Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En normal gåtur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:54 pm

Hayley smilede og rystede kort på hovede hun gik hen til sofaen med tingene
hun lagde et håndklæde ud over den ende han skulle sidde i "Hvor vil du have den henne" sagde hun glad
og satte sig ned og begydte og sammle tingene


//Tak tak det var fandme også koldt /// Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:56 pm

Han betragtede nysgerrigt hvad hun lavede.
"Hmm... hvorfor bestemmer du ikke det smukke?" spurgte han langsomt med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:57 pm

/Det har også været hårdt at sidde herhjemme ved commen og klaveret og lave absolut ingenting ;p//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:58 pm

Hun trak på skulderne "Fordi jeg ikke er så god til og vælge hvor de skal sidde henne når det ikke er på min krop"
hun smilte til ham og klappede på sofaen med håndklædet som tegn på han kunne side der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:59 pm

//Haha xD det ville jeg heller ha lavet..det var bae koldt xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:01 pm

Han satte sig lynhurtigt og smilede til hende "Jeg vil gerne have at du bestemmer" sagde han stædigt og smilede varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:05 pm

Hun nikkede og bed sig i læben
"Så skal du smide trøjen" hun kiggede på ham
hun havde et billede i hovedet om hvordan den skulle se ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:07 pm

Han tog den af med et skævt smil og afsløret en veltrænet overkrop med et hævet øjenbryn.
"Hvor vil du så have den?" spurgte han hende drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:09 pm

Hayley smilede og var lidt overrasket over hans krop
hun satte det sort farve hun skulle bruge
på bordert "Her" hun kørte en finger rundt på hans bryst
"Men du skal ligge dig ned og jeg bliver nød til og sidde på dig" hun bed sig i læben



/Den ser sådan her ud kan ikke forklar det xD = http://farm2.static.flickr.com/1261/904017561_230cbfa720.jpg //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:12 pm

Han nikkede med det samme og lagde sig ned "Andet du ønsker?" spurgte han og grinede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:15 pm

Hun rystede på hovedet og satte sig op på ham
hun begyndte langsomt og smilte svagt imens
"Se så ondt gøre det heller ikke endnu" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:24 pm

Han holdte et grin tilbage, bange for at det ville ødelægge hvad hun var igang med. "Det er ikke så betryggende at du siger 'Endnu'" sagde han med et stort smil "Nu er jeg bange for at det her kommer til at gøre rigtig ondt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:27 pm

Hun smilede og buttede lidt mere farve i
og pegede under hans bryst
"Lige der kommer det til og gøre nuller naller..men så tænk på jeg sidder på dig ej det var for sjov..Tænk på noget der gør dig glad.og glem smerten" hun smilede til ham og begyndte langsomt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:28 pm

Han smilede flirtende til hende "Jamen så er det jo dig jeg skal tænke på min søde" svarede han og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:30 pm

Hayley rystede svagt på hovedet men med et smil
"Okay så gøre du det" hun lo kort og gik i gang igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:34 pm

Han så op hende med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:36 pm

Hayley bed sig i læben
hun kiggede meget på det hun lavede og hun lavede det næste også altid perfekt
"Hvorfor holder du så meget af mig" sagde hun spøgerne og hun var stadig igang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:53 pm

Han smilede skævt "Der er bare intet du ikke lægger mærke til hva?" spurgte han lettere drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:54 pm

Hun smilede og bed sig kort i læben
"Jeg læger mærke til alt,,men hvorfor" sagde hun spøgerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:04 pm

Han rakte op efter noget af hendes hår "Du er bare ikke som nogen af de andre piger jeg har mødt..." Mumlede han "Jeg har mødt en halv million piger, og sikkert kysset dobbelt så mange, det indrømmer jeg gerne, men der er noget helt specielt over dig... Det kunne jeg mærke lige da jeg så dig, og du er en af de mest interessante mennesker som jeg nogensinde har mødt..." han sukkede opgivende over sig selv "Jeg tror at jeg har fundet den ene pige der nogensinde har eksisteret som jeg..." Han kunne ikke få sig selv til at sige det, det ville lyde alt for dramatisk, så i stedet valgte han ikke at afslutte sætningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:09 pm

Hayley lyttede og tatoverde stadig "du hvad..sig det færdigt"
hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:12 pm

"Som jeg ville gøre alt for" Det sidste kom som en næsten uhørlig hvisken, meget modvilligt, men han kunne ikke lade være når det var hende der bad om det.



//Må desværre smutte, matematik laver jo ikke sigselv Smile ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:15 pm

//Øv vi ses xD //


Hayley sukkede hun tattoverde stadig
og den blev ret pæn efter hånden "Er du forelsked i mig" hun bed sig i læben
og og ikke øjene væk fra det hun lavede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:20 pm

Han så væk "Det kan jeg ikke svare dig på endnu.." sagde han stille "Det der med at være forelsket... jeg har aldrig været det helt rigtigt før..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:22 pm

Hun nikkede og tatoverde vider
"Så sig hvad du mener om mig." hun bed i in underlæbe
hun ville gerne vide hvad folk mente om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:26 pm

"Skal jeg remse en liste op? Udtrykke mig i ord der nærmer sig i poesi?" han så hjælpeløst på hende "Hayley du er den dejligste pige jeg nogensinde har mødt, og jeg kender dig knapt! Jeg vil have en tatovering bare for at få en undskyldning for at være mere sammen med dig!" Han plejede ellers ikke at være en der havde brug for en undskyldning for at nærme sig en pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:30 pm

Hun nikkede og bed sig i læben
hun længte sig lidt til sidden for at nå farven
hun dybbede den hun satte sig på ham igen og kiggede på ham
"Og det er du helt sikker på jeg er..Men du kan jo altid være sammen med mig..undskyldning dem plejer du ikke og bruge tit vel" hun kiggede under søgene på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:33 pm

Han smilede skævt "netop... Jeg har det som om jeg bliver sat tilbage til tredje klasse når jeg skal nærme mig dig..." han så væk igen "Du gør mig så nervøs for at gøre det forkerte..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:36 pm

Hun nikkede og bed sig kort i læben
"tredje klasse" hun smilede og fugtede sine læber
"Men du har så mange piger heller veninder hvorfor er det anderleds med mig" hun begyndte og tatovere igen
"Vi kommer snart til det sted hvor det gør av av" hun sank en lille klumb og tørte noget af med et papir og begyndte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:40 pm

"Så gir du en is bagefter" svarede han med et lille grin og ville ikke indrømme at det allerede gjorde en smule ondt.
"Men det virker bare til... At du har en spændene historie at fortælle, som har formet dig som du skal være... Du er uendeligt smuk, og sød... Du er en som jeg kan snakke med og ikke bare..." han stoppede og vidste at hvis han kunne, ville han rødme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:42 pm

Hun lyttede efter hvad han sagde og tatoverde stadig
"Sig det nu" hun kiggede på hans bryst og forsatte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:51 pm

"Jeg er mere vandt til at være fysisk sammen med andre piger" svarede han, og vidste ikke helt om det ville gøre hende sur "Men du... Bliver ikke helt betaget hvis jeg giver dig et kompliment, du får mig nærmest ned på jorden og fortæller mig at her kan jeg altså ikke score med søde ord" han smilede skævt "Og eftersom at det jeg tænder mest på er det pigen siger såh..." han trak let på skuldrene, varsom på ikke at påvirke tatoveringen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:55 pm

Hun løftede det ene øjenbryn
"Tænder du på mig" hun smilede og
kiggede stadig på tatoveringen
hun holdte en lille pause og lagde den på bordert hun sad stadig på ham
og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:58 pm

Han smilede og kørte let en finger over hendes talje. Så nikkede han langsomt med et "uhmhmmm..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:01 pm

Hun kiggede på hans finger
og smilte skævt "Okay" hun løftede det ene øjenbryn igen
og kiggede på ham "Men gøre et ondt" hun prikkede ham blidt på brysted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:03 pm

Han smilede modigt til hende "Neeej da" løj han med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:04 pm

Hun smilede og grinte sødt
"Har du aldrig læret man ikke må lyve" hun tog maskinen igen
"Når er du klar "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:06 pm

"Det kommer an på hvad jeg får til gengæld" svarede han en smule flirtende og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:10 pm

Hun rakte tunge til ham og smilede skævt til ham
"Du får en fed tatovering og et kys på kinden" hun løftede øjenbrynet
og smile til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:12 pm

"Virker fair" svarede han tilfreds og smilede varmt til hende "Fortsæt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:15 pm

Hayley forsatte og smilede
"Den bliver ret fed" hun grinede svagt
"Hvis vi nu siger at vi ikke har mødt hinanden men hvem af de ander piger du har mødt har du så syndes om"
hun forsat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:20 pm

Han smilede "Det tvivler jeg ikke på" svarede han så og så eftertænksomt frem for sig "Kayli" svarede han så fast. Han kunne ikke lyve for sig selv, den pige var virkelig også noget for sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:22 pm

Hun smilede og nikkede
"Hun er min lille jordbær" hayley grinte svagt
"Men hvis du så skulle vælge mellem mig og hende" hun kiggede kort
på ham og kiggede ned og forsat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:27 pm

"Hayley se mig i øjnene og fortæl mig at du ikke kan regne det ud" svarede Matt med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:30 pm

hun stoppede med og tatovere og kiggede ham i øjene
"Jamen det kan jeg ikke du lugter langt væk af hende" hun smilede og kiggede ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:36 pm

"Er det noget der går dig på?" spurgte han med et lille smil og tog hendes ene hånd nu hvor hun ikke lige havde travlt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:38 pm

hun rystede på hovedet og lod ham tag hendes hånd
"Nej du er bare sværre for mig og læse" hun løftede øjenbrynet og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:40 pm

Han smilede til hende "Så ville jeg vælge dig, siger det ikke sig selv smukke?" spurgte han med en varm stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:41 pm

Hun nikkede og fugtede sin læbe
"Hun er gså kun 16" hun smilede og kiggede ned på tatoveringen
men så op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:51 pm

Han trak på skuldrene "Det er nu ikke det der er så vigtigt for mig..." sagde han langsomt.
"Men jeg ved bare at jeg hører sammen med dig... Som når en varulv imprinter på et menneske" han smilede skævt over sammenligningen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En normal gåtur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En normal gåtur
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En normal eftermiddag, dog ikke helt normal.
» gåtur
» Gåtur i mørket.
» Gåtur.. (Annika)
» En gåtur i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: