Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:29 pm

Victoria stragte sig og faldt næsten bagover, men hun grinte bare af sig selv og smilede til dem begge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:32 pm

//Nånå xD //

Emily kiggede muntert på Toria "noget du kigger efter??" spurgte hun med hævet øjenbryn og sendte et 'Ikke-smil-Til-Mig!' blik inden hun muntert kiggeede på Vic
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:33 pm

Victoria rystede på hovedet, " nej ikke rigtig, jeg er bare meget nysgerrig hvis man fandt noget spændende i skoven" sagde hun og smilede til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:57 pm

Kevin så på Emi & Bare efter på Vic
"Skal vi begynde at gå hjem af" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:59 pm

"Tjoooh...det kunne da være spændede at finde mnoget spændende" smilede hun tkltoria og kiggede på Kevin med et muntertsmil "Øvvvvv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:00 pm

Victoria smilede til Emily og så på Kevin, "jo det kan vi godt hvad er klokken endelig" spurgte Victoria nysgerrit og ledte efter et ur på sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:17 pm

Kevin rakte sin arm ud & viste hende
Hvad klokken var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:18 pm

Victoria så på hans ur, og blev overrasket, "wow den er næsten halv 7" udbrød hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:20 pm

Kevin smilet til hende & begyndte langsomt at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:21 pm

Victoria fulgte med og gik stille ved siden af Kevin, hun begyndte at hoppe lidt i sine skridt og nynnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:26 pm

eMILY HÆVEDELANGSOMT et øjenbryn og sattesig så nedmidt på vejen inden hun muntert kiggede op i himlen og begyndte at nynne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:00 pm

Kevin smilet let til Vic
"Hvornår skal du være hjemme"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:02 pm

Victoria trak på skulderne, "det er typisk min søster, hun giver mig aldrig noget fast tidspunkt" svarede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:17 pm

Han smilet til hende & gik bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:19 pm

Victoria gik lidt og nynnede igen, hun viste ikke hvad hun skulle sige så hun fortsatte bare med at hoppe lidt i sine skridt og kiggede fremad imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:28 pm

"Jeg tror os jeg tager hjem når jeg har afleveret dig" Sagde Kevin stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:30 pm

Victoria smilede og nikkede, "det gør du bare, du skal jo også hjem på et tidspunkt" svarede hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:54 pm

"Ja" Sagde Han med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:55 pm

Victoria smilede og gik vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:43 pm

"Har du egentlig ikke en mobil" Spurgte Han hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:44 pm

Victoria smilede, "jo, men jeg tror jeg har glemt den derhjemme" indrømmede hun og så på ham

//Madelaine har bidt mig pale//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:54 pm

//Hehe hun bider bare alle ej slemme slemme Made er den anden jeg høre hun bider//

Kevin smilet til hende

"Må jeg så få dit nr"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:58 pm

Victoria smilede glad, " jo selvfølgelig" svarede hun og gav Kevin hendes nr, "du kan bare skrive når du kommer hjem, så jeg også for dit" smilede hun og gik stille vidre

//Heh det gjorde ondt Razz //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 5:19 pm

"Tager lige et billede af dig så bruger jeg det så kan jeg se et lille billede af dig når du ringer eller skriver" Sagde Han med et smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 5:24 pm

"Ja ja det er helt fint" smilede Victoria og lod ham tage billedet af hende og smågrinte lidt bagefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 5:51 pm

Han satte det hurtigt ind & smilet til hende
"Sådan"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 5:53 pm

Victoria nikkede tilfreds og smilte igen og gik stille vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:35 pm

Han kiggede lidt rundt
De var snart ved at være hjemme ved hende
så han begyndte langsomt at finde sine motorcykel nøgler frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:38 pm

"Har du nogen sinde tænkt på at blive boende i Forks, og lade være med at rejse frem og tilbage" spurgte hun lidt efter og så på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 12:08 am

"Ja faktisk" Sagde Kevin & smilet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 12:28 am

"Hvorfor gør du det så ikke?" spurgte hun igen og gik baglæns så hun kunne så Kevin og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:14 am

"Skal jeg os til at gøre" Sagde Kevin med et smil
"Men så flytter jeg i hus"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:24 pm

Victoria smilede og nikkede, "det lyder dejligt og hyggeligt" svarede hun og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 10:47 pm

Kevin så på hende & smilet
"Så er vi her" Sagde Han da de nået hendes hus"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:58 am

Victoria så sig om og opdagede at de allerede var kommet hjem, hun smilte lidt og så på Kevin igen, "nå så ses vi vel imorgen, eller på et andet tidspunkt" sagde hun og trak smilende på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 12:46 pm

"Ja gør vi vel" Sagde Han & Smilet til hende & krammet hende hurtigt
& smilet lidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 2:36 pm

Victoria krammede blidt igen, og smilede, hun vendte sig om og gik hen til døren, men lige inden hun gik ind, vendte hun hovedet og vinkede til Kevin, og forsvandt ind af døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:29 pm

Han vinket & tog den ene hjælp på & den anden
Havde han bare ladet ligge inde ved Vic så kunne hun komme & aflevere den en anden dag
han stig langsomt på sin Motorcykel & kørte hjem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 12 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: