Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kold aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:21 am

Kayli sukkede og tog fat i hans anden håndled og tog den op til hans ansigt "drik" hviskede hun og bed sig i læben hun fjernede stille hans hånd fra sig og lag den under dynen mens hun gav et suk fra sig mens hun stille slap ham helt og så ned i sofa'en igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:22 am

Han drak modvilligt, og kiggede undskylende og bekymret på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:28 am

hun sad bare helt stille uden at røre sig eller sige noget hun træk vejret en gang i mellem mens hun havde sådan en stor lyst til at græde at mærke tåre komme ud af sine øjne hun kunne jo godt lide ham mere end hun nogensinde har lidt et menneske før udover sin bedste ven men ikke på samme måde *jeg hader tøsser* tænkte hun og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:31 am

Han satte kakao'en fra sig, og kiggede bedrøvet på hende, "Hvorfor kan du ikke bare stoppe med at elske mig?... Det ville gøre det hele meget nemmer..", sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:34 am

Kayli så hurtigt op på ham med åben mund "hvordan kan du sige sådan noget" sagde hun surt og rejste sig op "sådan nået kan du jo ikke bare sige, kan godt forstå du ikke kan lide mig, men du behøver ikke ligefrem sige det på den måde" sagde hun surt og satte sine hånder i sin kjole for ikke at gøre ham nået ondt hun vende sig hurtigt om og gik ud og smækkede døren hårdt i inden hun hurtigt og bestemt gik ud i sneen og satte sig
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:35 am

Han sad alene tilbage og satte hovedet i hænderne. En tåre løb ned af hans kind, *Jeg hader dig, Theodor!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:38 am

Kayli så op mod himlen "hvorfor kan jeg ikke bare være død" mumlede hun og så ned i sneet igen hun lag stille masser af sne over sig inden hun lag sig ned og lukkede sine øjne i *hvordan kunne han dog sige sådan noget* tænkte hun for sig selv mens hun prøvede at holde op med at være sur udover det ikke var sur at hun var men ked af det
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:43 am

Han tog sig sammen og rejste sig op, "Kayli.. Undskyld!..", råbte han til hende og vidste at hun kunne høre det, "Kayli..", hviskede han stille. Han gik ud til hende, og så at hun lå i sneén - under sneén. Han løb hen til hen og satte sig ned, han tog hendes hovede og skuldre op på hans skøb og holdte om hende, "Undskyld..", hviskede han, og vuggede hende frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:47 am

Kayli åbnede det ene øje "du skal ikke undskylde" hviskede hun og lukkede det i igen "du ønsker det jo" hviskede hun så godt hun kunne og åbnede sine øjne "du skal nok gå ind hvis du ikke skal fryse" sagde hun lidt efter og satte sig op "du elsker mig ikke, og sådan er det jo bare" mumlede hun og så ned i sneen "du elsker en anden" hun hev ordene ud af sig selv og bed sig hårdt i læben inden hun lag sig ned i sneen igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:52 am

"Jeg går ingen steder!" sagde han bestemt, "Hvordan tror du ikke jeg har det? Hende jeg elsker har en anden, og kan ingen gang se det.. Og nu er der en anden, fuldstændig fantastisk pige, der elsker mig, men jeg kan ikke se det, fordi jeg er så forblændet af en anden p", han stemme knækkede og han begyndte stille at græde igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:57 am

Kayli så op på ham "ikke græd" hviskede hun og satte sig op og lag sine arme om ham "ikke græd" hviskede hun igen og rejsste sig op og hev ham med hun viste at det var for kold for ham at være ude så hun hev ham med ind og satte ham i sofa'en og lag dynen om ham "hvem er hun da ?" spurgte hun stille om og så ned i sofa'en "og hvem er den anden pige ?" spurgte hun lidt efter om og viste ikke hvad hun skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:59 am

"Du er den fantastiske pige..", sagde han stille, mens han røstede af kulde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:02 am

hun rystede på hovedet "hold op med at lyve" mumlede hun mens hun puttede dynen godt omkring ham "kan du ikke forstå at du skal tage mere tøj på når du går ud, du kan jo ikke tåle det" sagde hun lidt hårdt da hun stadig var såret hun bed sig lidt i læben inden hun slap den igen "hvem er du så forelsket i ?" spurgte hun stille om inden hun satte sig ned igen og lag sine arme om sig
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:03 am

"Jeg lyver ikke.. jeg m-mener det!: Du er fantastisk Kaily.. det er du virkelig!", sagde han og ignorerede hendes andet spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:05 am

"hold op med at sige sådan nået når det ikke passer" mumlede hun og lag sit hovede på skrå "hvis jeg var og du syntes det så havde du nok også været forelsket i mig" tilføjede hun så godt hun kunne hun gav et suk fra sig "hvem er du så forelsket i ?" gentog hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:07 am

Han sukkede, "Tror du at jeg er glad for at gøre dig ked af det?", han kiggede bedrøvet på hende, "Det er jeg ikke, og jeg lyver ikke!, Du er fantastisk; du er sød, sjov, smuk, vidunderlig og alt igennem dejlig", han rystede på hovedet og sukkede, "Jeg er ikke god nok til dig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:09 am

Kayli så på ham og rystede på hovedet hun klappede hurtigt en hånd på hans mund "du må sige alt muligt du syntes jeg er. men aldrig sige du ikke er god nok til mig" hviskede hun så godt hun kunne mens hun rystede på hovedet hun lag stille sit hovede på hans skulder mens hendes hånd gled ned på hans mave "jeg elsker dig" hviskede hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:14 am

Han lukkede øjnene for at holde tårene inde. Han strammede hans mavemuskler for at holde øjnene mast fuldstændig sammen. Han ønskede sig langt væk.. Hvorfor kunne Kayli også lide ham.. *Jeg brude finde en dreng til hende.. èn der fortjener hende.. én der elsker hende, lige så meget som hun elsker ham.. - jeg skal bare lige få nogle mandlige venner her i byen..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:16 am

hun puttede sig tæt ind til ham "jeg vil havde dig" hviskede hun og kyssede ham på halsen "tror du at du kan komme til at elske mig ?" spurgte hun stille om og bed sig fast i hans trøje mens hun lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:20 am

Han havde stadig øjnene lukket, "Jeg elsker dig allerede.. jeg er bare ikke forelsket i dig", sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:25 am

hun tog hårdt fat i hans trøje hun slap hans trøje med sine tænder hvor der nu var to huller "jamen" hviskede hun så godt hun kunne "jeg ville ikke blive elskedet" hviskede hun og slog sit hovede mod hans brystkasse "så forelsk dig i mig" mumlede hun og prøvede alt for at græde selv om hun ikke kunne
*kunne han dog ikke forstå at hun virkelig elskede ham så meget* tænkte hun og bed sig hårdt i læben men ikke hårdt nok til at hun bed hul
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:28 am

"Jamen hvad skal jeg gøre? Der er en eller anden åndsvag ting der har opfundet at man ikke kan styre sine følelser..", sagde han surt og alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:31 am

Kayli nikkede og gav et suk fra sig "jeg hader mit liv" hviskede hun og puttede sig længere ind til ham "hun vil jo ikke havde dig, og det vil jeg" hviskede hun og bed sig i læben igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:33 am

Han tog sig til sit bryst.. det kom som et stik i hjertet. Han kunne klare det når han selv sagde det, men når hun sagde at hans elskede ikke var forelsket i ham, gjorde det ondt. Meget endda.
"Det ved jeg..", sagde han og lukkede øjnene i endnu hårdere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:40 am

kayli så op på ham hun puffede sig selv væk fra ham "det må du indse" hviskede hun og så ned i sofa'en hun viste jo godt selv at hun også selv må indse at der ikke findes nogen for hende hun rejste sig stille op og gik ud og tog nogle sko på og en frakke hun så ikke tilbage på ham inden hun gik ud i køkkenet og hentede en sutteflaske og gik ud af bagdøren og begynde at gå ned til en lade som stod op af skoven hun åbnede stille døren og gik der ind "Hej Bella" sagde hun med sin silkebløde stemme mens der kom en lille hjorteunge løbende hen mod hende
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:45 am

Han rejste sig op.. Han krummede sig sammen mens han stod, og skreg invendig, han rettede sig op og gik hen og fyrede hans knytnæve direkte ind i væggen, "JUST LET ME DIE!", råbte han, og regnede med at Kayli ikke kunne høre ham.
Han stilte sig op af væggen og gled ned på gulvet. Han lagde sine arme på hans knæ, og lagde hovedet ned i hans arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:51 am

Kayli hørte det og gispede hun var jo nød til at give Bella mad men kunne heller ikke lade ham være der alene hun fat hurtigt et reb og hang den i en stige og hang sutteflasken i rebet og hjalp belle med at finde den inden hun løb i vampyr løb og lukkede døren og løb op til huset hun åbnede hurtigt døren og fik øje på Theo hun tog hurtigt sin frakke af og tog sine sko af hende hun gik hen til ham og satte sig ved siden af ham og hev ham ind til sig "sker der ?" spurgte hun stille om og så ned på ham mens hun stille nussede hans hår
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:54 am

Han græd, "Kan du ikke bare dræbe mig?!", råbte han, "Jeg ville ikke mere!", han talte mere til Gud end til Kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:55 am

"ikke sige sådan noget" hviskede hun og lag en hånd på hans kind og hev hans hovede op og kyssede ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:59 am

Han rystede på hovedet, "Jeg kan ikke mere..", hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:01 am

"der skal ikke ske dig nået" hviskede hun og bed sig i læben "ville det være bedre hvis du ikke så mig mere ?" spurgte hun stille om og bed sig i læben for ikke at kysse ham igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:03 am

Han rystede på hovedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:04 am

Kayli nikkede stille "må jeg kysse dig ?" spugte hun stille om og bed sig i læben igen mens hun bare så på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:05 am

"Kayli.. du gør det ikke ligefrem nemmere..", sagde han og hentydede til at hun ville kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:08 am

"undskyld" hviskede hun og så ned i gulvet "jeg har bare sådan en stor lyst" hviskede hun og sukkede og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:11 am

Han kiggede bedrøvet på hende med røde øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:15 am

Kayli rejste sig stille op og gik ud og tog hans sko og hen til sofa'en og tog hans jakke hun gav ham stille skoene på og jakken så hjalp hun ham op og så og tog selv sine sko og frakke på så tog hun ham om livet og tog ham med ned i laden hun åbnede døren med den anden hånd og gik ind og satte ham i nået hø mens Bella kom gående efter dem Kayli satte sig ved siden af ham "du skal ikke være ked af det" hviskede hun og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:16 am

"Det kan jeg jo ikke lade være med..", sagde han og kiggede ned på hans hænder.

//Logger nu^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:30 am

Kayli så på ham "undskyld at du mødte mig" hviskede hun og rejste sig op hun så ned på ham og satte sig ned igen hun kravlede stille op i hans skød og tog sin hænder ind under hans jakke og kyssede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 3:01 pm

Han kiggede bedrøvet på hende, "Du må ikke undskylde..", sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 3:03 pm

"jo" hviskede hun og kyssede ham på kiinden og vider hen på munden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 4:06 pm

Han lod hende bare gøre det. Han kunne ikke mere. Hun måtte gøre hvad hun ville *...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 4:44 pm

Kayli stoppede og så på ham mens hun gav et suk fra sig "kom" mumlede hun næsten og rejste sig op og tog ham i hånden og gik hen imod døren
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 4:45 pm

Han fulgte efter hende, og kiggede med et tomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 4:47 pm

hun lukede stille døren efter dem "godnat Bella" sagde hun blidt i til hjorten inden hun begynde at gå op mod slottet mens hun så på ham hun bed sig i læben inden hun gav et suk fra sig "du havde levet bedre uden mig ikke ?" spurgte hun stille om da de havde nået op til huset hun åbnede døren og gik ind
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:00 pm

Han rystede på hovedet "Nej, du har fået mig til at indse noget" sagde han stille og kiggede på hende, og smilte trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:03 pm

Kayli så op på ham "indse hvad ?" spurgte hun stille om mens hun lukkede døren efter ham og tog sine sko af og sin frakke så hev hun ham med over at sidde i sofa'en hun tog hans sko af og lag dynen over ham mens hun gik ud i køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:14 pm

Han smilte trist til hende, "Hvad skal du?", spurgte han og fulgte hende med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:17 pm

"finde nået at spise til dig" sagde hun blidt og kiggede i køleskabet "men hvad indså du så ?" spurgte hun om igen mens hun rodet rundt i køleskabet
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:50 pm

"At jeg er dum..", sagde han stille, med rynket pande, og fulgte hende stadig med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kold aften - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kold aften
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Kold aften
» En kold midnats aften
» En kold fuldmåne aften
» En kold nat.
» En aften...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: