Jeg ville da bare lige høre hvordan det går derude i verdenen og om alle har det godt. Jeg må nok indse at den her side nok ikke kommer op og køre (i hvert fald nok ikke helt i min levetid (øv bøv)), men det skal da ikke forhindre mig i at høre hvordan det går med folks eksamner og alt det er :-D
Miss you all! So very very much og savner virkelig at skrive! :-*
Write me! Jeg er simpelthen så dårlig til at huske hvem I er i virkeligheden (altså personen bag jeres character), men I kan bare write me on facebook (bare husk at fortælle hvem I er fra siden xD) .. HAHA
In case you people have forgotten who I am on facebook: Sarah Megaübersej Steenholdt
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …