her dog for noget!?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeFre Jul 12, 2013 9:16 pm

Daniella lo, og kunne lige forestille sig gåsehuden på Bellatrix' arme.
Hun lod knivens æg balancere mod Bellatrix' hals, mens hun så afventende på Bellatrix. Så smilede hun glad til pigen, trak kniven en smule væk fra hendes hals, og rev dernæst Bellatrix væk fra væggen og skubbede hende ud mod cafés-døren.
"Du begynder bare at gå. Mod skoven, tak." sagde hun og gav pigen et puf i ryggen, inden hun hvilede kniven mod hendes ryg og selv begyndte at gå.
"Hvorfor lukker I mennesker jeres øjne for min arts eksistens? Jeg vil gerne give dig al den information du vil vide. Du kan nok bare ikke bruge den til så meget bagefter, da du ikke vil være i live til den tid. Jeg vil desuden ikke råde dig til et flugtforsøg. Det bliver ikke sjovt for dig, hvis du forsøger." sagde hun roligt. Hendes stemme var klokkeklar og spillede koldt. Hendes øjne glitrede ondt.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 2:15 am

Hun tog en dyb indånding da det var hun blev bedt om at gå over imod døren af. Hun vidste ikke hvilket tempo hun skulle gå i, så hun gik i sin almindelige tempo. Da de kom igennem døren kunne hun ikke lade være med at tage endnu en dyb indånding, hun havde det som om at hun kunne besvime på ethvert tidspunkt. Hun vidste at hun snart skulle til at dø og hun anede ikke hvad det var hun skulle gøre ved det. Hun kunne mærke nogle tåre trille ligeså stille ned over hendes kinder. Hvordan kunne det være at der ikke var nogen hjalp? Hun så sig lidt omkring, men det var helt mennesketomt. Det var dog utroligt. Det var derfor hun havde glædet sig til at komme tilbage til storbyen, hun elskede når der var mange mennesker omkring hende, for så var der ikke så stor chance for at blive overfaldet. Hun bed sig let i underlæben imens de gik, hun anede ikke hvad hun skulle gøre, så hun var nødt til at gøre som Daniella sagde.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:50 pm

Kniven hvilede stadig mod Bellatrix ryg, og Daniella smilede triumferende. Caféen og området derom lå altid øde for mennesker. Der sad altid aller højest et par café-gæster, ikke mange flere end det. Daniella kunne mærke sulten presse sig på og overtage hendes lemmer. Havde hendes krop været i live, så havde den dirret. Øjnene blev ligeså roligt blodrøde og hun måtte anstrenge sig for ikke at overfalde pigebarnet med det samme. Daniella skubbede hårdere til Bellatrix, inden hun greb hende om håndledet, og trak hende op på ryggen og susede ind i skoven. Ind mellem træerne, hvor der var mørkest. Kun få solstråler kunne trænge igennem træernes kroner. Der smed hun pigen på jorden, satte sig på hendes mave, og lod endnu engang knivens æg balancere på hendes hals.
"Er du bange?" hviskede hun i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et interview Empty
IndlægEmne: Sv: Et interview   Et interview Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et interview
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: