Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:30 pm

Victoria grinte stille og mærkede på sit hoved, "jeg ville bare have noget luft" svarede hun og smilede til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:32 pm

"Ja er os dejligt" Sagde Han & smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:33 pm

Victoria nikkede, "hvad tid har du fri?" spurgte hun endelig uden at tænke sig om, så hun fortrød det lidt bagefter, men fortsatte med at smile til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:33 pm

"Kl 4" Sagde Han stille & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:35 pm

Victoria smilede, "så har jeg fri et kvater før dig" svarede hun i en drilsk tone og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:35 pm

Han grinet lidt
"Hvad da" Spurgte han & så bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:38 pm

Victoria rystede på hovedet og smilede, "ikke for noget, er bare nysgerrig" svarede hun og smågrinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:06 pm

Han smilet & så lidt rundt
"Troede lige du skulle til at invitere mig i byen" Sagde han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:08 pm

Victoria så på ham med et drilsk blik, "og hvad ville du have gjort, hvis jeg havde spurgt dig?" spurgte hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:11 pm

"Jeg ville vel have sagt Ja ville jeg tro" Sagde Han stille & smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:14 pm

Victoria rødmede lidt og så væk fra Kevin af overraskelse, men kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:17 pm

Kevin smilet let
& kiggede rundt
"Må vel hellere komme ind til time ses senere" sagde Han & smilet til hende enden han gik til time
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:19 pm

Victoria nikkede og smilede, "ses senere" svarede hun og gik selv ind til time
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:22 pm

Kevin kom ind til time
hvor han satte sig & fandt sine lektier frem & ventede på læreren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:11 pm

Victoria nåede lige ind i biologi lokalet før læren kom, og satte sig ved sit bord og ventede på hvad de skulle lave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:18 pm

Kevin snakket lidt & fik af vide at de have fri dem der skulle have Biologi efter disse 2 timer da deres Biologi lærer var syg
Kevin fulgte glad med i timen & var glad for at have før fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:23 pm

Da Victoria så at det ikke var læren der var kommet, men en vikar istedet blev hun lidt overrasket, de fik så at vide at de fik fri når den ene biologi time var færdig, men først skulle de tage prøver af deres blod for at se hvad for en blodtype de havde, Victoria kunne ikke tåle at se blod, så da hendes sidemand stak sig i fingeren besvimede hun og faldt ned på gulvet, hun blev hurtigt samlet op af nogen elever og blev ført ned af gangen til sygeplejesken, imens hun stadig var dårlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:25 pm

Kevin sad stadig til time
& fulgte godt med mens han tænkte lidt på den stak lektier han skulle lave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:32 pm

Victoria sad lidt og hang nede hos sygeplejesken, med en pose is på hovedet imens hun slappede af, hendes ting var blevet båret ned med hende, så hun bare kunne tage hjem når hun havde fået det bedre, hun blev tjekket et par gange, men fik så lov at gå til sidst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:35 pm

Kevin blev før færdig end de andre & gik lov til at gå han pakket sine ting & forlod klasse værelset
& gik mod udgangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:39 pm

Victoria var stadig lidt svimmel så hun forstod ikke helt hvor hun gik, før hun mærkede at hun ramte en anden på ryggen med hånden og opdagede at det var Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:44 pm

Kevin vendte sig igen
"Hi Igen" Sagde Han med et lille smil
"er da helt utroligt hvor mange gange vi skal møde hinanden idag" Sagde Kevin med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:47 pm

Victoria rystede på hovedet, for at få svimmelheden væk, men det gik ikke så godt, "hei Kevin" mumlede hun smilende og vaklede lidt imens hun kiggede ned i gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:48 pm

"Er du oki" Spurgte Han & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:51 pm

Victoria nikkede selvom det ikke var helt rigtigt, "ja ja jeg har det fint" svarede hun selvom det ikke lød helt overbevisende, og smilede svagt til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:53 pm

Kevin smilet
"Du ser ikke ud til at have det for godt" Sagde Han
"Skal jeg ikke tage dig hen til sygeplejesken" Spurgte Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:55 pm

Victoria overgav sig for hun ville ikke tilbage til sygeplejesken, "jeg har lige været der, jeg besvimede i biologi" indrømmede hun og kunne se bedre nu end før fordi svimmelheden havde lagt sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:57 pm

"Oki"
"Men skal jeg så i det mindste ikke gøre dig hjem for en sikkerheds skyld" Sagde Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:59 pm

Victoria smilede svagt, "hvad så med min bil, jeg bor heler ikke så langt væk" svarede hun og så smilende på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 9:01 pm

Han trak på skulderen "Er op til dig selv jo" Sagde Han
"Du kan hente din bil senere eller imorgen Hvis jeg køre dig hjem" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 9:05 pm

Victoria sukkede, "min søster ville alligevel slå mig ihjel hvis hun fandt ud af at jeg har kørt bil sådan her" mumlede hun og så op på Kevin igen, "jo det ville være rart hvis du ville eller havde lyst til at køre mig hjem" inrømmede Victoria og smilede svagt til Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 9:11 pm

Han smilet til hende & gik videre mod udgangen stille
"Jeg skal bare lige have adressen så taster jeg det bare ind på min gps" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 9:14 pm

Victoria skar ansigt, "jeg kan ikke helt huske min adresse endnu, men jeg bor ikke ved denne her skov, men den næste lidt længere henne, så kan du bare sætte mig af ved kanten så kan jeg selv gå resten af vejen" smilede hun og gik stille ved siden af Kevin for ikke at vælte ind i ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 9:16 pm

"Oki" Sagde Han & kom ud på parkerings pladsen
hvor han fremdrog sin nøgle trykket på den & en bil blinket lidt derfra
*Åhh bliver dejligt at komme hjem & slappe af et par timer enden jeg skal til at igen med Lektierne*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 9:20 pm

Victoria så hen hvor lygterne blinkede, og opdagede en ret flot bil, hun gik stille ved siden af Kevin, og så tænkene op i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:07 am

Han åbnet gik hen til føresiden
Hvor han stig ind
"Ja er så min bil" Sagde Han enden han smækket døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 10:20 am

Victoria nikkede, og steg ind ved den anden side, "den er flot" svarede hun smilende da hun havde lukket døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:21 pm

Han nikkede stille & tænde for airkonditon da han ikke kunne sidde i så små steder med mennesker
Han åbnet også sit vindue & begyndte at køre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:29 pm

Victoria så ud af vinduet, "må jeg spørge dig om noget?" spurgte hun imens hun stadig så ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:37 pm

Kevin nikkede stille
"Self"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:40 pm

Victoria kiggede stadig ikke på ham, "har.. har du nogen sinde afvist en pige der sagde at hun elskede dig?" spurgte hun stille og så på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:47 pm

han så kort på hende
"Kun hvis jeg ikke selv kunne lide hende på den måde men håbet da at vi fortsat kunne være venner" Sagde Kevin mens han fortsatte kørte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:53 pm

Victoria nikkede, "det forstår jeg godt, men hvis nu hun ikke ville være venner bagefter?" spurgte hun igen og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:56 pm

"Ja Altså så er det vel bare det problem at jeg jo ikke bare kan tvinges til et forhold" Sagde Kevin stille
"& ville da sige til personen at jeg ikke elsker hende/Ham på den måde men vil da gerne være hendes/Hans ven"
"& ved mig er venner mere betydnings fulde en en kæreste" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:58 pm

Victoria nikkede og så ud af vinduet igen, hun havde fortrut at hun havde spurgt ham, "undskyld jeg spurgte" sagde hun stille og kiggede fortsat ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 1:06 pm

Kevin så stille på hende
"er helt oki" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 1:09 pm

Victoria sukkede og smilede svagt til Kevin, "jeg kommer altid til at rode i de forkerte emner når jeg snakker med folk, det er også nogen gange derfor folk kommer til at hade mig" svarede hun stille og så væk igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 1:12 pm

"Jeg Hader dig ikke" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 1:15 pm

Victoria smilede til Kevin, "det er jeg glad for at høre" svarede hun og kiggede ud af vinduet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 1:20 pm

Han smilet & så rundt
"Hvor skal du sættes af"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: