Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en Skoledag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 1:22 pm

Victoria vågnede op, og kiggede, "du kan bare sætte mig af her, jeg bor lige heroppe" svarede hun og pegede på et hvidt hus lidt længere oppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 1:27 pm

Han kørte videre & satte hende af ved huset & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 1:30 pm

Da Victoria åbnede døren, vendte hun sig mod Kevin og smilede, "tak, det var sødt af dig at køre mig hjem" sagde hun og stod ud af bilen og små vinkede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 2:49 pm

Han smilet let til hende & så på hende
Mens han langsomt så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 2:51 pm

Victoria vendte sig smilende om og gik op til huset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:00 pm

Kevin så fortsat efter hende med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:09 pm

Victoria stoppede op og sukkede, hun vendte sig om mod Kevins bil og småløb ned til bilen igen og åbnede føren, "hvis det er så kan jeg gdot sidde ved dig i kantinen fremover, så du ikke sidder helt alene" sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:12 pm

Han smilet
"Lyder dejligt" Sagde Han & Smilet & så med et stort smil på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:16 pm

Victoria smilede, "så er det en aftale, og forresten det klær dig at smile" svarede hun i en drilsk tone og smågrinte lidt til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:17 pm

"Tak" Sagde Han
"Tænkte lidt på om du ville med i byen kom lige i tanke om at jeg ikke have noget at lave nu & ville egentlig lige i byen alligevel for at shoppe"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:20 pm

Victoria vendte sig om mod sit hus og tænkte, hun ville faktisk ikke gå fra Kevin, så hun vendte sig mod ham igen, "hmm, det kan jeg godt, jeg kan bare ringe til min søster senere og sige hvor jeg er" svarede hun smilende og satte sig ind i bilen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:25 pm

Kevin smilet & kørte afsted
& rakte hende hans mobil
"Her så kan du lige ringe" Sagde Han med et lille smil & Kørte mod en butik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:29 pm

Victoria tog med glæde hans telefon og tastede sit nr ind og vendtede lidt, "hej Hayley, det er mig", "nej, jeg er taget i byen med en jeg kender" der gik lidt tid, inden hun sagde noget igen, "ja det er en dreng og nej det er han ikke" hun rødmede lidt til sidst og kiggede ud af vinduet, "okay, jeg kommer ikk forsent hjem ses" sluttede hun af med og ragte Kevin telefonen igen, "tak for lån" og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:30 pm

Han smilet & lagde den på sin plads i bilen & tændte for noget lavt musik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:32 pm

Victoria smilede, "så.. hvor kører du hen i byen?" spurgte hun og kiggede ud på vejen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:38 pm

"Til en Punk butik i centeret" Sagde Han & kørte hentil centeret
Hvor han ledte efter en Parkerings plads
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:40 pm

Victoria så sig omkring, "her har jeg aldrig været, så kommer nok til at fare vild" sagde hun imens hun smågrinte til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:56 pm

"Ej pjat" Sagde Kevin & smilet & fandt en parkerings plads & parkeret & steg ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:02 pm

Victoria skyndte sig også ud, men lige som hun frygtede snublede hun over sin fod og var lige ved at falde men støttede sig til væggen og kiggede flovt på Kevin, "jeg var allerede ved at falde, så det ender nok galt på et tidspunkt" smågrinte hun og gik hen til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:10 pm

Han smilet & gik ind i centeret & kiggede rundt & gik hen til en Rock Butik med masser af tøj
Der var masser af tøj
Kevin kiggede smilende rundt & nød synet af alt det fede tøj


//
http://www.punkshop.dk/
http://web-vortex.shop-pro.jp/
http://www.yaguza.com/category/category.php?categoryID=69
http://www.okrock.net/
//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:14 pm

Victoria smilede stort da hun så en mega fed sort kjole i en af butikkerne og gav sig til at studere den nærmere

http://www.punkshop.dk/product.asp?product=6040
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:15 pm

"Den er da meget fed" Sagde Kevin & gik hen & kiggede på nogen bukser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:17 pm

Victoria nikkede, "hvor kender du alle de butikker fra?" spurgte hun smilende og gik over til Kevin for at se hvad han havde fundet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:29 pm

"Er Rock menneske" Sagde Han & grinet
& kiggede på et par Hvide bukser

//
http://www.punkshop.dk/product.asp?product=5351
//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:32 pm

"Uhh, de er da mega fede" smågrinte Victoria og kiggede rundt for at se sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:34 pm

Han kiggede rundt
"Ja nu skal jeg bare finde noget der passer til"
Han gik over til nogen T-shirt & kiggede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:39 pm

Victoria stod og betragtede Kevin, fordi han faktisk elskede Punk så meget, hun var glad for at han havde noget han elskede meget højt, hun faldte lidt i staver over ham, men klaskede sig så hårdt på kinderne for at vågne op og opdagede at en flok mennesker kiggede underligt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:47 pm

Kevin kiggede på en bluse
"Hvad synes du om den her" Sagde Han & viste hende en Bluse


//
http://www.punkshop.dk/product.asp?product=5665
//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:51 pm

Victoria tog hutigt hænderne væk og gik over til Kevin og så blusen, "jeg kan godt lide den" hun tog blusen og holdte den oppe foran Kevin for at se nærmere på det, også nikkede hun "jo den er helt fin til bukserne, men du bestemmer selv" svarede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:13 pm

Han smilet & nikkede
"Jeg går lige hen & prøver det på" Sagde Han & fandt et sted at skifte til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:15 pm

Victoria fulgte roligt med og stod ude ved nogen andre bluser da Kevin gik ind for at skifte, hun så sig stadig lidt omkring med øjnene, men stod helt stille og ventede på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:19 pm

Kevin kom langsomt ud & viste hende det
"hvad synes du" Sagde Han stille med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:22 pm

Victoria betragtede Kevin og så vuderende på ham med et drilsk smil, "det klær dig" svarede hun så og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:25 pm

"Tak" Sagde Han & smilet til hende & gik ind & skiftede tilbage enden han kom ud igen & kiggede rundt
"Skal du ikke have noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:27 pm

Victoria så rundt, og tænkte på kjolen hun havde set idag, men rustede så på hovedet, "nej jeg behøver ikke noget idag, jeg kan altid køre herud igen og kigge" svarede hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:31 pm

Han kiggede rundt & fandt noget andet tøj
"Nice nok" Sagde Han & gik hen til nogen Tank Tops

//
http://www.punkshop.dk/group.asp?group=45
//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:33 pm

Victoria fulgte nysgerrig efter og så på dem og nikkede, "de er meget seje" smilte hun og så op på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:35 pm

"Kan jeg købe en anden gang" Sagde Han
"Er der ellers noget du vil" Spurgte han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:38 pm

Victoria tænkte, "det ved jeg ikke, nogen forslag?" spurgte hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:39 pm

"hmm næh egentlig ikke" Sagde Han & grinet
"Vi kunne tag hjem til dig eller mig" Sagde Han & trak på skuldren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:44 pm

Victoria trak også på skulderne, "jeg vil rigtig gerne se hvordan du bor, og hvis du kommer bare en centimeter for mit dørtrin så overfalder min søster dig bare, så ja det kommer nok til at blive hos dig" grinte Victoria stille og kiggede rundt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:46 pm

Kevin grinet & nikkede & gik hen & betalte enden han gik ud af butikken & mod parkeringspladsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:47 pm

Victoria fulgte stille, men nervøst med bag Kevin, hun gik i sine egne tanker og begyndte at nynne imens hun så hvor hun gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:53 pm

Kevin så kort på hende & smilet enden han
åbnet bilen & stig ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:56 pm

Victoria åbnede den anden side og steg ind, hun nynnede stadig og smilede en enkelt gang til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:56 pm

Han smilet til hende
& Begyndte at køre hjem af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 5:57 pm

"Så.. hvordan bor du endelig?" spurgte hun nysgerrit og holdte op med at nynne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:00 pm

"I skole tiden bor jeg bare i en lille lejlighed" Sagde Han stille & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:03 pm

Victoria nikkede og smilede, "det gør ikke noget hvis der roder, det gør drenge som regl" drillede hun og smågrinte til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 6:04 pm

"Roder faktisk ikke" Sagde Kevin & drejede ned af vejen til
hvor han boede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en Skoledag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en Skoledag   Endnu en Skoledag - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 4 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» første skoledag...
» En stressende skoledag
» en heelt almindelig skoledag
» Første skoledag - Åbnet emne for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: