Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En stille dag i resevatet.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:53 pm

Hun smilede varmt til ham og lettelsen bredte sig i hendes ansigt "Tusind tak, det er det eneste jeg beder dig om..." Hun så nysgerrigt ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:56 pm

Han smilte, "Men hvad skal jeg så sige til mine nuværende kolde venner?", han lavede sin stemme om, "Ja altså.. vi kan ikke være venner, fordi at en af mine varme venner siger at i er dårligt selskab?", han lo kort og studerede hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:59 pm

Et lille smil bredte sig "Sig at hvis de ikke holder sig væk kommer Amira og sparker hovedet af dem" hun blinkede til ham "Mig er de meeeget bange for" hun grinede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:07 pm

Han grinte, "Okay.. Tak Amira", han smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:08 pm

Hun trak på skuldrene "Jeg ville gøre hvad som helst for at beskytte dem jeg holder af" svarede hun med et lille smil og sendte ham et varmt blik.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:09 pm

Han smilte forlegent og rødmede svagt, "Hvor bor du så?", spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:13 pm

Hun så ned i jorden. Turde hun fortælle ham det? Hun følte sig sikker ved ham. Tryg.
"Jeg bor her" svarede hun lavt og ville ikke møde hans blik. Hun skammede sig over de svære vilkår hun levede under, men som hun ikke rigtigt kunne undgå. Hvor skulle hun få pengene fra til at få mad og husly?
Hun var færdig med at arbejde på gaden. Helt færdig.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:15 pm

Han kiggede spørgende på hende, "Hvor?", spurgte han og kiggede sig omkring, men sluttede af med at se hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:17 pm

"Her" gentog hun og fik tårer i øjnene, som hun hurtigt og aggresivt tørrede væk. Han skulle ikke tro at hun var svag!
"På gaden" hendes stemme var så svag at man næsten ikke kunne høre hvad hun sagde, men alligevel var hvert et ord klart og tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:20 pm

Han så bekymret på hende, og gik prøvende hen til hende og krammede hende, "Nej.. Hvorfor?", spurgte han, ude fa sig selv af bekymring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:30 pm

Hun smilede skævt. Alt i alt var det vel meget sådan at folk reagerede på hendes situation. Hun lagde armene om ham og sank en klump da hun snusede ind. Han duftede dejligt. Hendes øjne sved stadig.
"Jeg blev smidt ud af min lejlighed da jeg ikke kunne betale regningerne mere..." svarede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:35 pm

Han sukkede, "Du må godt bo hos mig..", sagde han og krammede videre.
Han vidste at hun sikkert afslog da det var meget tidligt at spørge om sådan noget, nu når de kun havde kendt hinanden i en time.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:37 pm

Hun rystede på hovedet "Nej jeg skal selv klare det her" sagde hun indædt. Mange havde tilbudt hende at hun kunne bo hos dem, men hun havde afslået gang på gang. "Jeg har selv rodet mig ud i det her..." Det var ikke helt sandt men næsten.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:39 pm

"Så bliver jeg her.."; sagde han roligt, "Indtil du finder ud af det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:51 pm

Hun så forskrækket op på ham "Hvad mener du?" spurgte hun en anelse nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:59 pm

"Jeg sagde at jeg bliver her, sammen med dig, indtil du får et hus at bo i.."; sagde han alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:04 pm

Hun rystede på hovedet "Det kan du jo ikke.." sagde hun stille "Du har ikke en krop der er bygget til det" hun smilede skævt og hentydede til sin høje kropstemperatur.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:05 pm

"Dte kan jeg blive nødt til..", sagde han igen alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:09 pm

Hun rystede på hovedet "Det er ikke din opgave at beskytte mig, det er min opgave at beskytte dig!" Hun smilede lettere drillende og blinkede til ham "Og desuden kan det jo også være at jeg så fik mindre lyst til at finde et sted at bo hvis at du var her sammen med mig" tilføjede hun lettere flirtende. Alle kneb gjaldte når hun skulle passe på ham, og at han skulle være udenfor konstant i kulden, var ikke i sikkerhed. Hun var stædig.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:13 pm

"Jeg bliver her - Basta!", sagde han og smilte charmerende.
Han holdte godt ved hende, "Jeg holder ved dig indtil du finder et hus!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:18 pm

Hun rynkede brynene og greb fast i udfordringen. Han fik ikke lov til at vinde med et dejligt smil.
Hun gik lidt tættere på ham med et sødt smil "Men hvis du holder ved mig har jeg ikke lyst til at finde et sted at bo... Jeg vil hellere være sammen med dig" Hun sendte ham et varmt blik og kærtegnede blidt hans kind. Hun ville klare det her på egen hånd men han virkede mindst lige så stædig som hun var.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:21 pm

"Så må jeg jo fryse til døde ude på gaden", sagde han stædigt med et smøret smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:23 pm

Hun kneb øjnene sammen og stillede sig tæt op af ham, så han nemt kunne mærke hendes kropsvarme "Det kommer jo an på hvor tæt vi er på hinanden" hviskede hun, hendes læber ekstremt tæt på hans, og hendes blik fastlåst i hans.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:28 pm

Han rødmede, og begyndte egentlig at blive lidt nervøs, men stod fast ved hans ord.
Han ville lege med på hendes leg, og gik også tættere på hende, "Nårhja.. DU er jo hot", sagde han charmerende og - forhåbenligt - flirtende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:41 pm

Han tog vejret fra hende et kort øjeblik hvor hun stod og så på ham, overraskket over det uventede angreb.
Så tog hun sig hurtigt sammen igen, han skulle ikke få lov til at vinde i det spil som man næsten kunne sige at hun havde opfundet.
Problemet var bare at ingen før nu havde turdet spille det.
Hun lagde armene om hans liv og trak ham tæt ind til sig. "Du skulle måske ikke selv snakke for højt handsome" mumlede hun "du er jo pisse lækker.." hun mærkede at hun selv blev nervøs over at stå så tæt på ham, hvilket hun ikke forstod.
Hun havde altid kunnet gøre dette uden at blinke, hvad var der med ham der gjorde at hun havde svært ved at koncentrere sig?"
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 4:02 pm

Han sank en klump, og rodede panisk inde i hovedet, efter noget at sige.
Han tog sig sammen og smilte skævt. Han skubbede hende roligt over mod muren og kiggede hende intenst i øjnene. Han kørte det ene ærme af hendes trøje, ned over hendes skulder, og gjorde derefter det samme med bh-stroppen. Han kiggede på hende og smilte charmerende, og kyssede hende nu blidt på skulderen.
Han var lige så nervøs, som han ville være hvis han skulle til at drøfte hans sexliv med hele verden.
*Hvor kommer alt det her lige fra?*, tænkte han, men legede bare videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:57 pm

Han bragte hende helt ud af fatningen, og hun stod bare der og stirrede på ham, uden at trække vejret.
Hendes hjerte begyndte at banke hurtigere. "Jeg bryder mig ikke om når andre folk vinder" mumlede hun åndeløst ude af stand til at rive blikket fra hans kønne ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:38 pm

Han stoppede med at kysse hende, men holdte hans læber på hendes skulder, og smilte tilfreds. Han rettede sig op igen, og kiggede triumferende på hende, "Jeg kan godt lide når jeg vinder!", sagde han tilfreds og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:41 pm

Hun smilede stort da hun fik hold på sig selv igen, hun tog ham om nakken "Så får du da også en premie" hviskede hun med et drillende glimt i øjet, lænede sig frem og kyssede ham blidt og inderligt. Men det var kort, hun tog trodsalt også hensyn til ham.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:44 pm

Han blev fuldstændig forskrækket, *Leger hun, eller er det seriøst?*, han kiggede undrende på hende, med et lille smil på vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:47 pm

Hun smilede genert til ham. En varme havde bredt sig over hele hendes krop og hun rødmede let imens hun så dybt ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:51 pm

Han kiggede hende undersøgende i øjnene, og førte prøvende sit hoved hen til hendes.
Han kiggede skiftevist på hendes læber og hendes øjne.
Hans mund var nu 1 cm fra hendes læber, og han stoppede op, og kiggede hende intenst i øjnene og kyssede hnede så blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:53 pm

Åndeløst gengældte hun det forsigtigt og ømt, for ikke at forskrække ham.
Hendes hænder skælvede let og hun turde ikke lukke øjnene, da hun var bange for at han så ville forsvinde.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:56 pm

Han smilte svagt, da han kunne mærke hun kyssede tilbage. Inde i hans hoved var der en lille dreng - som før sad inde i hjørnet - der nu hoppede rundt og sang gladelige sange.
Han tog forsigtigt om hende; den ene hånd på hendes nakke og nussede hende blidt i håret og den anden ned på hendes hofte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:00 pm

Hendes hjerte bankede hurtigere. Hun holdte ham lidt tættere ind imod sig, hvis det da var muligt.
Hun nød følesen af hans læber imod sine egne, og hans hænder imod hendes krop. Hun følte næsten ikke at hun kunne gøre gengæld for den rus der brusede igennem hende.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:04 pm

Han kyssede hende nu mere intenst.
Han elskede den måde, hun uden videre varmede hans krop op - ikke kun fordi hun var varm - men den måde hun var hende.
Han lukkede hans øjne, og kunne mærke hvordan deres kroppe, åndeligt flød sammen til én.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:08 pm

Hun begyndte at blive mere rolig. Han gjorde hende tryg.
Hun lod en hånd glide op langs hans overkrop, og kærtegne hans ansigt imens hun langsomt lukkede øjnene og længselsfuldt overgav sig til kysset.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:13 pm

Han mærkede hendes hånd mod hans bryst og kunne ikke få nok af hende.
Hun var så hot på flere forskellige måder(xD), og hun kunne bare få ham til at gøre alt, lige i dette øjeblik.
Han kiggede på hendes ansigt - så godt han nu kunne - og første roligt hendes korte hår om bag øret.
Han lod intenst kysset vare ved.

//Pis&Lort, gottago Sad//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:21 pm

//noooo Surprised///

Hun skælvede en smule og strøg en hånd igennem hans hår.
Hun kunne ikke modstå ham, han var bare alt for.. tiltrækkende.
På alle mulige måder.. Varmen der strømmede igennem hende imens de kyssede, var næsten ubeskrivelig lykkelig.
Hun sukkede næsten lydløst. Af alle steder hun kunne være i verdenen, var dette det eneste sted hun virkelig havde lyst til at være.
Sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:10 pm

Han tog hans hænder op om hendes ansigt, og fjernede det forsigtigt, og kiggede hende intenst i øjnene.
Han grinte lavt, og gav hende et kort kys, men fastholdte bagefter hendes blik.
"Mmmm", sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:13 pm

Hun smilede kærligt til ham "Hvad var nu det?" spurgte hun lettere drillende, i en lys, drømmende tone.
Det havde været helt perfekt. Hun var helt væk i ham, og kunne ikke slide blikket fra ham, hvis hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:25 pm

Han rynkede panden - stadig smilende - "En lyst.", sagde han og smilte skævt, "Du rev mig ud af reden, og istedet for at vente på jeg selv fløj, så skubbede du mig ud..", han tænkte lidt, "Det er det bedste nogen nogensinde har gjort", sagde han og gav hende 3 kys på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:34 pm

Hun gengældte det blidt. "Hmm... det lyder fedt" sagde hun muntert og smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:37 pm

Han smilte og rødmede let, "Nu når jeg vandt..", sagde han triumferende, "Skal jeg så blive her hos dig, eller kommer du hjem til mig?", spurgte han og smilte skævt, og fjernede hænderne fra hendes ansigt, og lagde dem om hendes hofter istedet.

//Jeg skal smutte nu - igen - men jeg kommer tilbage om et par timer xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:40 pm

Hun smilede hjælpeløst, velvidene til at hun ikke ville kunne modsætte sig noget han bedte hende om.
"Har jeg virkelig ikke andre muligheder?" spurgte hun, og følte sig en smule i et dillemma.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:24 pm

Han smilte skævt, "Jeg vandt jo?", han lo, "Eller vi kan jo prøve igen?", sagde han drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:28 pm

"Jeg forlanger helt klart en omkamp" sagde hun med det samme med et glimt i øjet og et varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:35 pm

"Du er selv ude om det", sagde han og smilte drilsk med et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:01 pm

"Hvordan ved du at det ikke er dig der selv er ude om det?" spurgte hun, mindst lige så drillende og prikkede ham en gang på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:14 pm

"Fordi du har revet mig ud af reden, og nu er jeg uovervindelig", sagde han heltemodigt, og lavede superman-fagter for sjov. Han smilte drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stille dag i resevatet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En stille dag i resevatet.   En stille dag i resevatet. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stille dag i resevatet.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Resevatet
» Stille by
» Stille
» Stille nat...
» En stille jul.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Reservatet-
Gå til: