Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Alene!   Alene! Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 2:58 pm

Sted: Caféen
Tid: Irl
Omgivelser: Mennesker der spiser
Vejr: Regner helt vidt meget
Påklæning: http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2008/01/08-15/avril-lavigne-pregnant.jpg

Kimberly trådte ind på caféen. Hun så sig lidt om og smilte så og satte sig ved et af bordene i hjørnet. Hun var vant til noget større, men der var meget hyggelig og roligt. Hun havde bestilt en varm cacao. Hun sad og nippede til den mens hun så sig om for at se om hun kunne genkende nogen af skolen, men det kunne hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 6:10 pm

Shin kom gående hen af gaden da regene begyndte. Han var ikke så langt fra hans hjem, men han gad ikke sidde derhjemme helt alene, så han bestemte sig for at gå ind på caféen for at sídde lidt. Han købte en kop kaffe, men vidste ikke hvorfor. Han kunne nemlig ikke fordrage kaffe. han så sig om efter et sted at sidde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 6:13 pm

Kimberly så hen mod døren da hun hørte nogen der kom ind. Hun smilte lidt for sig selv da hun så drengen. HUn syntes han ledte efter et sted at sidde og besluttede for sig selv at hun skulle snart til at tage sig sammen og finde nogle venner, så hun løftede hånden "Du kan sidde her" sagde hun og rødmede en smule "Hvis du vil" tilføjede hun stadig rødmet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 7:46 pm

Shin så hen på pigen der tilbød ham en plads. Han gik hen og satte sin kop fra sig og trak stolen ud overfor hende og satte sig ned. "Det vil jeg meget gerne" sagde han muntert "Jeg hedder Shin" sagde han og rakte sin hånd frem mod hende mens han betragtede hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 7:49 pm

Kimberly tog i mod hans hånd med et smil. "Og jeg hedder Kimberly, men hvis du vil må du gerne kalde mig Kim" sagde hun og så glad på ham. "Bor du også her i Forks" spurgte hun og så stadig på ham. Hvor efter hun kiggede hen mod vinduet hvor regnenen løb ned af det blanke glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 10:09 am

Shin gav hendes hånd et lille klem hvor efter han trak den til sig. "Hyggeligt at møde dig Kim" sagde han og fulgte hendes blik, men så hurtigt tilbage til hende. "Ja jeg bor ikke langt her fra" svarede han og nikkede mod vinduet. "Er du lige flyttet til" spurgte han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 10:18 am

Kimberly så igen i retningen af hans nik, som faldt på vinduet. "Ja jeg er lige flyttet her til fra Frankrig" sagde hun og hendes smil falmede lidt da hun kom til at tænke tilbage på alle de ´minder´hun havde derfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 10:20 am

Shin så hendea ansigtsudtryk da hun sagde at hun lige var flyttet til Forks fra Frankrig. "Virkelig" sagde han overrasket. "Jeg er også fra Frankrig. Hvor er du fra dernede" spurgte han og satte sig lidt bedere på stolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 10:22 am

"Jeg er fra Toulouse" sagde hun og så på ham igen. "Hvor er du så fra" spurgte hun og smilede sødt til ham. Hun tog en slurk af sin cacao, men den var stadig meget varm så hun stilte den hurtigt fra sig og så på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 10:36 am

Han høvede øjnbrynene "Åh.. La ville rose" smilte han og så på hende. "Jeg er fra Lyon" sagde han og nikkede en enkel gang. "men det var ikke ligefrem de bedste år i mit liv" sagde han og kom i tanke om sin kaffe, men drak ikke noget af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 10:39 am

Da hun endnu en gang kom til at tænke tilbage lagde hun automatiske en hånd over den anden hånd, der hvor hende værste minde var. Hun havde altid, minste en hanske på, ingen skulle se aret. "Ved hvad du mener" sagde hun og så på ham. "Frankrig er ikke et sted jeg ville forslå at bo" sagde hun lidt efter meget stille, men dog så han kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 12:06 pm

Shin lagde mærke til at hun dækkede for den anden hånd. "Er der noget galt med din hånd" spurgte han lidt dumt. Han kunne ikke være sikker på om hun bare frøs sine hænder eller en eller anden grund, men nu havde han spurgt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 12:37 pm

Kimberly så forirret på ham og til sin hånd. "Nej, der er ikke noget galt. Se helt fint" sagde hun og fjernede den anden hånd hurtigt. Det var heldigt at hun havde taget sine sorte af klippet hansker på. "Skal du ikke drikke noget" spurgte hun og nikkede mod hans kop og hentydede til at han ikke havde drukket noget af den endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 4:51 pm

Shin så på sin kaffe. "Hmm, nej jeg drikker ikke kaffe" sagde han og grinte blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 6:52 pm

Kimberly grinte lavt af ham. "Hvorfor har du så købt den" spurgte hun og så overrasket på ham men dog med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 8:51 pm

Han lo lidt og kiggede ned på kaffen.. "Det ved jeg faktisk ikke" sagde han og lo igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 10:21 pm

Hun lo lidt af ham. "Men hvor længe har du så boet her i Forks" spurgte hun og nippede selv til sin kop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 11:02 pm

Shin tænkte sig lidt om. "Ikke så lang tid, et par måneder." sagde han og nikkede kort. "Men har du ellers mødt nogel spænende mennesker" spurgte han og skubbede kaffen væk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 9:11 pm

Kimberly sad og så på koppen da han skubbede den væk. "Jeg har lidt svært med at få nye venner" sagde hun og rynkede lidt på næsen. Hun havde snakket med et par stykker, men efter hvad hun lagde mærke til var der vist ikke nogen der kunne lide hende. Det var også meget problematisk når alle pigerne løb rundt og lignede en million og drengene supersjerner. "Men jeg har mødt en der hedder Donnie. Han var rigtig sød" sagde hun og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene!   Alene! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene. - Tom.
» Alene, or what?
» Alene
» Alene
» Helt alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: