Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene, ny og fortabt!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:19 pm

den ene poltimand sagde " der er heldigvis ikke sket noget men det kunne der havde været kevan her er venner med en marc. som er kendt for at rende rundt sammen med nogen slemme fyr. som får mindre årige til at lave noget kriminelt vi kom tilfældigt kørende forbi og kunne sagde at kevan her ikke havde mødt de drenge før. !"

kevan så ned i jorden og sagde " undskyld jeg troede de ville være mine venner!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:22 pm

Victoria sukkede og lagde den ene hånd på ansigtet imens hun tænkte lidt, hun så igen på politimanden og nikkede så, " tak fordi i kørte ham hjem, jeg tager over nu, jeg skal nok snakke med Kevan" sagde hun og smilte svagt til manden og så derefter kort på Kevan, men svarede ikke på det han sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:25 pm

de smilte og kørte igen og kevan gik ind han var ked af det han havde gjort han vidste jo ikke hvad de ville..
han satte sig ned og tog sine sko af og satte dem på plads og så stadigvæk ned i gulvett
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:30 pm

Victoria lukkede døren ret hårdt og det fik Hayley og Rita til at komme ud i gangen, selvom det ikke var meningen, de så ligeså skræmte ud som Victoria havde set ud tidligere, Victoria sukkede skuffet og så på Kevan igen, " det var dråben, nu forbyder dig dig at se Marc og at være sammen med ham, det er åbenbart hans skyld at du helle tiden kommer ud i problemer" sagde Victoria skarpt og gik hen til sine søstre stadig med blikket rettet mod Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:32 pm

"undskyld !" sagde han og kiggede stadigvæk ned i gulvet han vidste godt det var marc der fik ham til alle de ting.
" det er ok jeg ikke må se ham. det skal ikke ske igen, jeg vidste det jo ikke!"# sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:36 pm

Victoria sukkede og lagde hovedet lidt på skrå, hendes søstre så bare tavse til, men man kunne se at de var ligeså skufftet som Victoria, hun vendte halvt hovedet til dem og sagde noget på fransk som Kevan ikke lige kunne høre særlig tydeligt, hendes søstre var med et væk og nu var det kun Victoria og Kevan der stod i gangen, " det ved jeg, du kan jo ikke lugte på ham om han er din ven eller ej, men nu er du jo blevet klogere" sagde hun lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:44 pm

"hvad sagde du til dem?!2 han kiggede spørgende på hende

"nemlig undskyld!" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:57 pm

Victoria smilte svagt til Kevan, " J'irai peut-être, en ne doit pas être ici en ce moment, il n'y a pas eu de graves" sagde hun lidt højere på Fransk igen, " det betyder : I kan godt gå, i behøver ikke være her lige nu, der er ikke sket noget alvorligt" sagde hun lidt efter for at oversætte det for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:59 pm

kevan så rundt og sagde " må jeg ikke tage over i skoven?"
det var mørkt uden for
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:02 pm

Victoria sukkede kort, hun var ikke så meget for det, men hun følte også at hun heller ikke kunne tage helle hans frihed, hun så tænkende på ham og bed sig lidt i læben og nikkede så, " jo så gør du det, men heller ikke andre steder" sagde hun og vendte sig for at gå op af trappen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:03 pm

" er tilbage inden for en halv time!"

Kevan løb ud af huset og over i skoven








/OUT
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene, ny og fortabt! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene, ny og fortabt!
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Alene
» Fortabt på en bænk.
» Alene, or what?
» Alene!
» Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: