Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

.

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Fortabt på en bænk.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Fortabt på en bænk. Empty
IndlægEmne: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 9:34 pm

S: I byen Forks
T: Irl
O: Nogle mennesker
V: Mørkt og koldt
P: Det mest sædvandeligere men sort busker og en sort hættetrøje og et par flotte seler.

Justin sad på en bænk inde i byen.
Månen var allerede fremme og det var blevet mørkt. Han havde lige tændt en cigaret og sad stille.
Han frøs lidt men det var ikke så galt. Han ville nok klare den.
Han lændede sig tilbage og så på himlen. han kedede sig meget pg håbede på selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 10:06 pm

Kathy kom gåene. Hun gik og sang. Bare for sig selv self.
Hun gik helt i sine egne tanker.
Der lå dåse på vejen. Hun var ved at falde over den. Hun kiggede tilbage og så dåsen ligge der, da hun kiggede op igen så hun Justin der sad på bænken. Hun gik hen imod ham. Hun kunne godt kende ham. "Hej" sagde Kathy og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 9:00 am

Elias smilede muntert over menneskepigens klodsethed, det ville en vampyr aldrig have gjort. Han kløede sig i sit honningblonde hår, og sine smukke glimtende topase øjne. Han var en anelse tørstig.. Men nu var han altid officelt blevet vegetar, ikke noget med snacks... Og han måtte ikke lave noget blodigt her, i byen. Han så lidt på de to mennesker, uden at gøre sig for meget synlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 3:42 pm

Justin så på Kathy. Han smilte stort til hende.
"Hej" sagde han og lo lidt af hendes klodsethed.
Det mindede ham om den gang de mødes første gang de mødes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:59 pm

Kathy smilede. " Du må ikke grine! Jeg kunne jo have faldet, og så skulle du jo have hevet mig op igen og det ville ikke have været sjovt!" Sagde Kathy med et smil på læben og grinede selv med. Kathy så hurgtigt ovber mod en dreng hun ikke kendte. Hun så han kiggede og da de fik øjenkontakt kiggede hun over på Justin igen. Hun satte sig på bænken ved siden af ham og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:20 pm

Han grinet igen. "Undskyld" sagde han mens han stadig smågrinede.
"Jeg undskylder mange gang" sagde han og smilte til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:27 pm

" Når du undskylder så går det lige" sagde Kathy og smilede. "hvad laver du her helt alene?" spurgte Kathy og smilede til ham. Det var længe siden de havde set hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:30 pm

Han så lidt på hende før han slog blikket ned.
"Jeg tegner bare lidt og ser mig lidt om" sagde han. Han rettede blikket på hende
med et lille smil. "Og hvad laver du så her" spurgte han og puffede blidt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:33 pm

Hun smilede. "Jeg gik mig bare en tur. Og så så jeg dig. Må jeg se dine tegninger?" Spurgte Kathy med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:41 pm

Justin tøvede lidt men tog så sin tegneblok frem.
Han kunne godt lide Kathy så han rakte den til hende."Der er ikke særlig mange tegninger i denne" sagde han og smilte til hende.

// https://media.photobucket.com/image/love/Helleven/love.jpg - en af de 2 tegner

https://media.photobucket.com/image/vampire/TwilightEmoSpirit/Vampire%20Knight/vampire.jpg og den sidste//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:48 pm

" De er mega flotte! " sagde Kathy og smilede til Justin. " Du er mega god til at tegne. Kathy var lidt bange, men hun troede godt at hun kunne styre sin trang til blod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:49 pm

"Syntes du" spurgte han og så selv ned på tegningerne.
"Det er jeg glad for at du syntes" lo han og smilte lidt. Han så på hende igen og smilte til hende nu.

//Bliver desværre nødt til at gå nu men vi skrives ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:53 pm

" Det kan du tro jeg syntes! " Sagde Kathy og smilede.

//Okay Sad men ja vi skrives bare en anden da o.O//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Fortabt på en bænk.   Fortabt på en bænk. Icon_minitime

Fortabt på en bænk.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene og fortabt!