Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene, ny og fortabt!

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:30 pm

Dato :: ?
Årstid :: efterår
Dag :: Lørdag
Vejr :: Overskyet og en smule tåget, men det regner ikke
Sted :: Forks High School
Tid :: I skoletiden
Omgivelser :: Elever

Shin kom langsomt gående ned af gangen. han var ny og kunne derfor ikke rigtigt finde rundt. Han var lige flyttet til Forks og havde mest lyst til at pjække fra sin første dag og være hjemme eller bare et andet sted. Han standsede op og så på det kort han havde fået udleveret, men han var ikke særlig godt til at læse det og stod og vendte og drejede det lidt for han opgav og lændede sig op ad muren. Han ville bare vente indtin der kom en lærer eller bare en han kunne spørgte om vej. Han havde sort comboy-bukser på som sad lidt nede, men det klædte ham dog, og så en blå hættetrøje. hans hår var sat op med voks og strittede ud til alle sider. Han sukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:35 pm

Victoria kom gående hen af gangen med sin taske på skulderen, hun sukkede lidt og viste slet ikke hvor han gik, hun havde sat sit røde hår op i en hestehale, men alligevel kom noget af hendes hår ned på hendes ansigt, hun viste kun at hun gik på gangen, men så hurtigt op da hun ramte en elev der stod og læste et kort på muren, hun rystede på hovedet, " det må du virkelig undskylde" sagde hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:40 pm

Shin så på pigen. "Hey ingen problemmer smukke" sagde han og smilte til hende. Han så på hendes smukke ansigt. Han troede aldrig han havde set så en bleg pige før. Men han var helt betaget af hendes skønhed. "Jeg hedder Shin" sagde han efter lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:43 pm

Victoria smilte lidt af det han sagde, " jeg hedder Victoria" sagde hun og smilte igen, " hyggeligt at møde dig Shin, er du forresten ikke ny her, jeg har nemlig ikke set dig før" sagde hun og smilte igen, hun var ret nysgerrig og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:45 pm

Shin satte det ene ben op bag sig mod muren og betragtede hende med et smil. "Jo det er jeg. Helt ny" smilte han. han ville spørge hende om vej, men gad ikke at spilde tiden med at snakke om skolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:48 pm

Victoria smilte og bed sig tænkende i læben, " hvad laver du herude? skal du ikke til time?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt igen, hun gav sig til at betragte Shin lidt, men så så tænkende rundt på gangen, hun bed sig igen lidt i læben, men lod så blikket glide tilbage på Shin og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:50 pm

"Jeg står bare og nyder udsigten" sagde han og smilte igen. "Jo, men jeg kan ikke rigtig finde vej til der hvor jeg skal være" tilføjede han og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:52 pm

Victoria små grinte lidt og tænkte så igen, " hvis du fortæller mig hvad du skal have i første time, så kan jeg godt vise dig derhen" sagde hun og smilte, hun lænede sig lidt på det ene ben og betragtede Shin igen og smilte svagt, men lod så blikket køre rundt omkring sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:55 pm

Han trak på skulderne. "Hvad skal du have i første time" spurgte han og kiggede på sit skema. Hvor efter han så på hende igen. "Jeg skal sørme have engelsk" sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:59 pm

Victoria smilte, " der var du da heldig, jeg skal også have engelsk i første time" sagde hun og så på Shin igen, "så kan vi jo følges derhen" tilføjede hun og smilte igen, hun gjorde sig parat til at gå og stod bare og ventede på at Shin fulgte efter hende, hun betragtede ham kort og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:00 pm

Shin smilte til hende, men blev stående lidt for at betragte hende. Lidt efter skubbede han sig væk fra mureren med foden og gik hen ved siden af hende og smilte endnu en gang til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:03 pm

Victoria begyndte at gå hen af gangen og så tænkende rundt, hun så på Shin igen og smilte, " hvor kommer du fra? inden du kom til Forks?" spurgte hun nysgerrigt og kløede sig lidt i nakken og smilte svagt igen, hun vendte kort blikket væk fra ham værd gang hun skulle hilse tilbage på de elever der sagde hej til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:05 pm

"Wow. Du er vist populær" grinte han.. "Jeg kommer fra Frankrig, men gik i en engelsk skole dernede. Mine forældre er fra London" sagde han og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:10 pm

Victoria grinte selv og rystede så smilende på hovedet, " nej, jeg er bare venner med mange her på skolen" sagde hun og tænkte lidt bagefter, " jeg kan faktisk fransk og jeg kommer også fra London ligesom dine forældre" tilføjede hun smilende og så frem igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:11 pm

Han nikkede "fedt. Så har vi noget tilfælles" smilte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:14 pm

Victoria smilte og nikkede, " hvorfor flyttede du?" spurgte hun lidt efter nysgerrigt og holdte lidt øje med hvor de gik henne, så de ikke kom til at gå forbi engelsk lokalet, hun vendte kort blikket på Shin igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:17 pm

han tøvede lidt og sagde så "Jeg løb hjemme fra som 15 årig. men så omkom mine forældre i et biluheld" han havde aldrig før fortalt nogen om sin fortid, men han havde tænkt sig at det ville være smart at få nogle venner og derfor ville han være ærlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:23 pm

Victoria så på Shin og nikkede tøvende, " jeg ved hvordan du har det, det var også selv derfor jeg flyttede fra London, mine forældre døde også i en ulykke" sagde hun stille og så ned af gangen igen, hun følte det lidt befriende at tale om det og så med en der også havde været ude for det samme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:25 pm

Shin lagde en hånd på hende ryg og smilte til hende. "Det er jeg ked af at høre" sagde han alvorligt.

//Bliver nødt til at smutte, men kommer på ved halv 7 tiden igen.. XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:32 pm

Victoria smilte svagt og så på Shin igen, " det gør mig lige så ondt at høre om dine forældre, du har jo prøvet det samme" sagde hun stille og så hen af gangen igen, imens hun tænkte på diverse ting

// Øv okay xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:48 pm

Shin trak på skulderne. "Jeg snakkede ikke med dem til sidst." sagde han lidt trist men smilte til hende. "Hvad tænker du på" sagde han lidt efter

//Skal logge om 10 min så hvis jeg ikk svarer er det derfor.. Og kommer ført på klokken lidt efter 7.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:51 pm

Victoria smilte svagt over hans interesse over hvad hun tænkte, men trak så lidt på den ene skulder og tænkte lidt inden hun svarede ham, hun så på ham igen og smilte svagt, " ikke noget specielt" sagde hun og så hen af gangen igen og bed sig tænkende i læben igen

//Okay helt i orden^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:25 pm

kevan kom løbende på gangen han ville pjække fra hans engelsk time men så sig ikke for og fik løbet lige ind i shin så de begge faldt omkuld. kevan resjte sig hurtigt op og sagde forpustede " det må du altså virkelig undskylde det var ikke med vilje!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:16 pm

Shin rejste sig op. "Arrgh det er helt i orden" sagde han og nikkede til drengen. "Jeg er Shin" præsenterede han sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:26 pm

kevan så på ham
kevans bukser sad nede på røven af ham han var en ægte popdreng Razz
han så på shin og sagde " davs shin kevan her:P!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:31 pm

Shin grinte lidt af Kevan´s måde at snakke på.. "Whats up Kevan" sagde Shin da han efterlignede ham, for sjov skyld..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:39 pm

" wallah du er sej main Razz skal vi være venenr main Razz!" han så på ham og rettede lidt på sit tøj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:40 pm

"Hvorfor ikk´" grinte Shin. "Men hvor var du på vej hen i den fart" spurgte Shin

//Smutter lige lidt.. skal spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:46 pm

"øhh pjækker du ved jeg gider ikke have engelsk main.!" sagde han og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:54 pm

"Jeg skal også havde engelsk, men det lyder til at det er min lykke dag i dag.." sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:00 pm

" jeg er altså kun 13 år men jeg ved ikke om vi går i klasse sammen!!" sagde han og kiggede på ham og studerede ham ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:02 pm

Shin nikkede "Jeg er 17, så det tror jeg squ ikke, men skulle du ikke pjække" spurgte han og så sig hurtigt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:04 pm

" hehe skal vi ikke pjække sammen !" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:06 pm

Shin trak på skuldrene "Jo, hvorfor ikk´" grinte han og greb sin skoletaske og svang den over skulderen. Han kiggede på victoria og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:14 pm

Victoria stod hurtigt bagved Kevan og holdte ham på skulderen med hånden, " du kan tro nej, du lovede mig ikke at pjække og hvis du gør det, så følger der en straf med" sagde hun og smilte drilsk til Kevan, før hun så kort på Shin igen og smilte skævt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:22 pm

Shin grinte høj af Kevan. "Det er vidst noget han gør tit" spurgte han victoria. Han stillede sin taske ned ved siden af sig selv igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:23 pm

kevan så på ham
og sagde " ja undskyld victoria jeg troede ikke du hørte mig !" løj han og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:32 pm

han så på victoria med et smil "Men så ser det ud til at du blive nødt til at vise mig vej til engelsk lokalet allevel" sagde han og tog fat i sin skoletaske igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:38 pm

Victoria smilte til Kevan og puffede ham lidt af sted, så han gik ned til time, " og nu skal du ikke finde en anden vej udenom, for så finder jeg hurtigt ud af det" sagde hun og vendte sig mod Shin og smilte, " ja du slipper heller ikke så let" drillede hun og begyndte at gå igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:39 pm

Shin gjorde lige som en soldat og løftede hånden op til hovedet og hev den hurtigt ned igen. Derefter fulgte han stille efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:42 pm

Kevan's klasse var ved siden af vic. og shine og han stod henne ved døren og smilte til dem og så victoria. og smilte " min lærer vil ikke ha mig ind:P resten af timen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:49 pm

Shin kunne ikke lade være med at le af ham. "Hvor er du heldig" sagde han og vendte sig hurtigt i mod victoria. "Ikke fordi at jeg mener engelske er dumt" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:51 pm

Victoria rystede på hoved af Kevan og så smilende på Shin, " værd sin smag" sagde hun kort og smilte svagt igen, hun åbnede døren til deres lokale og gik roligt ind af den, læren var ikke kommet endnu, så der var de heldige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:54 pm

Shin vinkede hurtigt til Kevan og fulgte efter Victoria ind i lokalet. "Hvor skal jeg sidde" spurgte han og kiggede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:59 pm

Victoria så smilende på Shin og tænkte så lidt, "hmm, du kan side ved mit bord idag til at begynde med, hvis altså du ikke har noget imod det" sagde hun og smilte skævt, hun hilste på nogen af de andre og gik ned bagerst i klassen og satte sig på sin plads og smilte til Shin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:00 pm

Shin smuttede hurtigt efter hende og satte sig ned ved siden af hende "Må jeg sidde her" spurgte han selv efter han havde sat sig. han smilte igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:02 pm

kevans lærer kommer ud og halv råbte " hvis du skal forstyrre min undervisning igen behøver du ikke komme til timen igen du skal ikke slet ikke svare mig igen eller noget!!!!"

kevan stod bare og grinte lidt og kunne se døren til vic. klasse var åben og han grinte lidt højrere og sagde " slap sku da af main sidst jeg gjorde det var i sidste engelsk time main er sku da først lige kommet nu!"

læren svarede " ja men du gør det i hver af mine timer det finder jeg mig ikke i !"

kevan svarede " så lad være med det, jeg er sku da ligeglad du kan da os bare give mig fri så kan jeg nemlig lave andre ting end at stå og glo på dit gamle grimme fjæs!"

kevan kunne se hans lærer blev rød i hoved og kunne ikke finde nogen ord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:03 pm

Victoria nikkede og smilte så, " ja bare slå dig løs" små grinte hun, de andre elevet snakkede meget højlydt, og det var lidt skingrende for Victorias ører, men hun lod ikke Shin se det, hun så tænkende ud af vinduet og prøvede at ignorere de andres høje stemmer selvom det var svært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:07 pm

Shin kunne hører nogen råbe ude på gangen. "Er det Kevan er for sig en skider" spurgte han Victoria og kunne ikke lade være med at små grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:13 pm

Victoria kunne klart og tydeligt høre at Kevan blev råbt af og høre hvad de snakkede om selvom døren var lukket, det ville et menneske ikke kunne høre ligeså godt, hun så på Shin og smilte svagt, " det tror jeg, han er den eneste ude på gangen ligenu ved vores dør" sagde hun og smilte, lidt efter kom deres engelsk lærer ind i lokalet og begyndte undervisninigen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene, ny og fortabt! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene, ny og fortabt!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Alene
» Fortabt på en bænk.
» Alene, or what?
» Alene!
» Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: