Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En stille dag i resevatet.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:26 pm

Han gispede på en sær måde, "Nejnej", sagde han og var en smule sindsforvirret. Han prøvede panisk at rette op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:29 pm

Hun slap ham med det samme og hoppede ned på jorden. "Jeg tror at jeg er lidt for tung for dig" sagde hun drillende og begyndte muntert at gå fremad med små hoppende skridt.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:32 pm

"Nejnejnejnejnej", galpede han, "Du er ikke tung - jeg snuplede!", *Tsk Theodor.. Sandheden ville mere være, 'Du er ikke tung.. jeg er svag'*, han små-løb over til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:38 pm

"Selvfølgelig er jeg tung" grinede hun "Det ville være mærkeligt hvis du synes andet!" og satte drillende farten endnu mere op så han ikke nåede op til hende.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:40 pm

Han stoppede langsomt op, da han så hun gik hurtigere igen, "Hey", sagde han og løb grinende efter hende, "Du må ikke drille"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:44 pm

Hun satte leende i løb "Jeg må hvad jeg vil!" råbte hun bag over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:47 pm

Han satte farten op, og løb næsten helt hen til hende, "Hvad nu hvis jeg vælter, i min iver efter at indhente dig?", spurgte han drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:51 pm

"Så må jeg bære dig" svarede hun stadig leende og satte farten yderligere op, så han ville få varmen af at løbe.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:52 pm

Han skulede ondt til hende, og rakte tunge, "Baaaaaah", han løb efter hende, og kunne nu se hans hus foran dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:54 pm

Hun stoppede op og betragtede huset med hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:55 pm

Han indhentede hende, og kiggede undrende på hende, og så op på huset, "Så slemt synes jeg nu heller ikke at det er", sagde han og smilte svagt, og begyndte at gå op til døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 8:59 pm

"Det er et sted at bo.." mumlede hun og fulgte efter ham "Bor du der alene?" spurgte hun så, i en lidt mere munter tone.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:04 pm

"Ikke hvis du flytter ind"; han smilte skævt, og låste døren op, "Kom inden for", han åbnede døren for hende, og lod hende gå ind først.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:12 pm

"wow" sagde hun lavt "Hvordan får du dog råd til det?!" hun trådte indenfor med et overvældet blik. Da hun selv havde tjent nogle penge ind og boet et sted havde det været den mindste lejlighed i Reservatet. Og det havde hun kun haft råd til i to en halv måneder.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:13 pm

Han rynkede panden, "Mine forældre.."; sagde han og sukkede, "De insisterede..", han trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:16 pm

Hun smilede sørgmodigt "Gid min far også gjorde det.." sagde hun stille. *Fuck du snakker for meget om dig selv Amira, emneskift!* Hun smilede nervøst til ham "Vil du ikke vise mig rundt?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:19 pm

Han kiggede ned for sig og trak lidt på den ene skulder, "Jeg ved ikke.. EHmm, jeg har jo sådanset ikke fået ryddet op eller noget.. og..", han afbrød sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:21 pm

"Vis mig det nu bare" sagde hun i en kælen stemme og trådte et skridt tættere på ham med et flirtende blik.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:23 pm

Han kneb øjnene sammen, "Du ved godt jeg ikke kan stå for det der..", sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:26 pm

Hun strøg en hånd langsomt over hans kind "Så må du hellere give efter" hviskede hun og lod sine læber stryge forsigtigt langs hans kindben.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:28 pm

Han spændte sin muskler for at afslå, og strakte sin hals, "Stop", sagde han og tog kærligt fat om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:30 pm

Hun kyssede blidt hans hals "Det er jeg ikke sikker på om jeg kan nu jeg er gået igang" mumlede hun og lagde en hånd på hans skulder og fangede hans blik.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:32 pm

"Alt dette, bare for at se mit hus?", han smilte svagt, og nød hendes kyssen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:36 pm

"Jeg vil jo gerne vide hvordan her ser ud hvis jeg skal flytte ind" svarede hun lavt og kyssede langs hans øres kant.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:38 pm

"Du kan selv kigge", sagde han smilende, "Jeg skal nok følge med", sagde han og kiggede håbefuldt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:39 pm

Hun rystede på hovedet "Vis dig nu som en gentleman og vis mig huset" sagde hun og man kunne tydeligt høre at hun morede sig over situationen.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:43 pm

Han skulede surt til hende, "Ork, du skylder mig så", sagde han og smed skoene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:46 pm

"Måske, hvis du viser mig soveværelset" mumlede hun, næsten uhørligt, men alligevel højt nok til at hun var sikker på at han ville høre det. Hun havde et drillende glimt i øjet, men ingen sarkasme at spore i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:50 pm

Han kiggede på hende med sammenknebne øjne, og smilte et svagt, skævt smil, "Nu.. eller?", spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:51 pm

Hun trak på skuldrene "Det er jo op til den person der viser rundt" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:52 pm

"Er du sikker på du vil se alle værelserne? For det er altså ikke alle der er noget i?", han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:55 pm

"Vis mig det nu bare!" udbrød hun og grinede. Hun tog hans hånd og smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 9:58 pm

"Fint, så viser jeg kun det der er noget i", han smilte og begyndte at gå. Han var glad for at han ikke havde pakket særlig meget ud endnu, så der var ikke mange værelser med noget i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:01 pm

Hun nikkede og fulgte efter ham med et nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:04 pm

Han gik forbi et par døre, "Her er så det ene badeværelse", sagde han og åbnede døren, og ventede på at hun havde kigget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:13 pm

Hun fjernede et kort øjeblik sit blik fra ham og kiggede kort ind før hun med det samme så på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:19 pm

Han kiggede afventende på hende, "VIl du prøve, eller skal vi gå videre?", sagde han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:20 pm

Hun gav ham et kys "Lad os nu bare komme videre" svarede hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:24 pm

Han smilte, og gik roligt videre hen til en stor åbning, hvor der var en stor oplyst stue med store guld-til-loft vinduer.
Han kiggede rundt i rummet, og kiggede så på Amira.

//Jeg skal nok finde billeder på et andet tidspunkt og lægge dem ind på min profil<3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:26 pm

"woooaaaw!" udbrød hun og så rundt. "Hold kæft hvor er her stort, hvordan kan du overhovedet holde til at bo her alene??!" Hun gav hans hånd et klem.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:27 pm

"Fordi jeg vidste at du ville komme", sagde han og smilte charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:35 pm

Hun grinede "Ja da du købte huset tænkte du bare... så stort som muligt, jeg skal jo trodsalt have Amira boende" jokede hun og puffede let til ham.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:36 pm

"Lige nøjagtig", grinede han, "Vil du se mere, eller er du bare totalt forelsket i min stue?"; han smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:42 pm

Hun grinede "Selvfølgelig vil jeg da se mere" svarede hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:44 pm

Han drejede til venstre og begyndte at gå op af en lille trappe, og gik hen til en dør, "Her er mit kontor..", han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:45 pm

Hun smilede "Hvad bruger du det til?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:50 pm

Han rynkede panden og trak på den ene skulder, "Mange forskellige ting", han smilte, og begyndte at gå videre og åbnede næste dør, "Her er mit musik-rum", han trådte ind i musik-studio i miniformat. Han havde nogle højtalere, et par guitarer(14), keyboard, mikrofon osv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:55 pm

Hun så længselsfuldt på instrumenterne. Så sukkede hun og vendte blikket væk "Det er pisse flot Theo.. Kan du ikke spille noget for mig?" spurgte hun bedene.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:57 pm

HAn rynkede panden, "Hvad vil du høre?", spurgte han, mens han gik over til guitarene, og udvalgte en guitar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 10:59 pm

Hun trak på skuldrene og valgte det første der sprang frem "Stairway to heaven?" spurgte hun og lænede sig op ad væggen med et nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stille dag i resevatet. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stille dag i resevatet.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Resevatet
» Stille by
» Stille
» Stille nat...
» En stille jul.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Reservatet-
Gå til: