Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kold aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:43 pm

Kayli smilte inde i sig selv mens hun blev ved med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 12:25 am

Han lod hende kysse ham, og hans hoved vrimlede med tanker...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 12:54 am

hun stoppede lidt efter og så på ham hun sukkede og bed sig lidt i læben inden hun slap den "er du sur på mig nu ?" spurgte hun stille om og sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 12:58 am

han rynkede panden, "Nej.. jeg er sur på mig selv..", han kigegde på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 1:00 am

Kayli så op på ham og forstod intet "hvad mener du ?" spurgte hun stille om og rørte ham stille på kinden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 1:08 am

"Fordi jeg er forvirret, og jeg gør det her imod dig..", sagde han stille, og kiggede på noget ved siden af hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 1:50 pm

Kayli sukkede mens hun rystede på hovedet "du tvinger mig jo ikke til at kysse dig" hviskede hun stille og strøj ham over kinden "jeg gør det her jo selv"
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 4:03 pm

"Ja, men jeg føler det er min skyld..", han sukkede og tænkte lidt, og kiggede så på hendess ansigt, "Hvorfor er det at du kan lide mig?", spurgte han fortvivlet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:05 pm

"jamen sådan skal det ikke være det er jo mig der kysser dig" hviskede hun og smilte hun bed sig lidt i læben inden hun slap den igen og smilte "du er sød, flot også er der noget inde i mig som gør at jeg får lyst til at være tæt på dig" fortalte hun og smilte bare
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:14 pm

Han lo hånligt af sig selv og rynkede dybt på panden, og så bedrøvet ud. han rystede langsomt på hovedet. Han brød sig ikke om at hun sagde sådan. Han var ikke god. Han ikke smuk. Han var ikke sød. Han var elendig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:31 pm

Kayli så på ham og nikkede "Theo" hviskede hun og så på ham med sine lyseblå øjne "du er noget særligt, og hvis du ikke vil havde jeg kysser dig så skal jeg nok prøve at lade være" hviskede hun og strøj sin hånd over hans kind "selv om det blive svært"
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:34 pm

Han havde stadig sin pande være rynket, "Tak..", sagde han stille og kiggede på hende. Han sagde ikke tak til det med at han var noget særligt, for det var han dybt uenig med, men han sagde tak til at hun ville stoppe med at kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:41 pm

Kayli nikkede lidt trist inden hun så på ham igen "hvad skal vi så lave når jeg ikke må kysse dig" mumlede hun lidt surt og så den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:43 pm

Han kiggede på hende, "Snakke?", spurgte han opmuntrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:50 pm

hun nikkede stille og smilte hun satte sig stille ved siden af ham og smilte "hvad skal vi så snakke om ?" spurgte hun om lidt efter og smilte med et drømmende blik op på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:53 pm

Han smilte svagt, "Hvad laver du i din fritid?", spurgte han opmuntrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:57 pm

"synger, sammen med venner, og møder nye folk, og tager i byen og sådan noget" fortalte hun og var tæt på at fortælle ham at hun os gik på jagt men det gjorte hun ikke da hun viste at hun ikke kunne redde den hvis hun gjorte da hun elskede dyr for meget og kun gik efter drenge
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:04 pm

Han nikkede og smilte, "Okay, det lyder da godt", han smilte skævt, "Hvad synger du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:05 pm

"alt jeg kan komme til" drillede hun og prikkede ham på næsen "hvad laver du da ?" mumlede hun lidt efter og puttede sig ind til ham mens hun lag sit hovede på hans skulder så godt hun kunne
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:08 pm

Han lo over at hun var så lav, "Synger, komponerer musik, skriver digte, og her fortiden er jeg ude og udforske Forks og La Push", sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:22 pm

Kayli nikkede stille "La push" mumlede hun da det fik hende til at tænke på varulve *ad* tænkte hun og så op på ham med et smil hun lidt surt på ham "griner du af mig ?" sagde hun med et drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:23 pm

Han smitle skævt, "Kun lidt", sagde han og gnubbede hendes hoved/hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:27 pm

"ikke min skyld at jeg er så lille" sagde hun lidt trist selv om hun elskede sin højde hun så op på ham "vil du nogensinde kunne lide mig" spurgte hun stille om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:30 pm

Han kiggede bedrøvet på hende, "Du piner mig", sagde han sammenkvemt(Ligsom Edward siger i Twilight der hvor han siger "This is a skin of a killer, bella").

//Jeg ved godt at jeg stener alt for meget Twilight xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:31 pm

Kayli nikkede "mig vil gerne havde dig" hviskede hun og lag stille sin hånd i hans mens hun så på sin hånd

//når okay,, hehe x'D jeg skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:37 pm

Det føltedes som en kniv i hjertet, han ville ikke gøre Kayli ked af det, men han havde allerede to andre som han var skudt i, som ingen gang var forelsket i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:59 pm

Kayli så på ham og sukkede "men du vil jo ikke havde mig" hviskede hun og puttede sit ansigt i imod hans arm
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:05 pm

"Jeg kan godt lide dig Kayli.. det kan jeg. Men jeg er bare ikke forelsket i dig..", sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:13 pm

Hun svarede ham ikke gav bare et suk fra sig "sådan er jo alle de drenge jeg kan lide" mumlede hun ind i hans arm hun sukkede lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:15 pm

"Kayli.. du ved ikke hvor meget det piner mig det her..", sagde han og sukkede som om han ikke havde kunnet få vejret men endelig fik vejret igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:20 pm

hun nikkede stille uden at svare ham hun sukkede ind til hans arm et par gange "er det nogle varme folk du er forelsket i ?" spurgte hun mumlende om
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:22 pm

Han rystede langsomt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:28 pm

"kolde mennesker ?" spurgte hun stille om og så stille op på ham selv om hun ikke havde lyst
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:47 pm

Han nikkede svagt, og så hen til den modsatte side af hvor hun sad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:49 pm

Kayli sukkede "lov mig at du skal passe på" hviskede hun og strøj ham over armen "ved ikke hvad jeg gør hvis de gør dig noget" tilføjede hun og så ned i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:52 pm

"Jeg lover det!", sagde han og tog armen om hende, og nussede blidt hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:57 pm

Kayli kyssede ham stille på kinden "godt" hviskede hun og puttede sig ind til ham "så må jeg jo beholde dig som ven så godt jeg kan" hviskede hhun
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:00 pm

Han smilte svagt, "Det ville betyder alverden for mig", sagde han og nussede stadig hendes overarm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:05 pm

Kayli nikkede og smlte op til ham "må jeg bede om et sidste kys så ?" spurgte hun stille om og så op på hans læber
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:06 pm

"Kayli..", sagde han og sukkede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:10 pm

"bare et sidste" hviskede hun og så bedende på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:12 pm

"Du piner mig..", sagde han og sukkede, "Et sidste.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:18 pm

"et sidste" hviskede hun og smilte hun satte sig på sine knæ og lag sine arme om halsen på ham inden hun kyssede ham blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:21 pm

Han overvejede om han skulle kysse tilbage for at gøre hende glad.
*Det sker der vel ikke noget ved..* Han kyssede hende blidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:22 pm

Kayli lyste næsten tilbage da han gjorte det og hun blev bare ved med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:24 pm

*Hmm, det her tager da længere tid end før.. Hun stopper nok snart*, han blev ved med at kysse hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:35 pm

hun lag sine arme tæt rundt om hans hals og tog fat i hans trøje på ryggen mens hun blev med at kysse ham da hun ikke havde lyst til at slippe ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:37 pm

han tog fat om hendes overarme, og blev ved med at kysse hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:44 pm

Kayli fik et lille chok men slappe lidt efter af igen mens hun blev ved med at kysse ham hun kravlede stille op i hans skød mens hun stadig kyssede ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:45 pm

*Okay, Theo.. du bliver nødt til at stoppe det, for det udvikler sig*, tænkte han panisk, men kunne ikke stoppe.. Hun var bare så tiltrækkende//Hvilket er fordi hun er vampyr//.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kold aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold aften   Kold aften - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kold aften
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Kold aften
» En kold midnats aften
» En kold fuldmåne aften
» En kold nat.
» En aften...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: