Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:49 pm

Victoria rørte lidt på sig og åbnede langsomt øjnene og kiggede rundt inden hun slap Kevin, og skyndte sig hurtigt af, hun tog sin hjelm af og vendte sig mod Kevin, imens hun trak vejret hurtigt, "næste gang tager du altså bilen, jeg var lige ved at få et hjertestop" gispede hun og bukkede sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:51 pm

Kevin så på hende & grinet lidt
"Jeg synes da det var meget sjovt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:54 pm

Victoria smågrinte lidt mens hun stod bukket, men rettede sig så op og smilede, "hmm, kan jo diskuteres, men kom" smilede hun og vendtede på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:59 pm

Han smilet & kiggede på hende
"Jeg er klar" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:03 pm

Victoria smilede og vendte sig om og gik op til huset, hun var lidt nervøs for hvordan hendes søstre ville reagere, men hun sukkede bare lettet og åbnede døren og smilede til Kevin, "værsgo at gå ind, bare lad som om du er hjemme" drillede hun og smågrinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:17 pm

Kevin gik langsomt ind & kiggede lidt rundt
med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:24 pm

Victoria gik ind og lukkede døren efter dem, hun tog jakken og skoene af, "bare stil dine sko og hjelmene hvor du har lyst til" sagde hun og smilede, Victoria gik lidt frem i gangen, og hørte at fjernsynet var tændt, "Hayley, Rita, er i her?" råbte hun stille, for der var ikke nogen inde ved det tændte fjernsyn, hun stod lidt, da døren til køkkenet blev åbnet og det var den ældste søster Hayley der stod i døren, hun kiggede på Victoria og så derefter på Kevin og smilede, "heii jeg hedder Hayley, og det er rart at møde dig" sagde Hayley, hendes hår var løst som altid, så man rigtig kunne se hendes blonde hår, hun havde en kort grøn top på og et par mørke jeans, Victoria var lidt irreteret over at Hayley lige idag skulle se pæn ud, men hun viste det ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:37 pm

Kevin trykket hendes hånd
"Ilm mit navn er Kevin" Sagde han & tog bagefter skoene af & stillet sin hjelm fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:42 pm

Hayley nikkede tilfreds og blinkede til Victoria som bare skuldede til hende, Victoria hørte en dør smække fra første sal og så op af trappen, det var Rita. Rita stod lidt på det øverste trappetrin og så på Kevin, hun begyndte at bevæge sig fremad og kom til sidst ned af trappen, "hmm, jeg hedder Rita" sagde hun stille og smilede svagt da hun så over på Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:44 pm

"Hi Rita mit navn er Kevin" Sagde Han stille & Smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:52 pm

Hayley klappede i hænderne og smilede, Victoria og Rita fik et chok og så på hende, "så har vi vist set Victoria ven, så vi vil ikke forstyrre jer mere" smilede hun og skubbede Rita ud i køkkenet og lukkede døren efter sig, Victoria så forvirret ud men smilede så, "ja de er lidt skøre, hvis det er det rigtige ord" sagde hun og viste Kevin smilende ind i stuen, hvor der var to sofaer og en lænestol, lidt ovre ved vinduet stod fjernsynet, væggende var helt hvide og pyntet med malarier og lamper, lidt længere mod den anden ende af stuen stod et stort sort klaver som blev lyst op af vinduerne som var ved siden af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:54 pm

Kevin så lidt rundt
"her er da meget flot" Sagde Kevin stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 6:03 pm

Victoria nikkede, "hvis du sagde det foran Hayley ville hun komme helt op at køre af smir, for det er hende der har inrettet huset, undtagen mit værelse selvfølgelig" sagde hun og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 6:11 pm

Han smilet let til hende & så fortsat rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:03 pm

Victoria tog Kevins ene hånd og holdte den op foran sig og smilede, "kunne du tænke dig at høre mig spille klaver?" spurgte hun og nikkede mod klaveret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:06 pm

"Ja Gerne" Sagde Kevin med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:10 pm

Victoria smilede og holdte ham stadig i hånden da hun trækkede ham hen til klaveret, men slap så hans hånd så hun kunne sætte sig til rette, hun løftede låvet og placerede hænderne de rigtige steder, "jeg vil spille en melodi, min mor lærte mig" sagde hun og smilede til Kevin, hun trak vejert tungt og begyndte at spille

https://www.youtube.com/watch?v=6zodLr_U5F8
(Den melodi Victoria spiller)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:13 pm

Kevin så stille til & Lyttede til sangen
Med et tænkende blik

//Orker ikke lige at høre sangen lige nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:17 pm

Victoria havde halv lukket øjne og koncenterede sig kun om at spille rigtigt, hun flyttede hænderne hurtigt en gang imellem på tangenterne, men kunne også flytte hænderne langsomt, hun sad helt stille med kroppen, det eneste der flyttede sig var hendes arme, og en gang imellem hendes hoved, hun sluttede sangen og lagde hænderne stille ned i skødet og smilede til Kevin

//Okay^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:19 pm

"Var da flot" Sagde Kevin & Smilet til til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:21 pm

Victoria så tilfreds ud og smilede igen,"tak, det har også taget lang tid for mig at lære den" svarede hun og kiggede på klaveret igen og lagde låvet på igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:24 pm

"Hvad vil du så nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:26 pm

Victoria tænkte lidt, "jeg kunne vise dig mit værelse" sagde hun og kiggede smilende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:30 pm

"gerne" Sagde Kevin stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:39 pm

Victoria førte Kevin op af trappen og ind af den sidste dør helt for enden af gangen. Victorias værelse lignede ikke en feminin piges værelse, hun havde sorte og hvide vægge, hendes seng var hvid, men havde blåt sengetøj, hun havde et fjernsyn ved væggen som stod mindt i en hylde omringet af cd´er, hun havde også en reol med bøger ved siden af, hendes skrivebord stod i den anden ende af værelset, med bærbaren åben, men den var ikke tændt, hun havde plakater med Rockbands hængende på væggen og hendes få smykker lå på bordet, og hendes cd afspiller hang på væggen over sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:56 pm

Kevin gik langsomt hen & kiggede på hendes Cd'er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 9:25 pm

Victoria betragtede smilende Kevin og satte sig på sengen, men gik over til skrivebordet og lagde smykkerne ned i skufen og gik tilbage til sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 9:44 pm

Kevin så lidt rundt
Han have aldrig rigtig været venner med et menneske
I værdigfald ikke hvor han have været på deres værelse før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 12:52 pm

Victoria smilte lidt fordi han kiggede sådan rundt, "jeg ved det ikke ser ud af meget, men jeg er ikke særlig god til at sætte et værelse i stand" sagde hun og skar ansigt imens hun stadig smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 12:54 pm

"Jeg synes det er fantastisk" Sagde Han & kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 12:57 pm

Victoria smågrinte, "nogen af de piger jeg har kendt, blev lidt bange for mig værd gang de så mit gamle værelse, det var lidt mere dystert end det her, men Hayley ville ikke lade mig lave mit eget værelse hvis det blev ligeså dystert igen, så jeg gav mig og lavede det lidt mere lyst" svarede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:17 pm

"Er da os meget flot" Sagde Kevin & så rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:19 pm

Victoria smilede, "tak det er godt du kan lide det og er ærlig selvfølgelig" svarede hun og så ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:22 pm

Kevin smilet til hende
"Er der ikke noget andet du vil vise mig" Spurgte Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:24 pm

Victoria smilede lidt forvirret, "øhm heh mener du resten af huset eller vise dig noget andet på mit værelse" spurgte hun og var stadig lidt forvirret, var der noget hun havde glemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:27 pm

"Huset" Sagde Kevin & smilet til hende

//vi har det længste emne på siden hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:36 pm

Victoria rejste sig smilende og fulgte Kevin rundt i resten af huset, de var nød til at gå nedenunder igen for at han kunne se køkkenet, heldigvis sad Victorias søstre ikke derude mere så hun sukkede lettet, hun viste ham også Victorias hund, som var udenfor i deres have, hun viste ham hvor Hayleys værelse lå og hvor Ritas værelse lå. Victoria viste ham hvor de vasker tøj henne, hun viste ham badeværelset som de havde to af, hun viste Kevin tilsidst deres fælles arbejds rum, og gæste værelset, "så tror jeg du har set det hele, det er jeg da sikker på " svarede hun smågrinende til Kevin og tænkte lidt

//Ja heh, vi finder jo hele tiden på noget at skrive om og det er rart godt gået heh//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:44 pm

Kevin brød sig ikke specielt godt om hunde
da de mindet ham om Varulve
Han smilet til hende
"Er da et flot hus i har" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:46 pm

Victoria smilede, "tak skal du have, jeg kan også godt lide din lejlighed" svarede hun og vendte sig halvt om imens hun stadig smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 1:56 pm

"Så lidt & Tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 2:03 pm

Victoria smilede, "det var så lidt" og kiggede rundt tænkende da hun ikke helt viste hvad hun skulle sige, da Hayley dukkede frem fra hjørnet, "hey Victoria, mors bror er i røgert han vil gerne lige snakke med dig hurtigt, jeg ved godt du har gæster, men han siger det er vigtigt" sagde Hayley og så på Kevin og så ned på Victoria igen og gik ind på sit værelse, "skønt, lige hvad jeg mangler, kan du vente her i 2 min, eller går du med ned til telefonen?" spurgte Victoria og så op på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:15 pm

Victoria smilede, "det var så lidt" og kiggede rundt tænkende da hun ikke helt viste hvad hun skulle sige, da Hayley dukkede frem fra hjørnet, "hey Victoria, mors bror er i røgert han vil gerne lige snakke med dig hurtigt, jeg ved godt du har gæster, men han siger det er vigtigt" sagde Hayley og så på Kevin og så ned på Victoria igen og gik ind på sit værelse, "skønt, lige hvad jeg mangler, kan du vente her i 2 min, eller går du med ned til telefonen?" spurgte Victoria og så op på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:27 pm

"Venter bare her" Sagde Kevin & blev stående & kiggede lidt rundt

//Hvor er de nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:31 pm

Victoria nikkede og gik ned af trappen til telefonen, hun tog den op til øret, "hej Johan, hvad vil du sige til mig?" spurgte hun nysgerrit og tog et enkelt blik op af trappen til Kevin

//han er ovenpå, lige ved trappen og hun er lige gået nedenunder til telefonen der står tæt på trappen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:35 pm

Kevin begyndte langsomt at gå frem & tilbage mens han ventede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:37 pm

Victoria stod lidt og lyttede, "du kan altså ikke tvinge mig til det, når jeg har sagt nej" svarede hun surt og stirrede ind i væggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:46 pm

Kevin så ned på hende & satte sig på trappen & så bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 3:51 pm

"Jeg kan ikke snakke mere, jeg har gæster, farvel" svarede Victoria surt igen og lagde røret lidt hårdt på og sukkede inden hun vendte sig smilende mod Kevin igen, "så er jeg færdig" svarede hun og gik lidt op af trappen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:15 pm

"Skal vi ikke spille et spil eller sådan noget" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:16 pm

Victoria trak smilende på skulderne, "ja da, hvad har du lyst at spille?" spurgte hun og så op på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 9 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: