Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:06 pm

"Så er du den første dreng jeg kender der faktisk holder orden, selvom han ikke har gæster" sagde hun smilende og fulgte med hvor de kørte hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:10 pm

Han stoppet & steg ud
& gik over & åbnet hendes dør med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:11 pm

Victoria så overrasket på Kevin og steg ud imens hun smilte til ham, "tak skal du have" sagde hun og kiggede op på den bygning der stod foran dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:13 pm

Han smilet til hende & smækket døren efter hende & gik hen & låste døren op gik op til sin lejligheds nøgle & låste op der os
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:16 pm

Victoria fulgte nysgerrit med og så sig omkring imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:30 pm

Han gik langsomt ind & kiggede rundt & smed sine nøgler på en kommode lige når man kom ind
"Home Sweet Home" Sagde Han & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:34 pm

Victoria nikkede og gik roligt ind og lukkede døren efter sig, hun så sig lidt omkring imens hun tog skoende af og jakken holdte hun under armen, "her er hyggeligt og flot" sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:36 pm

Han smilet & så lidt på hende
"Tak" Sagde Han & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:40 pm

Hun gik forsigtigt ind i stuen, da hun ikke ville vælte noget, og så sig omkring, der var meget fint, det roede overhovedet ikke ligesom Victorias værelse kunne gøre nogen gange før hun tog sig sammen til ryde op eller at hendes søster truede med at ryde op, så Victoria var nød til det, "wow, du holder orden kan man se" sagde hun og smilede til Kevin før hun kiggede rundt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:42 pm

"Ja kan godt lide at have orden i mine ting så jeg ved hvor de er" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:44 pm

Victoria nikkede uden at se på Kevin, hun var helt optaget af hvordan her så ud at hun faktisk smilede hele tiden, "min søster kan også godt lide orden, hun er den der gør mest rent i huset" svarede hun og så smilende på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:46 pm

"Oki" Sagde Kevin
"Jeg vil lige skifte tøj har du vel intet imod" Sagde Kevin til hende & kiggede mod sit soveværelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:49 pm

Victoria rystede på hovedet og tog den ene hånd op i luften, "jeg skal nok love ikke at røre ved noget eller vælte noget imens du er væk" smilede hun og vendte sig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:51 pm

"Hvis du er tørstig er der noget i Køleskabet" Sagde Han men kom så i tanke om at der var blod i køleskabet & stoppet op efter lidt tid
"Øhm nej lad mig hente dig noget at drikke" Sagde Han & løb ud i køkkenet i bar mave
"Jeg har øhm Cola Sprite 7Up & Fanta" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:55 pm

Victoria så efter ham, "øhm.. jeg tager Cola" sagde hun nervøst, for hun havde set et glimt af ham i bar mave, og rødmede lidt efter, men tog sig sammen og smilede istedet selvom det var svært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 8:58 pm

Han tog et glas & colaen & rakte hende det enden
han gik ind & bare knipset med sine finger så han have andet på
Han kiggede lidt på sig & gjorde lidt ved sit hår enden han kom ud igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:02 pm

Victoria stod med flasken i hånden imens hun stadig kiggede, hun havde ikke opdaget at Kevin var kommet tilbage, så hun stod med sit hoved på skrå og betragtede de ting han havde, hun vendte sig om og gispede af en lille forskrækkelse men smilede så, "har du nogen instrumenter herhjemme?" spurgte hun og så rundt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:04 pm

"Ja har en Guitar & en Bass" Sagde Han & Nikkede ind til sit soveværelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:06 pm

Victoria nikkede og smilede, "jeg har et klaver i stuen og en guitar på mit værelse" sagde hun stille og vendte sig igen, og sukkede, "er det ikke trist at bo alene?" spurgte hun trist og smilede svagt til Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:08 pm

Han satte sig overfor hende
"Næh egentlig ikke har altid et eller andet at tag mig til" Sagde Han stille med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:11 pm

Victoria nikkede igen og viste ikke rigtig hvad hun skulle sige, da det var første gang i lang tid hun havde været hjemme hos en dreng, så hun besluttede at bide sig i læben og bare smile til Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:13 pm

"Hvorfor bor du egentlig ved din søster" Spurgte Kevin at være kommet til at tænke på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:18 pm

"Søstre" rettede hun og smilede drilsk, men blev så alvorlig, og satte sig forstigtigt ved siden af Kevin, men stadig så de ikke rørte hinanden, "min mor og far døde i en ulykke for næsten en måned siden, så min storesøster tænkte at hun ville have et bedre sted til mig og min tvilling, så hun fandt Forks og fik os hertil, jeg bor hos dem endnu, fordi jeg er bange for at flytte" svarede hun og smilede svagt til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:21 pm

"Lyder ikke for rart" Sagde Kevin stille & så på hende
"Det med dine forældre altså"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:23 pm

Victoria rystede på hovedet, "vi prøver at lægge det bag os, men det kommer frem vær gang jeg snakker med en om deres forældre også bliver det ligesom hængende" sukkede hun og smilte svagt til Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:29 pm

Kevin så på hende & Lagde stille en arm om hende
"Kender godt følelsen af ikke at have nogen forældre" Sagde Kevin
"Har aldrig haft nogen" Sagde Han stille til hende med en forklarende stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:32 pm

Victoria blev overrrasket over Kevin, men lod det være, "det er slemmere ikke at have kendt sine forældre synes jeg" svarede hun stille og så op på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:33 pm

"Nej for har jo aldrig kendt dem"
"Så kan ikke føle sår over at have mistede dem" Sagde Han & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:35 pm

Victoria så på Kevin uden at sige noget, og kiggede så ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:37 pm

Kevin så på hende "er du oki"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:38 pm

Victoria nikkede, "ja tænkte bare lige" svarede hun og smilte svagt op til Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:41 pm

"Hvornår skal du være hjemme" Spurgte Han stille hende & så på klokken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:44 pm

Victoria trak på skulderne, "det ved jeg ikke, min søster sagde bare at det ikke skulle blive forsent" svarede hun og så smilende på Kevin, hun kunne godt lide at han holdte stille om hende, selvom han var rart kold, men hun sagde ikke noget til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:46 pm

"Hvad har du lyst til" Spurgte Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 10:48 pm

Victoria satte sig så hun kunne se hele Kevins ansigt, "jeg har en ide, men det kræver at du lukker øjnene og at jeg må røre ved dit ansigt" svarede hun tøvende og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 10:50 pm

Kevin trak på skulderen som et slags hvorfor ikke svar
& lukkede øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 10:55 pm

Victoria lagde sin ene hånd på hans skulder, for at støtte sig så hun ikke faldt ned i ham, og med sin anden hånd tog hun sin pegefinger og plantede den stille og roligt på Kevins hae, hun fulgte blidt hans hovedform med fingeren. Hun kørte den forsigtigt rundt om hans mund og op af hans kinder, hun førte den også fra hans pande og blidt ned af næsen, det gjorde hun 1-2 gange mere og tog så hånden til sig og satte sig ned igen og fjernede hånden fra hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 10:57 pm

Kevin smilet til hende
"Føltes faktisk ret sjovt" Sagde Han & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 10:59 pm

Victoria smågrinte, "jeg fik bare lige lyst" smilede hun og så på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:00 pm

"Må jeg prøve" Sagde Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:02 pm

Victoria vendte nikkende sit hoved imod Kevin og lukkede øjnene imens hun slappede af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:03 pm

Kevin lod langsomt sin ene finger glide over hendes ansigt med stille bevægelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:06 pm

Victoria sad helt stille og fulgte inde i sit hoved hvor hans finger var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:08 pm

Kevin stoppet & så stille på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:10 pm

Victoria åbnede øjnene og smilede, "ikke værst" drillede hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:12 pm

Han smilet
"Tak & ilm" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:15 pm

"Tak, har du aldrig prøvet det før at folk gerne ville gøre det på dig?" spurgte hun nysgerrit imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:16 pm

"Næh egentlig ikke" sagde Han stille & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 11:18 pm

Victoria smilede, "min mor gjorde det altid på mig da jeg var mindre enten til at få mig til at sove eller til at være rolig" sagde hun og så op på Kevin og smilede svagt, hun var begyndt at synes rigtig godt om Kevin, men hun kunne ikke bare sådan sige det til ham, hvad ville han ikke tænke om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 12:49 am

Kevin smilet til hende & så så rundt i lejligheden & så på hende bagefter
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 5 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: