Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kold aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:54 pm

kayli rystede på hovedet "du er ikke dum" sagde hun blidt og smilte tilbage til ham lidt efter kom hun hen til ham med et fad med mad på og et stor glas cola hun satte det stille på bordet og satte sig derefter ved siden af ham og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:03 pm

"Du burde også selv spise noget...", sagde han og smilte svagt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:06 pm

Kayli så på ham og rystede på hovedet "jeg er ikke sulten, jeg spiser på et andet tidspunkt" sagde hun blidt og smilte til ham "spis så" tilføjede hun og så ned på maden inden hun lag sig over i et hjørne af sofa'en og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:51 pm

Han var jo egentlig sulten, og han havde efterhånden været der i lang tid. Han kiggede tøvende fra hende og over på maden, og tog det forsigtigt op til sig, og tog en lille bid, mens han betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:54 pm

Kayli så på ham og smilte lidt mere når han spiste "godt" hviskede hun og rørte ham stille på låret med sin ene fød
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:58 pm

Han stivnede svagt da hun rørte ham på låret, men spiste stille videre..
"Er du sikker på du ikke vil have noget?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:02 pm

hun nikkede "du har mere brug for det end mig" hviskede hun blidt og så stadig på ham med et drømmende blik og rørte stadig hans lår
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:03 pm

Han kiggede på hendes fod, og så op på hendes ansigt.
Han rynkede panden, men spiste videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:06 pm

Kayli så på ham og smilte "smager det godt ?" spurgte hun blidt om og bed sig i læben mens hun stadig rørte hans lår
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:11 pm

Han nikkede, "mmmhhmm", han smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:21 pm

"gør mad dig glad ?" spurgte hun ham om med sin silkebløde stemme og så varmt hen på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:22 pm

"Egentlig ikke..", sagde han neutralt, "Jeg ville helst undvære det..", han kiggede på hende, "Det eneste der gør mig glad er at gøre det jeg elsker.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:32 pm

"mad gør mig glad" mumlede hun og satte sig op og lag sit hovede på skrå "og det er ?" spurgte hun blidt og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:33 pm

"Synge, skrive og spille..", sagde han og smilte svagt, men det gik over i et trist smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:42 pm

hun nikkede stille "Theo hold op med at være ked af det" tiggede hun ham om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:47 pm

"Hvorfor?", spurgte han og satte maden ned på bordet, "Ærlig talt, hvorfor? Hvad er der ikke at være ked af?", spurgte han i en lidt hård tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:52 pm

Kayli så lidt chokket på ham da han talte sådan til hende hun så ned i sofa'en "hvorfor kan du ikke bare være glad" mumlede hun uden at se op på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:57 pm

"Derfor!", sagde han hårdt.

Han rynkede panden, "Undskyld..", sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:01 pm

Kayli vende sig bare om mens hun prøvede at trække vejret hun vende sig stille om "jeg prøver at være sød jeg prøver at gøre dig glad jeg prøver at..." råbte hun og gav et suk fra sig "også er det dette du giver mig" hun vende sig hurtigt om igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:04 pm

Han rystede på hovedet, "Jeg prøver jo også! .. Tror du det her er nemt?", råbte han tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:11 pm

hun vende sig tilbage "nej det ved jeg godt det ikke er men du kan da i det miste prøve at være glad" sagde hun surt til ham og så op og ned af ham "jeg prøver at være sød. at lade være med at kysse dig" mumlede hun og så ned i sit skød
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:15 pm

Han kiggede på hende, "Men du kysser mig alligevel, du rører mig alligevel, du sætter dig alligevel på mig.. fra min syndsvinkel ser det ikke rigtig ud som om du prøver", sagde han hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:22 pm

Kayli vende sig om og rejste sig op "jeg prøver det betyder ikke at jeg kan klare at lade være" mumlede hun surt og begynde at gå hen mod sit værelse "jeg ville ønske du aldrig havde mødt mig, så ville jeg ikke havde ødelagt det hele" mumlede hun og gik ind på sit værelse og kastede sig i sin seng og lag sin pude over hovedet da han havde hendes dyne
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:25 pm

Han sparkede til bordet, så cola-glasset væltede, "Forhelvede!", sagd ehan højt og hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:31 pm

Kayli hørte det og gispede *nej gulvet* tænkte hun og rejste sig op i et vampyr hop og løb hen til døren hun løb hurtigt op og hentede nået papir og løb ned af trappen igen i vampyr løb så løb hun over i menneske løb og begynde at tørre det op uden at se på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:37 pm

Han kiggede på hende, "Det var ikke min mening at vælte det..", sagde han neutralt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:44 pm

Kayli tørrede bare vider uden at svare ham han havde virkelig såret hende og hun kunne alligevel ikke få et ord frem
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:53 pm

"Kayli..", sagde han spørgende, og flyttede dynen fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:55 pm

Kayli gav et suk fra sig og tørrede det sidste op inden hun så op på ham uden at sige nået
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:59 pm

Han gik hen til hende og holdte om hendes overarme med begge hans hænder, og kiggede på hendes ansigt, "Kayli.. jeg er virkelig ked af det"..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:04 pm

"det er bare nået cola" mumlede hun og så op på ham selv om hun ikke have så meget lyst
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:05 pm

"Det er ikke det jeg taler om..", sagde han og holdte stadig fast i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:10 pm

"hvilket så ?" spurgte hun stille om og så ned i jorden inden hun så op på ham igen "at du ikke kan finde ud af at smile, at du råbte af mig, at du har såret mig utroligt meget, at du ikke er forelsket i mig, at du ikke kan forstå mig, at du bare tænker på dig selv" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:14 pm

"Alt det..", sagde han stille, og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:15 pm

Kayli så på ham "du må heller slippe mig ellers kysser jeg dig bare" hviskede hun og rykkede sit ansigt tætter på hans
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:17 pm

"Jeg slipper dig ikke..", sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:22 pm

"Theo så er du jo selv uden om det" hviskede hun og kyssede ham blidt på munden hun lag stille sin anden arm om ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:24 pm

Han krammede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:28 pm

hun hev sin anden arm fri og lag os den rundt om hans hals hun så på ham inden hun kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:33 pm

Han kyssede hende, og veg hovedet tilbage, "Kayli..", sagde han indtrængende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:36 pm

"Theo du ville jo ikke give slip på mig" hviskede hun mens hun prøvede at kysse ham igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:37 pm

"Jeg misforstod det du sagde..", sagde han stille og kiggede på hende, mens han rettede sig op, så hun ikke kunne nå hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:40 pm

Kayli gav et suk fra sig hun lod sine hænder glide ned "jeg elsker dig og du vil ikke havde mig" mumlede hun og puffede ham væk fra sig hun tog stille glas'et og papiert op og gik ud i køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:44 pm

Hun var meget stærk, så han røg lidt bagud, "Jeg ved hvordan du føler..", sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:47 pm

Kayl bed sig i læben og satte glas'et ned og gik ud i stuen til ham igen "så elsk mig dog" hviskede hun og stod bare og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:50 pm

"Det gør jeg jo.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:00 pm

"ja men elsk mig, på den måde jeg vil havde det, bliv min kæreste" hviskede hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:01 pm

"Jamen.. Kayli.. Jeg elsker en anden..", sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:05 pm

"hun vil jo ikke havde dig, og det vil jeg jo" hviskede hun og så ned i jorden mens hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:09 pm

"Kayli.. jeg kan bare ikke..", sagde han stille og slap hende. Han gik ud i gangen og begyndte at tage hans sko og jakke på..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kold aften - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kold aften
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Kold aften
» En kold midnats aften
» En kold fuldmåne aften
» En kold nat.
» En aften...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: