Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Traitor! (Aurius)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeTirs Jun 11, 2013 11:47 pm

Tid :: In the middle of the night!
Sted :: På tagene i Seattle du!
Vejr :: Fuldmåne og stjerneklart
Omgivelser :: Kun nogle få mennesker på gaderne, ingen på tagene udover Aurius og Claire

Claire var et godt stykke væk så Aurius ikke havde chancen for at kunne dufte hvem hun var, men at der var en vampyr i nærheden. Hun var rasende! Aldrig nogensinde havde hun regnet med at Aurius ville falde for så ækel et menneske! Jo hun kunne godt dufte mennesket, det menneske duftede utroligt godt, men det betød ikke at man kunne være venner? Man kunne drikke hendes blod, det var det man kunne!

Claire var iklædt sin fine sorte kjole der gik hende til under knæende, man kunne ane nogle få pletter, men det lignede rent faktisk en del af mønsteret. Vampyrer ville vide bedre, fordi at det var størket menneskeblod. Det var ikke fordi at hun fuskede når hun drak af et menneskes blod, hun kunne bare godt lide det når blodet stod til alle sider. Hun elskede at se dem lide og ikke have det godt med vampyrer. Ellers var hendes lange brune hår løst og hang ned over hendes spinkle skuldre. Hendes øjne var rødglødende på grund af hendes vrede.

Kun denne ene gang ville hun bruge sine kræfter til noget hun normalt ikke gik ind for. Lige så stille stoppede tiden, Aurius stod der flere meter foran hende på et tag og var igang med at løbe imod denne taxa. Hun løb hurtigt over og få milimeter fra ham, fik hun tiden til at starte igen. Hun væltede ham omkuld med en hvæsen og rejste sig op. "Hvad fanden har du gang i!?" spurgte hun og det var tydeligt at hun var vred. Man skulle ofte passe på når hun var vred.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeOns Jun 12, 2013 12:03 am

I et øjeblik havde Aurius bare været i gang med at løbe/hoppe fra tag til tag, for at holde øje med Bellatrix. Mens han gjorde det var hans tanker mest centreret om, hvordan i alverden han skulle håndtere den situation som han var i lige nu. Claire ville nok langtfra synes om hans ide om at flytte til New York, uanset hvordan han præsenterede ideen. Noget som dog også fyldte hans sind var tanken om den anden vampyr, som han havde lagt mærke til i løbet af aftenen. Han havde kun kort lugtet vampyren, så han havde ingen anelse om hvem det var. Uanset hvem det var, var det nok ikke en god ting.

Hvem det var fandt han dog hurtigt ud af, da Claire lige pludselig var foran ham og væltede ham omkuld. Et kort øjeblik undrede han sig over, hvad der var sket, men hans hukommelse gav ham dog hurtigt et svar. Hun havde brugt sin evne til at manipulere tiden til enten at gøre ham utrolig langsom mens hun nærmede sig ham, eller hun havde bare gjort sig selv utrolig hurtig, selvom det dog ikke betød noget, hvilken en af dem det var. Hun var lige foran ham, hun var sur, så hvordan hun havde brugt sin evne var fuldkommen ligemeget.

Han rejste sig dog hurtigt op, efter at være blevet væltet omkuld. Han var sikker på, at Claire ville blive sur, når hun opdagede hans forhold med Bellatrix, og hun havde bestemt ikke skuffet. Hun talte dog i det mindste til ham, i stedet for bare at angribe ham uden varsel og flå ham til stumper og stykker, så han havde en chance. Men sandsynligvis ikke meget mere end en chance, da det var ret almindelig viden, at man skulle passe på Claire, når hun var sur. "Jeg nyder hendes duft, og sørger for, at jeg fortsat kan nyde den." Sagde han, mens han tog en indånding, som om han huskede på hendes duft.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeOns Jun 12, 2013 12:29 am

Alle folk havde efterhånden lært hvad det var man skulle foran Claire og hvad man ikke skulle. Hun var nok en af de ældste vampyrer på omegnen, eller næsten også i hele landet. Hun var stærk og hun var ikke til at overvinde, medmindre at man virkelig var i overdreven overtal, hvilket Aurius tydeligvis ikke var. Hun så hvordan han først havde tænkt over hvordan hun havde brugt sine evner og hvordan han bagefter ville finde en undskyldning overfor hende. Hun fnøs. "Ja hun dufter godt, men man spiser ikke med de pokkers mennesker!" hvæsede hun og hun rystede på hovedet af ham. "Hvor lang tid har du set hende?" spurgte hun imens hendes øjne stadig brændte af raseri. Han var heldig at hun rent faktisk gerne ville lytte efter denne gang. Hun havde efterhånden lært noget af hendes bedste veninde Daniella, at det ikke altid nyttede noget at dræbe en vampyr når man blev sure på dem. Det var vigtigt at hun havde sin hær og Aurius havde potentiale.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 9:05 pm

"Det er cirka en måned siden, at jeg først mødte hende," sagde han, mens han nærmest skrumpede en smule foran hende. Hendes vrede var ikke noget, som nogen ved sine fulde fem ville ønske, og alligevel havde Aurius den lige nu. "Men hvad er der galt med at spise med et menneske? Jeg drak noget blod tidligere på aftenen, så jeg havde ikke rigtigt andet at lave." Selvom chancerne for at Claire ville acceptere sådan en undskyldning ikke var særlig høj, kunne Aurius ikke lave være med at håbe. Det var i hvert fald væsentligt bedre end ikke at forsvare sig.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 9:14 pm

Man kunne se på hendes øjne at det ikke gjorde hende gladere at han havde mødt hende for en måned siden. Da han spurgte om hvad der var galt med at spise med et menneske hvæsede hun og tog fat i hans hals. Der var en bygning som var lidt højere end den de stod på og hun lod ham læne sig op af væggen imens hun holdte ham op i luften. "Skal du betvivle mine regler for hvad man gør med menneskene!" sagde hun rasende. "Hvis du intet andet har at lave, er det ikke fordi at du bare skal afsted og spise med et menneske!" hun kunne ikke forstå hvorfor han ikke forstod dette. Hun kunne ikke forstå hvorfor han ikke vidste hvad man gjorde med menneskene og hvad man ikke gjorde. Hun syntes at hun ofte havde forklaret ordentligt overfor alle de vampyrer der ville være med hende, hvad det var de måtte gøre. Hun lod sit ansigt komme helt tæt på hans imens hun stirrede ham ind i øjnene. "Holder du af hende?" spurgte hun med en lille hvisken og man kunne ane et lille skævt smil komme frem på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 9:21 pm

"Ja." Det ord kom uden tøven, og Aurius var klar over, at hvis han forholdt sig stille ville han sandsynligvis dø indenfor få sekunder, medmindre han kunne overbevise hende om, at det ikke var nok grund til at dræbe ham. "Hendes blod er det bedste jeg har oplevet, så jeg vil ikke drikke det. Det ville uden tvivl smage fuldstændigt vidunderligt, men på den her måde kan jeg nyde det i en meget længere periode. Derfor kan jeg ikke se noget forkert i at tilbringe tid med hende. Tid, som jeg sandsynligvis alligevel ville have brugt på at følge efter hende for at mærke hendes duft."
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 9:37 pm

Hun stod og lyttede til hvad det var han sagde og da han forklarede noget mere kunne hun ikke lade være med at gemme hendes blik i hendes øjne og hendes lille skæve smil. Hun var kommet på en idé som hun ikke havde tænkt sig at dele. Hun løsnede grebet om hans hals lige så stille og roligt og det var som om at hun begyndte at komme ind i hendes barnlige jeg igen. Den barnlige jeg var også den man skulle være mest bange for, men det var ikke mange der vidste det. Ja hun var stærkere når hun var vred, men når hun havde sit barnlige jeg, var det noget helt andet. Hun lod ham komme ned på jorden igen og trådte nogle skridt tilbage imens hun så på ham. "Du kan ikke blive ved med at se hende!" sagde hun stadig med en lettere hvæsen.  
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeFre Jun 14, 2013 8:33 pm

Hvis han havde været et menneske, så ville Aurius sandsynligvis have draget et lettelsens suk, da Claire lettede grebet om hans hals. Hendes ord fik ham dog til at bide tænderne en smule sammen. "Så du siger, at jeg skal holde mig væk fra det menneske, hvis blod nok er det, der lokker mest på mig?" Spurgte han, i et tonefald der gjorde det klart, at han overhovedet ikke brød sig om ideen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeLør Jun 15, 2013 8:27 pm

Hun hævede det ene øjenbryn imens det var at han kom med sit lille spørgsmål. Hun fnøs og gav ham et elevatorblik. Hun lod sin ene hånd læne imod hendes hofte imens at den anden hang. Hun skævede lidt til ham imens det var hun tænkte over hvad hun skulle svare. Han virkede virkelig glad for denne pige, men hun kunne overhovedet ikke lide tanken om det. Hvis man var for meget sammen med en man holdte af, ville man blive blød. Hun ville ikke have at hendes allierede havde svagheder, det var der ikke plads til omkring hende. "Ja, det er lige præcis det jeg siger til dig!" sagde hun med en kold toneleje.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeFre Jul 12, 2013 9:21 pm

//Kan I så se at fortsætte emnet I to! Jeg vil læse hvad der sker jo!//
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:25 pm

Aurius var udmærket klar over, at Claire nemt ville kunne dræbe ham. Han var nyfødt, og mens det gjorde at han havde mere rå styrke end hende, ville det ikke betyde noget, da han i en kampsituation ikke ville kunne tænke klart. Hun havde erfaring nok til at vide præcis hvordan man håndterede en nyfødt i kamp. Og så havde hun sin specielle evne. Hvis hun virkelig ville det, så var han død før han selv vidste det. Ikke destro mindre var han ikke klar til at give slip på Bellatrix bare sådan. "Og hvis jeg nægter?" Nærmest snerrede han, uden at fjerne øjnene fra Claire et eneste øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 2:05 am

Det var som om man lige kunne ane at hendes øjenbryn hævede sig lidt mere. Stod han der foran hende og betvivlede hendes beslutning? Det var tydeligt at raseriet begyndte at koge igen. Hendes øjne havde ikke været så røde i lang tid og det var tydeligt at hun ikke kunne lide hvad det var han stod og sagde til hende. Hun var lige pludselig helt op af ham, hun skubbede ham hårdt op af væggen igen og var så tæt på ham at deres næser var tæt på at røre. Hun hvæsede af ham. "Er du klar over at hun er fuldstændig ligeglad med dig?" sagde hun med en lettere hvæsen. "At du overhovedet kan stå der og overveje at blive ved med at se hende, du bliver svag!" hun viste tænder og man kunne se hvor skarpe hendes hjørnetænder var. "Og jeg kan ikke have svage vampyrer omkring mig! Nu skal du ikke glemme hvem det var der har gjort dig til det du er idag!"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitimeOns Jul 31, 2013 5:07 pm

Han kunne ikke lade være med at fnyse lidt. "Glemme? Det er ikke kun i alfaer som har perfekt hukommelse, det er også noget vi andre har. Og min forvandling er en ting, som jeg altid ville kunne huske." Hendes ord om, at Bellatrix var ligeglad med ham var ikke noget som Aurius troede på et øjeblik. Hun ville måske glemme ham i løbet af noget tid hvis han adlød Claire's ordrer, men det var ikke en teori, som han havde lyst til at afprøve. "Jeg bemærkede, at du ikke svarede på mit spørgsmål. Hvad hvis jeg nægter?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Traitor! (Aurius) Empty
IndlægEmne: Sv: Traitor! (Aurius)   Traitor! (Aurius) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Traitor! (Aurius)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skoletræt? - Aurius
» Tast of blood ~ Aurius. :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Seattle :: Gaderne-
Gå til: