Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:07 pm

Victoria stod stadig med sine hænder foran sig og så spørgende op på Kevin, imens hun bed sig i læben, "er du helt sikker, jeg har aldrig rørt ved nogen der er så kold som dig" svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:11 pm

"Jeg ved det ikke" Sagde Kevin stille & gik videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 9:43 pm

Victoria så lidt efter ham, men løb så op ved siden af ham og forblev stille, hun ville ikke sige noget dumt igen, så hun begyndte at nynne stille og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 10:10 pm

Kevin så på hende
"Hvad har du egentlig af fag i skolen" Spurgte Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 10:43 pm

Victoria grublede lidt, "jeg har dansk, engelsk, matematik, biologi, idræt, fysik øhm jeg kan ikke huske flere, hvad med dig? spurgte hun og kiggede på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 10:59 pm

Victoria grublede lidt, "jeg har dansk, engelsk, matematik, biologi, idræt, fysik øhm jeg kan ikke huske flere, hvad med dig? spurgte hun og kiggede på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:01 pm

"Øhm Dansk Tysk Engelsk Latin Biologi Musik Fysik Matematik Geografi & EDB" Sagde Han & tænkte
"Ja det var alle" Sagde Han lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:04 pm

Victoria så overrasket på Kevin, "nu kan jeg huske de sidste, jeg har musik og drama" smilede hun og kiggede hvor hun gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:20 pm

Markus kom gående i en hvid t shirt og et par Jeans. Han kom gående da han så Victoria"øhm kan du hjælpe mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:21 pm

Victoria hørte noget og så frem og fik øje på Markus, "hej igen, hvad laver du her?" spurgte hun og lyste op i et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:22 pm

"jo jeg er i skole"grinede han glad og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:24 pm

//Vi er ude i skoven, selvom vi skriver i skolen, vi gad bare ikke lave et nyt emne^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:25 pm

//ok sejt^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:27 pm

//Så vi starter lige forfra heh^^//

Victoria hørte noget og så frem og fik øje på Markus, "hej igen, hvad laver du her?" spurgte hun og lyste op i et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:28 pm

"Jeg gør altså også i skole"
Grinte han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:30 pm

Victoria rystede på hovedet og grinte, "hvordan var din første dag?" spurgte hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:32 pm

"den var da ok nok "sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:33 pm

"Fik du nogen venner?" spurgte hun igen smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:40 pm

"Ja men ikke så mange"sagde han undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:42 pm

Victoria så på ham, "det gør ikke så meget, jeg fik heler ikke særlig mange venner første skoledag" svarede hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:44 pm

"ja men vigtigsk fik jeg dig"grinede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:47 pm

Victoria rødmede og grinte igen, "tak det var sødt sagt Markus" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:52 pm

"hehe ja ikke"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:54 pm

Victoria nikkede og smilte, "så tror du vi har fag sammen?" spurgte hun lidt efter og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:57 pm

"næ det tror jeg ikke"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:59 pm

Kevin så på drengen & så hende
& tilbage
med et undrende blik
Han begyndte at hoste meget da drengen stod der
Den stank af Varulv var frygtelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:05 am

Han lugtede at drengen(Kevin) var vsmpyr så han stirrede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:35 am

Kevin så på Hende
"Skal vi ikke gå videre" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:52 am

Victoria så op på Kevin og undrede sig lidt, men nikkede så kort, "jo selfølgelig, så vi ses på et tidspunkt Markus?" spurgte hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:10 am

Kevin så sig over skulderen & Lavet vampyrenes tegn til drengen enden han smilet til Vic
"Hvem var han" Spurgte Kevin stille & så bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:12 am

Victoria så smilende på Kevin, "jeg mødte ham ude i skoven, og så blev vi venner" svarede hun og så frem igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:16 am

Victoria så smilende på Kevin, "jeg mødte ham ude i skoven, og så blev vi venner" svarede hun og så frem igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:33 am

"Jeg synes han virker strange" Sagde Kevin
"& Når det kommer for mig er det virkelig slemt" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:37 am

Victoria svarede ikke først men sukkede så, "hvorfor siger du det? jeg synes ikke der er noget galt med ham" svarede hun stille og hoppede op på en træstup og kiggede ned på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:11 am

"Han virket bare så underlig på en måde du nok ikke ville kunne forstå"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 10:03 am

Emily havde Placeret sig højt oppe i et træ hvor hun kiggede ud over det hele "mmmh#" mumlede hun og sukkede lettet. Hun lukkede kort øjnene og fulgte Toria indtil hun også opdagede at Kevin gik ved hendes side. Hun hostede kort og åbnedesåhurtigt øjneneinden hun lugtedefor atfinde ud af hvvor langt Kevin og Toria var nået indtil at hun nøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 10:27 am

Kevin Kunne lugte endnu en Varulv
*Hvis det her bliver ved er det jo næsten ikke muligt at gå rundt i byen uden at være ved at dø* Tænkte Han & Hostede & tog sig til næsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 10:32 am

Emily kiggede sig omkring og fik øje på kevin inden hun hoppede ned fra træet "Hørte jeg dig kritiserer min Artsfælle?" spurgte Emily vagtsomt og med de koolde øjne rettet mod Kevin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 10:55 am

Victoria så undrende til selvom hun godt viste hvad Emily snakkede om, men hun undrede sig lidt over hvorfor hun sagde det til Kevin, hun stod lidt men gik så imellem dem og løftede hænderne på, "Emi hvorfor siger du sådan noget til Kevin?" spurgte hun lidt hurtigt men var stadig forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 11:44 am

"årh!2 udbrød hun og kiggede på Toria inden hun begyndte at grine "Ved du ikke det??" spurgte hun muntert"Intern Joke mellem mig og Kevin ^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 11:46 am

Victoria stod lidt, men smilede så, "nåå okay jeg skulle bare lige være sikker på at i ikke også begyndte at skændes" smilede Victoria og så på Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 11:51 am

"Selvfølgeligikke" smilede Emily med et fnis og betragtede Kevin med kortvarigt hadfulgt glimt i øjnene inden hun igen smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 11:56 am

Victoria sukkede lettet og smilede igen, "nå hvad laver du så herude?" spurgte hun nysgerrit og flyttede sig fra midten og gik tættere på Emilt imens hun stadig smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 11:58 am

"Egentlig sov jeg" Smilede hun "Oppe i det træ der...Men så kom i to Larmende og så vågnede jeg og ville lige sige dav, da jeg hørte jer tale med Markus"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:03 pm

Victoria nikkede, "det må du undskylde" svarede hun og smågrinte lidt til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:05 pm

"NejNej xDJEg skulle alligevel tidligt op, såeh xD" Grinede hun muntert og satte sig midt på Vejen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:07 pm

Victoria grinte lidt, "kan du ikke sove om natten?" spurgte hun nysgerrit og kiggede smilende på Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:16 pm

"jojo" smilede hun "Var bare ikke såeh træt" sagde hun grinende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:17 pm

Victoria nikkede og kiggede smilende rundt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 12:27 pm

//Kevin tænkte det så kunne du jo ikke vide Emi hehe din klovn(Er ikke ondt ment hehe)//

Kevin så på Emi & smilet kort
Han havde faktisk regnet med hun ville have afsløret ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 11 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: