Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 12:23 pm

Victoria skiftede udtryk, til et mere tænkende ansigt og så på Kevin, "kender du Nonec?" spurgte hun og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:02 pm

"Not at all" Sagde Han med et lille smil
"Skulle jeg det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:04 pm

Victoria trak på skulderne, "det ved jeg ikke, han er ny på skolen, og han forvirre mig helt vildt" svarede hun og smågrinte lidt til sidst og så smilende på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:05 pm

"Er de fleste drenge ikke det" Sagde Kevin & tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:07 pm

Victoria rystede på hovedet og smågrinte, "nej du er anderledes end de fleste drenge jeg har kendt, du er noget for dig selv og.. du forvirre mig ikke" smilede hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:08 pm

Han grinte lidt
"Tager jeg som et kompliment"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:12 pm

Victoria smilte, "det var også menningen, jeg tænkte på.." mumlede hun til sidst og løftede den ene hånd, "det kan godt være det lyder lidt mærkeligt, men.. må jeg prøve at røre dit hår lidt?" spurgte hun flovt og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:13 pm

Kevin grinet lidt men nikkede så bare lidt
Mens han stadig grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:18 pm

Victoria rystede lidt, men tog sig så sammen og tog hånden op til hans hår, hun kørte det lidt tilbage med fingerne og tog det så roligt og blidt tilbage, hun var meget forsigtig med hans hår, hun sad lidt med noget af Kevins hår i håndfladen men lagde det så og tog stille sin hånd ned, og smilede, "dit hår er meget blødt" sagde hun og kiggede ned i sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:21 pm

"Ja passer os godt på det" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:22 pm

Victoria så smilende op på ham, "du virker ikke særlig nervøs over at jeg rører dig hele tiden" smågrinte hun og så sig om igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:23 pm

"Jeg er ikke den type af person der går så meget op i det" Sagde Han & Grinet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:27 pm

Victoria smågrinte, "du ville nok ikke sige sådan, hvis jeg ikke spurgte om lov først" svarede hun og smilede
"Jeg tænkte på.. jeg kunne virkelig godt tænke mig at spille klaver for dig en dag" sagde hun stille og så op på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:28 pm

"Der har du nok ret" Sagde Kevin
"Vil jeg da os gerne høre" Sagde Kevin med et smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:31 pm

Victoria smilede, "det er jeg glad for" svarede hun og lagde hænderne i skødet og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:39 pm

Han smilet til hende
& så lidt rundt
"Kan du så lide det her" Spurgte han med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:40 pm

Victoria så op på ham, "lide hvad?" spurgte hun lidt forvirret og smilede svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:43 pm

"Her i Forks" Sagde han med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:45 pm

"Nårhh.. øhm ja jeg kan godt lide Forks, hvad med dig" spurgte hun og smilede imens hun vendte sig imod Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:47 pm

"er da godt"
"Kan os godt lide det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:50 pm

Victoria nikkede imens hun smilte, "jeg tror.. jeg tager tilbage til London igen om et års tid" svarede hun stille og kiggede ned i bordet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:53 pm

"Oki hvad da" Sagde Han undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:57 pm

Victoria sukkede og så på Kevin igen, "for at se frygten i øjnene" svarede hun og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:17 pm

Han så stille på hende & smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:23 pm

"Men jeg bliver ikke boende der, jeg skal bare se mit gamle hus og så kører jeg igen" smilede hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:24 pm

Han nikkede kort & så så ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:27 pm

Victoria så på ham, "keder du dig?" spurgte hun og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:29 pm

"Tænkte egentlig bare lidt" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:31 pm

Victoria kiggede nysgerrit, "på hvad?" spurgte hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:35 pm

"Alt muligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:44 pm

Victoria tænkte lidt, "drømmer du?" spurgte hun lige pludselig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:48 pm

Kevin så undrende på hende
"er da et underligt spørgsmål" Sagde Han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:05 pm

Victoria smilede, "jeg er også underlig, men drømmer du når du sover?" forklarede hun for at uddybe det lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:08 pm

"Ved jeg faktisk ikke kan ikke huske det hvis jeg gør" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:09 pm

Victoria nikkede, "hvad er klokken?" spurgte hun og så rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:19 pm

"Øhm ved jeg ikke" Sagde Kevin
"Det eneste i huset han ikke have var et ur"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:21 pm

Victoria smilte, "må jeg se resten af din lejlighed?" spurgte hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:24 pm

"Ja Self" Sagde Kevin & gik ind i soveværelse som os var et lille bibliotek
Der stod bogreoler fyldt med bøger nye & oldgamle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:29 pm

Victoria gik smilende ind og gav sig til at sturedere bøgerne, "wow, hvor har du mange bøger, jeg behøver vist ikke gå på biblo mere" sagde hun i en drillende tone og smågrinte til Kevin, men vendte så sit hoved mod bøgerne og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:30 pm

Han smilet let til hende
& Satte sig på sin senge kant
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:46 pm

Victoria vendte hurtigt sit hoved, "har du bøger med vampyrer eller varulve?" spurgte hun nysgerrit og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:51 pm

"Øhm ja" Sagde Kevin & gik hen & fremdrog en ældgammel bog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:55 pm

Victoria tog den og slog op i den, "wow, den ser godt nok spænedene ud" svarede hun smilende uden at tage blikket fra bogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:18 pm

Kevin lagde sig på sengen på ryggen & tog en Amerikansk fodbold som han bare kastede op & ned hele tiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:22 pm

Victoria så på Kevin og lagde bogen op på hylden, og greb hurtigt bolden som han kastede, "hvis du keder dig, kan jeg godt tage hjem, så jeg ikke forstyrre dig mere" sagde hun og skar ansigt og satte sig på kanten af sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:24 pm

"Hi" sagde Han grinene
& tog bolden & smilet
"nej ville bare ikke forstyrre dig i at læse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:28 pm

Victoria smilede og puffede stille til ham, "jeg læste ikke" løj hun smilende og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:29 pm

"Jo du gjorde" Sagde Han grinene & kastede stille bolden på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:34 pm

Victoria grinte bare og kastede bolden blidt tilbage på ham, "jeg kan ikke gøre for det, jeg elsker at læse" svarede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:42 pm

"Er der hellere ikke noget galt i" sagde Han med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 6 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: