Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En normal gåtur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:51 pm

Han smilede lidt til hende og fangede hendes hånd i sin egen før hun nåede at trække den tilbage.
"men hvad med dig?" spurgte han så "arbejder du her eller hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:54 pm

Hun nikkede og bed sig kort i læben
"Ja jeg arbjder..er tattovøer og synger" hun smilede skævt til ham
da han tog hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:00 pm

"Tatovør og sanger? Det var da en mærkelig cocktail" han grinede "Har du selv nogle tatoveringer?" han så nysgerrigt ned over hendes krop for at se om han kunne spotte nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:01 pm

Hun nikkede oh grinte svagt
"Jeg vil gerne vise dig dem men du bliver nød til og slippe mine hænder "
hun smilede til ham

//De kan også ses på min profil xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:07 pm

Han slap hurtigt hendes hænder og så på hende med et lille smil "Og jeg venter spændt" sagde han drillende




//Læser ikke folks profiler, vil hellere dem at kende selv ;D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:10 pm

Hun smilede og hun hev sin sko halt af og strømpe halt ned
og der kom to stjerner frem en stor og en lille "Det var den ene" sagde hun glad


//Det bliver bare sværet og forklar hvordan de ser ud xD men okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:12 pm

Han lod let en finger glide over den "den er flot" sagde han anderkendene "Har du selv lavet den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:16 pm

Hun nikkede og smilede "Ja den lavede jeg sev" hun trak foden ned i skoen
og hev trøjen op g vendte ryggen til ham og på ryggen havde hun en tattoo med sommerfugle
der gik fra venster hofte op til højerside end til hendes bh kom
"Ja den fik jeg lavede da jeg valgte og blive tatovøer..Nu vil du vel ikke høre mig synge også" drillede hun og smilede
selvom han ikke kunne se hun smilede


//Skal ud og gå med min hund om lidt så det er derfor hvs jeg ligepludslig er offline // xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:20 pm

Han lagde hænderne på hendes stadig bare talje og lænede sit hår ind imod hendes hår "jeg vil meget gerne høre dig synge" mumlede han med en varm stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:26 pm

Hun bed sig i læben og kiggede ned hun trak trøjen ned
og vendte sig om mød ham "Okay..Ved ikke om du kan lide den slags musik jeg synger men jeg kan godt"
Hun begyndte langsomt og synge



Sangen xD : https://www.youtube.com/watch?v=QxCOY4MFg0g&feature=related


//Logger af kom på om en halv times tid xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:31 pm

Han smilede til hende "Det er pisse flot det der smukke" sagde han muntert da hun var færdig.





//Vi ses bare Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:09 pm

Hayley smilede skævt og gik lidt tilbage
"Tak..men min stemme er ikke helt opvarmet så så godt lød det heller ikke"
hun bed sig kørt i læben og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:13 pm

"Du er vel nok god til at tage imod komplimenter" svarede Matt tørt men med et muntert glimti øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:15 pm

Hayley bed sig lidt hård i læben og kiggede ned
hun trak på skulderne "Undskyld..Det er vel fordi jeg ikke er så glad for mig selv" hun bed sig igen hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:17 pm

"Hey smukke, det er helt okay" skyndte han sig at sige med et opmuntrende smil "Jeg forstår det godt efter det du har været igennem..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:19 pm

Hayley smilte svagt men det forsvandt hurtigt igen
hun kiggede op på ham "Okay" hun smilte svagt igen "Har du nogle tatoo's" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:26 pm

Han rystede langsomt på hovedet "Niks" sagde han langsomt. "Det kunne være at jeg skulle få en?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:27 pm

Hun nikkede og løftede en hånd op i hans hår
og puskede ham lidt i hårt "Ja det kunne være" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:02 pm

Han grinede til hende "Vil du så lave den" spurgte han og tilføjede varmt "Jeg er sikker på at du er en af de bedste" han sendte hende et lettere flirtende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:03 pm

Haylet grinte svagt
"Jo selfølig vil jeg det" sagde hun glad
"Du siger bare til" hun grinte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:08 pm

"Nu?" spurgte han med et drillende hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:10 pm

Hayley nikkede "Jo selfølig..men har tingene hjemme hos mig..så håber ikke du har noget imod det"
hun smilede over hans drillende hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:11 pm

Han rystede straks på hovedet "nej selvfølgelig ikke" svarede han med et lille smil "Jeg stoler på dine professionelle evner" han grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:13 pm

Hayley rysteded let på hovedet
"Okay tak tak" hun begyndte stille og gå
"Jeg bor ude ved skoven i et stort hvidt hus" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:15 pm

Han fulgte hurtigt efter "Bor du i et hus for dig selv?" spurgte han så med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:16 pm

Hun nikkede og smilte svagt "Ja..det gøre jeg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:21 pm

Hans pande rynkedes let i bekymring "Er det ikke lidt ensomt?" spurgte han en smule forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:23 pm

Hun nikkede og bed sig i læben
"Jo meget ensomt" hun sukkede og de var nu meget tæt på skoven
"Men jeg er vel også ret kedelig og jeg kan slet ikke forstå du og alle ander dreng gider og være sammen med mig"
hun kiggede på ham og rystede svagt på hovedet


//Øv skal logge af vi ses xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:37 pm

Han blev med det samme afledt fra samtale emnet "Hvilke andre drenge er du sammen med?" spurgte han en smule vagtsomt selvom at han fik det til at lyde som et afslappet spørgsmål og tog sig selv i at skæve ud til siderne. Hvor var han åndsvag, som om de ville følge efter dem!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:38 pm

//Ok vi ses bare Smile ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 9:55 am

Hun bed sig kort i læben og kiggede ned
"Shin vis du kender ham..Hmm dem der var med i mit band end til jeg slog dem ihjel."
hun kiggede kort på ham inden hun kiggede ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:04 pm

Matt fik lidt på fornemmelsen at det ikke var tidspunktet for at bore i hvem hun havde slået ihjel så istedet vendte han opmærksomheden imod den første dreng hun nævnte "Shin?" spurgte han, som en opfordring til at hun skulle forklare nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:11 pm

Hun nikkede og smilte kort skævt
"Ja..Shin han er min k..argh bedste ven" hun smilte til ham
og kiggede kort ned "Du må da også ha mødt nogle piger" hun puffede blidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:15 pm

Han smilede skævt "I mit liv eller her?" spurgte han med en lettere drillende tone sammentidig med at han bed sig i læben. Havde hun været ved at sige kæreste? Han forstod ikke hvorfor det betød noget for ham, normalt plejede han ikke at udvikle føleser for de piger han flirtede med, men det var anderledes med hende her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:21 pm

Hayley nikkede og smilte svagt
"Ja her" de kom ind i skoven og der kom et hvidt hus til syne hun tog sin nøgle op af lommen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:24 pm

Han smilede skævt imens han betragtede huset "Tja... jo det har jeg da, jeg har det med altid at tiltrække eller opsøge pigerne der hvor jeg kommer..." han grinede lavt "Jeg tror faktisk ikke rigtigt at jeg har mødt nogle fyre her omkring..." han så ned på hende med et varmt smil "Så er der jo ingen der kan påstå at jeg er homoseksuel eller noget i den stil..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:26 pm

Hun smilede og kiggede kort ned på nøglerne
"Når hvad synes du som om de piger du har mødt" sagde hun og pillede vider med
nøglerne hun gik op af trappen til huset og låste op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:28 pm

"Tja... En af dem, Hayley hedder hun, har virkelig fanget min opmærksomhed, hun er skide sød... Og så nogle andre pige som vist også er rimlig glade for mig..." Han bed sig i læben over den samtale han havde haft med Arya.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:30 pm

Hayley lo kort og gjorder plads til han kunne komme ind
"Okay..hvem har du ellers mødt" hun smilte varmt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:32 pm

"Tre piger" svarede han "Arya, Kayli og Shassy" han gik ind i huset med et nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:34 pm

Hayley smilede og lukkede døren og tændte lyset hun tog sin sko og jakke af
hun hoppede for at kunne nå der hvor jakken skulle hænge
"Okay.Nogle af dem du synes meget godt om" hun løftede det ene øjenbryn
og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:39 pm

Han smilede og tog selv sko og jakke af, som han hængte op uden besvær (;p).
Så så han på hende med et varmt blik "jah... Jeg synes meget godt om Hayley" sagde han så og lod sommerfugle let en finger berøre hendes talje, før han hurtigt vendte sig ud imod rummet. Det her kunne umuligt være et godt tegn!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:42 pm

Hayley bed sig i læben og sank en lille klump
hun gik ind i stuen og tændte lysset "Ja her bor jeg så" hun smilte skævt til ham
og hev ham helt ind i stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:47 pm

Han grinede og så sig omkring med et anderkendene smil "woaaaw..." sagde han langsomt "Her er virkelig flot!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:49 pm

Hun smilede og slap ham "tak "
"Du dufter meget af hun varmpyr" hun lagde hovedet på skrå og så kort
på hans hår inden hun kiggede på hans ansigt


https://2img.net/r/ihimizer/img690/7809/99251152348693224136284.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:59 pm

Han grinede dæmpet "Du er ikke langsom... Jeg er også meget sammen med hun vampyrer" han smilede varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:02 pm

Hun nikkede og trak på skulderne "Nej jeg er aldrig langsom"
hun bed sig i læben og gik over og hentede de ting hun skulle bruge hun sat håret op i en heste hale hun havde ryggen
til ham så da hun løftede armene kom en af sommerfuglene til syne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:05 pm

Han betragtede hende med et skævt smil "Jeg bliver nød til at høre... Gør det overhovedet ondt?" han satte sig langsomt ned, en smule i tvivl om han måtte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:07 pm

Hun nikkede kort og tog armene ned og vendte sig om mod ham
"Ja søde det gøre altid ondt men ikke særlig meget vi tager det bare stille og roligt"
hun smilede kort


//Jeg skal ud og gå med min hund kommer igen om en halv times tidxD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:16 pm

Han grinede til hende "Så er det nu jeg vil spille sej for at imponere dig og lade som om jeg ikke kan mærke det" svarede han drillende.



//Hyg dig ude i kulden med hunden ;p///
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En normal gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En normal gåtur
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En normal eftermiddag, dog ikke helt normal.
» gåtur
» Gåtur i mørket.
» Gåtur.. (Annika)
» En gåtur i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: