Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et lille besøg.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:18 pm

Andrew smilede lidt og så fortsat på hende "Hvorfor flyttede du så ?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:20 pm

Victorias smil forsvandt, hun stoppede stille med at gå og så ned i jorden, " vi flyttede på grund af en ulykke" sagde hun stille og smilede så trist til Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:24 pm

Andrew stoppede stille op og stoppede med at smile "Ehm .. en .. Ulykke?" han vidste godt selv, at det nu var ham der var nysgerig i de forkerte ting, men han kunne ikke lade vær at spørge, han gik helt hen til hende, da han var kommet lidt foran hende da hun pludseligt var stoppet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:26 pm

Victoria så stadig ned i jorden, men smilede trist, " ja mine forældre døde i en ulykke for over en måned siden" svarede hun og så endelig op på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:49 pm

Andrew snak kort og omfavnede hende så "Undskyld jeg spurgte .. " han kan ikke lide at han har gjort dig trist *Hvorfor spurgte jeg også .. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:34 pm

Victoria lagde armene om Andrew og sukkede, "det gør ikke noget, på et eller andet tidspunkt skulle du jo have det at vide" sagde hun og puttede sit ansigt ind mod Andrew bryst og sukkede igen, imens de stod sådan der kom der en flok drenge på fire styks hen af gaden på den anden side, den ene af dem begyndte at pifte efter Victoria og lavede kyssemunde til hende, men Victoria ignorede det bare, men alligevel klemte hun lidt om Andrew fordi hun fik det dårligt tilpas af dem og deres pifteri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:50 pm

Andrew klemte kort om hende og så små vredt efter dem, men beherskede sig, selvom han sagtens kunne havde løbet efter dem og gjort det værste, men så ville han blive opdaget "idioter .." hviskede han stille , han lukkede så øjnene i for at holde vreden inde og kyssede hende blidt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:55 pm

Victoria lukkede øjnene og sukkede igen, hun ville så gerne kysse ham, men ikke når de åndsvage drenge stod og så på dem, Vicotoria vendte hovedet og fik øjenkontakt med en af dem, hun stirrede vredt på ham og han sank lidt tilbage og vendte sig om for at gå med de andre, Victoria lukkede øjnene igen og smilte for sig selv, "så nu er han væk, bare tag det roligt Andrew" sagde hun stille og lænede sig op og kyssede ham lige under mundvien og smilede så bagefter igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:58 pm

Andrew så kort vredt efter dem og så så ned på hende "Jeg har ikke været så irriteret længe, som jeg er nu" han holdte stadig om hende og kyssede hende så blidt på panden "Hvis de kommer igen, så smadre jeg dem altså .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:02 pm

Victoria grinte lidt, " det behøver du ikke, og du bliver bare opdaget og det vil jeg ikke have" sagde hun og kiggede op på ham og så bekymret ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:04 pm

Andrew så lidt ned på hende og smilte svagt "Nej, det ville nok ikke være så godt .. Og de kommer nok heller ikke tilbage" han tænkte lidt og så ned af vejen de kørte ned af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:17 pm

Victoria smilede og sukkede så, hun holdte stadig rundt om ham, "jeg elsker dig virkelig højt" hviskede hun og puttede sit ansigt igen ind mod hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:25 pm

Andrew holdte fortsat om hende og nussede hende så blidt ned af ryggen "Jeg elsker dig også utroligt højt Victoria .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:27 pm

Victoria smilede, "jeg vil ikke hjem lige nu, selvom jeg ved du også skal på arbejde på et tidspunkt" sukkede hun og begyndte at slippe ham stille, men smilede så op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:30 pm

Andrew sukkede kort og ville ikke af med hende allerede "vil .. du ikke blive?" han smilede skævt og slap hende så stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:33 pm

Victoria smilede og tænkte lidt, "vil du virkelig have mig hos dig hele natten?" spurgte hun og så smilende men drillende op på Andrew, og tog begge hans hænder i sine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:11 pm

Andrew lo kort og så på hende "Selvfølgelig .. " han klemte blidt om hendes hænder og kyssede hende blidt på munden, for han kunne altså ikke lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:12 pm

Victoria kyssede blidt igen, og lukkede øjnene, øjeblikket var bare så perfekt, men det var alt når man var sammen med Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:21 pm

Andrew slap så kysset og så på hende "Måske, Burde vi gå hjem .. Hvis du altså ville blive ?" Han smilede lidt og holdte stadig om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:22 pm

Victoria smilede og nikkede, "ja det kan vi godt" sagde hun og tog Andrew ene hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 3:11 pm

Victoria smilede og nikkede, "ja det kan vi godt" sagde hun og tog Andrew ene hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 3:32 pm

Andrew klemte blidt om hendes hånd og begyndte at gå mod lejligheden "Så .. du går stadif i High school ? .. Eller ?" Han smilede en smule og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 3:36 pm

Victoria smilede og nikkede, " ja 3.G, så jeg er snart færdig" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 3:53 pm

Andrew så på hende "åh okay .. " han så så fremmad og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 3:56 pm

Victoria bed sig i læben og kiggede fremad, "havde du forelsket dig i mig hvis jeg havde været menneske?" spurgte hun og kiggede på Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:09 pm

Andrew så på hende og tænkte lidt "Jeg ved det ikke .. Jeg .. havde nok .. slet ikke turde forelske mig i dig, for jeg ville være for bange .. for at skade dig.. " han så lidt ned og bed sig kort i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 4:12 pm

Victoria nikkede og smilte svagt, " så er det godt jeg ikke er menneske mere, for så skal du ikke være bange for at skade mig, og så kan vi også godt være sammen nu" svarede hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:25 am

Andrew nikkede kort og så på hende "Ja .. det er jo godt " han så såå lidt tænkende væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:26 am

Victoria så undrende på Andrew og bed sig kort i læben, " er der noget galt?" spurgte hun og gik ind foran Andrew for at stoppe ham lidt i at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:30 am

Andrew stoppede stille op og så på hende, han åbnede svagt munden for at sige noget, men lukkede den igen, Han så lidt væk og bladrede alle de måder han kunne fortælle på igennem i hovedet, men han opgav og så på hende, han fremtvang et lille smil "Ik noget, tænkte bare lidt .. " han tog så hendes hånd og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:32 am

Victoria gav sig ikke og så stadig op på Andrew selvom de gik, "hvad tænkte du på?" spurgte hun og så nysgerrigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:34 am

Andrew så ikke på hende og trak på skuldren "Alt muligt .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:37 am

Victoria sukkede og lod emnet ligge, da de var kommet hjem til Andrew igen, satte Victoria sig ned i hans seng og lagde sig halvt ned og slappede af, "jeg kan godt lide din seng, man ligger godt" sagde hun og små grinte lidt imens hun så over på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:40 am

Andrew smilede svagt og satte sig hen på kanten af sengen "Ja, men jeg bruger den ikke så tit .. " han betragtede hende lidt og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:44 am

Victoria satte sig op, men lagde sig så ned, så hendes hoved lå på hans skød og sukkede svagt, "hvis jeg kunne sove, ville jeg gerne sove lige nu imens jeg lå på dit skød, det ville være dejligt" sagde hun stille og smilte for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:50 am

Andrew smilede lidt og så ned på hende, han strøg let en hånd hen over hendes hoved og kyssede hende blidt på håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:53 am

Victoria vendte hovedet og kyssede Andrew blidt på kinden og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:06 am

Andrew smilede stille og holdte hovedet tæt ved hendes, Han lagde blidt sine læber mod hendes og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:09 am

Victoria vendte nu hele kroppen op mod Andrew og lukkede selv øjnene og kyssede blidt igen, hun lagde sin hånd på hans kind og nussede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:20 am

Andrew fortsatte kysset og lod fingrende løbe igennem hendes bløde hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:23 am

Victoria tog den anden hånd op på hans anden kind og kærtegnede den blidt, hun fortsatte også kysset stille og ville ikke virke for ivrig selvom de allerede havde tungekysset flere gange, men hun lod Andrew styre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:35 am

Andrew åbnede munden en smule og gjore kysset en smule mere "Vådt", han støttede den ene hånd på sengen og lagde så den anden på hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:38 am

Victoria gjorde det samme og åbnede munden lidt, hun kunne ikke få nok af Andrew, han betød virkelig meget for hende og hun elskede at kysse ham og at være sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:47 am

Victoria gjorde det samme og åbnede munden lidt, hun kunne ikke få nok af Andrew, han betød virkelig meget for hende og hun elskede at kysse ham og at være sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:51 am

Andrew slap så kysset men holdte stadig hovedet tæt ved hendes, han smilede lidt og nussede hende blidt på kinde, han følte sig en smule svag, men ignorerrede det, hans øjne havde dog også begyndt at skiftet farve til en svag lilla.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:53 am

Victoria åbnede stille øjnene og så hans var begyndt at blive lidt lilla, hun kiggede undrende på ham men smilte så svagt, "er du tørstig?" spurgte hun stille og kyssede ham på kinden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:59 am

Andrew blikkede kort med øjnene "Ehm .. Ja .. Kan man se det .. " han smilede svagt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:02 pm

Victoria nikkede stille med hovedet og smilte lidt, "ja din pæne blår grønne øjen farve er væk, og nu er den lilla, så jeg regnede med at du var tørstig" svarede hun og kiggede på hans øjne igen og smilte, "men den lilla farve de har nu, er også ret pæn" drillede hun og nussede hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:06 pm

Andrew smilede og nussede hende i håret "Tøse øjne mener du vel .. " han blinkede en gang med øjnene og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:09 pm

Victoria grinte stille, men rystede så på hovedet, "nej jeg kan godt lide lilla og nogen drenge klær det at have lilla på sig og du er en af dem" svarede hun og smilede, " hvis du ikke kan holde det ud meget mere, kan jeg godt gå hjem så du kan få stillet din sult" sagde hun stille og gjorde parat til at rejse sig stille
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille besøg. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille besøg.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt....
» Et besøg
» Victoria på besøg ^^
» Besøg i Forks
» Vampyr-besøg på skolen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: