Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En normal gåtur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 12:25 am

Hun kiggede overrasket på ham og smilede
"Det kan jeg ikke finde ud af men vil gerne lære det" hun smilede varmt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 12:31 am

Han trak hende tæt ind til sig i en perfekt dansepostition med ryggen rank. "Husk nu at det er mig der fører" sagde han med et drillende smil "Kender du heller ikke grundtrinene?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 12:33 am

Hun smilede og rakte hurtigt tunge
"Nej..desværre er helt lost på denne her" Hun smilede varmt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 12:49 am

///smutter nu cyya ^.^///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 12:49 am

// Okai vi ses xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 7:47 pm

Han strøg hende let over kinden med et ømt blik og begyndte så på nogle enkle grundtrin "Du skal bare gøre det samme som jeg, så snart du fanger den" sagde han muntert og gav hendes hånd et klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:52 pm

Hun smilede til ham og fuglte med ham
"Jeg skal prøve" hun kiggede kort ned men så så op på ham med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:16 pm

"Du bliver nød at følge med i trinene hvis du nogensinde skal lære det" sagde han drillende og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:17 pm

Hun rakte hurtigt tunge og fuldte så med
"Jeg kunne også bare hoppe op på dig..og du så dansede og jeg ladsom om jeg dansede" hun smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:19 pm

I et snuptag havde han løftede hende op så han holdte hende på lårene. Han grinede drillende, stadig dansende "Ja det her er meget bedre" sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:21 pm

Hayley smilede og rystede på hovedet
"Når hvordan gør du så" hun kiggede ned på hans fødder og smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:57 pm

Han satte fødderne en smule langsommere så hun kunne følge med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:59 pm

Hayley kiggede på hans fødder og bed sig i underlæben for at følge med
hun nikkede og kiggede op på ham, da musiken slukkede "Kan du ikke lige gå der over..vi skal høre en anden sang" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:11 pm

"Gå hvor over?" spurgte han drillende og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:37 pm

"Der over" hun pegede hen på et bord med
en cd afspiller og der lå mange cder ved sidden af.. hun smilede til ham
og fugtede sin underlæbe "Ellers bider jeg der i panden" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:39 pm

Han grinede og gik over til cdafspilleren. Han satte en cd på som han ikke kendte (noget der var en sjældenhed, han kendte det meste) og så lidt på afspilleren før han vendte sig imod Hayley igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:41 pm

//Bærer han hende ikke//

Hayley smilede og fugtede sin læbe
og lyttede til det han satte på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:44 pm

//ehm.. jo ^.^, sorry er lidt træt ;p //

Han nikkede "Det er godt" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:46 pm

//Okai ^^//


Haylet smilede og sagde så "Når så behøvede jeg ikke og bide dig i panden" drillede hun
og lagde armene om halsen på ham, og kiggede på cdafspillern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:49 pm

"Jeg tror heller ikke at det ville se så godt ud til mig" svarede han med et stort smil og lod en hånd løbe op langs hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:50 pm

Hayley smilede "Nej men du har et mærke fra mig på halsen"
hun sendte ham et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:56 pm

Han smilede varmt til hende "Og på brystet" tilføjede han "Og jeg er virkelig glad for det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:57 pm

Hun smilede skævt "Hvorfor" spugerte hun
og kiggede kort på hans hals inden hun så ham i øjene igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:30 pm

"Så kan jeg altid huske dig" svarede han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 2:15 pm

Hayley nikkede og bed sig i læben
"Er det en god ting og huske en der agde nej til og komme sammen og prøvede på og begå selv mordt "hun kiggede ned
på hans bryst og bed sig i læben "Er jeg slet ikke tung"Hun kiggede tilbage og lagde mærke til at de var tæt på vægen
hun kiggede på ham igen "Du ved godt at lige om lidt presser du mig op af vægen" hun så smilene på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:14 pm

"Du ser alt for negativt på tingene" drillede han og kyssede hendes kind. "Men med mine vampyr seje evner kan jeg knapt mærke dig..." Han grinede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:16 pm

Hayley smilede og trak lidt på den ene skulder
"Du har ret" hun sendte ham et smil "Hvad med vægen" hun pegede på vægen og de var ikke mere end få cm fra den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:02 pm

Han skubbede hende op af væggen med et drillende blik "uups" grinede han "Nu er du helt fanget!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:04 pm

Hayley grinede lidt
"Dumme væg" hun smilede til ham "Årh nej jeg er fanget" drillede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:07 pm

Han grinede og slap hende "Ej.. jeg vil ikke holde dig fanget.." han smilede til hende og satte sig over i sofaen "Hvordan går det med kæresten?" spurgte han og lænede sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:08 pm

Hun smilede og gik hen og satte sig ved sidden af ham
"Det går fint. hvorfor" spugerte hun g snak en lille klump
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:11 pm

Han grinede og vendte sig imod hende "Jeg er bare interesseret i hvad der sker i dit liv" sagde han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:13 pm

Hun nikkede og kiggede ned i gulvet
"Okay" sagde hun med et lille smil "Hvad med dit liv,, hvordan går det med dine piger" spugerte hun og sukkede hun beholdte blikket i gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:21 pm

"pige" rettede han hende med et skævt smil "hvis vi snakker kæreste materiale"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:22 pm

Hun nikkede og smilede "Okay hvordan går det så med din pige" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:27 pm

Han trak på skuldrene "Jeg ved det ikke helt.. jeg lavede en fajl over for hende, og nu stoler hun ikke på mig mere.. jeg er i tvivl om jeg nogensinde kan få hende" han sukkede og så på hayley "Hvordan får jeg hende til at stole på mig?" spurgte han hjælpeløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:29 pm

Hayley trak på skulderne
"Du skifter hurtig pige var" hun sukkede og tænkte lidt
"Jeg ved ikke hvad ud skal gøre vis hun ikke vil hører på hvad du siger, så ka jeg ikke hjælpe dig" hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:36 pm

Han rystede på hovedet "nej det gør jeg ikke.. men hvis en pige ikke gengælder mine føleser, så mister jeg hurtigt hvad jeg har for hende" han rynkede brynene "Og du virker ikke til at være andet end venner med mig... Og nu vil jeg heller ikke andet med dig" han trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:43 pm

Hayley smilede og nikkede
"Så vis jeg kyssede dig hvad ville der så ske" hun bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:48 pm

"Hvorfor skulle du gøre det?" spurgte hun med en rynke i panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:50 pm

Hayley trak på skulderne "Jeg spøger bare hvad der ville ske" hun bed sig lidt i læben,
hun havde aldrig høret om en der var forelsket i en og blev så hurtigt forelsket i en anden, så havde han vel aldrig elsket hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En normal gåtur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En normal gåtur
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» En normal eftermiddag, dog ikke helt normal.
» gåtur
» Gåtur i mørket.
» Gåtur.. (Annika)
» En gåtur i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: