Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kold aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:11 pm

hun nikkede "sødt" hviskede hun og bed sig i læben og så på ham "så har jeg vist dummet mig" mumlede hun og tog stille sine fødder til sig
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:12 pm

Han lukkede øjnene og nikkede kort, "Men det er okay.. Det er jo ikke din skyld at jeg er et fjols!", sagde han.
*Fedt.. det hjælper ikke ligefrem at hun synes det er sødt?!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:14 pm

hun så ned i jorden "er du da til drenge ?" spurgte hun lidt efter om og bed sig hårdt i læben hun havde jo ikke lige frem fat det sådan for nogen for altså for nogen drenge menneske som hun ikke havde lyst til at bide selv sin bedste ven har hun haft lyst til at bide
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:16 pm

Han kiggede mistroisk på hende, "Neij?", han grinte, "Det er jo derfor jeg er så nervøs.. fordi jeg elsker piger", sagde han og grinte stadig varmt af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:18 pm

Kayli nikkede og følte sig mere dum hun så op på ham og fik mere lyst til at kysse ham end hun havde før "har du så fundet nogen pige her i byen som du syntes" mumlede hun og så ned i sit skød igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:20 pm

Han smilte svagt, "Jeg har fundet mange..", sagde han stille, og håbede ikke at hun troede det var derfor han ikke ville kysse hende. Han ville gerne fortælle mere, men han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:23 pm

Hun bed sig i læben "så du er sådan til flere piger på en gang ?" spurgte hun stille om og så ned på sine sokker
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:27 pm

Han rynkede panden. Det var ikke det han mente, "Nej.. jeg har bare svært ved at finde ud af hvem jeg bedst kan lide.. jeg har ikke gjort noget med nogen af dem, men der er et eller andet mystisk over dem alle sammen..", sagde han og kiggede på hende, så på hendes fødder, og så ud foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:29 pm

hun nikkede "ja hemmeligheder er der nok af" mumlede hun og så bare stadig ned på sine sokker "nogle af pigerne skal du passe på med de kan se søde nok ud men være farlige" fortalte hun da hun ikke havde lyst til at der skette noget med ham hun sukkede lydløst og træk bare hans duft mere og mere ind
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:30 pm

Han kiggede spørgende på hende, "Hvem?", han kiggede på hendes øjne, og håbede på at få øjenkontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:32 pm

Hun så op på ham og bed sig i læben "røde øjne er ikke godt og dem der er varme" mumlede hun og kom i tanke om varulvene hun ville jo helst ikke havde han kommer til at lugte af dem selv om hun sikkert ville gøre alt for at se ham ligemeget hvor meget han ville lugte af dem hun kravlede lidt tætter på ham "må jeg ikke nok kysse dig nu ?" spurgte hun stille om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:35 pm

Han kunne mærke at der bleg varmere igen.
*Varme? Amira?.. Er hun ond?*
"Hvorfor er Amira ond?", spurgte han forfærdet. Han ville gerne kysses.. selvfølgelig.. hvem ville ikke kysses af en sød, smuk pige?, men han havde også følelser for nogle af de andre piger, og ville helst ikke komme til at give hende falske forhåbninger.. Han var alt for opsat på at vide hvad der var med Amira.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:38 pm

Kayli rystede på hovede og lag et finger på hans læber "jeg sagde ikke hun er ond jeg sagde bare hun er farlig" hviskede hun og ventede på hans svar hun bed sig i læben inden hun spurgte igen "må jeg ikke nok kysse dig nu ?" hun bed sig hårdt i læben og så ned i hans skød inden hun tog sin finger til sig igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:43 pm

Han sank, "Det ville være fantastisk", svarede han ærligt, "Men.. jeg har også følelser for en anden pige.. faktisk 2, men den ene er umulig for mig at få.. Og jeg ville ikke lade dig sidde tilbage med falske forhåbninger..", sagde han og lukkede øjnene. Han tog en dyb indånding og åbnede dem langsomt igen og studerede hendes reaktion..

//Logger nu.. Skrives imorgen^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:47 pm

Kayli lag sit hovede på skrå og lavede en brumme lyd "de er intet" hviskede hun og kravlede hen til ham og satte op i hans skød "de behøver dem ikke" hviskede hun og lag sine arme rundt om hans hals inden hun blidt kyssede ham på munden med sine kolde læber

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 5:16 pm

Han prøvede at sige hende imod, for de betød meget for ham, men han drev med, og kyssede igen.
Det var længe siden han sidst var blevet kysset, og nu kom han i tanke om hvad han have gået glip af.
Kayli var stadig meget kold, men det var kun dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 11:53 pm

Kayli blev ved med at kysse ham mens hun stille nussede ham i nakken hun havde virkelig savnet at blive elsket på denne måde hun havde lyst til at stoppe for ikke at gøre ham for kold men kunne bare ikke
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:27 pm

Han kunne mærke at hun nussede hende i håret, han tog langsomt fat om hendes hofter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:35 pm

Kayli blev ved et stykke tid men efter lidt stoppede hun med at kysse ham og tog stille fat i hans hænder og fjernede dem inden hun satte sig ved siden af ham og så ned i sofa'en inden hun så op på ham og smilte hun bed sig lidt i læben da den smagte af ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:41 pm

Han kiggede overrasket på hende, men åndede lettet op. Han fortrød ikke kysset, men var heller ikke glad for det. Han følte at han udnyttede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:43 pm

Kayli lag sit hovede på skrå så noget af hendes hår kom foran hendes ansigt "hvorfor ser du så overrasket ud ?" spurgte hun blidt om mens hun stille røre hans lår med sine fødder
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:58 pm

Han lukkede øjnene, "Ikke for noget..", mumlede han, og åbnede dem langsomt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:00 pm

"er du sikker ?" spurgte hun lidt efter om og rykkede lidt tætter på ham mens hun så på hans ansigt
hendes lyst til at bide ham blev større hun kunne bide ham her hvor ingen så dem ?
men hun viste jo godt at man ikke måtte bide i byen
hun sukkede lydløst
nej han skulle havde chancen til selv at bestemme..
han ville nok os se godt ud når han blev gammel og hun stadig lignede sig selv
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:02 pm

Han følte sig utilpas, "Jeg føler bare.. at jeg udnytter dig..", sagde han lavt, og hans øjne var bedrøvede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:03 pm

hun så på ham og rystede på hovedet i et stykke tid inden hun stoppede og så på ham igen "hvorfor føler du dog det ?" spurgte hun lidt efter om og bed sig i læben
hun havde virkelig lyst til at tage ham ind til sig og fortælle ham at alt nok skulle gå
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:13 pm

"Fordi..", hans øjne var virkelig bedrøvet, og han sank en klump, "Fordi jeg også har følelser for en anden.. Og jeg vil ikke gøre dig ked af det på nogen måde..", sagde han og kiggede ned i hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:15 pm

hun rystede stille på hovedet og kravlede op til ham "jeg får hvad jeg vil havde" hviskede hun ind i hans øre inden hun hoppede op fra sofa'en som intet var sket og begynde at trippe rundt
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:17 pm

Han rynkede stadig panden, og kiggede bedrøvet efter hende. Han kunne ikke gøre mere. Han havde stadig dårlig samvittighed, men det lod ikke til at gøre Kayli noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:22 pm

Kayli vende sig om og så på ham så gik hun helt hen til ham og smilte "hvis jeg vil havde dig så skal jeg nok få dig" hviskede hun og strøj et finger over hans arm inden hun stille trippede op af trappen og ned igen uden at vide hvad hun skulle
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:23 pm

Han kiggede undrende efter hende, og hans blik var overtaget af nysgerrighed, "Hvad laver du?", sprugte han forundret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:25 pm

Hun stoppede lidt efter op og smilte til ham "jeg keder mig lidt" hviskede hun inden hun begynde igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:27 pm

Han små-grinte, "Okay?", sagde han spørgende, "Og det er sjovt at gå op og ned af trapper eller hva?", sagde han og smilte sit charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:29 pm

hun rystede på hovedet "ser det måske sjovt ud ? "spurgte hun og stoppede op når hun var nået ned af trappen igen hun lag sit hovede på skrå og så på ham med et drømmende smil hun gik stille hen til ham på sine tæer og satte sig op i hans skød mens hun lag sine arme om hans hals
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:30 pm

Han sank en klump og rynkede bryene, "Nej?", sagde han og smilte forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:31 pm

"er du bange ?" spurgte hun om lidt efter og smilte lidt ondt til ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:33 pm

"Hvorfor skulle jeg være bange?", spurgte han stille.
Han kom pludselig i tanke om, hvad Arya havde fortalt ham om kolde mennesker, men han havde ikke tænkt på Kayli som kold på den måde.. Han stivnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:36 pm

"bange for jeg måske kysser dig igen" drillede hun og kyssede ham på kinden "jeg kan nemlig være farlig" sagde hun med en barnlig stemme og prikkede ham på næsen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:39 pm

Han prøvede at slappe af, måske var han heldig at hun ikke var sulten eller noget.
Han smilte et sammenkvemt smil, "Nejda"..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 12:39 pm

"jo jeg kan" hviskede hun og smilte mens hun lag sit hovede på skrå og strøj nogle fingere over hans kind "har du lyst til at kysse mig ?" spurgte hun om lidt efter da hun havde lyst til at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 4:53 pm

Han sagde ikke noget men rynkede bare panden. Han ville ikke gøre hende ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 4:58 pm

hun tænkte sig lidt om og smilte "må jeg så kysse dig ?" spurgte hun om lidt efter og smilte "har nemlig virkelig lyst" tilføjede hun og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:06 pm

"Nu har du gjort det", sagde han og smilte nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:09 pm

hun sukkede og lag sit hovede på skrå "jeg vil jo kysse dig her" hviskede hun og strøj en hånd igennem hans hår inden hun kyssede ham blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:10 pm

Han tog fat om hendes skuldre og skubbede hende blidt tilbage, "Kayli.. nej"; sagde han bedrøvet,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:15 pm

"Theo kom nu" hviskede hun og tog stille fat i ham hun lag sit hovede på skrå for hun viste at hun kunne gøre alt hun ville
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:18 pm

Han lukkede øjnene og åbnede dem langsomt igen, "Hvorfor vil du så gerne kysse mig?", spurgte han fortvivlet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:23 pm

"ved ikke" mumlede hun og så bare på hans læber "vil bare gerne" hviskede hun og kyssede efter ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:24 pm

han sank en klump, "Hvorfor?", spurgte han mere bestemt, men stadig roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:30 pm

"mig lide dig" hviskede hun og fjernede hans arme og lag dem om sig inden hun kyssede ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:38 pm

Han opgav. Hun var åbenbart ligeglad med at han ikke var lige så vild med hende, som hun var i ham.
Han lod hende kysse ham...

//Gottago xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kold aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kold aften
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Kold aften
» En kold midnats aften
» En kold fuldmåne aften
» En kold nat.
» En aften...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: