Dato: 17. August Årstid: Sommer Dag: Mandag Vejr: Overskyet Sted: Biblioteket Tid: 14.00 Omgivelser: Nogle få elever
Isha satte sig ned ved bordet, der var nærmest ved et vindue så hun kunne få frisk luft, hun tog sin bog op og begyndte at læse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:05 pm
Et par reoler væk, sad Saria og prøvede at læse, men stanken af vampyr, var uudholdelig. Hun gned sin næse og bladrede lidt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:12 pm
Hun sad lidt og bladerde da lugten af varulv kørte rundt i næsen og i hovedet på hende, så hun vendte sig for at følge lugten med næsen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:19 pm
Hun rejste sig fra bordet, og fandt frem til lugten, det var en pige der sad bag nogle reoler så hun stillede sig så hun kunne se hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:20 pm
Da Saria tydeligt kunne skimte lugten fra de andre, kunne hun lugte at det var Isha. Hun havde ikke noget imod hende. Hun tog sin bog, og stilede sig forand bordet hvor Isha sad. "Hej." sagde hun venligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:24 pm
Isha så op " Hej" smilede hun, det var altså Saria hun havde fået færten af, men hun havde ikke noget imod varulve
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:26 pm
Saria satte sig ned ved siden af hende, med sin bog. "Hvordan har De det så i dag?" spurgte hun uden at se op fra sin bog.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:29 pm
Isha så på hende og sagde " jeg har aldrig haft det bedre, selvom lugten af menneskeblod kan drive mig til vanvid" hun hviskede det sidste, lige nok til at Saria kunne høre det, " hvad med dig?" mens hun lod som om hun læste
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:31 pm
Saria sank ned i bogen igen. "Jeg føler mig da fint til pas." sagde hun. Hun kunne da ikke fortælle en vampyr at hun følte sig alene.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:35 pm
Isha lagde bogen lige så stille på bordet og vendte sig mod Saria, " Hør, du behøver ikke lyve for mig med at du har det fint, du kan godt fortælle mig at du føler dig alene" og så trist på Saria
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:37 pm
Saria så op på Isha, lidt overasket, men det passede jo, så hvorfor lave et stort nummer ud af det. Hun så ned i sin bog igen, uden at svare.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:41 pm
"Er det fordi du er varulv, at du føler dig alene?" og så ned på Saria "For at være ærlig, så føler jeg mig også nogen gange alene, selvom der går vampyrer på skolen, for jeg snakker ikke så meget med dem" sagde hun og så op igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:43 pm
"Er det så mærkelig?" spurgte Saria og så op med tåre i øjnene. "Jeg er bange for varulve, og jeg er endnu mere bange for vampyrere.." hviskede hun. "Jeg har ingen længere. Det er kun min onkel der lever, og han bor meget langt væk."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:46 pm
Isha så på hende og lagde en arm omkring skulderen på hende " Du behøver ikke at være bange for mig, og du er da ikke helt alene, du har da mig så kan vi være alene sammen" smilede hun til Saria
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:49 pm
Saria skar ansigt og tørede sine øjne. "Ta... Tak, vampyr.." mumlede hun.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:52 pm
Hun smilede og lagde hånden på bordet igen, men begyndte at spænde sin arm, så hun puttede den ned på sit skød
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:54 pm
"Er du tørstig?" spurgte Saria, og smilede. Hun blottede sine tænder, som ikke havde bidt i noget, siden i går nat.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:57 pm
"Lidt, der er en herinde hvis blod dufter rigtig godt, men jeg drikker kun dyre blod, men jeg har stadig svært ved at styre min tørst når der er mennesker omkring mig" sagde Isha og smilede
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 2:58 pm
"Hvorfor kun dyreblod?" der var en snært af hånlighed i hendes stemme. "Menneskeblod, er meget bedere, selv om det er nemmest at dræbe dyr."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:02 pm
" jeg vil ikke være et uhyre, så derfor vil jeg hellere drikke dyreblod selvom det ikke altid er tilfredsstillende" sagde Isha og prøvede at slappe af
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:04 pm
Saria fnøs, over hendes atityde. Hun kunne ikke nære sig. "Dejligt, varmt, lækkert, menneskeblod.." hviskede hun bydene. Hendes øjne blev mørke ved tanken.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:07 pm
Isha skullede ondt til Saria, men kunne alligevel ikke lade være med at smile "Så, nu er mennesket gået sin vej, så kan jeg bedre slappe af" og lagde sine arme op på bordet igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:30 pm
"Har du aldrig den trang i skolen, altså efter blod?" spurgte Isha nyssgerit
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:31 pm
"Jo, tit." svarede hun og smilede. "Det minder mig om at jeg snart skal på jagt."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:35 pm
"Det skulle jeg måske også tænke på at gøre senere" sagde Isha og smilede
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:37 pm
"Vi kunne gøre det sammen hvis du ville?" sagde Saria og smækkede sin bog. "Jeg kan i hvert fald ikke læse mere."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:40 pm
"Du jager dyr ikk?, for hvis du gør så kan vi godt" sagde Isha og smilede hun rejste sig op og stillede sin bog ind i reolen igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:41 pm
"Okay." sagde Saria og smilede til hende. "Skal vi gå?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:44 pm
"Ja lad os det" smilede Isha til Saria
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:48 pm
Saria tog Isha's hånd og gik ud af døren. "Er du klar?" spurgte hun drillene. "Jeg er hurtig."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:49 pm
"Jeg skulle lige til at spørge om det samme" drillede Isha tilbage
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:52 pm
Hun smilede og trak hende med ud på gangen, hvor de forsvandt mod skoven ^^,
// Skal jeg eller du lave et emne i skoven? //
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:53 pm
// Du må gerne heh ^^//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Fre Jul 31, 2009 3:54 pm
// Okay ^^, //
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alene Lør Aug 01, 2009 12:23 pm
Cecilie kom løbende ind, hun kunne ikke klare det mere, alle de mennesker! De duftede så godt! Cecilie var ny, til alt det her. Hun vidste ikke helt selv hvad hun var blevet, men en ting var sikkert, hun var ikke et menneske. De andre var begyndt at dufte så godt, hun havde lyst til at sætte tænderne i dem, bogstavlig talt. Hun satte sig frustreret ned.
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: Alene Lør Aug 01, 2009 12:32 pm
Madelaine gik ned af gangen fra en af de bagerste lokaler i skolen, hun havde haft et møde med vejlederen der havde anbefalet hende til at finde sig et godt sted at forsætte når hun var færdig med high school. Hun fik øje på en pige, hun ikke havde set før, hun kunne mærke på duften det var en vampyr. hun satte kursen over mod hende og sagde "hey!"
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …