Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En normal gåtur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:53 pm

Hun kiggede ned og bed sig i læben
"Der er bare et problem jeg er ikke klare til og høre sammen med en vampyre igen lige nu og her"
hun sukkede oga trak sin hånd til sig meget langsomt "Undskyld" hvidskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:56 pm

Han nikkede kort "Jeg forstår" sagde han og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:00 am

Hun lukkede øjene kort og bed sig i læben
hun åbnede øjene "Ja jeg har jo sagt jeg var sindsyg,men kmp for det du elsker" ¨hun kiggede ned i hans
bryst hun havde det rigtig dårligt med og afvise ham hun lagde en hånd på hans kind og nussede den blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:02 am

Han grinede dæmpet "Hvis du troede at jeg ville give op så let" han trak sætningen lidt ud "Så har du såret min stolthed" han lagde en hånd over hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:04 am

Hun sukkede og kiggede ned
"Men problemt med mig er at jeg såre folk..Matt jeg er ret og sagt i sindsyg og det er der for jeg har tænkt mig"
hun rystede på hovedet "Der var derfor jeg snakkede om selvmordert"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:11 am

Han rystede på hovedet "Du er ikke sindsyg" mumlede han stædigt "Der er bare aldrig nogen der har behandlet dig som du fortjener"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:15 am

Hun nikkede "Jo..men jeg var ham utro" hun sukkede
og tog sin hånd til sig "Ja det er så den sindsyge so Haylen June york"
hun pegede på sig selv og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:18 am

Han greb om hendes håndled igen "Det må du aldrig sige om dig selv igen" sagde han fast og indtrængende "Jeg er klar til at snakke med dig om hvad som helst af traumer du kunne have, om det så var noget så mærkeligt som dengang din søster tog din rosinbolle" han tog en dyb indånding "Men jeg vil ikke høre nogen sige sådan noget om den pige jeg elsker så højt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:22 am

Hayley kiggede ned og bed sig hårdt i læben
"Jeg er bare en so Matt og sådan vil mit liv være jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der siger det"
hun kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:26 am

Et knur undskap ham og han kyssede hendes hånd "men jeg elsker dig" sagde han indtrængende og kyssede den igen.



//Smutter i seng nu:) - sov godt! ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:28 am

Hayley nikkede og kiggede på hendes hånd blev kysset
"Men det kommer du til og fortryde." hun sukkede og bed sig i læben


//Tak sov selv godt Smile!! //xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:14 am

"Hvordan ved at jeg ikke allerede gør det?" Der var noget drillende over den måde han sagde det på og han smilede også stort til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:37 am

Hun trak på skulderne
"Jeg ved ikke" hun hev langsomt sin hånd til sig
hun ville ikke såre ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:42 am

"Hvornår er tatoveringen færdig?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:45 am

Hun smilte svagt
"Snart..er du klar"
hun buttede mere farve i den og satte sig på ham igen
med et ben på hver af hans side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:52 am

Han nikkede med blikket rettet imod hende "Ja klart" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:54 am

Hun begyndte igen
hun kiggede på det hun lavede og smilede da hun
selv synes den blev ret fed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:02 am

Han bed sig let i læben men sagde intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:04 am

Hun tatoverde vider
"Hvad vil du snakke om" sagde hun spøgerne

//Skal til time logger af vi ses // xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:08 am

"Dig" svarede han med det samme og så på hende med varme øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:32 am

Hayley smilede og nikkede kort
"Så spøger hvad du vil vide så svare jeg dig" hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 1:26 pm

"Er der nogle emne du gerne vil undgå?" spurgte han forsigtigt, bange for at sige noget forkert som han så tit gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 2:12 pm

Hun nikkede "Voldtægt..alt andet"
hun stoppede kort og kørte en klud over og begyndte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 5:36 pm

Han smilede skævt "Vil du ikke fortælle mig om din tid på børnehjemmet?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 9:12 pm

Hayley nikkede og bed sig i læben
"Hmm det er ret sværet og forklare det er et svagt punkt men skal nok prøve"
hun kiggede kort på ham "Altså mit liv var ensomt.folk mobbede mig..ingen kunne lide mig"
hun sukkede og holdte en kort pause og kiggede på ham "Vis jeg ikke kunne finde ud af hvad det var hende der underviste os mente hentede hun en stegepande og bankede mig men den imens grinede de ander..den ene gang hun gjorder det
fik hun bankede mig halvt til døden jeg røg på syge huset og vågnede som vampyre..jeg stak af både fra ander vampyre dem fra børnehjemmet og politiet" hun sukkede og kiggede på ham og sagde ikke mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:05 pm

Han var stille lidt for ikke at sige noget han ikke havde tænkt igennem, da han kunne mærke på hende at det var svært for hende at snakke om.
"hvorfor kunne de ikke lide dig?" spurgte han så lige så forsigtigt, og mærkede en vrede over de andre børns ondskab brede sig indeni ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:08 pm

Hayley fugtede sine læber med tungespidsen
"Jeg ved det ikke fordi jeg ikke kunne være sammen med dem..jeg var bange"
hun rystede i kroppen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:14 pm

Han så hjælpeløst på hende og ønskede at han kunne holde om hende og beskytte hende fra hendes tidligere liv, men han regnede ikke med at hun ville have det godt med det.
"Hvad var du bange for?" spurgte han stille og prøvede at gøre sin stemme så beroligende som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:20 pm

Hayley sank en klup
"Jeg var næsten lige blevet voltæget..der var mange drenge kun drenge"
hun sukkede og rystede stadig hun hoppede af ham "Du er færdig" hun rystede så meget så da hun skulle satte tingene på plads var hun ved og tabe dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:27 pm

Han hoppede straks op og tog blidt tingene ud af hænderne på hende "Nu skal jeg sætte det på plads for dig" skyndte han sig at sig at ligge tingene der hvor han havde set hende tage dem.
Så vendte han sig imod hende "skal vi stoppe med at snakke mere om det?" spurgte han næsten hviskende, med en øm stemme for den skrøbelige pige der stod der. Ville hun få det bedre eller værrere hvis han gav hende et kram? Han ville nødig bringe ubehagelige minder frem i hende, men hun så virkelig ud som en der godt kunne trænge till et godt gammeldags knus!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:30 pm

Hun rystede minder da han satte det på plads
"Tak..Jeg ved ikke jo..hvis det er okay har aldrig snakket om det" hun sukkede og kiggede på ham
hun havde lyst til og kramme ham men lod være..hun trippede lidt med foden og prøvede og glemme det de
havde snkket om hun kiggede på hans tattoo "Fortryder du at du jeg mig" hun kunne ikke finde orderne og kiggede så ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:15 pm

"Om jeg fortryder at hvad?" spurgte han venligt og gik et lille skridt nærmere hende. Han strøg hende let over armen med et forsigtigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:16 pm

Hun bed sig i læben
"Fortryder du at valgte mig og ikke" hun stoppede og rystede på hovedet
hun smilede svagt da han rørte hendes rystende arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:24 pm

Han vidste med det samme at hans svar ville være nej men han kunne ikke lade være med at blive en smule nysgerrig.
"Og ikke hvem?" spurgte han, tog hende blidt om skulderen og førte hende ned og sidde ved siden af sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:26 pm

Da hun sad ned svarede hun
"Kayli" hun kiggede på ham og fugtede sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:30 pm

Han smilede stille "Jeg tror det ville være nemmere for Kayli hvis hun aldrig havde mødt mig.." sagde han stille og så frem for sig "Men jeg ved at nu hvor jeg har gjort som jeg har kan jeg ikke komme tilbage til hende og sige at jeg er ked af det og der var sket en fejl og btw skal vi så snave nu?" han smilede skævt og skyndte sig så at tilføje "Ikke at jeg har det sådan.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:31 pm

Hun smilede og lyttede hvad han sagde
"Kan du lide din tattoo" spugerte hun for at få et emne skift
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:39 pm

Han så ned af sigselv med et lille grin "Ærlig talt kan jeg ikke se den ordenligt" indrømmede han "Har du ikke et spejl eller noget?" han så op på hende igen med et stort smil, glad for at emnet var drejet væk fra Kayli, for han havde det rigtig svært med hvad han havd gjort imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:41 pm

Hun rejste sig og smilede
"Jo kom" hun begyndte og gå i retning mod hendes værelse
hvor der hang et srot spejl hun åbnede døren og gik ind
"Der over " hun pegede på spejlet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:52 pm

Han stillede sig foran det og sturderede nærgående tattoveringen helt ned til de mindste detaljer.
Så smilede han anderkendene og vendte sig imod hende "Det er et godt stykke arbejde du har lavet" sagde han og mente det helt alvorligt "Jeg har aldrig set sådan en flot en før!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:54 pm

Hun smilede og fugtede sine læber hun læbgte sig op af dørkræmen
"Tak" hun smilede "Hov jeg lovede dig noget" hun bed sig i læben og kiggede ned
for at huske hvad det var "Hvad var det jeg lovede dig" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:59 pm

Han så på hende med et drillende smil "Det tror jeg godt at du kan huske hvis du tænker dig om" svarede han med et hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 12:01 am

Hun rystede på hovedet og kiggede op på ham
hun havde helt glemt det efter det de hade snakket om
"Nej jeg kan ikke huske det" hun så tænkene på ham



//Smutter i seng xD Sov godt når det er din tur xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 12:03 am

Han lavede store øjne "Jeg er altså blevet lovet et kys!" udbrød han og lagde fornærmet armene over kors.
Det var godt nok et kindkys hun sagde, men det håbede han på¨var lykkeligt glemt!


//Sjovt nok tænkte jeg lige det samme xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 9:50 am

Hun nikkede og smilede
"Når ja jeg lovede dig et kys på kinden" hun smilede til ham
"Det havde jeg glemt efter alt vi havde snakket om" hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:24 pm

Han rynkede på næsen men smilede så til hende "Jeg har også fortjent det!" mente han "For jeg har været meget mandig og modig og du har aldrig nogensinde tatoveret nogen som har taget det så pænt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:33 pm

Hayley smilede og tænkte lidt
"Nej..nå skal vi have det overståret" hun gik langsomt hen mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:43 pm

Han smilede skævt til hende "Det er da absolut ikke noget du skal gøre!" skyndte han sig at sige imens han betragtede hende. Sandheden var godt nok at han VIRKELIG havde lyst til at kysse hende men.. *Hun skal ikke presses hvis hun får det dårligt over det* tænkte han og borede en negl ind i sin håndflade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:46 pm

Hun stoppede da hun stod ved sidden af ham
"Skal jeg ikke kysse dig heller hvad mener du"
hun løftede det ene øjenbryn

//Skal lige gå med hunden det biller en lille tur det regen arghh/// xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:58 pm

Han så ned på hende med et lille smil "Nej du skal ikke.. men du skal være så velkommen hvis du har lyst" svarede han og blinkede flirtende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En normal gåtur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En normal gåtur
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En normal eftermiddag, dog ikke helt normal.
» gåtur
» Gåtur i mørket.
» Gåtur.. (Annika)
» En gåtur i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: