Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kold aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:49 pm

hun blev bare ved da hun ikke kunne stoppe sig selv hun elskede virkelig at kysse ham han var jo noget særligt i hendes øjne *ville han mon stadig være det hvis han blev en vampyr* tænkte hun om mens hun bare ikke kunne få sig selv til at stoppe
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:55 pm

*Stop Theodor! STOP!* Han kunne ikke stoppe, han kørte hans ene hånd om bag hendes nakke, og den anden ned på hendes hofte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:57 pm

Kayli blev helt lykkelig inde i og havde slet ikke lyst til at stoppe hun nussede hans ryg med nogle fingere mens hun prøvede at tvinge sig selv til at stoppe men kunne ikke hendes lyst var for stor
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:59 pm

Han følte på en eller anden måde at han var utro, men han kunne bare ikke stoppe, og kyssede videre. Det var som om der var en anden der havde overtaget hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:09 pm

Kayli tænkte sig om og sukkede inde i hun viste jo godt at dette ikke var det han ville så hun kyssede ham stille ned på halsen som fik hende til at stoppe med at kysse ham da hun var sikker på at hun ville bide ham hvis du kyssede ham lidt mere på halsen hun så ind i hans øjne med et varmt blik
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:10 pm

Han lukkede øjnene da hun slap hans mund, og pustede.
Han åbnede langsomt øjnene og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:13 pm

hun så på ham og rykkede tætter på med sit ansigt mod hans uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:15 pm

Han kiggede på hendes mund, og så hendes øjne.

//Skal lige spise^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:20 pm

hun så bare ned på hans læber mens hun rykkede tætter og tætter på med sit hovede
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:39 pm

Han lukkede øjnene, "Hvordan.. gør.. du.. det?", spurgte han og gispede efter hvert ord, *Hvad er det der sker.. det er som om hun styrer mig..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:46 pm

"gør hvad ?" spurgte hun stille om og lag stille en hånd på hans kind mens hun stille kyssede ham på den anden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:49 pm

"Det er som om.. der er noget ved dit udseénde, din ånde, dine bevægelser, din stemme, dig.. der styrer mig..", sagde han og kiggede på hende. Han følte sig som en dukke der blev styret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:50 pm

Kayli så på ham og fniste lidt "jamen hvis jeg kan du styre dig" lo hun og så ham ind i øjnene "så kys mig" hviskede hun og så på hans læber
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:52 pm

Han bevægede prøvende hans ansigt tættere på hende, og kiggede skiftevis på hendes mund og hendes øjne.
*Det er som om hun manipulerer med mig*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 9:56 pm

kayli smilte lidt og kyssede ham på munden en enkel gang inden hun lag sit hovede på skrå "du sød" hviskede hun og prikkede ham på næsen hun bed sig lidt i læben for ikke at kysse ham igen "hvordan kan du være forelsket i nogle der ikke gider havde dig ?" spurgte hun stille om *hvorfor ikke mig* tænkte hun og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:00 pm

Han kiggede op fra hendes læber, og så nu på hendes øjne, "Jeg ved det ikke..", sagde han og lænte sit hoved tilbage mog væggen, og væk fra hendes ansigt, "Det piner mig til døde.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:03 pm

Kayli nikkede stille "hvorfor kan du ikke være forelsket i mig" sukkede hun og kyssede ham på hagen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:04 pm

Han smilte trist, "Jeg ville hjertens gerne være forelsket i dig..", sagde han stille og smilte charmerende, "Men jeg ved ikke hvorfor jeg ikke er..", sagde han og hans smilt blegnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:06 pm

Kayli nikkede og gav et suk fra sig "gad jeg godt vide" hviskede hun og lag sit hovede mod hans hals "så kunne jeg måske lave om på det så du blev forelsket i mig" hviskede hun og legede lidt med hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:07 pm

Han rystede kort på hovedet om smilte svagt, "Du skal ikke ændre dig for min skyld..", sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:10 pm

"jamen jeg vil jo gerne havde dig" hviskede hun og legede vider med hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:12 pm

han rynkede panden og kiggede bedrøvet på hende, "Jeg ville ønske jeg også ville have dig..", sagde han stille og kiggede på hendes hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:15 pm

hun så stille op på ham og sukkede "det er næsten trist" hviskede hun og forstod ikke selv hvorfor du sagde det hun tog stille fat i hans nakke og hev hans hovede hen til sit og kyssede ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:18 pm

Han blev overrasket, men kyssede også hende. Han havde dårlig samvittighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:20 pm

Kayli stoppede og sukkede og så ham ind i øjnene uden at slippe hans nakke hun sagde ikke noget og uden at røre sig
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:26 pm

Han kiggede bedrøvet på hende, "Undskyld..", sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:29 pm

hun rystede på hovedet "du skal ikke undskylde, ikke din skyld at du ikke er forelsket i mig" hviskede hun og kyssede ham på kinden "men jeg kan altså ikke lade være med at kysse dig" hviskede hun inden hun kyssede ham på munden igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:32 pm

Han slap hendes mund og smilte trist, "Jeg kan heller ikke lade være med at med-kysse dig" sagde han, og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:33 pm

"gør intet" hviskede hun mens hendes læber stadig rørte hans hun begynde stille at kysse ham igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:34 pm

"Men det forvirrer mig..", sagde han og smilte trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:40 pm

hun stoppede med at kysse ham og lag sit hovede på skrå "hvad er det der forvirrrer dig ?" spurgte hun stille om *han vil jo ikke kysse dig så ind se det dog* tænkte hun og bed sig i læben mens hun vende sit blik ned i hans skød
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:55 pm

"Dig.. mig.. og hende jeg elsker..", sagde han trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:09 pm

Kayli nikkede stille og gav et suk fra sig "kan du ikke bare glemme hende" spurgte hun stille om selv om hun viste at det ville han ikke
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:11 pm

"Ville du kunne glemme mig, hvis jeg sagde du skulle?", spurgte han som svar på hendes spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:14 pm

hun tænkte sig lidt om og rystede på hovedet "ville jeg nok ikke" hviskede hun og sukkede igen hun gik stille ned fra hans skød og gav et suk fra sig igen såå gik hun ind på værelset og tog sin sommerkjole på igen og gik ud til ham igen hun lag stille sit hår på den ene skulder mens hun bed sig i læben så gik hun stille ud i gangen og åbnede døren og gik ud i sneet
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:16 pm

Han kiggede forvirret efter hende, og gik efter hende, "Hvad laver du?", spurgte han forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:24 pm

hun så tilbage på ham "jeg går ud ?" sagde hun og gik længere ud i sneen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:31 pm

Han rynkede panden, "Hvorfor?", spurgte han forundret og fulgte efter.
Han små-løb hen til hende og tog fat i hendes skulder for at stoppe hende, og vendte hende om. Han rystede fordi han ikke havde taget jakke på, og at der var iskoldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:38 pm

Kayli så på ham og rystede på hovedet "Theo du fryser jo" hviskede hun tog en arm om livet på ham og hev ham med hen til døren og puffede ham blidt i "du skal ikke være ude hvis du fryser" hviskede hun og vende sig om og gik ud igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:40 pm

Han løb efter hende igen, "Jamen jeg går u-ud hvis d-du g-g-går..", sagde han og hans tænder klaprede, han kiggede hende i øjenene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:47 pm

Kayli sukkede og gik stille op på hans fødder og kyssede ham på munden "fjols" mumlede hun lidt efter og tog hans hånd og hev ham med ind hun tog ham med ind i stuen og puffede ham ned i sofa'en så trippede hun ind til sin værelse og hentede sin dyne og lag over ham så smuttede hun ud i køkkendet og kom lidt efter tilbage med en kop med varm kakao hun satte den stille på bordet uden at sige noget til ham så satte hun sig lidt efter ved siden af ham og så ned i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:50 pm

Han nød varmen fra sofaen og kiggede på kakao'en der stod på bordet, emn kiggede så ned på Kayli og smilte svagt, han tog hendes hånd, og nussede den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:54 pm

Kayli så stille på sin hånd inden hun så op på ham "hvorfor gik du med ? du viste jo godt det var koldt" mumlede hun og så ned på sin hånd igen "drik noget kakao så du kan blive varm igen" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:54 pm

"Fordi du bare sådan gik udenvidere..", sagde han stille, og tog modvilligt kakao'en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 11:56 pm

hun så op på ham og gav et suk fra sig "jeg havde bare brug for at komme ud, kan ikke klare at jeg ikke kan få dig" hviskede hun og bed sig i læben hun tog stille sin hånd til sig "du skal blive varm det bliver du ikke ved at røre mig"
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:00 am

Han kiggede op på hende, "Undskyld..", sagde han og rynkede panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:04 am

"du har intet at undskylde for" hviskede hun og sukkede hun viste ikke hvad hun skulle gøre hun havde lyst til at kramme ham og putte sig tæt ind til ham hun hadet virkelig sig selv lige nu hvis hun kunne græde så havde hun gjort det hun så ned i sofa'en med triste øjne
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:07 am

Han kiggede bekymret på hende, han tog fat om hendes hage, og løftede hendes ansigt så hun var tvunget til at se på ham, "Er du okay?", spurgte han bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:13 am

hun tog stille fat i hans håndled "nej" hviskede hun så godt hun kunne hun lukkede sine øjne i for ikke at se på ham *hvorfor skal der være en anden* tænkte hun for sig selv og bed sig i læben af tanken hun åbnede sine øjne en lille smugle og så på ham mens hun slap sin læbe igen
han gjorte et eller andet ved hende som gjorte at hun ikke havde lyst til at slå ham igen eller bide ham selv om det hele ville være nemmere hvis han var en vampyr men hun ville helst ikke tænke på det
hun kunne lide ham som han var selv om det er en farlig verden som kunne gøre mange ting ved ham som hun ikke ville havde skulle ske med ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:17 am

Han kiggede bedrøvet på hende, "Unds..", han kom i tanke om at hun ikke ville have at han sagde undskyld. Han kiggede ned på sin kop. Han havde ikke drukket noget af den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kold aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kold aften
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Kold aften
» En kold midnats aften
» En kold fuldmåne aften
» En kold nat.
» En aften...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: