Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:22 pm

"Ved jeg ikke har i af bræt spil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:24 pm

Victoria nikkede, "ja vi har skak.. øhm kan ikke huske de andre, men kom med ind i stuen der ligger de alle sammen" svarede hun og vinkede Kevin med ind i stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:26 pm

Han smilet & gik langsomt ind i stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:28 pm

Victoria gik hen til en kommode og trak den nederste skuffe ud, "kom og se, der er noget af det jeg aldrig har spillet før, men du må godt vælge et" smilede hun og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:30 pm

"Hmm ved det ikke" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:33 pm

Victoria satte sig på hug og pegede, "vi kunne godt spille skak, selvom jeg ikke er så god til det" inrømmede hun men smågrinte stadig lidt af sig selv og smilede op til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:41 pm

"Ja lad os det" Sagde Kevin med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:43 pm

Victoria tog spillet op af skuffen og placerede det på bordet, "sort eller hvid?" spurgte hun og satte sig ned i sofanen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:47 pm

"Sort" Sagde Han & Smilet til hende & begyndte at stille sine op

//Jeg er den med flest Indlæg Jubiii hehe var faktisk en af mine mål hehe///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:50 pm

// Haha okay, men så tillykke heh^^//

Victoria nikkede og stilte sine op, og smilede så til Kevin, "du begynder" sagde hun og lænede sig lidt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:51 pm

"Hvid starter altid" Sagde Han & Smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:54 pm

*Ups* tænkte Victoria og smilede, hun lænede sig frem og rykkede sin bonde to skridt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:58 pm

Kevin Rykkede sin ene bonde 1 skridt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:03 pm

Victoria sad lidt og tænkte, så rykkede hun sin anden bonde 1 skridt frem ligesom Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:04 pm

Kevin grinet & spillet bare lidt mens tiden gik
Der var ikke for mange brikker tilbage

//gider ikke til at skrive hvert eneste skat ryk hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:09 pm

//Nej det håbede jeg heler ikke vi skulle heh så ville det bliver et meeeget langt emne^^//

Victoria sad og kiggede på brikkerne, Kevin førte og hun viste ikke hvad hun skulle rykke så hun væltede sin konge og smågrinte til Kevin, "jeg giver op, du er for god" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:12 pm

"Tak men du klaret dig da os meget godt" Sagde Kevin stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:14 pm

Victoria skar ansigt og smilede, "tak, det er godt nok lang tid siden jeg har spillet skak" grinte hun og kiggede på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:16 pm

"Ikke mig mod sådan et elektronisk Skat hverdag derhjemme på kontoret"
"Er det mig eller lyder Kontor ret fornemt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:19 pm

Victoria trak smilende på skulderne, "det synes jeg ikke" smågrinte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:22 pm

"Hmm er nok bare mig så" Sagde han med et smil
"Hvad skal vi så nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:25 pm

Victoria tænkte lidt, "hmm, det ved jeg ikke, det er første gang jeg er sammen med en ven så længe" smilede hun og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:31 pm

"Hvad plejere du at lave"
"Har du nogen computer spil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:36 pm

Victoria rystede på hovedet, "jeg laver faktisk ikke så meget med mine venner, jo når det er sammen med piger så snakker vi jo om drenge, tager ud og shopper og sådan, men jeg ved lige ikke hvad vi kan lave da du ikke er en pige" smågrinte hun og smilede til Kevin
"nej, jeg spiller ikke så meget com mere som jeg har gjordt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:39 pm

"Hmm lad os spørge dine søstre hvad vi skal lave"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:44 pm

Victoria skar ansigt, "er du sikker på det, de kan godt være underlige med sådan noget, du kommer bare til at høre noget du ikke har lyst til" svarede hun advarende men smilede stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:47 pm

"Ja jeg er frisk" Sagde han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:50 pm

Victoria så måbende på Kevin, men smilte så skævt, og rejste sig halvt op fra sofanen, "Hayley!" råbte hun og kiggede rundt, inden få min. kom Hayley styrtende, "hvad er der?" spurgte hun og så overrasket på dem begge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:53 pm

Kevin så på hende

//vil nå 1000 i Erfaring inden weekenden er slut hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:59 pm

//Okay heh held og lykke fra mig^^//

Victoria smilede, "kan du sige hvad vi kunne lave?" spurgte hun og kiggede på Hayley, hun stod lidt og tænkte i dørkarmen men smilede så, "tja.. i kunne gå en tur, tage ud i byen igen, det ved jeg ikke" svarede Hayley og smilede, "forrsten hvad ville Johan?" spurgte Hayley nysgerrit, "ikke noget særligt, bare se hvordan jeg havde det" løj Victoria og smilede, Hayley nikkede og gik op af trappen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:33 pm

Kevin smilet til hende
"Skal vi tag gå en tur ideen" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:35 pm

Victoria så på Kevin og smilede, "ja det kan vi godt" svarede hun og rejste sig helt op og gik ud i gangen for at tage sko og jakke på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:48 pm

Kevin gik os ud & tog bare sko på & åbnet døren & gik ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:49 pm

Victoria fulgte næsten dansende med ud og lukkede døren efter sig og stod nu ved siden af Kevin, hun smilede og begyndte ligeså stille at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:50 pm

Han gik stille os
"Hvad er dit ynglings bandt egentlig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:55 pm

Victoria trak på skulderne, "jeg har et par stykker, Linkin park, Carpark North, Metallica, osv. hvad med dig?" spurgte hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:59 pm

"Var da 3 total forskellige"
"Er meget på mit humør men lige fortiden er det KISS & Pink Floyd" Sagde Han stille med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:04 pm

Victoria tænkte lidt, "det var mærkeligt, dem har jeg aldrig hørt om selvom jeg hører rock" svarede hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:11 pm

"Det er os nogen gamle bands" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:13 pm

Victoria så på Kevin og smilede, "hmm, hvordan hørte du om dem" spurgte hun og vendte sig halvt om mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:23 pm

"Jeg Hørt dem på en musik kanal der spillet klassiker" Løj Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:24 pm

"Nåå" svarede Victoria og smilede fortsat med at hun gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:37 pm

"De er faktisk fede kan lige spille en sang for dig fra min mobil" Sagde Han & fremdrog sin mobil
& valgte

KISS - Love Gun
Han sang stille med på den

https://www.youtube.com/watch?v=PdYRFWU5-uE&feature=related
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:39 pm

Victoria så smilende på Kevin og lyttede, "de lyder da meget fede" svarede hun lidt efter og smågrinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:53 pm

Victoria så smilende på Kevin og lyttede, "de lyder da meget fede" svarede hun lidt efter og smågrinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:53 pm

"Self" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:55 pm

Victoria tøvede lidt, "Kevin hvorfor er du så isne kold værd gang jeg rører ved dig?" spurgte hun nysgerrit og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:59 pm

"Øhm er faktisk et godt spørgsmål" Sagde Kevin
"er nok fordi der aldrig er sådan virkelig varmt der hvor jeg er måske" Sagde Kevin med sådan et lidt spørgende stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:03 pm

Victoria tog hans hånd hurtigt op og tog den imellem sine to hænder, "er jeg ikke varm, jeg kan godt varme dine hænder, du skal jo ikke fryse" sagde hun og kiggede på deres hænder imens hun smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:04 pm

"Er oki" Sagde Kevin & tog hånden til sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 10 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: