Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene, ny og fortabt!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:41 am

kevan så på hende og sagde " jeg er godt nok yngre end dig men nu kommer du med mig!" han tog hendes hånd og hev hende med ned på p-pladsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:45 am

Victoria så på Kevan, men gad virkelig ikke at være sur ligenu, hun tog hurtigt hånden til sig og så tomt på Kevan, " hør du behøver ikke at få mig i bedre humør, jeg har det meget bedre nu" sagde hun og smilte svagt, hun begyndte at gå op mod skolen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:51 am

"skal jeg virkelig fortælle dig at jeg har pjækket hele dagen og ikke lavet lektier i 2 dage nu!" han kiggede på hende og prøvede at få hende til at tænke på noget andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:59 am

Victoria stoppede med at gå og så skuffet på Kevan, " kevan jeg troede vi havde en aftale, du bryder selv sit eget ord til mig om ikke at ville pjække, hvordan kan jeg så hjælpe dig, hvis du ikke vil gøre en indsats selv" sagde hun skuffet og havde vendt sig halvt mod Kevan og halvt mod skolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:04 am

kevan så på hende og sagde " undskyld det er bare så svært lige fortiden kan ikek holde op med at tænke. og så kan jeg ikke koncenterer mig i klasse. min lærer siger os han vil prøvede at finde en støtte til mig som kan være sammen med mig timerne da jeg ikke er god til det der med at side stille osv!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:06 am

Victoria bed sig tænkende i læben, " hvad vil du gøre når jeg ikke går på skolen mere, så kan jeg jo ikke hjælpe sig så meget mere, men indtil videre vil jeg gerne være din støtte i timerne, der er visse timer jeg ikke behøver at komme til" foreslog hun og så på Kevan, hun tænkte lidt og sukkede så lydløst igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:12 am

kevan så på hende og sagde " takker søs jeg elsker dig virkelig højt!!" han krammede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:17 am

Victoria lagde den ene arm om Kevan og smilte svagt, " det var så lidt" sagde hun og nussede ham lidt på ryggen med hånde og så kort op på skolen, hun bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:21 am

kevan sagde for første gang noget klogt " skal vi ikek gå op til time var?! tror vidste jeg skal sige undskyld til min engelsk lærer!" ghan grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:25 am

Victoria smågrinte lidt selv og nikkede så, " det må du nok hellere, jeg skal nok værer der når du gør det, så du ikke er helt alene" sagde hun og slap ham, hun så stadig smilende ned på ham og var glad for at han ville gøre det, hun så kort rundt igen og så så tilbage på Kevan igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:31 am

de gik ind og kevan bankede på klassen og læren kom ud og kevan sagde " inden du hidser dig op vil jeg bare gerne sige undskyld for det tidligere og igår!"

han kiggede på kevan med åben mund og er helt lamslået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:41 am

Victoria stod ved siden af Kevan og havde været ligså overrasket nede på parkerings pladsen som læren var nu, men hun kunne ikke lade være med at smile og så derefter på læren og spurgte, " kan Kevan ikke få lov til at komme ind i klassen igen, jeg tror det betyder meget for ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:48 am

læren nikkede og sagde " kevan gå du lige ind jeg skal lige snakke med victoria"# kevan gik stille ind og lavede det der andre gjorde
" jeg er jo kevans klasse lærer og jeg ved du betyder rigtigt meget for kevan og extra meget efter det med hans far og jeg ved os at han bor hos dig/jer. og derfor ville jeg høre om dui kke kunne tænke dig at være støtte for ham i nogen timer han er nemlig meget urolig og bliverm eget hurtigt disterhederede af de andreo g det er svært form ig og de andre lærer at skal holde styr på ham og en hele klasse!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:56 am

Victoria tænkte lidt og smilede så svgt og nikkede kort, " det vil jeg gerne, bare sig til til så kommer jeg og hjælper til med Kevan, jeg har alligevel så meget tid tilovers fordi jeg snart er færdig med skolen" sagde Victoria og så kort ind i klassen, hun tænkte lidt og så så på læren igen og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:02 am

" har du tid nu. !2 spurgte han
kevan var allerede rejst sig fra sin plads og gået over til sin ven marc og sad på hans bord og snakkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:06 am

Victoria bed sig tænkende i læben og kiggede kort rundt og nikkede så, " ja det har jeg, jeg har nemlig fritime" sagde hun og smilte svagt til læren og stod nu halvt i døren og så ind i klassen, hun studerede alle Kevans klasse kammerater og især lidt den dreng Kevan sad ved, hun tænkte lidt igen og så derefter på læren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:11 am

læren så kort på vic. og sagde lavt " det er marc som er hans bedste ven i klassen de to laver meget ballade sammen og er dårligt nok til at skille ad fra hinanden det kan godt være svært specielt i timerne der vil de gerne side ved siden af hinden men har placerede kevan her op foran!" han plejde på et bord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:14 am

Victoria så på det bord læren havde peget på og smilte svagt, " det var klogt, så kan man også bedre holde øje med om han laver ballade og bare rolig, jeg skal nok sørge for at denne Marc ikke forstyrre Kevan så længe jeg er her" sagde hun i en bestemt tone og så på Kevan og Marc igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:18 am

læren smilte bare og gik over til sit bord ogsagde " så elever kan i finde jeres plads så vi kan forsætte...!"

kevan satte sig ved et ledigt bord ved siden af marco g de snakkede videre om at de skulle ud og køre på skateboard efter skole.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:22 am

Victoria sukkede allerede og gik hen og satte sig ved siden af Kevan, hun tog fat i hans hoved og drejede det væk fra Marc og op mod tavlen, hun så bestemt på ham og sendte ham et blik der betød at hun ikke gad blive sur på ham, hun så selv op mod tavlen og fulgte ikke så meget med, da hun skulle holde øje med Kevan og allerede viste alt det de snakkede om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:31 am

læren så på kevan og sagde 2 jeg vil gernehave du sætter sig op ved dit eget bord kevan!"

kevan rejste sig og satte sig over ved sit eget bord der stod forrest uden nogen sidmand..

han satte sig på stolen og havde svært ved at side stille han sad på alle mulige mærkeligmåder.
læren gik rundt med nogen prøver de havde haftog kevan fik sit og havde ret fejl han havde kun 2 rigtige i hele prøven.
han kiggede ikke engang på dem og slog bare hoved ned i bordet. og sagde " nedern main!"
læren begyndte at forklare hvad de skulle lave " altså nu skal i tage jeres opgave bøger frem og begynde derfra i er kommet til.
kevan fandt sin bog fra sin taske og kiggede over på marc og grinte og sagde " hvad laver du!" og marc grinte igen og svarede " tegner dig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:35 am

Victoria blev lidt irreteret nu og gik over til Marc, tog den tegning han lavede og smed den ud og så på dem begge, " nu sidder i stille og høre efter for ellers for i en kæmpe røvfuld af mig!" truede Victoria og så surt på Kevan, det var første gang han havde set hende sur tog hun så ligeså surt på Marc, hun så bagefter undskyldene på læren og satte sig ved siden af Kevan igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:37 am

der blev helt stille kevan kiggede et par få gange tilbage på marc og så ned i sin bog igen. og lavede det han skulle og han mumlede en masse til sig selv. og sagde en masse lyder.
og kiggede rundt i klassen

der kom ikke et ord fra marc
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:46 am

Victoria sukkede og lænede sit hoved tilbage på stolen
Hun hadede at blive så sur, så hun pustede et par gange ud for at blive rolig, ud fra øjenkroen holdte hun også lidt øje med Marc, men det var mest Kevan hun holdte øje med lige nu, hun så ud af vinduet og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:48 am

kevan så på victoria. og sagde " jeg keder mig !" og han kiggede ned i sin bog han havde ikke skrevet noget som helst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:53 am

Victoria så strengt på Kevan og tyssede af ham og så op på tavlen igen, hun tog hans blyant og skrev hurtigt nogen notater ned for ham, da hun havde lagt mærke til at han ikke havde skrevetnoget, hun ville ikke sidde og lave det for ham, kun hjælpe ham med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:58 am

efter vic. havde hjulpet ham igang. syntes han ikke det var så svært. og han lavede resten af opgaverne helt udne at kigge andre steder hen en i bogen og han nåede at få lavede 1½ side.

før deres lærer sagde " lektier til imorgen skal i lave 2½ side i bogen og læse det næste kapitel i læsebogen. og skrive hvad den handler om med dine egne ord!"

kevan råbte op og sagde" hvad main det er sku da alt for meget det kan jeg ikke jeg skal være sammen med marc efter skole vi skal ud og skate kan det ikke være til om en månedes tid så skal jeg se om jeg har tid til at lave det!!"
marc grinte højt og sagde " ja nemlig main vi gider sku da ikke lave det til imorgen"# kevan så ned på marc og grinte lidt og blev ved med at kigge på marc
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:05 am

Victoria rømmede sig inden hun rejste sig og så surt på Kevan, " du går ingen steder før du har lavet de lektier og lad værer med at sige sådan til din lærer" snerrede Victoria og så derefter på Marc og sendte også ham et surt blik, " og du.. hvis du ikke har noget godt at sige, så hold det for dig selv" snerrede hun igen og rejste sig og fnyste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:10 am

"undskyld !" sagde marc
kevan pakkede sine bøger sammen og læren smilte til vic. og sagde " i kan gå nu der er alligevel 5 min til i har fri for i dag s¨hav en god dag og husk lektierne til imorgen!" kevan gik stille ud sammen med vic. ¨
og sagde " hvis jeg nu bare er sammen med marc til kl 17 og så kommer hjem og laver lektier "
marc stod ved siden af kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:12 am

Victoria sukkede og så surt på Marc, " niks, du kan først være sammen med ham, når du har lavet lektier" sagde hun i en bestemt tone og så derefter på Kevan og sendte ham et blik der sagde at hun mente det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:15 am

kevan sagde farvel til marc og han gik... kevan så på vic. og sagde " det gik da meget godt idag var? det plejer at være værre.!"
de gik begge ud af skolen og ned mod parkingspladsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:19 am

Victoria svarede ikke Kevan, hun gik fortsat med rolige skridt hen af parkeringspladsen, og fandt sine bilnøgler frem, hun var ikke lige i humør til at grine af det Kevan havde sagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:21 am

(vi forsætter bare her gider ikke lave et nyt Razz)

de kørte hjem og kevan fulgte med vic. ind i huset og smed sin taske og sagde " ¨rrh kunne godt lige spille et par timer playstation"
han gik ind i stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:26 am

Men da Kevan kom ind i stuen var hans playstation væk, Victoria stod i døren og viftede med sin mobil, " det er godt at have sådan en, så kan man ringe og aftale at man skal gemme ting væk" sagde hun og gik ud i køkkenet efter hun havde sagt det, hun smilte tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:31 am

kevan rystede på hovedo g stod med åben mund og gik efter vic. og skulle lige til at sige noget men undlod han vidste godt han var kommet under opdragning Razz og han stod bare og kiggede på hende med åbenmund
han rettede på sit hår og tøj og hev bukserne lidt ned så de lad længere ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:35 am

Victoria så ikke på Kevan, selv ikke da hun sagde " gå nu op og lav dine lektier færdige, du mangler jo ikke så meget og hvis du har brug for hjælp så bare spørg" sagde hun og roede lidt i et af skabene, hun lod stadig ikke sit blik komme på Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:36 am

kevan sagde intet og kig op på sit værelse og kom ned en times tid efter og sagde " jeg er færdig nu. kan jeg godt smutte. jeg har os læst..............!" han kom ind i stuen hvor de alle 3 sad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:43 am

Victoria så op Kevan, " jeg skal først se hvad du har lavet" sagde hun og rejste sig fra sofanen og gik over til ham og lagde armene over kors, hun ville ikke lade ham gå før hun havde set det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:48 am

kevan smilte og sagde " hunden har spist dem!" han var virkelig dårlig til at lyve men han syntes selv det lyd temmeligt godt.
men han gik derefter op efter sine bøger og lagde dem på spisebordet han havde bare skrevet alt muligt ud for svarende og han havde slet ikke læst det han skulle !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:51 am

Victoria sukkede og rystede på hovedet af Kevan og pegede på stolen til at han skulle sætte sig ned, hun viskede alle hans svar ud, som slet ikke havde noget at gøre med det han skulle lave og kiggede på ham igen, " okay nu hjælper jeg dig og du har bare at følge med" sagde hun surt og begyndte med at forklare ham det, skrive små notater og læste historien igennem med ham, hun forklarede det på en god og rolig måde så han forstod det bedst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:55 am

noget tid efter var de færdige og kevan havde måtte læse historien et par gange, han var dårlig til at læse og derfor aldrig sms'ede han sagde " heey må jeg gå nu, nu har jeg lavede det hele og gider ikke lave det igen at du ved det!!!" han lyd lidt irreterede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:44 pm

Victoria smågrinte bare stille af Kevan og nikkede så, " ja ja gå du bare, men jeg skal lige advare dig, hvis denne Marc kommer ind i huset, så smider jeg ham personligt ud, og jeg finder ud af det hvis du gør det, for du kan nemlig ikke skjule en menneske duft for mig" sagde hun i en bestemt tone og rejste sig for at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:46 pm

" jarh ved det godt han kommer heller ikke her hjem!!! vi skal skate nede i parken.... skal jeg være hjemme på et tidspunkt eller hvad?1" spurgte han mens han sad på gulvet i gangen og tog sko på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:53 pm

Victoria så tænkende på Kevan og bed sig i læben, " ja du skal senest være hjemme kl. 23, jeg kommer og henter dig hvis du ikke overholder det, selvom jeg godt ved at vampyrer ikke sover" sagde hun og stod i gangen for at se ham gå og sikre sig at han hørte efter hvad hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:58 pm

kevna så på hende og sagde " det skal jeg nok jeg sætter min mobil til atringe en halv time før så jeg ikke glemmer tiden det kan ejg nemlig godt være rigtig godt til... har du set min hjelm ?!" han tog sit skateboard og så rundt i gangen men kunne ikke lige se den og sagde bag efter " når men jeg køre bare uden så!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:03 pm

Victoria stilte sig foran døren så Kevan ikke kunne gå ud, " og hvad vil du gøre hvis du falder og slår dig ret slemt og så Marc finder ud af at du ikke tager skade og at dine sår healer?" spurgte hun og løftede igen det ene øjenbryn, hun duftede lidt i luften, hvis nu hun kunne få færten af hans hjelm som også havde hans duft på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:07 pm

"nårh ja . jeg går lige op på mit værelseo g ser om den er der.!" han tog sine sko af igen og løb oven på.
og ledte
og kom ned lidt efter og sagde " den var her:P!"
han tager den på og tager sine sko på igen og krammede vic. og sagde " jeg skal nok passe på.. og jeg kommer hjem til tiden måske før ejg ved ikke. !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:10 pm

Victoria så efter Kevan da han gik op og hentede den, og smilte svagt da han kom tilbage med den i hånden, hun så ned på Kevan da han krammede hende og smilte stadig, " det håber jeg også du gør, og kom nu ikke for sent hjem, vi er jo på en måde sporhunde, så jeg kan altid finde din duft" imens hun sagde det pegede hun med fingeren på sin næse og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:14 pm

kevan smuttede
da klokken var lidt over 22
han var blevet kørt hjem af politiet
de ringede på døren..
han havde ikke gjort noget de havde bare fundet ham sammen med nogen af byens hård drenge som lokker unge drenge til at gøre alle muligt ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:17 pm

Victoria så ud af vinduet da hun hørte politi bilen kom kørende hen til huset, hun var hurtigt ude ved døren, og så forskrækket på dem, " er der sket noget, har du gjort noget?" spurgte hun chokkeret til Kevan og så på politimanden igen og bed sig tænkende i læben, hun kunne dog lugte at Kevan ikke kun havde været sammen med Marc og fik et skuffet udtryk i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene, ny og fortabt! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene, ny og fortabt!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Alene
» Fortabt på en bænk.
» Alene, or what?
» Alene!
» Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: