Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene Empty
IndlægEmne: Alene   Alene Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 6:58 pm

Tid: 21.00
Omgivelser: Ingen
Dato:31 oktober
Vejr: Overskyet


Kathy gik en tur i skoven. Hun kedede sig rigtig meget. Hun håbede på at hun ville møde nogen som hun kunne gå sammen med. Hun var ikke så vild med at gå alene i en skov på halloweenaften. Men hun ville ud! Hun gik i sine egne tanker. Hun gik og sang. Hun syntes ikke at hun sang så forfærdelig godt, men det var lige meget der var jo kun hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Alene   Alene Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:58 pm

Justin gik også i sin egen verden. Han bed sig nervøst i læben og så ned i jorden.
Hans sorte bukser sad tæt og hans også sorte trøje med ærmere sad på samme måde.
Han havde dog igen sine sorte og hvid ternet seler på som hang ned fra bukserne. Han lagde hænderne ned i lommen
mens han sukkede dybt. Han vidste ikke hvorfor han var gået i skoven men han skulle bare ud. Han var ikke særlig opmærksom og faldt over en træstamme der lå i græsset. han lå lige så lang han var og så forvirret om. han håbede ikke nogen så ham.
Han sukkede endnu dybere og så på sine busker der var en flænge ved knæet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Alene   Alene Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 7:12 pm

Kathy så bag sig. Hun så en der lå i græsset. Han lå lidt bag hende, men Kathy kunne godt se at det var en dreng. Hun tænkte på hvorfor at han lå der. Hun gik hen imod ham. Hun ville være sikker på at han var okay. Da hun kom hen til ham sagde hun: " Er du okay? " Kathy smillede til ham. Hun rakte ham hånden. " Jeg hedder Katherin, men jeg bliver kaldt Kathy. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Alene   Alene Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 7:16 pm

Justin så på pigen. Han rødmede lidt. Hvor var det typisk ham at falde når der var nogen tilstede.
Han tog i mod hendes hånd og rejste sig op. "Og jeg er Justin men ingen kalder mig for noget andet" sagde han og trak genert på smiltebåndet.
Han slap hendes hånd for at så på sine busker. Flængen var ret stort.
Men heldigvis var det kun buskerne det gik ud over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Alene   Alene Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 9:59 pm

" Okay, rart at møde dig." Kathy smilede til Justin. Hun så på hans bukser. "Kan det lappes?" Hun gjorde en håndbevægelse mod flængen, og kiggede op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Alene   Alene Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:32 pm

Justin så på sine bukser "Det er ligemeget. Det går nok" sagde han roligt
"Men hvad laver du så ude i skoven" spurgte han og så lidt genert på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Alene   Alene Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 5:25 pm

"Okay. Jeg gik mig bare en tur. Jeg havde sådan en lyst til at komme ud. Hva' med dig ? " Spurgte Kathy, og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Alene   Alene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene i skoven.
» Alene. - Tom.
» Alene, or what?
» Alene og ensom..
» Alene og for tabt.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: