Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 9:52 am

Victoria trak på skulderne og lavede et stort sidespring, "har du nogen søskende?" spurgte hun og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:32 pm

"Ja har en søster eller ved ikke om hun stadig lever" Sagde Kevin
"har ikke set hende længe" Sagde Han stille & tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:45 pm

Victoria nikkede, "det er jeg ked af at høre" svarede hun og så ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:46 pm

"Er helt oki" Sagde Han stille & Smilet let til hende
"Kan forresten godt lide dit hår" Sagde Han smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:49 pm

Victoria så op på Kevin og smilede, "tak, folk synes jeg er skør fordi jeg tør farve mit hår sådan en farve" svarede hun og smågrinte og gav sig til at se på Kevins hårfarve, "jeg kan også godt lide dit hår" sagde hun og smilede til ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:50 pm

"Tak" Sagde Han & Smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:52 pm

"Det ligner du har brunt hår foroven og lyse blonde striber forneden, eller er jeg held gal på den?" spurgte Victoria og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:55 pm

"Er bare mit hår der er sådan men jo er sådan lidt lyser der" Sagde Han & Smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:57 pm

Victoria nikkede og smilede, "hvad siger dine forældre til at du flytter sådan frem og tilbage?" spurgte hun og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:04 pm

"De siger ikke rigtig noget til det" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:06 pm

Victoria nikkede og så rundt i kantinen igen, "jeg har det som om folk overglor mig lige nu" sagde hun og kiggede på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:09 pm

"Er nok fordi du sidder sammen med mig" Sagde Han stille
"De er vantil jeg sidder helt alene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:11 pm

Victoria nikkede, "jeg synes det er syndt at du sidder alene, har du ikke nogen kæreste eller noget du kan sidde sammen med?" spurgte hun og smilede svagt til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:13 pm

"Mig en kæreste" Sagde Kevin & grinet
"Har venner men de opholder sig ikke rigtig i kantinen" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:15 pm

Victoria blev lidt flov, "nå, jeg troede bare at sådan en som dig havde en kæreste, og det skal ikke lyde ondt" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:17 pm

"Lyder ikke ondt men forstår ikke hvad du mener med med en som mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:20 pm

"Øhm.. tænkte bare at med dit udseende, så var du nok ikke ledig ret længe" svarede hun og tænkte lidt over sit svar imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:23 pm

Kevin grinet lidt
"Tager jeg som et kompliment" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:26 pm

Victoria nikkede og smilede, "du skal bare sige til hvis jeg snakker for meget" sagde hun og tog sit hår om på den ene skulder, imens hun stadig smilede til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:28 pm

"Nej kan jeg godt li" Sagde Han & smilet
"Så har man jo altid noget at snakke om" Sagde Han & grinet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:30 pm

Victoria smilte og grinte lidt selv, "så.. hvad laver du i fritiden?" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:31 pm

"Øhm skater laver musik & studere osv." Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:33 pm

Victoria nikkede og smilede, "sejt, jeg har aldrig prøvet at skate, det ser også svært ud" indrømmede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:37 pm

"Er ikke så svært" Sagde Han stille
"Kan måske lære dig det en dag" Sagde Han med et lille smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:39 pm

Victoria trak på skulderne og smilede, "okay men du er advaret, jeg er ikke den bedste til at holde balancen, det fandt ud vel ud af da jeg faldt idag" smågrinte hun til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:40 pm

"Kommer nok med tiden" Sagde Han stille & Smile til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:43 pm

Victoria smilede og skiftede hurtigt emne igen, "hvad for nogle instrumenter spiller du?" spurgte hun nysgerrit og smilede igen til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:44 pm

"Guitar Trommer Violin Keyboard/Klaver Bas & ja tror det var alle" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:50 pm

Victoria så overrasket på Kevin og smilede, "ej hvor sjovt, jeg spiller også Guitar, klaver og violin, men du spiller ikke fløjte ligesom jeg gør" grinte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:51 pm

"Nej fløjte er ikke lige mig" Sagde Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:54 pm

Victoria rystede på hovedet, "jeg kunne heler ikke se dig spille fløjte, ligesom jeg heler ikke kunne se mig selv spille trommer" svarede hun og grinte stille igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:54 pm

Han smilet & så lidt rundt
mens han stille tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:56 pm

Victoria fulgte hans blik, men kiggede så på ham igen og betragtede ham, "hvor høj er du?" kom det bare ud af Victoria imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:57 pm

"178 vil jeg tro" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:59 pm

Victoria nikkede og smilede, "jeg er ved at løbe tør for spørgsmål" svarede hun og lagde sine arme på bordet imens hun så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:00 pm

"Hvad med dig fortæl lidt om dig selv" Sagde Kevin stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:04 pm

Victoria tænkte lidt, "øhm.. jeg har en tvillingesøster og en storesøster, og flyttede til Forks fra London for 3-4 uger siden, jeg har en hund, jeg er single Razz , øh.. jeg elsker at læse, synge og skrive, hader Mat, kan ikke rigtig finde på mere" svarede hun og smilede til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:05 pm

Han smilet til hende & rejste sig da klokken ringet
"Jeg må til time skrives ved en anden gang" Sagde Han hurtigt & krammet hende hurtigt enden han gik til time
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:08 pm

Victoria blev lidt overrasket over at han krammede hende, men krammede blidt tilbage og nikkede, "okay ses på et tidspunkt" svarede hun og rejste sig op for at gå til Engelsk timen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:10 pm

Kevin sad nu til time & smilet lidt mens han stille tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:13 pm

Da Victoria kom ind til Engelsk timen, satte hun sig ved vinduet og smilede for sig selv imens hun kiggede op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:15 pm

De 2 timer nærmest fløj afsted
& Han blev færdig med sine noter & kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:17 pm

Victorias Engelsk timer gik hurtigere end hun havde forventet, så hun pakkede sine bøger sammen og var parat til at gå, når klokken ringede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:20 pm

Kevins time endte & gik ud af døren
Han kiggede på sit skema
Han have nu endnu en lille pause så han gik udenfor
Hvor han satte sig på en bænk & så rundt på alle de andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:22 pm

Victoria trængte til noget luft, hun havde hovedpine og gik ud af døren, så hun kunne få noget luft, Victoria kom udenfor og gik lidt rundt uden hun viste hvad hun skulle lave, så hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:23 pm

Kevin kiggede rundt & smilet
"Hi" Sagde Han & Smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:25 pm

Victoria vendte sig om og fik øje på Kevin, "hej igen" svarede hun smilende og gik hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:26 pm

"hi" Sagde Han & Smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:28 pm

Victoria stoppede ved Kevin og smilede, "hvad laver du?" spurgte hun og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:28 pm

"Ville bare udenfor lidt så here i am" Sagde Han & Smilet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: