Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En stille dag i resevatet.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:18 pm

Hun smilede til ham "my hero!" udbrød hun muntert imens hun betragtede ham hengivent.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:23 pm

Han lo højt, "Er du klar til at jeg redder dagen?", sagde han og 'kom tilbage' fra hans superhelte-stilling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:25 pm

Hun strøg ham over kinden "Det gjorde du allerede da du kom" sagde hun lavt med et smeltende varmt og kærligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:27 pm

Han smilte, og rødmede svagt.. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige til det.
Han tog ved hendes hånd - den der var på hans kind - og holdte forsigtigt ved den. Han tog den hen til sin mund, og kyssede den blidt, mens han kiggede hende i øjnene.


Sidst rettet af Theodor Tirs Nov 24, 2009 10:30 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:30 pm

Hun smilede og en svag rødmen bredte sig over hendes kinder "Jeg har tillid til at du også redder dagen en anden gang" sagde hun i et varmt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:32 pm

"Jeg vil redde din dag, hver dag!", sagde han og smilte varmt til hende, og kyssede hendes hånd endnu engang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:36 pm

"hold da op" sagde hun med et dæmpet grin "Det kræver godt nok ikke andet end at du bare er til stede, men det glæder jeg mig godt nok også helt vildt til!" hun blinkede til ham og lagde den arm som han ikke havde fat i, omkring hans nakke med et let hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:38 pm

"Jeg er her så længe du vil have mig", sagde han og smilte skævt, men mente det alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:39 pm

Hun grinede lavt "så kommer du til at blive hos mig længe.." næsten hviskede hun og nussede let hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:41 pm

Han smilte, "Det vil jeg da håbe..", sagde han stille, han slap forsigtigt hendes hånd, og omfavnede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:44 pm

Hun smilede og lagde nu også denne arm om hans nakke. "Sååh.. har du virkelig tænkt dig at vinde det her?" spurgte hun sødt
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:46 pm

"Selvfølgelig", sagde han og smilte stort. Han kyssede hende kort på munden.
Han holdte hele tiden hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:49 pm

Hun gengældte det ømt. "Så... hvad vil du foreslå at jeg gør?" spurgte hun lavt med et tænksomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:51 pm

"Med hvad?", spurgte han og rynkede svagt panden, mens hans smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:53 pm

"med min manglende husly..." svarede hun stille og lænede sit hovede ind imod hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:55 pm

"Nårh.. Jamen jeg foreslår at du kommer med mig?", tilbød han og smilte roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:58 pm

Hun sukkede og gav sig til at nusse hans nakke "Men jeg ved ikke hvad jeg ville kunne gøre til gengæld" svarede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:10 pm

"Så længe du holder dig i live, er jeg tilfreds", sagde han stille, og kørte hendes hår om bag øret igen - da det var faldet ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:16 pm

hun smilede skævt "Det der er en tabt kamp" indskød hun og hentydede til sit hår.
Så, så hun eftertænksomt på ham "Nej det er ikke nok.. Jeg kan ikke flytte ind hos dig, uden at have noget at tilbyde til gengæld" sagde hun stille og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:18 pm

Han tænkte sig om og kiggede drilsk på hende, "Hvad tilbyder du?", spurgte han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:20 pm

Hun rødmede let "Det kommer an på hvad du vil have.. Jeg har intet" sagde hun stille og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:20 pm

"Jeg vil bare have dig..", sagde han og kiggede hende intenst i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:26 pm

Hendes hjerte sprang et slag over "Er du sikker?" spurgte hun lavmælt og mødte endelig hans blik, kun for at blive helt fortumlet over intensiteten.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:28 pm

"Mere end sikker..", sagde han stille, og tog forsigtigt ved hendes hage.

//Forsatan. jeg logger Sad//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:30 pm

"Jeg kan ikke sige nej til dig" sagde hun stille, strøg hans kind og kyssede hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:31 pm

//oh nooo :O Sad //
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:05 pm

"Det handler ikke om hvad du kan, men hvad du vil..", sagde han stille, oog lukkede øjnene, da hun kyssede hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:07 pm

"lige nu.. vil jeg bare være sammen med dig.." sukkede hun "Hvad så det end indebærer..."
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:24 pm

Han smilte svagt, "Er du sikker?", han kiggede hende i øjnene, for at læse hende helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:26 pm

Hun så dybt ind i hans øjne imens hun nikkede "ja" svarede hun lavt "Jeg er helt sikker"
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:31 pm

Han smilte skævt, "Nu er jo totalt ligsom Superman.. Han vinder altid den smukke pige tilsidst", sagde han og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:33 pm

Hun grinede og rødmede "lad da være.. jeg er sikker på at du kunne finde en der er smukkere.." hun så forlegent ned i jorden.



//desværre må smutte nu, kommer måske på senere..//
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:47 pm

Han kærtegnede hendes ansigt, "As beautiful they may seem. As beautiful they may be. Is nothing compared to you..", sagde han og kyssede hende i panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:01 pm

At han kunne sige det, efter at have mødt de smukkeste væsener i universet og stadig vælge hende, fik hende til næsten at stoppe med at trække vejret. Hun stod, uden at sige et ord og så op på det ansigt, der allerede var så velkendt og elsket.
Hun strøg en skælvende hånd over hans kind med et kærligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:21 pm

"Er du okay?", spurgte han kærligt og nød hendes berøring.
Han kiggede undersøgende, men varmt på hende.
*I can't believe she is choosing me..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:25 pm

"Mere end bare okay.. jeg har det fantastisk" sagde hun med et lille smil og strejfede let hans læber med sine fingre "Så længe at jeg er sammen med díg, er der intet der kan gå galt.." *jeg kunne nu ellers godt nævne et par ting* tilføjede en djævelsk tanke, men hun ignorerede den og koncentrerede sig istedet om ham. Men i det splitsekund var hendes lykkelige smil blevet en smule mere trist.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:29 pm

Han smilte, "It means the world to me..", sagde han og lod hans hånd blive på hendes kind, og nussede den blidt.
Han rynkede panden, *Engelsk-flip..*, han sukkede lavt, men kiggede hende staig i øjnene, "Jeg er helt fortabt i dig..", sagde han intenst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:35 pm

Hun rødmede let. "Jeg var fortabt først" svarede hun en smule drillende og trak ham en smule tættere ind til sig. Som om de ikke kunne stå tæt nok.



//hey hvis jeg ik svarer, er jeg tvunget i seng >.< NEJ JEG ER IKKE TRÆT!!! (gaber og misser med øjnene xD ) ///
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:37 pm

Han fulgte villigt med, Og kyssede hende intenst på munden. Han tvang sig selv væk, og kiggede på hende, "Jeg elsker dig, Amira!", han kiggede undersøgende på hendes ansigt, for at aflæse hende reaktion.

//Jeg bliver tvunget lige nu oO - godnat^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:46 pm

Hvis hun ikke havde set glad ud før, gjorde hun det hvertfald nu, hvor hendes øjne strålede stærkere end solen.
"Jeg elsker også dig Theo" svarede hun blødt og lænede sin pande imod hans, så ham dybt i øjnene med et varmt blik.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 4:01 pm

Han smilte kærligt, og løftede hans skuldre og krammede mere intenst, men ikke hårdt. Han kyssede hendes hals, med en masse små kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:18 pm

Hun lukkede øjnene og nød det fuldt ud. Hun gav ham et kort klem og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:16 pm

Han gav hende et langt kys, og smilte så, mens han holdte munden på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:29 pm

Hun grinede dæmpet "Bider du nu?" spurgte hun lettere drillende.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:55 pm

Han lo, ind mod hende hud, "Uuuhja, jeg er vampyyr", jokede han, og åbnede munden og satte forsigtigt tænderne i hende, men bed overhovedet ikke til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:02 pm

hun grinede "Shit nu dør jeg!" udbrød hun, selvom at hun godt vidste at han nok ikke havde kræfter til at bide igennem. Og hvis han havde ville det jo heale med det samme!
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:08 pm

Han slap hendes hals og grinte, "Ikke hvis jeg når at redder dig", sagde han og kyssede hende igen, men fjernede hovedet fra hendes hals og rettede sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:12 pm

Hun hævede et drillende øjenbryn "og hvordan har du så tænkt dig at gøre det supermand?" spurgte hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:14 pm

"Det vil tiden vise, min unge skøn-jomfru", sagde han med højtidelig stemme, og små-lo.


Sidst rettet af Theodor Tors Nov 26, 2009 9:22 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:21 pm

"skøn-jomfru?" hun smilede udfordrende og slog en latter op "Er du nu også helt sikker på det?" hun blinkede til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stille dag i resevatet. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stille dag i resevatet.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Resevatet
» Stille by
» Stille
» Stille nat...
» En stille jul.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Reservatet-
Gå til: