Hvad vil der egentlig ske, hvis en vampyr bliver set i La Push? Over grænsen?
Og må vampyrer godt være andre steder Resevatet, bare det er i et forum, hvor der i forklaringen, ikke står noget om, at vampyrer ikke må være der?
Annika Leaders
Erfaring : 435 Respekt : 16 Antal indlæg : 353
Emne: Sv: Resevatet Ons Maj 26, 2010 8:00 pm
Hvis en vampyr bliver set i Reservatet, Så bliver der brydt en krig ud mellem vampyre og varulve. Og Det betyder at krigen er begyndt. OG VArulve må åbenbart gerne være i Forks o.s.v
Gæst Gæst
Emne: Sv: Resevatet Ons Maj 26, 2010 8:03 pm
Så det vil sige, at man i virkeligheden godt må? Fordi, min karakter er et udødeligt barn og kan derfor ikke styre sig. Hvilket vil sige, at hun saktens kan komme til at gå over grænsen.
Annika Leaders
Erfaring : 435 Respekt : 16 Antal indlæg : 353
Emne: Sv: Resevatet Ons Maj 26, 2010 8:05 pm
Så vil hun desværre med det samme blive dræbt af varulvene, for det er jo kun traktaten der holder dem tilbage fra at dræbe vampyre. Man må gerne nærme sig grænsen, men ikke overtræde den (:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Resevatet Ons Maj 26, 2010 8:08 pm
Tak. Så vil jeg lige bede min karakter, om at lade være, med at ovetræde grænsen.
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Resevatet Søn Maj 30, 2010 4:20 pm
Zilla skrev:
Tak. Så vil jeg lige bede min karakter, om at lade være, med at ovetræde grænsen.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …