Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En normal gåtur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:30 pm

Hayley nikkede og kiggede ned hun trådte et skridt ttter på ham
og få hans skyl kyssede hun ham blidt på kinden og rykkede sig så væk
og kiggede på ham "Jeg holder hvad jeg lover"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:40 pm

Det føltes som om at det brændte hvor hendes læber havde rørt hans hud og han smilede varmt til hende "Så håber jeg at du vil love det noget mere" svarede han lettere drillende og mærkede en varme sprede sig indeni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:43 pm

Hun smilede og trak på skulderne
hun kiggede rundt og kiggede på ham
"Drøm du bare vider" Drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:51 pm

"Det vil jeg så gøre" svarede han med et lille smil og lukkede øjnene kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:53 pm

Hun smilede "Hmm hvad skal vi nu lave" hun smilede
og kiggede ind mod stuen men så op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:56 pm

"Det finder vi ud af hvis vi går op på taget!" svarede han med det samme og pegede op i luften med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:57 pm

Kiggede kiggede underne på ham
"Hvad il du lave oppe på taget..det er glat" hun smilede skæt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 5:01 pm

"Nemlig" svarede han med et stort smil og tog hendes hånd. Så trak han hende med udenfor i et hurtigt tempo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 5:03 pm

Hun fattede ingen ting så fulgte bare med
"Hvad vil du lave der oppe" spugrte hun
hun tænkte lidt *Har han tænkt sig og glide ned ved han hor langt der er* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 6:42 pm

Han tjekkede hurtigt over skulderen før han med en abes behændig, bare mere smidigt og elegant kravlede op ad musren og op på taget. Her stod han og så ned på hende med et drillende smil "Hvaa... kommer du?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 6:46 pm

Hun kiggede lidt rundt og bed sig i læben men klatrede så op
"Så" sagde hun da hun var her oppe "Hvad vil du her" hendes ene fod gled hun tog hurtigt fat i ham
og kom op og stå helt igen og slap ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 6:51 pm

Han smilede og satte sig ned, hovedet vendt op imod himlen.
Det sorte tæppe der strakte sig ud over Forks var bedækket med funklende stjerner og en stor måne. Når han sad her på taget så de ud til at være så tæt på at han ville kunne række ud, tage en stjerne og give den til Hayley.
Han klappede en smule fraværende ved siden af sig som tegn til at hun skulle sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 6:53 pm

Hayley satte sig og fulgte hans blik
hun smilede ved synet og fugtede sine læber
hun kiggede kort på Matt men så op på stjernene igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 6:57 pm

"Har du tørre læber eller sådan noget?" spurgte han i en munter stemme men holdte blikket på stjernerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 6:58 pm

//Smutter nu ses ;D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 6:58 pm

Hun rystede på hovedet og kiggede så på ham
"Nej dårlig vane" hun bed sig i læben og kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 12:29 am

"Jeg synes nu at det er meget sødt" svarede han med et lille smil og vendte nu blikket imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 12:31 am

Hun smilede og kiggede stadig ned
"Tak" sagde hun lavt og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 12:36 am

Han smilede skævt "Er det virkelig meget slemt at være sammen med mig?" spurgte han lettere opgivende med et lille suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 12:38 am

Hun rystede på hovedet
"Nej jeg kan godt lide og være sammen med dig" hun kiggede hurtigt op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 12:42 am

"Du virker bare så... genert agtig..." sagde han langsomt "Og jeg kommer bare til at tænke over om det er fordi at du synes at jeg er ubehagelig at være sammen med?" Han så op i himlen og håbede inderligt at han bare havde mistolket hendes måde at opføre sig på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 12:44 am

Hun rystede på hovedet
"Nej jeg er måske bare i det hele taget åndsvag" hun kiggede stadig på ham
"Du er behaglig og vre sammen med" sagde hun og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 12:53 am

Han åndede lettet op "det er jeg glad for at du synes..." han så på hende igen med et lettere drillende blik og tilføjede "kvinder bliver ellers normalt meget generte når jeg er til stede" han grinede dæmpet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 12:55 am

Hun smilede og trak på skulderne
"Ja jeg er det nsten hele tiden men lige nu er jeg ikke" hun smilede og rakte tunge til ham
"Og jeg kan bevise det" hun sugede luft ind og lavede en kunsti bovs hun smilede bagefter til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:03 am

Han grinede højt "Hold kæft hvor charmerende smukke" lo han og så på hende med store øjne "Meget feminint" drillede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:05 am

Hun grinede selv højt
"Ja ik" hun sendte ham rt smil og grinede lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:08 am

"Er det nu du skal have et dunk i ryggen og et 'fedt lavet makker!' ?" spurgte han drillende og hævede hånden med et let truende ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:10 am

Hun smilede og klappede sin hån mod hans og lød den falde ned
hun lagde sig ned "Nej tak" hun smilede til ham og kiggede op på stjerne
"Det er ret sjovt og bovse" hun smilede og kiggede på ham imens hun belv liggene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:14 am

Han så ned på hende med et kærligt blik. "Jeg har aldrig rigtig været for sådan en slags drengeting.." indrømmede han så. Han havde altid været en dreng der havde det bedst i pigernes selvskab, det havde hans mange søstre og enemor sørget for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:15 am

Hun smilede og løftede det ene øjenbryn
"Du siger jeg er drenget tør du godt det"drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:21 am

"Hey jeg tør alt!" udbrød han forarget og pegede imod sin stadig bare overkroppen, hvor tatoveringen sad og så mandig ud (xD)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:23 am

Hun grinede og smilede til ham "Ja du er dygtig" drillede hun
"Men det jeg kan gøre gør mere ond" hun tog tungespidsen op på sin hug tænd og følte blidt på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:28 am

"Det kan jeg da også!" grinede han og blottede sine tænder. Han ligende pludselig en dræber der havde tænkt sig at spise hende og han tog også omkring hendes liv med et lavt knur men med et drillende glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:29 am

Hun rystede bare på hovedet af ham
"Jeg vinder aligevel" hun blottede selv sine tænder
og havde drillene glimter i øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:35 am

Han grinede og hev hende tæt ind til sig. "Det er da noget du tror" mumlede han og lod sine tænder hvile imod hendes hals. Hendes søde duft gjorde ham en smule ør og han fik en endnu størrer trang til at kysse hende, men han lod endnu engang være, af frygt for at ribbe op i gamle sår. Han turde ikke helt spørge ind til hvordan hun havde det med det, for han hadede at se hende blive ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:37 am

Hun smilede og grinede
"Hvad nu skal du ikke bide eller tør du ikke"
hun frinede svagt da hun mærkede hans tænder mod hendes hals
hun havede stadig sine hug tænder fremme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:45 am

"Jeg vil ikke gøre dig ondt" hviskede han i hendes øre og bed hurtigt og let i det før han søgte ned og kyssede hende hals, før han hurtigt trak sig væk fra hende "Undskyld" skyndte han sig at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:46 am

Hayley nikkede og fugtede sine læber igen
"Det er okay" hun kiggede på ham "Av mit øre" drillede hun
hun sagde det også for at skifte emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:49 am

Han grinede "Lille Hayley!" udbrød han og spillede forskrækket og mor-agtig "Er du okay?! Har de store stygge vamps gjort dig ondt?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:52 am

Hun skubbede blidt til ham og skubbede underlæben ud som et lille barn
"Du såre mine følser" hun lavede hunde hvalpe øjne og var ved og dø af grin men prøvede og holde tilbage
og det gik ret godt indtil vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:57 am

Han slog begge hænder på sine kinder med åben mund, i et rigtig klassisk ansigtsudtryk "DET må vi se at gøre godt igen!" udbrød han, og knælede for hende "Hvordan kan jeg nogensinde gøre det godt igen?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 1:59 am

Hun flakkede af grin og holdte sig på maven da hun lå ned
"Jeg får lov til og bide dig"drillede hun da hun slappede af igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 2:15 am

//Logger af xD Men vi ses ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 2:58 pm

Han lagde hovedet på skrå og blottede sin hals hvor man allerede kunne se et bidemærke "Du skal være velkommen" svarede han med et stort smil "Hvis det kan lappe dine sårede føleser!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:06 pm

Hun rystede på hovedet
"Nej det gøre bare ondt på dig" hun sendte ham et smil
og bed sig i læben da hun så hans hals hun kørte en pegefinger over bidemærket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:13 pm

"Aigh overhovedet ikke!" udbrød han en smule overmodigt og smilede skævt da hun rørte ved hans bidemærke "Som du kan se er det sket før.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:15 pm

Hun nikkede og rykkede så hovedet op til hans hals
hun kyssede den blidt inden hun sat tænderne i meget stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:33 pm

Det gav et sug igennem ham både af vel-og ubehag. Han bed tænderne sammen og koncentrerede sig om at tænke på hvem det var der bed i ham, i stedet for smerten som egentlig ikke betød så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:37 pm

hun sugede lidt mere til índen hun stoppede
og trøede sig om munden
"Så" hun sendte ham et svagt ´smil og slikkede sig om læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:40 pm

Han grinede til hende "Var det bedre?" spurgte han lettere drillende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En normal gåtur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal gåtur   En normal gåtur - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En normal gåtur
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En normal eftermiddag, dog ikke helt normal.
» gåtur
» Gåtur i mørket.
» Gåtur.. (Annika)
» En gåtur i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: