Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene, ny og fortabt!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:15 pm

Shin nikkede og så at læreren kom ind i klassen, så han holdt sin mund, men sad og betragtede Victoria og havde glemt alt om at følge med i timen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:18 pm

kevan så bare på sin lære og grinte af ham og råbte " hvad så din kogte hummer. jeg tror jeg skrider gider sku da ikke have en lærer som ligner en kogt rummer eller røven på en abe Razz!"
han begyndte at gå ned af gangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:20 pm

Victoria så kort på Shin og smilte varmt til ham, hun blev hurtigt bedt om at komme op til tavlen og svare på nogen ting der stod der, hun stod tænkende og så på tavlen og skrev så sine svar ned, læren nikkede tilfreds til Victorias svar og hun måtte gå ned igen, lidt efter stilte læren Shin et spørgsmål, Victoria kunne se at han ikke var helt med i timen, så hun hviskede svaret til ham, så læren ikke kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:21 pm

Shin kiggede fortabt op på læreren, men fik svaret. han sagde det højt og tydeligt, med et stort smil. derefter så han igen på hende og hviskede "Tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:24 pm

Victoria smilte varmt igen og nikkede kort, " det var så lidt" hviskede hun og så op på tavlen igen, hun skrev små notater ned i sit hæfte, hun behøvede ikke at kigge op for at se hvad han skrev, hun hørte bare hvad han sagde og skrev det ned som var vigtigt for hende, hun så kort på Shin igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:26 pm

Shin kunne ikke rigtigt koncentre sig og blev ved med at se på uret og derefter tilbage til hende. "Hvornår er vi færdig med denne time" hviskede han.


Sidst rettet af Shin Lør Sep 12, 2009 9:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:26 pm

RINNNNNNNNNNNNNNIGGGGGGGG
det ringede ud til frikvater og og kevan sad på en bænk ude i gården og overvejede at tage et sted

//skal lige genstarter//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:27 pm

Shin fløj op af stole og hev sin taske op.. "skal vi gå" spurgte han hende og smilte glad over timen var forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:30 pm

Victoria pakkede sine notater ned og smilte til Shin, og nikkede, " ja lad os det" smilede hun, men læren kaldte hende op, Victoria så på Shin igen, " vent bare ude på gangen, kommer om 2 min" lovede hun og gik op til læren, man kunne skraks se efter lidt tid at Victorias smil forsvandt og hun rystede bare på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:32 pm

Shin gik langsomt ud på gangen. Han stod udenfor klasselokalet med foden op ad muren, som da de mødes. han lændede ryggen op ad murern også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:34 pm

Victoria kom lidt efter ud af døren og blev klappet blidt på skulderen af læren inden han gik, hun sukkede først inden hun vendte sig mod Shin og smilte svagt, " så er jeg klar til at gå" sagde hun stille og vendte sig for at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:35 pm

Shin løb op på siden af hende. "hvad er der i vejen.. Er der sket noget" spurgte han lidt bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:38 pm

Victoria rystede på hovedet og tænkte lidt, " nej.. han skulle bare lige høre mig hvordan det gik derhjemme, om jeg havde det fint og sådan" sagde hun og smilte svagt til Shin, hun så fremaf igen og bed sig tænkende i læben, der var også noget andet hun ikke lige fandt det rette tidspunkt til at sige til Shin endnu, men kunne se at hun grublede over noget og det var ikke meningen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:40 pm

Han lagde en arm om hende "hey hvad er der i vejen" spurgte han da de var på vej ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:43 pm

Victoria så tænkende ned i jorden og sukkede så tungt, " jeg hved ikke om det er det rigtige tidspunkt at sige det på men.. fordi lærene ser så meget efter mig, det er fordi de hørte om den selvmords episode jeg lavede i London" sagde hun stille og så endelig på Shin, med et tænkende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:44 pm

kevan sad stadigvæk ude på bænken helt alene der var ingen i nærheden af hamhan havde sin hætte overhoved og kiggede ned i jorden han sad og spillede på han psp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:46 pm

Shin så kevan og vinkede hurtigt til ham. "Hvad mener du. har du prøvet at begå selvmord" hviskede han for at andre ikke skulle høre det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:49 pm

Victoria nikkede kort, " ja, jeg gik ud foran en bil der kørte og blev kørt ned, jeg lå på hospitalet i næsten 3 uger på grund af mine skader, jeg havde brækket min venstre arm 2 steder og mit ben 3 steder og så havde jeg også fået hul i hovedet" sagde hun stille og så kort hen på Kevan og kiggede på Shin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:51 pm

Shin trak armen til sig. "det lyder alvorlig, men har du så ikke fået noget hjælp siden. eller hvad" sagde han stille og så på hende med et nervøs mine..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:53 pm

kevan vinkede dem hen til sig og rykkede lidt så der var plads til de kunne side ned... han spillede stadigvæk videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:55 pm

Victoria nikkede igen kort, " lægen sagde også at jeg var heldig, jeg gik i kort tid til psykolog og fik det lidt bedre med mig, men så flyttede vi og kom hertil" sagde hun og smilte svagt til Shin, hun så kort tænkende rundt og bed sig i læben før hun vendte blikket på Shin igen og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:57 pm

Han nikkede også selv. "Hvis du får brug for at snakke kan du jo bare komme til mig" sagde han venligt og smite til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:00 pm

Victoria smilte varmt og gav Shin et hurtigt knus, hun ville ikke kramme ham for meget, på grund af at de lige havde mødt hinanden og også på grund af at hun jo have en kæreste som sikkert ikke ville blive så glad for det, " mange tak, det skal jeg nok huske" sagde hun og smilte varmt til Shin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:06 pm

Han smite til hende.. "Du kommer bare hvis der er noget" gentog han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:09 pm

Victoria smilede igen og nikkede, " det skal jeg nok, det lover jeg, bare du er til at få fat i" smilede hun igen og så rundt igen, hun bed sig tænkende i læben igen, det var begyndt at blive en vane, der var nu visse ting hun ikke kunne fortælle Shin, det var jo forbudt, hun sukkede lydløst og så på Shin igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:10 pm

kevan gik over til dem og sagde " hva så der main! seriøst i skla være glad for i ikke har min lærer han ligner totalt meget en kogthummer main Razz"
han stod og grinte og efterlignede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:15 pm

Shin grinte højt af ham. "Men vores lærer er kedelig" sagde han kort..

//Sorry logger af skal se Mikkel Kessler bokse..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:20 pm

//se det samtig som mig

"vores lærer liger en abes røv i hoved !" forsatte kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:30 pm

Victoria rystede på hovedet af Kevan og slog ham let på skulderen, " lad nu værer med at sige sådan om dine lærer, du skal være glad for at jeg ikke er din lærer, så ville jeg godt nok have givet dig en røvfuld foran helle klassen" drillede Victoria og smilte let til Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:31 pm

//Tilbage.. Det var hurtigt han smadderede ham//

Shin smilte lidt af dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:34 pm

"skal desværre os have ham i næste time er det ikke der i altid har fri time?. det er så snyd i store klasser får fritimer!!! jeg tror sku ikke jeg få lov til at komme ind i klassen.!" han rettede lidt på hans voks fyldte hår og hev hans bukser lidt ned igen så de sad næsten helt nede under røven Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:36 pm

Shin greb fat i Kevan. "Sådan er det at være stor" smilte han og hev hans bukser helt op.. "Sådan det klæder dig" grinte han høje og hoppede lidt tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:40 pm

kevan tog sig til bollerne og sagde " pas lige på du!!!" han hev sine bukser ned igen og sagde " de skal side der.!! det er sådan de er købt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:41 pm

Victoria kunne ikke holde det tilbage mere, hun brød ud i et grin og var nød til at holde sig lidt for munden, hun grinte så meget at tårende rente ned af hendes kinder, hun kunne ikke stoppe med at grine og bukkede sig lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:42 pm

Shin tog armene i vejret som om han overgav sig. Men han sagde ikke noget stod bare og grinede lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:45 pm

kevan grinte ikke og sagde " hvis i kan have fritime kan jeg os jeg skal ikke ind til den lærer main han ligner røven på en abe!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:49 pm

Victoria grinte stadig og tårende løb stadig, men helt uventet begyndte hun at græde, hun viste ikke hvorfor, det skete bare og hun holdte den ene hånd op på hendes ansigt og prøvede at skjule det, men tårende rente stadig ned af hendes kinder og hun kunne ikke stoppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:49 pm

"Han lyder farlig" sagde han og så på dem begge.. "Og grim" tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:53 pm

" skal vi ikke pjække sammen shin. !2 han håbede at vic. ikke hørte det denne her gang eller han havde jo pjækket fra sidste time kan man sige han talte grimt til sin lære og ville ikke have ham ind i klassen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:55 pm

Shin så hen på Victoria. derefter nikkede han diskret til Kevan, men undrede over hvad de så skulle bruge tiden på så. Måske skulle de prøve at overtale Victoria til at pjække sammen med dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:55 pm

Victoria hørte det godt, men havde lige sit eget problem lige nu, hun vendte sig væk fra dem og hun græd stadig lidt, " jeg bliver lige nød til at gå" stammede hun grædene og tog sin taske op på ryggen og begyndte at gå, hun kunne ikke have at Shin skulle se hende græde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:57 pm

Shin så efter hende.. "Hey tror du ikke vi skal snakke med hende, tror hun græd" sprurgte han Kevan. Mens han stadig holdt øje med hvor hun gik hen ad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:58 pm

kevan løb efter hende og sagde " søs stop lige!" han kom hen til hende og krammede hende og sagde " noget galt søde !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:02 pm

Victoria tørte tårene væk og rystede derefter på hovedet, " nej jeg har det fint" løj hun og snøftede lidt, hun blev lidt flov over at græde på skolen, det synes hun kun var noget man gjorde i de små klasser, når man blevet revet i håret eller sådan noget, men på High, så det ikke så godt ud, hun så kort på Shin og snøftede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:04 pm

Shin løb op ved siden af dem. Han sagde ikke noget, da han var bange for at han ville sige et eller andet dumt som bare ville gøre det hele værere. Han fulgte bare stille med dem og kiggede nervøst på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:07 pm

"kom lad os alle tre pjække og så tag en tur i skoven jeg kan så godt lide den skov !" grinte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:32 am

Victoria rystede på hovedet, " nej Kevan, jeg har nogen ting jeg skal have gjort" sagde hun og smilte svagt, hun så kort igen på Shin og smilte svagt til ham, hun var stoppet med at græde, men kunne bryde ud igen, for hun følte ikke at hun var færdig med at græde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:35 am

"Victoria du har lige grædt, tror du ikke det er bedst at du holder en lille pause.. "Sagde han og smilte til hende.. "Hvad er det du skal da" tilføjede han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:38 am

Victoria så på Shin og smilte svagt, " jeg har en aftale med en time i skolen om lidt, og så skal jeg lave lektier, jeg har slet ikke tid idag, har meget at tænke på" sagde hun stille og smilte svagt igen, hun bed sig tænkende i læben og kløede sig lidt i nakken, nu hvor hun tænkte over det, så var det en ret dårlig undskyldning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:39 am

"Kan du ikke aflyse" spurgte han lettere forvirret.. "Du kunne vist godt bruge bare en lille pause..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene, ny og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, ny og fortabt!   Alene, ny og fortabt! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene, ny og fortabt!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Alene
» Fortabt på en bænk.
» Alene, or what?
» Alene!
» Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: