Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stille nat? (:

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:36 am

Tid :: In real life
Dato :: In real life
Dag :: Lørdag?
Omgivelser :: Jennifer. (;
Vejr :: Mørkt med masser af stjerner på himlen.
Sted :: Queets River?..


Jennifer var lige ankommet til Forks, tidligt om morgenen, også på en lørdag!? Hun gabte let, da hun var nået et smut ned til Queets River. - En flod, hvor vandet lå stille, så stille at man ikke kunne se en mindste bølge i vandet. Hun havde ikke set så meget af Forks, hvor floden faktisk var noget af det første hun så og bemærkede da hun kom til stedet. Hun glædet sig til at møde nye mennesker, og ellers se hvad der var på stedet. Hun rettede lidt på sit tøj, og satte sig ned på jorden, da hun nærmede sig kanten af floden. Lod sit blik strejfe rundt, ingen at se, måske var alle gået i seng? Eller var det bare hende der var noget galt med?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:44 am

Jace kastede sten i søen og samlede sine tanker. han gabte og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:48 am

Jennifer fik et chok, da hun så en sten blev kastet i floden, og at noget af vandet ramte hende, eftersom det sprøjtede, da stenen ramte vandet. "Iiiirjk!" udbrød hun og rejste sig op, strakte dernæst sin tshirt ud, som der blev mest våd. Hvorefter at hun så sig omkring. "Er der nogen?" spurgte hun lidt irriteret, pga. noget af hendes tøj blev vådt. Idet at hun fik øje på en dreng, og hun rødmede lidt, *Ups..* tænkte hun med et grin. Trak svagt på skulderne, "Hey!" råbte hun til drengen, og hejste sin ene hånd i vejret, som hun blidt vinkede frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:50 am

Lucy kom kørene på sin scooter. Det var en af de splinternye mærker man overhovedet kunne få. Hendes forældre var dog også en smule rige. De var ude og rejse, så hun havde hele huset for sig selv. Dog hadede hun at være alene og var derfor kørt ud for at møde nogle folk. Hun var kommet i tanke om Queets River, da hun syntes at det var et hyggeligt sted. Hun havde ellers overvejer at gå over til et eller andet sted og skate. Hun fik stilt scooteren og låst den. Selvom at hun var vareulv, ville hun virkelig ikke til at bruge sine vareulve ting, kun når hun var sammen med nogle af hendes venner der også var vareulve. Hun gik over til kanten af floden, tog en flad sten op og kastede ud over. Den ramte overfladen seks gange, før den sank ned i bunden, nærmest på den anden side. Hun smilte skævt, hun var efterhånden blevet meget god til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:53 am

Øhh ' hej Undskyld jeg ramte dig ' jace smilede skævt. han gik over til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:55 am

Jennifer hørte en lyd af en scooter, så der var flere oppe end hende? Hvilket hun var glad for at hun opdagede.
"Det er i orden.." smilede hun skævt til drengen, og bed sig let i underlæben. "Jeg troede at jeg var den eneste som var oppe" tilføjede hun med et lille grin, hvorefter at hun lagde sit hoved lidt på skrå og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:58 am

Lucy lod langsomt hånden køre igennem håret, da hun lige pludselig fik færten af noget velkendt. En vareulv..? Hun så sig lidt omkring. Hvem var en vareulv heromkring? Hun var ret så nysgerrig. Og hun kunne også dufte et menneske. Det var helt utroligt så god hendes lugtesans var blevet, da det var at hun var blevet en vareulv. Hun kunne nok dufte noget indenfor miles omkreds. Og nogen gange kunne det godt irritere hende, men andre gange ikke. Heldigvis forholdte hun sig til deromkring reservatet, for der kom der i hvert fald ikke vampyre. For det var nok den stank hun var mest bange for. Ikke ligefrem bange, men mest irriteret over. Hun kunne bare ikke lide lugten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 1:59 am

Jace hørte ose nået og kikede sig om kring.' Ja det er du nok ose snart er meget træt ' han grinte lidt.
'er du okay ?'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:03 am

Jennifer kiggede op på ham. "Ja, jeg er okay" sagde hun og smilede.
"Det er heldigvis ikke noget jeg dør af", grinte hun.
Idet at hun fugtede sine læber. "Uh.. men jeg fryser.." mumlede hun,
da hun begyndte at ryste lidt, hvorefter at hun svang sine arme omkring sig.
"Jennifer her, men kald mig bare Jenn" tilføjede hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:06 am

Hun fik øje på to personer der stod og snakkede sammen. Hun skævede lidt til dem, de var et godt stykke fra hende. Derfor gik hun over til sin scooter, fik sin lås meget hurtig af og kørte over til dem. Hun sad stadig på scooteren, da hun kom over ved siden af dem. "Hey, I har vel ikke noget imod at jeg også lige kommer til at snakke med jer?" spurgte hun og så lidt på dem. Hun syntes at de så fine nok ud, og i det mindste duftede mennesket ikke af disse underlige vampyre. Hun skævede lidt til tøsen, "hmm.. er du ikke ny herude?" spurgte hun langsomt. Hun syntes ikke rigtig at hun før havde set hende her. Hun havde dog heller ikke set fyren før, men han var vareulv kunne hun dufte. Så hun regnede med at han gik inde på reservatet, da de fleste vareulve fra reservatet ikke måtte gå på det gymnasium der var inde i selve forks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:07 am

' hej jenn mit navn er jace bare kald mig jace ' Han Grinte ' her tag min trøje '
han rækkede sin trøje til hende ' er varm blodig '
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:11 am

Jennifer tog imod trøjen, og tog den på. Hun sendte et smil. "Tak" sagde hun,
imens at hun kiggede på ham. Hvorefter at hun kiggede hen på pigen, som var kommet hen til dem.
"Heej, - Jo jeg er ny" smilede hun. "Jeg er næsten lige ankommet" tilføjede hun og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:13 am

jace stirede nærmest på pigen ' hey med dig sej scooter ' han smilede
*varulv Fedt * tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:20 am

Hun rakte hånden frem imod tøsen, "jamen velkommen til, jeg er sikker på at du vil blive tryg her" smilte hun blidt, heldigvis var hun heldig med at holde sig oprigtig. Der var mange der havde flygtet fra Forks meget hurtigt igen, efter alt det der var sket med Vampyre og Vareulve. Nogen var endda blevet dræbt. Men dog, nogen lagde overhovedet ikke mærke til det af en eller anden underlig grund.
Hun smilte skævt til Fyren og nikkede, "jamen mange tak" smilte hun skævt og så lidt op og ned af ham. Hvis hun ikke havde haft Jake i hovedet, ville hun nok havde prøvet på noget. Men sådan var det altså ikke nu, hun var meget drenge glad ja. Men nu hvor hun var kommet til Forks og havde mødt Jake, havde hun bare en forpligtelse overfor sig selv. Men hun tænkte nok også mest over det lille fight vareulve og vampyre havde imellem sig. Hun havde på et tidspunkt tænkt sig at være med i det. Men lige indtil videre, skulle hun først være klar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 2:32 am

Nåår jeg skal i seng Irl godnat Gabb! XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:57 am

Kate havde gået langs floden et stykke tid, hendes øjne fyldte hver enste bevægelse uden at gøre nogen notis af det, hendes ansigt lå i dybe og undersøgende folder, hun havde lige været på patrulje og burde gå tilbage til hytten, men et eller andet havde fået overbevidt hende om at det ville være et godt tidspunkt at gå her ned.
Hun kvalte et gab, og forsatte hen langs den fugtige bred, duggen var begyndt at falde, og satte sig som små perler i hendes sorte hår.
En duft ramte hendes næsebor, duften af menneske og to ulve, men heldigvis ingen igler, sikke en fornøjelse, men det kunne vel aldrig skade med noget selvskab, ingen af dem virkede bekendt, men tja.. Forks var jo et stort område..
" Godaften " Kate trådte ud fra hendes skjul mellem træerne, hendes ansigt var venligt og roligt som altid, hun sendte dem et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 5:57 pm

Hun vendte sig om imod Kate, da hun med det samme havde kunne dufte en til vareulv. Hun nikkede venligt og smilte blidt, "jamen hej.." sagde hun roligt. Så længe at det bare ikke var nogle igler, havde hun det fint nok. Hun havde det ikke på den måde at hun havde så meget imod dem, hun havde det bare på den måde at der var nogen hun ikke rigtig kunne klare lugten fra. Det var derfor at hun for det meste holdte sig langt væk fra dem. Og desuden ville hun ikke have at nogen skulle blive skuffede over hende, hvis hun nu gjorde sig venner med dem. Det var dog også svært nu at gøre sig venner med dem, efter alt det der var sket. Hun havde til og med hørt at der havde været nogen af de pokkers igler der havde jagtet i Forks, og selv hun vidste at det måtte de ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stille nat? (: Empty
IndlægEmne: Sv: Stille nat? (:   Stille nat? (: Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stille nat? (:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stille tid..
» Stille by
» Stille
» Stille nat...
» En stille jul.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: