|
| Fortabt på en bænk. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Fortabt på en bænk. Fre Nov 13, 2009 9:34 pm | |
| S: I byen Forks T: Irl O: Nogle mennesker V: Mørkt og koldt P: Det mest sædvandeligere men sort busker og en sort hættetrøje og et par flotte seler.
Justin sad på en bænk inde i byen. Månen var allerede fremme og det var blevet mørkt. Han havde lige tændt en cigaret og sad stille. Han frøs lidt men det var ikke så galt. Han ville nok klare den. Han lændede sig tilbage og så på himlen. han kedede sig meget pg håbede på selvskab. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Fre Nov 13, 2009 10:06 pm | |
| Kathy kom gåene. Hun gik og sang. Bare for sig selv self. Hun gik helt i sine egne tanker. Der lå dåse på vejen. Hun var ved at falde over den. Hun kiggede tilbage og så dåsen ligge der, da hun kiggede op igen så hun Justin der sad på bænken. Hun gik hen imod ham. Hun kunne godt kende ham. "Hej" sagde Kathy og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Lør Nov 14, 2009 9:00 am | |
| Elias smilede muntert over menneskepigens klodsethed, det ville en vampyr aldrig have gjort. Han kløede sig i sit honningblonde hår, og sine smukke glimtende topase øjne. Han var en anelse tørstig.. Men nu var han altid officelt blevet vegetar, ikke noget med snacks... Og han måtte ikke lave noget blodigt her, i byen. Han så lidt på de to mennesker, uden at gøre sig for meget synlig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Lør Nov 14, 2009 3:42 pm | |
| Justin så på Kathy. Han smilte stort til hende. "Hej" sagde han og lo lidt af hendes klodsethed. Det mindede ham om den gang de mødes første gang de mødes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Man Nov 16, 2009 9:59 pm | |
| Kathy smilede. " Du må ikke grine! Jeg kunne jo have faldet, og så skulle du jo have hevet mig op igen og det ville ikke have været sjovt!" Sagde Kathy med et smil på læben og grinede selv med. Kathy så hurgtigt ovber mod en dreng hun ikke kendte. Hun så han kiggede og da de fik øjenkontakt kiggede hun over på Justin igen. Hun satte sig på bænken ved siden af ham og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Ons Nov 25, 2009 5:20 pm | |
| Han grinet igen. "Undskyld" sagde han mens han stadig smågrinede. "Jeg undskylder mange gang" sagde han og smilte til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Ons Nov 25, 2009 5:27 pm | |
| " Når du undskylder så går det lige" sagde Kathy og smilede. "hvad laver du her helt alene?" spurgte Kathy og smilede til ham. Det var længe siden de havde set hinanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Ons Nov 25, 2009 5:30 pm | |
| Han så lidt på hende før han slog blikket ned. "Jeg tegner bare lidt og ser mig lidt om" sagde han. Han rettede blikket på hende med et lille smil. "Og hvad laver du så her" spurgte han og puffede blidt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Ons Nov 25, 2009 5:33 pm | |
| Hun smilede. "Jeg gik mig bare en tur. Og så så jeg dig. Må jeg se dine tegninger?" Spurgte Kathy med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Ons Nov 25, 2009 5:41 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Ons Nov 25, 2009 5:48 pm | |
| " De er mega flotte! " sagde Kathy og smilede til Justin. " Du er mega god til at tegne. Kathy var lidt bange, men hun troede godt at hun kunne styre sin trang til blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Ons Nov 25, 2009 5:49 pm | |
| "Syntes du" spurgte han og så selv ned på tegningerne. "Det er jeg glad for at du syntes" lo han og smilte lidt. Han så på hende igen og smilte til hende nu.
//Bliver desværre nødt til at gå nu men vi skrives ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. Ons Nov 25, 2009 5:53 pm | |
| " Det kan du tro jeg syntes! " Sagde Kathy og smilede. //Okay men ja vi skrives bare en anden da o.O// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Fortabt på en bænk. | |
| |
| | | | Fortabt på en bænk. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 19 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 19 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|