Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

.

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:39 pm

Dato : 9-8
Årstid : Sensommer
Dag : Onsdag
Vejr : Regner
Sted : Skolen
Tid : 07:45
Omgivelser : En masse andre

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Kevin steg langsomt ud af sin bil på parkeringspladsen
& gik mod indgangen
Han første time idag var Latin
en af hans favoriter
de have fået som opgave en opgave på 4 sider om Latin Historie
Kevin var blev så optaget af opgaven han have lavet en på 6 sider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:43 pm

Victoria skyndte sig ind på parkeringspladsen med sin bil og steg hurtigt ud, og løb hurtigt mod indgangen, hun ville ikke komme forsent igen, hun så en dreng gå imod indgangen og ville ikke ramme ham, men hun fik snublet og ramte drengen på skulderen med hånden og faldt ned på jorden
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:44 pm

Kevin vendte sig & Rakte hende en hånd & spurgte stille
"Er du oki"
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:46 pm

Victoria så op og tog hans hånd, "tak og der skete ikke noget, jeg er vant til det" svarede Victoria og smilede svagt af flovhed over at hun havde ramt ham, "undskyld, jeg ramte dig" sagde hun og så på ham
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:48 pm

"Gør intet" Sagde Han & så på hende hænder & tog sin hånd til sig
Kevin smilte kort enden han vendte sig & gik mod Latin igen
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:50 pm

Victoria stod stille lidt og kikkede efter ham, men gik så imod ingangen igen, "øh jeg hedder Victoria" sagde hun stille og smilede svagt igen
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:52 pm

"Kevin" Sagde Han & prøvet ikke at kigge på hende
Da de nået døren
Holdte han den for hende & gik så selv ind
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:55 pm

Victoria skyndte sig indenfor og nikkede som tak til ham, "hyggeligt at møde dig Kevin" smilede hun
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:57 pm

Han smilet let
Han have ikke rigtig nogen timer med alle de andre
Da han have Latin i stedet for nogen af de fag de andre have på hans årgang
Kevin drejet af & gik mod sin time i Latin
"Vi ses måske en anden gang" Sagde Han & Smilet venligt
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:59 pm

Victoria smilede, "ja ses senere" svarede hun og gik imod sin time til Dansk
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:01 pm

Kevin kom ind til timen & satte sig i forresten række
& tog sine ting frem
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:02 pm

Victoria skyndte sig ind til lokalet hvor der var Dansk og satte sig hurtigt på sin plads inden læren kom og kiggede ud af vinduet
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:12 pm

Da læren kom og begyndte at undervise, sad victoria stadig og kiggede ud af vinduet, hun kunne ikke koncentrere sig om andet end da hun faldt og slog Kevin, men på den lyse side havde hun jo mødt en til dreng, så Nicolai ikke var den eneste dreng hun havde mødt
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:18 pm

Kevin sad & fulgte grundigt med i timen
Han skulle have 2 timer Latin
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:22 pm

Heldigvis skulle Victoria kun have en time Dansk, så hun slap let med lidt læsning, og gik så ud af lokalet og gik ned af gangen, på vej ned til Matematik lokalet passerede hun Latin klassen og kiggede og fik øje på Kevin som sad på første række, hun smilede lidt for sig selv og gik vidre ind i Mat lokalet
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:23 pm

Kevin sad & skrev notater ned & rakte næsten altid hånden op
han kunne ikke altid da han os skulle skrive noter
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:27 pm

Victoria fik heler ikke så meget ud af Matematik timen, da det var det fag hun havde svært ved at forstå mest af, hun havde sit ansigt ned i bogen og fulgte ikke med, når hun endelig blev spurgt sagde hun "det ved jeg ikke" og kiggede så ud af vinduet
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:29 pm

Endelig blev kl 10 & han packet sine ting & gik mod Kantinen
for at sætte der & læse lidt lektier
Han satte sig som altid alene i et hjørne af kantinen
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:32 pm

Da klokken ringede pakkede Victoria hurtigt sine ting sammen og løb ud af lokalet, for at komme væk og gik mod kantinen, hun stod lidt i døren til kantinen og kiggede rundt, hun viste ikke hvor hun kunne sidde så hun sukkede dybt
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:34 pm

Kevin sad i sit hjørne
hvor han læste lidt & skrev lidt noter ned
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:37 pm

Victoria gik rundt i kantinen for at finde et bord men alt var optaget, så hun blev lidt bange for hvor hun så skulle sidde, men så fik hun øje på Kevin og tænkte lidt over hvorfor han sad alene så hun gik forsigtigt over til ham, "hej Kevin" fik Victoria stammet og kiggede på ham
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:39 pm

Kevin så op på hende & smilet kort
"Hi" Sagde Han & lagde bogmærket i bogen & lagde den derefter stille i sin taske
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:41 pm

Victoria fulgte hans bevægelse, men spurgte så "hvorfor sidder du alene?" og kiggede på ham
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:44 pm

"Der er ikke rigtig andre der gider sidde med mig" Sagde Han
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:46 pm

Victoria blev lidt trist da han sagde det, men smilede så "jeg vil gerne gøre dig selvskab, jeg skal nok lade være med at forstyrre dig i at lave lektier" sagde Victoria smilende og hentyde til hans bog som han havde lagt væk
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:49 pm

"Nej er helt oki" Sagde Han stille & smilet til hende
Enden han så rundt på alle de andre mennesker
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:52 pm

Victoria smilede, "så.. må jeg godt sætte mig?" spurgte hun Kevin for at være helt sikker inden hun bare satte sig, og kunne godt se at folk kiggede på dem
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:53 pm

"Du sætter dig bare" Sagde Han med et let smil
"Det er er bordet for Wierdo's så ved ikke om du gider at sidde her" Sagde Han med et lille smil
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:57 pm

Victoria smilede og satte sig, "det har jeg ikke noget imod, jeg er også selv lidt skør" og pegede på sin unaturlige orangse hårfarve med blonde kanter og smilede til Kevin igen
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:01 pm

Han smilet stille til hende & kløede sin næse
Da han syntes du duftede så godt prøvet han at undgå at bide hende
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:02 pm

//Skal spise, men kommer senere ses^^//
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:03 pm

//oki//
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:11 pm

//Skulle ikke spise alligevel, men hvis jeg lige pludselig logger så er det fordi jeg skal spise//

Victoria smilede til Kevin og fandt ud af at han ikke spiste, "skal du ikke have noget at spise?" spurgte hun overrasket
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:14 pm

Kevin havde altid en go undskyldning for det spørgsmål
"Jeg er ikke så sulten" Sagde Han stille & Smilet til hende
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:16 pm

Victoria nikkede og så rundt i kantinen, og så derefter på Kevin igen, "hvor længe har du boet i Forks?" spurgte hun og smilede igen
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:18 pm

"Ikke så længe 14 dage vil jeg tro" Sagde Han & smilet let
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:20 pm

Victoria smilede, "det er da en uge længere end mig" svarede hun og så på Kevin
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:23 pm

Han smilet
"Mange tror bare jeg har været her i evigheder fordi jeg allerede kender området næsten ud & ind" Sagde Han & grinet lidt
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:26 pm

Victoria smågrinte, "du har sikkert i al hemmelighed udforsket hele Forks den første uge, og så bare sådan kan huske det hele" sagde hun og smilede til Kevin
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:28 pm

"Ja Noget i den stil" Sagde Han & grinet
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:31 pm

Victoria smilede, "jeg kan stadig ikke finde helt rundt, så derfor holder jeg mig til de steder jeg er kommer mest til" svarede hun og smilede skævt til Kevin
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:32 pm

"Os forståeligt" Sagde Han & smilet let
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:33 pm

"Hvor boede du før du kom til Forks?" spurgte Victoria og så smilende på Kevin
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:10 pm

"jeg bor der stadig bare ikke i skole dage men ellers bor jeg i New Zealand" Sagde Han stille
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:42 pm

"Er det ikke langt væk herfra?" spurgte Victoria nysgerrit og kiggede smilende på Kevin
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:52 pm

"Jo er det faktisk" Sagde Han & grinet
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:53 pm

"Hvordan når du så i skole?" spurgte hun igen og smilede
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:55 pm

"Bor der i ferierne" Sagde Han & grinet
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:57 pm

Victoria nikkede og smilede, "jeg forstår altså ikke hvorfor folk ikke vil sidde ved dig, du virker helt normal for mig og jeg synes ikke du ser skør ud eller er skør selvom folk kalder dig det" sagde hun og smilede til Kevin
Gæst
Gæst

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 12:44 am

"Er fordi jeg er lidt nørdet & Ja gør lidt underlige ting" Sagde Han stille
Sponsoreret inhold

Endnu en Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag Icon_minitime

Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» En stressende skoledag
» første skoledag...
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: