Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En normal gåtur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:11 pm

Hayley smilede og trak på skulderne
"Så lidt" Hun sukkede og kiggede på hans hals hun fik straks øje
på hvor hun havde bidt ham hun løftede hånden ig lød en pegefinger køre op og ned af såret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:16 pm

Han smilede skævt og kunne ikke lade være med at nyde hendes berøring, selvom at den bare var så lille og ubetydelig som hvor hun havde bidt ham. "Er du stolt?" spurgte han lettere drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:18 pm

Hun rystede på hovedet
"Næ" hun bed sig i læben og tryggede lidt på såret
"Gøre det ondt" sagde hun smilene og selv om det var hende der rørte ham nød hun det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:26 pm

Han rystede på hovedet og skød brystkassen en smule frem "nej overhovedet ikke" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:28 pm

Hayley smilede og kørte hånden ned på den tattoo hun lige havde lavet
hun lagde hovedet på skrå og smilede sødt og lagde hånden på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:30 pm

Han betragtede hende lettere betaget. Så strøg han hende over kinden, meget forsigtigt og flygtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:35 pm

Hun smilede stadig sødt og nød hans hånd køre hendes kind
hun kørte pegefingern med tattooen og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:44 pm

Han trak hende lidt tættere ind til sig med den arm der ikke var ved hendes kind og smilede varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:48 pm

Hayley smilede varmt tilbage hun kørte fingeren rundt på hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:53 pm

Han skælvede let og nød det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:54 pm

Hayley stoppede medog smile hun så ned på sin hånd og holdte den stille på tattooen
hun smilede for sig selv og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:59 pm

"Du er altså en smule forvirrende..." mumlede han og betragtede hende henført.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:00 pm

Hun fjernede hånden og rykkede sig lidt væk
"Undskyld" hun bed sig i læben og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:12 pm

"Det gør ikke noget" svarede han en smule hjælpeløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:14 pm

Hun rejste sig og gik ud på gulvet hun vendte ryggen til ham
og kiggede på et billede på vægen hun lagde hovedet på skrå og sukkede hun lukkede
øjene hårdt i *Hvorfor skal jeg altid såre noge*tænkte hun og kørte fingern over maleriret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:18 pm

Han fulgte efter hende og stillede sig lige bagved hende. Han sagde ikke en lyd men de ville begge kunne mærke kulden fra den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:21 pm

Hayley sagde eller ikke noget hun lød hånden falde ned langsiden
men kiggede bare på maleriret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:33 pm

Det er pænt" sagde han anderkendene, ude af stand til at vide hvad han ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:39 pm

//Står han tæt på hende xD ?? //

Hayley nikkede og kiggede undersøgene på billede
"Min rigtig mir malede det" hun sukkede og kiggede stadig undersøgene på det


Billede = http://www.galleri-oestergaard.dk/malerier_20050923%20025.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:42 pm

//Han står altid tæt på folk xD///


"Hun var dygtig" sagde han langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:44 pm

//Okai skulle bare være sikker xD //

Hayley vendte sig om hun fik et chok da hun fandt ud af hvor tæt de var på hinanden
men hun kunne ikke bakke tilbage da fjernsynet var der hun kiggede bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:45 pm

Han smilede til hende, det sædvanlige charmerende smil "Hvad er der i vejen smukke?" spurgte han lettere drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:47 pm

Hun trak på skulderne og slappede af igen
"Hvade ikke langt mærke til at du stod så tæt på mig..det var bare et chok" hun sendte ham et drillene smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:50 pm

"aaah..." sagde han langsomt og grinede "Gør min pludselige nærhed dig nervøs?" han grinede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:52 pm

Hun rystede på hovedet og gik et skridt frem mod ham
"Næ se jeg kan godt være tæt på dig uden og blive nervøs" hun sendte ham et sjovt smil
og lo kort hun.inden hun bare ikke på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:58 pm

Han lagde armene om hende og trak hende tæt ind til sig "Hvad så med nu?" hviskede han med et drillende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:59 pm

Hun rystede på hovedet
"Næ" sagde hun og kiggede udforderne på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:02 pm

Han lagde sin pande imod hende så deres munde ikke var mere end højest en centimeter fra hinanden "Hvad så med nu?" hviskede han og så hende dybt i øjnene, med det mest varme og forførende blik han havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:04 pm

Hayley smilede svagt og pustede på hans mund
"Nej" hun løftede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:08 pm

"Og hvis jeg kyssede dig?" mumlede han, stemmen varm og længselsfuld da han rykkede sit hovede lidt tættere på hendes igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:09 pm

"Hvad tror du der sker" hun kiggede bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:11 pm

Han trak på skuldrende "Det ved jeg jo ikke før at jeg har prøvet..." sagde han lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:13 pm

Hun kiggede på ham "Tror du det er en god ide" hun kiggede på hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:19 pm

"På mig lyder det som en fantastisk idé" svarede han og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:21 pm

Hun tænkte lidt "Men det er ikke en god ide Matt" hun kiggede kort på hans mund
og så ham så i øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:23 pm

"Er du sikker?" mumlede han og mærkede hvordan at han virkelig måtte kaste tøjler over sig selv for at holde sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:25 pm

Hayley nikkede meget vagt for de ikke slog hovderne sammen¨
"Jeg er sikker..det her næsten en prøve for se om du kan styrer dig"hun kiggede på ham
inden hun nærmede sig hans mund hun ville bare se om han kunne styre sig hun ville dreje hvoedet vis han kom for tæt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:31 pm

Han bøjede sig frem og strejfede hendes læber med sine egne, ikke mere end det, så flygtigt, men alligevel så intenst at han holdte vejret. Han så hende igen i øjnene "Men det kan jeg ikke" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:32 pm

Hun bakkede hovedet en halv cm tilbage og kiggede på ham
"Du bliver bare nød til og øve dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:40 pm

"Jeg har ikke lyst til at øve mig at lade være med at kysse dig" svarede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:42 pm

Hun kiggede på ham "Men det bliver du nød til" hun sukkede og bed sig kort i underlæben
"Men det burde ikke være så sværet med alle de piger du kender" hun kiggede ned på hans mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:50 pm

"Du er noget specielt" fastholdte han "Og de bryder sig ikke om at man er glad for piger her i Forks..." han smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:52 pm

Hun trak på skulderne "Det ved jeg ikke om er helt rigtig..specielt er et stort ord"
hun kiggede ham i øjene og fjernede sig fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 11:01 pm

Han sukkede og så ned, velvidende til at dette var en tabt kamp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 11:04 pm

Hun gik frem mod ham og kyssede hans kind inden hun gik vider hvidskede hun i hans ører
"Jeg er stolt af dig" hun gik over til sine cder og satte en sang på hendes far havde synget og hun havde skrevet sangen
"Her hør den her jeg skrev sangen og det er min far der synger den.jeg var 15 år da jeg skrev den" hun sendte ham et varmt smil

https://www.youtube.com/watch?v=L0mBdgQI6OA
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 4:30 pm

Han smilede "Det lyder fantastisk" sagde han da sangen var færdig og han klappede kort og lavt.
Han havde betragtet hende imens at sangen kørte og blev bare mere og mere betaget af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 6:33 pm

Hayley smilede og nikkede "Han sang fantastisk" hun sendte ham et skævt smil
"Ligesom dig" hun vendte sig om og slukkede for cd afspillern og smilede hun vendte sig ikke om mod ham
men stod bare og faldt i staver.hun rystede kort på hovedet og blev stånde med ryggen til ham inden
hun vendte sig om mod ham "Kan du danse" spugerte hun og sendte ham et udforderne smil
og satte sangen på igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:20 am

Han stod og tænkte lidt, men kunne så komme frem med at han ikke mente at han nogensinde have sunget for hende? Eller også havde han bare dårlig hukommelse...
Han grinede over hendes spørgsmål, der virkede meget fjollet, taget i betragtning at han var 79 år gammel.
"Selvfølgelig kan jeg da danse!" udbrød han "Det er en af mine yndlingsmetoder til at..." han stoppede sig selv. Det var måske heller ikke lige den bedste ting at sige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 12:21 am

Hayley grinede lidt og gik ud på gulvet
"Okay så lære mig det" sagde hun og smilede til ham
og kiggede kort ned..Hun kunne danse lidt men det var ikke meget
"Har ikke danset i mange år" hun sendte ham et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 12:23 am

Han smilede skævt "Salsa?" spurgte han da det var hans yndlings.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En normal gåtur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En normal gåtur
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En normal eftermiddag, dog ikke helt normal.
» gåtur
» Gåtur i mørket.
» Gåtur.. (Annika)
» En gåtur i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: