Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Well this is fun..

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:18 pm

Tid :: Aften
Sted :: Udkanten af skoven
Vejr :: Stille og roligt vejr, skyfrit, stjerner der begynder at blive synligere og en halv måne. Sneen ligger ligeså fint over jorden.
Omgivelser :: Ikke så vildt mange mennesker. Meget stille da der er mange der har trukket sig indenfor

Bellatrix sukkede og kiggede på sin ånde midt ude i det kølige luft. Hvilket fik hende til at tænke på en smøg, som hun godt kunne bruge på dette her tidspunkt. Hun fandt sin halvkrøllede cecil pakke frem og rystede en frem, hvorefter hun tændte den op med en zippo-lighter. Hun var iført stramme bukser, støvler der gik helt op til knæene, hvor der var pels ved kanten og en canada-goose jakke. Hendes lange hår hang ned af den ene side og hun tillod sig at køre en enkelt hånd igennem det. Hun satte sig ned på en bænk lige ved udkanten af skoven. Hun havde ikke tænkt sig at gå igennem midt om aftenen hvor der var blevet mørkt. Godt nok troede hun ikke på det vampyr-pjat, men der kunne jo altid være en morder på fri fod et eller andet sted. En skov var ikke noget hun havde tænkt sig at gå ind i. Desuden var hun ret tæt på sit motel, så det skulle nok gå i hvert fald. Hun kiggede på sine hænder der var en smule lyserøde i det, men mest blege. De var tynde og feminine. Hun smilte lidt af sig selv og kunne ikke lade være med at grine. Hvor var hun dog bare irriteret over at hun ikke var kommet så meget længere med en historie. Det var lige til at tude over, men det var ikke noget hun gjorde. Så hvorfor ikke bare grine af det?
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:34 pm

Aurius så ned på sine hænder. Der var blod på dem. Ikke overraskende, siden hans sidste bytte, en kvinde midt i tyverne, havde været lidt mere vågen end de fleste andre mennesker. Hun havde selvfølgelig ikke såret ham, men da hun rykkede sig kraftigt da han havde sat sine tænder i hende, så han flænsede en god del af hendes hals op, hvilket skabte et frygteligt rod. Det var egentlig ikke kun hans hænder, som var blevet ramt af blodet. Men han havde haft en sort hættetrøje på som havde taget resten af blodet, som han så efterfølgende havde smidt væk, så det han bare havde en blank, hvid T-shirt, et par lysegrå sweatpants og så et par sportssko på. For mennesker ville det måske være koldt, men vampyrer følte jo ikke kulde.

Han skulle lige til at slikke det sidste blod på hans hænder i sig, da han mærkede en duft, ulig nogen anden han havde mærket før. Det duftede... Himmelsk. Bedre end noget andet blod nogensinde havde duftet før. Han begyndte at gå hen imod duften. Efter kort tid fik han øje på mennesket. Han skulle lige til at hoppe på hende, men rystede dog kort hovedet, og tænkte sig kort om. Blodet ville han kunne drikke når som helst, forudsat at ingen anden drak det, selvfølgelig, men duften kunne han nyde lidt længere. Så han slikkede hurtigt blodet på sine hænder væk, tjekkede hurtigt sit tøj for blodpletter, ingen, godt, og begyndte så at gå imod mennesket.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:47 pm

Bellatrix havde lænt sig tilbage på bænken og kiggede op imod himlen. Hun syntes at det var beroligende at se på stjernerne der ligeså stille begyndte at blive lysere og lysere. Det var nok det hun elskede mest ved at være i sådan en flække som Forks. Stjernerne var altid tydeligere i sådan nogle små byer, fordi at der ikke var så mange lygtepæle, som reflekterede lys oppe i himlen. Godt nok elskede hun mest storbyen, men man var også nødt til at nyde de små ting i livet mente hun. Hun tog et hiv af sin smøg og pustede det lige så stille op og lavede to små røgringe. Måske var det tid til at smutte indenfor igen, men hun følte sig så træt på en eller anden måde. Hun lod sin fod køre lidt frem og tilbage af sneen og lyttede til den lettere knasen under hendes fødder. Hvilket fik hende til at undre sig over noget andet, hun kunne høre nogen andre i nærheden. Hun satte sig straks ordentligt op og fik øje på denne fyr som var igang med at gå over imod hende. Hun hævede det ene øjenbryn, da han kun var iført en t-shirt og sweatpants. Det undrede hende en smule, men hun syntes dog at hun havde mødt nogle underlige typer heromkring i Forks. Måske var det bare sådan et sted hvor folk kom hen, når de var blevet skøre i hovedet. Måske blev folk sendt herover? Hun kunne ikke lade være med at grine lidt over hendes tanker. Hun var jo selv blev sendt til byen af hendes chef. Lidt humor havde hun da endnu
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeOns Jan 16, 2013 10:19 am

Han bemærkede hendes hævede øjenbryn, og kunne ikke lade være med at smile lidt. Lidt mærkværdigt var det vel også, at han kom gående om aftenen uden mere tøj end han havde på lige i øjeblikket. Men hvem var dette menneske? Aurius havde boet i Forks det meste af sit liv, og han mente at han kendte de fleste indbyggere på hans alder hvis ikke på navn, så på udseende. Og siden han var blevet vampyr havde han også set de fleste igen, og, da vampyrer jo har mere eller mindre perfekt hukommelse, dermed mente han at han kunne genkende enhver omkring hans alder i byen. Alt i alt var dette menneske nok udenbys fra. Godt det samme, ellers havde han nok drukket hendes blod da han var endnu mere nyfødt, da han ikke havde så meget kontrol som nu.
"Undrer jeg dig? Det virker som om, at vi fra Forks har en eller anden evne til at gøre det imod folk. Måske er det bare byen generelt." sagde han med et drillende smil, mens han tog en dyb "indånding", for atter at mærke hendes duft. Ulig nogen anden... Hendes blod måtte smage himmelsk...
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 10:32 pm

Hun lagde mærke til den fremmede fyrs smil og smilte stille tilbage igen, på en smule akavet måde. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, tænk nu hvis han ikke var så rar en person som han lignede? Bellatrix havde efterhånden lært at man aldrig skulle skue hunden på dens hår, men hvad kunne hun gøre ved det? Hun tog et hiv af hendes cigaret og kiggede derefter lidt mere på ham, hun tillod sig lige at give ham et lille elevatorblik inden han var kommet helt tæt på.
Da han spurgte om hun undrede ham, kunne hun ikke lade være med at grine en lille smule. "Det var rent faktisk lige mine tanker!" sagde hun med et smil og kunne derefter ikke lade være med at ryste lidt på hovedet. Nogen gange var hun bare som en åben bog og det kunne være irriterende på nogen punkter, men lige her var det nu meget humoristisk. Hun så sig lidt omkring og derefter over på ham. "Ja, denne by er lidt sær efter min mening" hun trak lidt på skuldrende. "Men der er jo så mange sære steder her i verdenen, jeg har set værre" hun smilte og tog derefter atter et hiv af sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 10:55 pm

"Værre steder, det tror jeg på. Men jeg må nu sige, at jeg tror at det her er det underligste sted. Især hvis bare en tusindedel af alle rygterne er sande" sagde han med et grin. "Hvor mange af dem har du hørt? Nu hvor jeg tænker over det, ville det nok snarere være bedre at spørge hvor lang tid du har været. De gamle mennesker elsker jo at fortælle os dem." Det sidste mens han himlede med øjnene. Egentlig rimelig ironisk, siden han selv var et af de væsner som ofte var centrale i de myter. Men det vidste menneskerne jo ikke. Og ville forhåbentlig aldrig vide.
Ellers ville det være sværere at jage dem, og han ville ikke bare kunne gøre ting som det han gjorde nu. At gå hen til et menneske, bare for at nyde deres duft. Selvom han tvivlede på, at han nogensinde ville få lyst til at gøre det ved nogen. Han kunne ikke erindre noget menneske som duftede lige så godt som Bellatrix. Selvom hendes blod sikkert ville være bedre end noget han nogensinde havde prøvet før, havde han alligevel besluttet ikke at drikke det. I hvert fald ikke foreløbig. Som det var nu, kunne han jo nyde hendes duft i mange, mange år.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 12:07 am

Hun nikkede og kunne ikke lade være med at grine lidt igen. Hun så op på ham og lavede en fin gestus til at han kunne sætte sig ned på bænken. Hun tog endnu et hiv af sin smøg, inden hun begyndte at snakke. "Jeg er journalist" hun pustede røgen ud og så ned på sin cigaret. "Jeg blev sendt hertil af min chef, som ville høre om de forsvindinger der har været her for tiden" hun bed sig let i læben og så lidt undrende ud. "Jeg tænker ofte på hvad det kan være. En seriemorder måske? Men det er bare mærkeligt den måde kroppene ser ud" hun gøs en smule, da hun havde fået uddelt nogle billeder. Det var forfærdeligt den måde det så ud på. Hun lod sin frie hånd gå hen over hendes hals. Hun kunne lige forstille sig hvordan det var at få det underlige mordvåben ind i halsen. Hun kunne ikke forstille sig en større smerte. Hun så derefter op på ham med sine halv chokerede øjne. På en eller måde gjorde det hende en smule sød. Nok fordi at det var så ægte og menneskeligt. "Jeg har hørt nogle forskellige beretninger om det" hun kunne ikke lade være med at smile en smule. "Vampyrer..." sagde hun med en rolig hvisken.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 2:41 pm

Aurius kunne ikke lade være med at smile lidt, da hun så på ham med sine halvchokerede øjne. "Men hvad det er? Hvis politiet vidste det, ville de måske kunne gøre noget imod det. Men indtil videre er folk på bar bund" sagde han, i en påtaget opgivende tone. Han bemærkede selv, at han undgik at bruge "jeg" i sine sætninger, da han jo udmærket vidste hvad der skete. Af en eller anden grund havde han ikke lyst til lyve for denne pige.
Han satte sig ned, mens han tænkte på hvordan kroppene så ud. Gad vide hvad menneskerne egentlig troede, når de så ligene. Vampyrerne og køterne vidste udmærket godt hvad der var sket. "Men ja... Vampyrerne. Det er nogle af deres favoritter. Især ovre i reservatet, hvis jeg ikke husker meget forkert. Der er et par ting alle er enige om, men så er det så mange rygter om deres evner, at de måtte have overtaget jorden nu hvis bare halvdelen af dem var sande" sagde han med et grin. Det kunne egentlig være rart hvis det var sådan. Hvis de var lige så mægtige som nogle mennesker gik rundt og sagde. Det var dog ikke helt tilfældet, i hvert fald ikke for Aurius, men vampyrerne var mægtige nok i forvejen, i hvert fald i forhold til mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:43 pm

Hun så nu endnu mere undrende på denne Aurius. Han snakkede som om at det var sandt at der var vampyrer rundt omkring. Måske prøvede at skjule det på en eller anden måde, ved at fortælle om rygterne. Hun kunne ikke lade være med at tænke lidt på mødet med denne Daniella, inde i caféen, der selv havde sagt at hun var en vampyr. Hun bed sig let i læben og så ned på sneen og kunne ikke lade være med at smile lidt af det han sagde. Hun kiggede derefter på ham, da han nævnte reservatet. "Altså dem jeg har interviewet indtil videre, har fortalt at vampyrer ikke er velkomne nede i reservatet" hun kunne ikke lade være med at grine en smule af det, men ikke lige så meget som hun nu havde gjort, når andre havde fortalt at vampyrer var ægte. Det mærkelige ved denne fyr, var at han ikke indrømmede at der var vampyrer, men han sagde det som om at det var sådan det hele tiden havde været. At alle burde vide at der fandtes vampyrer, ellers var man bare en smule dum. På en eller anden måde, så hun det mere overbevisende, end dem som havde sagt direkte at der fandtes vampyrer. Evner..? Når de nu allerede kunne løbe hurtigt, skulle de så have nogen ekstra oveni? Hun smilte en smule over det, da hun syntes at det lød en smule unfair, men hun vidste ikke hvad hun skulle sige til det.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:55 pm

"Ikke er velkomne? Jeg tror ærligt talt ikke at de er velkomne nogen steder, selv hvis de eksisterede. Men hvem skulle kunne stoppe dem? Måske de varulve som andre snakker om? Åh, jeg har hørt for mange rygter" sagde han, det sidste med et suk. Selvfølgelig havde han hørt rygterne, han var vokset op her. Forskellen var dog, at han nu rent faktisk vidste hvad der var rygter, og hvad der var sandt. Eller, han vidste hvad der var sandt om vampyrer. Han havde endnu ikke et tilfredsstillende overblik over hundenes evner. Han vidste nogenlunde hvad de kunne, men han kendte dem, selvfølgelig, ikke så godt som han kendte til vampyrer.
"Men hvordan har du det med rygterne, tror du på nogle af dem? Og hvis så, hvilke?" spurgte han, næsten i en drillende tone, mens han flyttede lidt på sig, for at virke lidt menneskelig, samtidig med at han tog et dybt åndedræt, for atter at mærke hendes duft. Nærmest helt beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:04 pm

Hun smilte lidt af hans kommentar med at de nok ikke var velkomne nogen steder, hvis det kom til stykket. Det var måske også meget indlysende, siden at de var så farlige. Især hvis de ikke kunne styre deres tørst for menneskeblod. Hun kunne ikke rigtig forstille sig hvordan det var at drikke blod. Hun syntes at det så så tykt ud og bare ved tanken om det, fik hun kvalme. Hun bed sig let i underlæben og så sig rundt omkring. "Det kunne da godt være at varulvene kan stoppe dem" sagde hun med et drillende smil. "De har da i det mindste ikke lysten til at drikke menneskeblod" hun gøs lidt. "For at være helt ærlig, ville jeg nok hellere være varulv end en vampyr" hun grinte lidt.
Hun rystede på hovedet, da det var at han spurgte ind til rygterne. "Jeg tror ikke på dem. Jeg er virkelig ked af hvis du er en troende, men jeg ser det bare ikke muligt sådan noget" hun så op imod himlen og sukkede en smule. Hun lod en hånd køre igennem hendes hår og samtidig var der en lille brise der kom, så mere af hendes dejlige menneskeduft ramte denne fremmede fyr.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:15 pm

"Jeg har boet her hele mit liv, så jeg kender rygterne, men jeg tror ikke rigtig på nogle af dem. Indtil der er en person som kan komme med konkrete beviser, tror jeg at jeg vælger ikke at tro. Et klogt menneske kan jo altid ændre mening" sagde han med et skuldertræk. "Men jeg tror nu, at det er bedre at være vampyr. At leve evigt lyder til at være meget sjovt, mens varulve virker til at være nogenlunde ligesom os andre dødelige, på nær superstyrke og superfart, selvfølgelig." Og så var selvfølgelig blodet. Det berusende blod. Selvom det nok i fremtiden ville være knap så berusende for Aurius, hvis ikke det var denne menneskepige. Da brisen kom og overfaldt Aurius med endnu mere af pigens duft, blussede trangen til at drikke hendes blod op igen, men han undertrykte dog trangen. Han foretrak dette menneske i levende live, i hvert fald lige for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:21 pm

Hun nikkede. "Det er altid bedst at tro på beviserne. Lige for tiden har jeg kun hørt nogle pokkert overdrevne rygter" hun smilte lidt ved tanken om at denne fyr, rent faktisk virkede meget normal, i forhold til alle de andre hun havde mødt. Godt nok havde han ikke meget tøj på, men der var jo nogen der frøs mindre end andre. Det kunne endda være at han var ude for at løbe, der plejde folk jo ikke at tage så meget tøj på.
Hun tænkte lidt over hans mening om at det nok var bedre at være vampyr, men hun rystede stadig lidt på hovedet. "Jeg ville ikke kunne leve med at dræbe uskyldige mennesker. Så at leve med det resten af ens liv? Og det er jo endda meget svært at dræbe en vampyr, så chancen for at man dør er meget liv" hun gøs en smule ved tanken om at drikke menneskeblod. Hun fik lettere kuldegysninger på armene og smilte derefter en smule. "Men tilgengæld vil varulvene jo gerne beskytte menneskerne. De er jo også mere menneskelige end vampyrer ikke sandt?" hun smilte lidt. "De har heller ikke trangen for at dræbe nogen"
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:28 pm

"Jeg vil godt lige starte med at påpege, at det her er baseret på de rygter jeg har hørt, så jeg kan ikke garantere deres ægthed" sagde han med et smil, før han fortsatte. "Varulvene skulle mere eller mindre være normale mennesker, bare hvor de kan ændre sig til varulve, så de vil vel beskytte menneskerne. Men de skulle vist også leve som mennesker, måske bare hvor de spiser lidt mere, for at få energien til deres superkræfter."
"Men jeg ved ikke med det om vampyrer... Det er vel lidt det samme som at vi spiser kød? Vi ved, at det har været levende, men alligevel spiser vi det? Jeg tror, at en vampyr ville have det sådan. De er jo trods alt på en måde en højerestående race. Måske ville de endda have kælemennesker?" sagde han, det sidste med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:35 pm

Hun hævede det ene øjenbryn, da han nævnte det med vampyrene. Måske var han ikke så normal som hun havde håbet på. Måske var hun bare alt for desperat efter at finde nogen hun kunne snakke fint med. Men nu hvor han alligevel sad her, kunne man da godt diskutere det lidt længere ud. Hun havde alligevel ikke så meget andet at lave. "Det er jo sygt at tænke det på den måde.." sagde hun stille og rystede lidt på hovedet af ham. "Jo, vi spiser kød" hun bed sig let i læben. "Men det er køer og grise og alt det der. Vi spiser jo ikke hinanden" hun kiggede på sine fingre og kunne ikke forstille sig at blive spist. "De vampyrer har jo været mennesker før i tiden, så jeg ser det direkte som kanibalisme. Det kan godt være at det bare er sådan det er, men hvorfor ikke bare leve med dyre`kød?" hun kiggede på ham og syntes at det lød meget som om at han selv sagde at han var en vampyr, med de sidste sætninger han kom med. Men det kunne være hun havde misforstået noget, så hun valgte at ignorere det.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:43 pm

Han trak på skuldrene "Hvis vampyrer kan leve i tusindvis af år, tror jeg ikke at mennesker helt kan forstå deres tankegang. Men hvis jeg må udfordre dine synspunkter," han så kort undskyldende på hende, og fortsatte så "Så tror jeg, at man kan sige at vampyrer er et højere evolutionsmæssigt punkt, eller sådan noget. Så de kan vel spise mennesker, som visse mennesker kan spise f. eks. aber og hunde. Nogle ville nok anse det for anstødeligt, men for nogle er det vel meget normalt?"
Han overvejede kort, hvor meget han burde snakke med hende. Han havde nok allerede sagt for meget. Men lige nu nød han egentlig hendes selskab. Muligvis mest på grund af hendes himmelske duft, men selv hvis man så bort fra den, havde han det egentlig meget fint i hendes selskab. Måske skulle han bare fortælle hende det? Ingen andre ville jo tro hende, medmindre hun kunne give dem beviser. I takt med de tanker glemte han lidt at udvise de menneskelige tegn, så han mens han talte ikke havde bevæget sig, bortset fra munden. Hvis hun var observant, kunne det godt være at hun kunne få lov til at opdage vampyrer, tænkte han med et mentalt skuldertræk.


Sidst rettet af Aurius Lør Jan 26, 2013 9:42 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:41 pm

Hun rystede på hovedet af ham og kunne ikke rigtig se hvor han ville hen med den mening omkring vampyrer. Hun kunne ikke rigtig forholde sig til sådan nogen meninger, især når der var uskyldige mennesker der døde af det, ikke fordi at hun troede at det var vampyrer. Hun kiggede på ham og kunne ikke lade være med at grine lidt af hans mening. "Du får det næsten til at lyde som om at du er en vampyr selv" hun sendte ham et smil, jo de var godt nok mærkelige her i Forks, hun havde allerede oplevet en som havde sagt at hun var vampyr. "Det kan da ikke passe at du holder mere sammen med de såkaldte 'vampyrer' i stedet for at tænke på hvilke uskyldige sjæle der bliver dræbt rundt omkring" hun så sig om igen og sukkede lidt. Hun var begyndt at blive en lille smule træt og hendes øjne begyndte at føle sig tunge. Hun fandt endnu en smøg frem, hun var begyndt at ryge utroligt meget her for tiden, nok fordi at der var så meget stres omkring hende. Så det hjalp lige at tage nogle hiv.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeLør Jan 26, 2013 9:50 pm

"Jeg er nok ikke den eneste heromkring der lyder sådan, vel?" spurgte han med et grin, mens han rystede på hovedet og fortsatte "Jeg tror mest fordi det mange af os nærmest vokser op med det. Vi kender rygterne, og danner vores egne mentale billeder af vampyrer. Vel lidt ligesom en religion? Man kan ikke bekræfte det, men man tænker dog alligevel, at der må være mere mellem himmel og jord, end det vi lige går og tror."
Han sørgede nu igen for at virke menneskelig. Falske vejrtrækninger, ændre lidt på måden han sad, gabe en smule osv. Og så tage dybe indåndinger, som også gjorde, at han mærkede hendes duft kraftigere. Med denne herlige duft fulgte dog også ønsket om at drikke hendes blod, men den kamp vandt han dog fortsat.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 11:06 pm

Hun rystede på hovedet af hans spørgsmål, det var rigtig nok, der var så mange her i Forks der var underlige og den tanke havde strejfet hende ret ofte, i forhold til andre steder hun havde været. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham omrking det med vampyrene, at det næsten kunne forklares som at være en tro for dem. Det fik hende til at tænke på hvor meget mere mærkelige de var. Hun bed sig let i læben og tog et hiv af hendes cigaret. Hun lænede sig tilbage og tog sin fri hånd ind i jakken på hendes canada goose imens hun prøvede at få varmen. Det kunne godt være at jakken var varm, men hendes ben frøs og hænderne med. Hun så op imod stjernerne og begyndte at føle sig en smule rolig og træt. Hun pustede røgen ud af munden inden hun tog endnu et hiv. "Det er nu meget godt at jeg alligevel snart skal væk herfra" sagde hun med en stille mumlen, hun vidste ikke om hun kunne tillade sig at sige det til ham. Tænk nu hvis han var så glad for at være her i Forks, at han ville blive sur over at hun glædede sig så meget til at komme væk. Bellatrix havde dog det problem at hun aldrig rigtig kunne holde sine meninger for sig selv og vise hvad det var hun følte. Det var derfor at der efterhånden var mange der ikke kunne lide at blive interviwet af hende. Ligesom den mand hun var kommet til at grine af i caféen, fordi at han gik så meget ind for at der fandtes vampyrer. Han var til sidst blevet så sur, at han var tæt på at slå hende. Måske skulle hun til at tænke sig en smule mere om, når hun gjorde noget, men det var bare så svært for hende. Hun så op på fyren og sendte et lille undskyldene smil. "Det er ikke fordi at jeg hader det her sted utroligt meget, jeg synes bare det er underligt også har jeg fået en smule hjemve, så ikke tag det alt for personligt" hun tog endnu et hiv og kiggede igen op på stjernerne. Hun lavede tre små røgringe.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 6:06 pm

"Jeg bruger nu heller ikke al min tid i byen, så jeg tager det skam ikke så personligt." Sagde han med et skuldertræk. Han jagede ikke rigtigt i byen. Nej, byen var for lille til det, og der var allerede for mange heromkring, som jagede i byen. Der var ingen grund til, at også han begyndte at jage her. Byer som Seattle var meget bedre. Store byer, som har nogle slumkvarterer, hvor ingen vil tænke særligt meget over, at nogle mangler nogen. Helst nogle kriminelle grupper, som medierne kan give skylden.

Han bemærkede lidt, at hun stod og frøs lidt, da hun trak jakken tættere ind til sig. Han kunne svagt erindre følelsen, der havde trods alt været snestorm, da han blev vampyr, men, som alle andre vampyrer, var det ikke noget, som han mærkede. Hvis han gjorde det ville han i hvert fald have noget lidt mere varmende tøj på end det, han havde i øjeblikket. Det havde jo heller ikke været hans plan at være her i dette tøj, men ikke at have 'nok' tøj på til at holde sig varm var slet ikke lige så mistænkeligt, som det ville være, hvis han stod her i den overtrøje, som han havde haft på for en halv time siden, hvorpå der var kommet en masse blod, som et resultat af den jagt, han var på lige før det her.

"Men hvordan hjemve? Efter dit hjem, eller bare efter at være i en storby igen? Hvis det er det andet, så kender jeg udmærket følelsen." Sagde han med en kort latter. Storbyer var så dejlige at være i om natten som vampyr. Masser af tåbelige mennesker, som ikke passede på sig selv, og så mange andre mennesker, som ikke bemærkede hvad der skete lige for næsen af dem.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 4:35 pm

Hun lod sin støvle køre hen over sneen imens hun kiggede på den. Det begyndte ligeså stille og sne og hun så på snefnugende der lagde sig elegant hen over det sne der allerede var der. Måske var det snart tid til at rykke sig indenfor? Hun bed sig let i læben imens hun lyttede til hvad det var at han sad og snakkede om. Hun lod en hånd køre igennem håret, før hun tog endnu et hiv af sin smøg og lod røgen sive lige så stille ud fra hendes bløde læber. Hun syntes efterhånden at der begyndte at blive en smule koldere og hun gøs en smule. Hun havde en fornemmelse af at han var også var en smule kold. Hun syntes at der var noget over ham, som virkede en smule køligt, men alligevel varmt på et eller andet punkt. Hvem var han mon? Som person? Sådan nogen tanker kørte ofte igennem hendes hoved, når hun sad og snakkede med fremmede personer. Pludselig indså hun at han havde stilt hende et spørgsmål og hun kiggede hurtigt op. Hun satte sig hurtigt op med et sæt og kunne ikke lade være med at grine en smule af hende selv. Hun pillede let ved et tot af hendes hår og kiggede derefter på ham. "Undskyld, jeg ved ikke helt hvad der skete der" sagde hun og kunne ikke lade være med at grine af hendes lille dumdristige måde at blive overrasket på. Nogen gange lod hun bare hendes tanker tage over og kom ofte til at være en smule fraværende. Hun lod det ene ben over det andet og vippede let med foden, før hun så på ham. "Jo, det er storbyen. Jeg har ikke rigtig noget familie så.." hun trak lidt på skuldrende. "Jeg finder mine trygge steder i storbyer. Det er meget mere..." hun så op imod himlen. "Magisk.." hun smilte lidt af sig selv og syntes at hun selv var begyndt at lyde en smule poetisk, lidt sjovt syntes hun dog at det var. "Godt nok er himlen meget flottere herude" sagde hun stille. "Det er ikke så tit at der er så mange stjerner inde i storbyer"
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 6:01 pm

Han trak lidt på skuldrene af hendes undskyldning, og grinte lidt med hende. "Dine trygge steder? Steder, hvor du kan være alene?" Spurgte han. Det virkede på ham, som om de fleste mennesker havde en underlig opfattelse af tryghed. At man var tryg, fordi man troede, at andre ikke kunne finde en? Ting som det? Det var i hvert fald ikke særligt trygt, hvis der var en vampyr, der jagtede en. Paradoksalt, så virkede det som om, at de små byer var det mest sikre, fordi der holdt folk mere øje med hinanden. Hvis der skete noget på en gade i en storby ville stort set ingen bemærke det, men i en lille by som Forks, ville mennesker ofte få øje på ændringer, hvis der skete noget.

"Men jo, vi har mere himmel her, væk fra storbyerne. Og natur, vil jeg godt tilføje." Sagde han, og slog ud med armene, som for at understrege sin pointe. Han huskede, fra da han selv var menneske, at han foretrak nogle gange at være tæt på naturen. Storbyer kunne mærke underlige, hvis der ikke var nogle store parker eller sådan noget. Nærmest... Dødt. Den slags følelser havde han naturligvis ikke længere. For ham var en skov bare et sted, hvor hans ofte ikke havde så stort et udsyn, og en by bare et sted, hvor der var masser af mennesker, som ikke bekymrede sig om hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 12:22 am

Bellatrix tog nogle hiv af sin cigaret, før hun knipsede den væk fra dem. Hun pustede røgen ud og så hvordan det ligeså stille forsvandt ud i luften. Hun trak lidt på skuldrende. "Jeg er tryg iblandt andre mennesker. Jeg er tryg ved nattelivet. Jeg er tryg ved at kunne se at andre har det godt" hun bed sig let i læben og lod derefter hendes tunge fugte hendes læber. Hun fjernede noget hår fra hendes nakke, så hendes herlige menneskeduft ramte fyren noget mere, men det var selvfølgelig ikke noget hun tænkte over. Hun sukkede lidt og så ned på sine fødder igen. "Jeg kan bare godt lide tanken om at se alle disse lys i storbyen. Jeg har en lejlighed over i New York som bare har den flotteste udsigt over byen. Jeg elsker at se på alle reklameskiltene og de forskellige lys der lyser det hele op. Det føles bare dejligt" hun smilte til ham og så ham dybt ind i øjnene. "Vent.." hun rynkede lidt med brynet, før hun begyndte at grine en smule. "Jeg har da slet ikke introduceret mig, har jeg det?" hun så undrende på ham. Nogen gange var hun så god til at glemme ting, hvilket kunne være en smule irriterende. Hun virkede så klodset og kluntret nogen gange. Hun rakte hånden til ham med et smil "Bellatrix" sagde hun med en rolig stemme. Han virkede nu meget venlig denne fyr. Måske en smule sær, men hvem var almindelige her omkring?
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 12:32 am

Aurius havde, ligesom hende, glemt alt om navne, hvilket irriterede ham lidt. At glemme var ikke noget, som han gjorde specielt meget i, eller var særligt begejstret for, specielt ikke efter, at han var blevet til en vampyr. Han havde dog ikke svært ved at komme frem til hvorfor, at han havde glemt alt om navne. For ham, ville pigen her altid være unik, bare på grund af hendes dejligt duft. Et faktum, som kun blev understreget, da hun fjernede noget af sit hår. "Jeg er bange for, at jeg har begået den samme fejl. Mit navn er Aurius." Sagde han, mens han trykte hendes hånd.

Normalt ville han have prøvet at finde på en måde, hvorpå han kunne undgå at trykke hendes hånd, da han jo som vampyr havde unaturligt kolde hænder. Omstændighederne taget i betragtning troede han dog, at det kun var forventeligt, at hans hænder var lidt, eller snarere, meget, kolde. Af den grund havde han besluttet sig for et lille skuespil, mens han trykte hendes hænder. "Dine hænder virker dejligt varme, eller er det mig, som er kold?" Spurgte han i et undrende tonefald, som dog alligevel mest lød som om, at han talte til sig selv. Han rørte sin kind med en af sine hænder. "Jeg fryser åbenbart mere, end jeg lige havde lagt mærke til." Konkluderede han, og gned derfor sine hænder lidt, i hvad der lignede et forsøg på, at få lidt mere varme i dem.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 12:47 am

Hun smilte venligt til ham da det var han også indrømmede at han også havde glemt det. Så havde de i det mindste noget tilfælles. Godt nok var det en mærkelig ting at have tilfælles, at glemme ting. Hun så på hans hånd da han rakte den og hun syntes at de så en smule blege ud. Men ligeså snart at hans hænder ramte hendes gøs hun og hun kunne mærke hendes nakkehår rejse sig. Hun kunne ikke lade være med at grine en smule da det var at han prøvede at varme sine hænder. "Det var godt nok mærkeligt" sagde hun med en lille mumlen. "Jeg plejer ellers at have så kolde hænder.. jeg har aldrig mødt nogen der har haft koldere end mine" hun bed sig let i læben, men der var selvfølgelig ikke så meget at gøre ved det. Nu havde hun da endelig mødt en som havde koldere hænder end hende selv. Hun så igen på hans beklædning og smilte lidt til ham. "Det er jo klart når du går rundt i så lidt tøj. Det overrasker mig rent faktisk at du overhovedet ikke ryster" hun lavede en lille skælven igennem hendes krop og tog straks hendes hænder ned i hendes lommer. "Jeg fryser konstant, selvom at jeg har sådan en dejlig canada goose" hun smilte lidt og så ned af hendes jakke.

Hun åndede en smule lettet op imens hun kiggede på hendes egen ånde. Hun satte sig derefter op. "Måske er det snart tid til at smutte hjemad" sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 12:56 am

"Du ved, hvad de siger. Der er altid en større fisk." Sagde han med en kort latter til hendes kommentar om, at hun endelig havde fundet en, der havde koldere hænder end hende selv. "Jeg er sikker på, at min biologilærer med glæde ville forklare hvorfor jeg ikke ryster, hvorefter hun så vil komme med en mindre lektion om nerver eller et eller andet a la det. Jeg tror dog, at jeg vælger ikke rigtigt at tænke så meget over det." Var hans reaktion på, da hun kommenterede på, at han slet ikke rystede. Ordene var selvfølgelig fulgt af et skuldertræk.

"Jeg er dog bange for, at jeg ikke rigtig kan hjælpe dig med, at du fryser." Sagde han med et grin og et drillende smil, mens han tog en dyb indånding. Ikke for at få mere luft ind, men for bedre at kunne mærke hendes duft. Himmelsk, simpelthen himmelsk. Han trak dog på skuldrene over hendes kommentar om, at det var tid til at smutte hjemad. "Hjemad til din lejlighed i storbyen? Eller bare inden døre?" Spurgte han, igen med et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 1:06 am

Hun nikkede til hans kommentar omkring hendes egen kommentar omkring hans hænder. Hun rejste sig op og kunne ikke lade være med at grine en smule af hans spørgsmål omkring hvilket hjem hun snakkede om. Hun pegede nedad imod motellet og grinte stadig en smule da det var at hun svarede. "Jeg mener indendøre i det dejlige motel der ligger lige dernede" sagde hun med en stille stemme. Hendes skuldre begyndte lige så stille at trække sig op imod, på grund af kulden. Hun trampede en smule i sneen for at få hendes ene ben til at vågne op igen, da det begyndte at sove. Hun så på ham med et smil. "Nå, men så vil jeg begynde at smutte derned af i hvert fald" hun begyndte at gå ligeså stille derned imod, indtil at hun bestemte sig for at vende sig om og kigge på ham. "Jeg kan byde på en kop kakao?" sagde hun med et smil. Det var ikke ofte at hun inviterede fremmede med hjem, eller ind på et værelse, men hun syntes nu at det her var meget hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 1:30 am

Han så på hende med et påtaget skeptisk blik, derefter på motellet. "Jeg siger ja tak til tilbuddet." Sagde han, med et drillende smil, hvorefter han rejste sig, og fulgte med hende. "Men Forks-ånden er åbenbart ved at få sit tag i dig, sådan at stole på fremmede. Jeg troede ellers at det var noget, som man gik meget op i inde i storbyerne." Sagde han, stadig med det drillende smil. Han forventede lidt en mindre anekdote om dømmekraft eller noget lignende, hvilket dog ville være svært at tage seriøst, siden at hun lige havde inviteret en vampyr på kakao.


Sidst rettet af Aurius Tors Mar 07, 2013 10:08 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 10:06 pm

Hun kunne ikke lade være med at grine af hans lille kommentar om at invitere fremmede mennesker på besøg. Hun så på ham og sendte ham et lille smil, "mine forældre har også altid brokket sig over det. Jo, det er en storbys ting ikke at stole på nogen, men jeg ser altid det gode i folk" hun kiggede derefter over imod motellet for også at kigge på hvor det var at hun gik henne. "Men jeg må sige at der aldrig nogensinde er sket mig noget" hun tog hænderne i lommen da hendes fingre var en del kolde. "Jeg tror simpelthen ikke at der kun kan være noget ondt i folk. Mine forældre har altid kaldt mig for naiv" hun kunne ikke lade være med at grine lidt af tanken.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 10:17 pm

"Jeg er nu enig i, at der ikke kun kan være ondt i folk. Alle har nogle gode sider. Men om det er nok til at gøre op for den ondskab, der er i dem, er en anden sag." Sagde han med et skuldertræk. Åh, hans gode sider ville nok ikke kunne opveje det faktum, at han som en del af sin dagligdag dræbte mennesker og drak deres blod. Han vidste dog, at han ville ignorere alle Bellatrixs dårlige sider, bare på grund af en god ting ved hende. Hendes guddommelige duft. "Du bør nok være lidt forsigtig. På et eller andet tidspunkt går det måske galt." Sagde han, i en lidt bekymret tone. Det, som han egentlig mest bekymrede sig for, var hendes blod, som han helst ikke ville have spildt. Hvis der skulle ske noget med hende, så skulle der være Aurius der drak hendes blod, tænkte han for sig selv. Alt andet ville være et spild.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 10:21 pm

Hun trak på skuldrende. "Et eller andet sted, så tror jeg sagtens at man kan gøre en ond person til en god person. Man skal bare vide hvad det er man skal sige" de var nær motellet og hun begyndte at gå en smule hurtigere for at kunne komme hurtigere ind og få noget varmt at drikke. Nogen gange ville hun bare ønske at hun kunne blive til en bjørn om vinteren og gå i hi. Hun smilte lidt af hans advarsel og kiggede ned på sine fødder. "Tja, når tiden kommer, så kommer den"
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 10:32 pm

"Så man skal nyde den tid man har?" Spurgte han. Det var egentlig ikke så meget noget han tænkte så meget over, han var trods alt udødelig, men Bellatrix virkede som typen, der sagtens kunne finde på at sige den slags. Da de var kommet hen til døren åbnede han døren og holdt den for hende, mens han spurgte; "Men hvad har så været din yndlingsting om Forks indtil videre?"
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 11:06 pm

Hun nikkede som svar til hans spørgsmål. "Det altid om at nyde hvert minut man trækker vejret. Det kan godt være at det er svært nogen gange, men det er det der får en til at leve livet sundere. Man lever bedst med et smil på læben" hun smilte let til ham, når man tænkte over det, var det ikke særlig tit at Bellatrix ikke smilte. Det var altid om at være venlig overfor andre folk, mente hun.
Hun syntes at det var meget dejligt at han holdte døren for hende, selvom at det måske ikke betød så meget. Det var så sjældent at man mødte nogen med gode manere. Hun var i hvert fald ret sikker på at hun ikke blev dræbt denne aften. Hun var slet ikke i tvivl da han stilte hende spørgsmålet om hvad der var bedst med Forks. "Nattehimlen.. altså når der ikke er overskyet" sagde hun med et lille smil. "Der er simpelthen så mange dejlige stjerner man bare kan falde hen i. Det gjorde jeg rent faktisk denne aften, indtil du kom over afbrød mit moment" hun blinkede drilsk til ham og trådte ind. Da man gik ind var der en uldmåtte hvor hun tog sine sko af, hvorefter hun hang sin jakke på en knage. Hun satte sig over i en lænestol og lavede en lille gestus over på sofaen. "Sæt dig ned, skal lige slappe af inden jeg laver kakao"
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 11:15 pm

"Det beklager jeg da mange gange, at jeg gjorde." Sagde han, og smilte drilsk til hende, hvorefter han satte sig ned i sofaen, som hun havde gestikuleret til. Han nikkede dog kort. "Himlen er dejlig. Man kan rent faktisk se den herude. Jeg ved egentlig ikke hvad der er værst i byerne. Skyskraberne eller røgen i luften der gør, at man ikke kan se himlen. Det kommer nok at på, hvor man er." Sagde han, og trak på skuldrene efter den sidste sætning. Han tænkte kort på hendes ord om, at man levede bedst med et smil på læben. Det virkede sandelig til, at hun praktiserede det. Han synes at huske, og hans hukommelse var jo rimelig god, ligesom andre vampyres, at hun havde smilt langt størstedelen af tiden, de havde været sammen. Måske hele tiden? Noget af tiden havde han været lidt fraværende på grund af hendes duft, så det kunne han ikke med sikkerhed sige.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 2:46 pm

Hun trak lidt på skuldrende og lod sit ene ben komme hen over armlænet og det andet krydsede hun henover. Hun fandt en cigaret frem og tændte den. Hun så hurtigt over på ham. "Nå ja, hvor er jeg dog uhøflig!" hun rakte pakken med cigaretterne over imod ham. "Vil du gerne have en?" spurgte hun og så på ham. Han havde ikke rigtig snakket om hendes pulseri, men det kunne jo godt være at han var ryger alligevel. Hun nikkede blidt til hans undren over hvad der var værst i storbyerne. "Det har også noget med al det lys byen kommer med. Det kommer op imod himlen og derfor kan man ikke se mange af stjernerne"
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 2:51 pm

"Nej tak." Sagde han, da hun tilbød ham en cigaret. Måden han så på cigaretten viste rimeligt klart hvad han synes om den slags. Da han var menneske havde han heller ikke brudt sig om sådan noget, og efter han var blevet vampyr, synes han bare, at det var at spolere godt menneskeblod. Han nikkede lidt til det hun sagde om lyset fra byerne. "Det er i hvert fald bedre her end i storbyerne. Har du egentlig prøvet at være langt væk fra civilisation om natten? Intet andet end træer og bjerge til at forstyrre udsynet? Det er endnu bedre end her." Sagde han, med et lidt fraværende smil, som om han tænkte tilbage på sådan et syn.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 2:54 pm

Hun kunne ikke lade være med at smile en smule skævt, da hun kunne se hvad han mente om rygning. Hun syntes efterhånden at hun havde mødt mange der ikke kunne lide den slags. Hun syntes at det var mærkeligt, her i byen så de altid meget irriteret på hende når hun fandt en smøg frem. Som om at det var noget der var helt forbudt i byen.
Hun nikkede til hans spørgsmål. "Jeg har prøvet at være ude og vandre sammen med nogle tidligere veninder" sagde hun med et smil. "Det er utroligt hyggeligt og vil så gerne prøve det igen en dag!" hun bed sig let i læben og tog derefter et bette hiv fra sin cigaret.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 2:58 pm

"Naturen er lige derude." Sagde han med et smil, mens han gjorde en gestus imod vinduet. "Det er vel bare om at gøre hvad man vil, i et vist omfang, så man kan leve livet... Hvordan var det du udtrykte det? Med et smil på læben?" Spurgte han, og lagde hovedet lidt på skrå. Hvor impulsiv var hun mon? Ville hun mistro ham lidt? Det sidste ville nok bare være sundt for hende. Aurius fandt hende en smule for godtroende, men det var vel op til hende, hvordan hun ville være.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:28 pm

Hun kunne ikke lade være med at grine en smule og rejste sig op. "Nu er jeg ligesom lige kommet ind af døren og vi har ikke engang fået vores kakao endnu" hun gik over imod skabene og begyndte at finde tingene frem imens hun satte mælk over på gryden. Hun fandt en ske frem og begyndte at røre lidt i det. Hun så over på ham. "Desuden skal jeg jo også snart væk fra denne by og tilbage til storbyen!" sagde hun med et smil. Hun kunne simpelthen ikke beskrive hvor meget det var hun glædede sig til at komme hjem igen, hvis man altså kunne kalde det for et hjem.
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:33 pm

"Sandt nok. Øst vest, hjemme bedst?" Spurgte han med et lidt drillende smil. "Jeg plejer også at glæde mig til at komme tilbage til Forks, når jeg har været i storbyen et par dage." Den primære årsag til det var for det meste, at det var nemmere at tænke i Forks, eller andre lignende småbyer, end i storbyerne, hvor der altid var mennesker rundt omkring, som distraherede ham med deres blod. Selvom han, så vidt han havde set, havde en god selvkontrol i forhold til andre nyfødte, påvirkede store mængder af blod ham dog alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:43 pm

Hun nikkede til hans lille fine rim, som var ret kendt rundt omkring. Men det var rigtig nok, det kunne godt være at hun elskede at rejse ud og opdage ting, men det var nu også meget dejligt når det var at man var kommet hjem og kunne slappe af på sin egen sofa og sove på sin egen seng. Det var bare mærkeligt at sove på moteller konstant og det var ikke altid lige dejligt. Nogen steder var simpelthen så klamme at være i. Hun følte helt at hun var heldig med dette motel. Mælken begyndte at dampe nede i gryden og hun hældte kakaoen ned i det imens hun blev ved at røre rundt. Hun så ned i gryden og duftede godt til det. Det duftede nu meget lækkert. Hun så op på ham. "Plejer du at rejse?" sagde hun med et lille grin. "Jeg har ikke rigtig set dig som sådan en som rejse til storbyer i hvert fald"
Tilbage til toppen Go down
Aurius
Bruger
Aurius


Erfaring : 158
Respekt : 0
Antal indlæg : 148

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 10:56 pm

Om han rejste meget? Tja, hvis en anden vampyr spurgte ham, ville han nok bare sige, at han jagede lidt rundt omkring, da man jo så hurtigt kunne komme fra sted til sted som vampyr. Hvis ikke jagt, så ville han nok kalde det for at pendle lidt. For ham ville "at rejse" nok involvere at forlade Nordamerika, og ikke bare tage til en anden stat eller sådan noget, og da slet ikke bare til en storby i samme stat. Men fra hendes synspunkt? "Faktisk så er jeg i storbyerne nogle gange om måneden." Sagde han med et smil, hvorefter han drillende spurgte. "Besvarer det dit spørgsmål?"
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:56 pm

Hun smilte en lille smule og nikkede af hans spørgsmål og hvor vidt at det var nok for hende. Nu havde hun så heller ikke regnet med et stort svar. Hun fik lavet kakaoen færdig og hældte det over i to koppe, hvorefter hun rakte den til ham. "Vil du have noget sukker i?" spurgte hun imens hun selv hældte noget over i hendes. Hun rørte rundt med sin lille teske og drak derefter en lille smule af den hvorefter hun satte sig over i lænestolen igen. Det var nu meget hyggeligt at sidde med et normalt mennesker (af hvad hun vidste af) for en gangs skyld. Forks var simpelthen en alt for underlig by til at hun selv kunne bo der.
Tilbage til toppen Go down
Bellatrix
Bruger
Bellatrix


Erfaring : 77
Respekt : 1
Antal indlæg : 70

Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 8:10 pm

DENNE HISTORIE ER SLUT. BUM TJUBANG HUHAJ SES!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well this is fun.. Empty
IndlægEmne: Sv: Well this is fun..   Well this is fun.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well this is fun..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: