Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et lille besøg.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:16 pm

Andrew lagde en arm om hende og så på hende "N..Nej .. jeg kan godt vente, bare bliv .. " Han smilede skævt og var ikke meget for at hun skulle gå nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:23 pm

Victoria så bekymret på Andrew, men nussede hans kind og holdte på hans arm med den anden hånd, hun så på hans øjne igen og nu var de helt lillae, hun bed sig lidt i læben, "hvis.. hvis det er så må du godt drikke noget af mit blod for at holde tørsten nede, for jeg kan se at den piner dig" sagde hun bekymret og nussede stadig hans kind blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:38 pm

Andrew så lidt små forbavset på hende og rystede så på hovedet "Nej victoria nej .. det vil jeg ikke .. " Han holdte dog stadig fast om hende og sank kort "Det kan godt vente .. " han så lidt væk for ikke at hun skulle se på hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:41 pm

Victoria rejste sig ldt op, selvom det var lidt svært for hans arm, hun sad nu på hans skød og lagde armene om ham og krammede ham, "vil du ikke nok, jeg kan ikke lide at du skal pines med den" tiggede hun næsten og sukkede imod hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:44 pm

Andrew lukkede øjnene og holdte nu begge arme om hende "Jeg .. vil ikke drikke dit blod .. eller have du går nu .. " han virkede rimlig anspændt i kroppen og ikke særlig rolig, selvom han prøvede på at virke rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:49 pm

Victoria kunne mærke at han var anspændt i kroppen, hun kunne heler ikke være rolig lige nu, hun sukkede igen og flyttede hovedet op så hun kunne så Andrew ansigt, "så lad mig prøve at få dig til at glemme din tørst" sagde hun stille og lagde sin læber blidt imod hans og kyssede ham, hun håbede at han ville falde lidt til ro
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:50 pm

Andrew kyssede stille med og blev en smule mere afslappet i kroppen, han lukkede øjnene stille i og koncentrerede sig om victoria og kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 12:53 pm

Victoria holdte den ene hånd på hans kind og den anden lå bag hans nakke, hun kyssede stadig vidre,hun kunne mærke at han begyndte at blive roligere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:06 pm

Andrew lod sin hånd stille kærtegne hendes ryg og fortsatte med at kysse, denne gang lpd han hende styre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:10 pm

Victoria tøvede, men åbnede munden lidt og satte stille et tungekys igang, hun var stadig forsigtig og ville ikke ophidse ham mere end han allerede var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:11 pm

Andrew kyssede blidt med i tungekysset og holdte om hende, han glemte lidt sin sult og var nogenlunde rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:16 pm

Pludselig begyndte Victorias lomme at vibrere og hun fik et chok, hun slap hurtigt men imod sin vilje kysset på grund af chokket, hun blev lidt sur og tog sin mobil op af lommen, hun kiggede lidt på den og sukkede, hun tastede lidt på knapperne og slukkede derefter mobilen og lagde den ned i lommen og kiggede på Andrew igen, "det må du unskylde Andrew" sagde hun stille og kyssede ham ved mundvien
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:23 pm

Andrew fik selv et chok da hun pludselig flyttede sig, han mærkede sulten trænge virkelig på, han kneb øjnene hårdt sammen og skubbede hende væk, han knugede hænderne sammen og tvang trængen tilbage, eller han prøvede *Jeg vil ikke have hun gå .. men .. jeg ér virkelig tørstig .. *.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:30 pm

Victoria så forskrækket på Andrew, men tog sig hurtigt sammen og gik foran ham, og tog en hånd på hans kind og kiggede op på ham, "Andrew vær nu sød at gøre som jeg siger, jeg kan ikke lide det her, skynd dig nu er drik noget af mit blod jeg kan godt klare det, jeg dør jo ikke af det" sagde hun og så bekymret på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:35 pm

Andrew tyggede kort tænderne sammen og åbnede øjnene, han så forsigtigt på hende med et mindre frustreret blik "Men .. " han kunne ikke lide tanken om at skulle bide hende, han holdte stadig sine hænder knyttede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:38 pm

"Gør det nu bare, jeg bliver ikke sur på dig, det er helt okay" tiggede hun og holdte nu begge hænder på hans kinder og så bedene på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:41 pm

Andrew sank kort og så ind i hendes øjne med helt mørke lillae øjne " Okay .. " Han over gav sig og lukkede kort øjnene "Jeg skal nok .." .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:44 pm

Victoria lukkede øjnene og sukkede lettet, "tak, jeg er klar, jeg skal nok stå helt stille" lovede hun og holdte stadig sine øjne lukket, hun tog hænderne ned og placerede dem på hans bryst og trak vejert tungt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:52 pm

Andrew tog forsigtigt fat om hende og satte hovedet ved hendes hals, han holdte vejret og virkede ret anspændt i kroppen, han kyssede hende blid på halsen og tøvede, han så lukkede øjnene og lod så forsigtigt sine tænder glide ind i hendes hals, han begyndte forsigtigt at suge , han holdte nu mere stramt om hende af smagen af hendes blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 1:58 pm

Victoria stod helt stille, hun bed tænderne sammen for ikke at vise til Andrew at det gjorde ondt, hun trak vejert lidt hurtigere end før og klemte lidt med hænderne på hans ryg, hun fik uheldigvis en lille lyd ud mellem læberne som tegn på at det gjorde ondt, men hun håbede at han ikke hørte det, så hun prøvede at slappe af men det gik ikke så godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 2:06 pm

Andrew holdte stramt fast om hende, men ikke med vilje, han sugede og havde ikke særlig meger kontrol lige nu, han rystede en smule og prøvede at holde igen, han vidste det gjore ondt, men kunne ikke holde igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 2:08 pm

Victoria begyndte at føle sig slap i kroppen, "Andrew.." stønnede hun og faldt sammen fordi hendes ben ikke kunne holde hende mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 2:15 pm

Andrew slap hende så hurtigt og tog sig til munden, Han kneb øjnene hårdt sammen og rystede svagt "Und .. undskyld .. Victoria" hvis han kunne græde, havde han sten sikkert gjort det, han fortrød så meget at han sagde ja til det her, han vidste endda godt selv, at han ikke kunne kontrolere det, når han først var gået i gang, han gik et skridt baglænds og turde ikke åbne øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 2:20 pm

Victoria rejste sig rystende op fra gulvet, hun trak stadig vejert lidt hurtigt, men prøvede at blive rolig, hun stod lidt og så på Andrew, hun gik stille hen til ham og lagde sine hænder på hans kinder og kyssede ham ved munvien, "det gør ikke noget, jeg har det fint, du kunne ikke gøre for det" sagde hun stille og mærkede efter på sin hals, men mærkernde var allerede healet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 2:22 pm

Andrew så forsigtigt på hende og tørte lidt blod væk fra sin mundvige "Jeg ved det gjore ondt .. jeg burde ikke ha' sagt ja .. " han så lidt ned og hans øjne var blevet blå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 2:26 pm

Victoria tænkte lidt, "jeg er ligeglad med hvor ondt det gjorde, bare du fik det fint igen" sagde hun og smilte svagt, hun lagde armene om ham og krammede ham blidt, "jeg vil til værd en tid gøre det igen, hvis der bliver brug for det" sagde hun stille og så op på Andrew igen men hun holde stadig om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 2:50 pm

Victoria tænkte lidt, "jeg er ligeglad med hvor ondt det gjorde, bare du fik det fint igen" sagde hun og smilte svagt, hun lagde armene om ham og krammede ham blidt, "jeg vil til værd en tid gøre det igen, hvis der bliver brug for det" sagde hun stille og så op på Andrew igen men hun holde stadig om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 3:12 pm

Andrew omfavnede hende og så ned på hende "Det kommer ikke til at ske igen .. " han kyssede hende kort på panden og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 3:16 pm

Victoria smilte svagt, hun åbnede munden for at sige noget men lukkede den bare igen, hun kunne ikke komme på noget at sige så hun sukkede bare og lagde sit hoved ind mod Andrew bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 12:33 pm

Andrew nussede hende kort ned af armen og tænkte, han så lidt rundt i rummet og sukkede lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 12:39 pm

Victoria tænkte lidt og nussede ham på brystet med ansigtet, "hvad tror du klokken er?" spurgte hun så stille og kiggede op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 12:44 pm

Andrew så ned på hende og så så kort rundt efter et ur "Hmm .. over tolv vel jeg tro .. " han tænkte lidt og satte sig på sengen og trak hende med ned at side på hans skød "Hvorfor da ?" han så på hende og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 12:50 pm

Victoria trak på skulderne, "det ved jeg ikke" svarede hun og smilte svagt, pludselig begyndte Victoria at knappe hans første knap op på hans skjorte, hun tænkte lidt men stoppede så og bed sig i læben, hun vendte hovedet ned så hun ikke kiggede på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 12:55 pm

Andrew så lidt spørgerende på hende "Skal .. jeg tage den af .. eller ?" han nussede hende lidt ned af ryggen og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:00 pm

Victoria bed sig stadig i læben, og tænkte lidt, hun sukkede og knappede hans knap i igen, og nussede hans kind, "unskyld, det var ikke meningen at jeg skulle knappe den op" løj hun og smilte svagt til ham, men kiggede så hun væk igen, hun var lidt flov, tænkte hun virkelig på det der, det kunne da ikke være rigtigt og allerede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:06 pm

Andrew smilede skævt og nussede hende i håret "Du skal ikke være flov .. " Han holdte om hende og lagde hende blidt ind til sig, han kyssede hende blidt på håret og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:10 pm

Victoria sukkede og smilte svagt, "jamen det er det for mig når jeg.. du ved.. tænker på "det" sagde hun lidt flovt og turde stadig ikke kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:14 pm

Andrew smilede lidt og så på hende, Han tog forsigtigt fat i hendes hage og løftede hendes hoved, så hun så på ham, han ´så hende i øjnene "Det gør ikke noget .. Jeg klare mig nok" han kyssede hende kort på munden og slap hendes hage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:20 pm

Victoria så lidt tænkende på ham og åbnede så munden for at sige noget, men der kom ikke noget så hun lukkede munden igen og tænkte igen, " hvordan kan du tage det så roligt med at jeg tænker på det, når vi kun har kommet sammen i 2 dage?" spurgte hun nysgerrit og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:32 pm

Andrew smilede lidt og så på hende ".. Hm .. Det er vel meget .. normalt .. " han var ikke helt sikker på, om det var normalt, det var ret længe siden han havde haft et forhold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:35 pm

Victoria tænkte lidt og sukkede så, "undskyld, jeg vil ikke gøre dig dårlig tilpas med at tænke på det, det hele er glemt nu" smilte hun og kyssede ham hurtigt på kinden, men kiggede alligevel ned på hendes hænder som lå på hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:47 pm

Andrew smilede stille og fik hende på mystisk hvis lagt ned i sengen og lagt sig selv hen over hende, Han så ned på hende og smilede stadig et skævt og charmerende smil, han lagde blidt en hånd på hendes kind og kærtegnede den blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:52 pm

Victoria så overrasket på Andrew men smilede bare, hun tog selv sin ene hånd op på hans kind og nussede den kærligt med fingerspidserne, den anden hånd tog hun op til hans mund og med sin ene finger fulgte hun hans underlæbe form stille og smilte stadig, hun tog sig ikke af at han lå ovenpå hende, hun var stadig helt rolig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:56 pm

Andrew smilede lidt og nærmede sig forsigtigt hende, Han så hende i øjnene og holdte stadig en hånd på hendes kind, han støttede den anden hånd på sengen, så han ikke var alt for tung ovn på hende, Han pressede blidt sine læber mod hendes og så hende stadig i øjnene, Men lukkede dem så stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 2:02 pm

Victoria lukkede stille øjnene i, hun kyssede blidt igen og tog det stadig helt roligt, hun lagde begge sine arme omkring hans nakke, hun nød at være så tæt på ham og ville bare være sammen med ham altid, hun blev lidt urolig om tanken om hvis han forlod hende, hun rystede lidt i kroppen, men håbede ikke at han mærkede det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 2:09 pm

Andrew kyssede fortsat og fjernede forsigtigt hånden fra hendes kind, han nussede hende blidt i håret og åbnede forsigtigt munden og gjore kysset med lidenskabeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 2:12 pm

Victoria åbnede munden ligesom Andrew og følte sig ind i kysset, hun tænkte lidt men koncenterede sig kun om ham ligenu, hun havde stadig sine arme om hans nakke og pressede ham lidt ned imod sig og kyssede stadig vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 2:17 pm

Andrew slap forsigtigt kysset inden de kom for langt, Han åbnede forsigtigt øjnene og så ned på hende, Han smilede svagt og fjernede sig forsigtigt fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 2:21 pm

Victoria åbnede øjnene og kunne mærke at han fjernede sig stille, hun skyndte sig at lægge sine arme om nakken på ham igen og holdte ham blidt nede og så op på ham, "værd sød ikke at fjerne dig fra mig endnu, jeg vil gerne have dig tæt på lidt endnu, jeg har det som om du forsvinder når du ikke er tæt på mig" sagde hun stille og så trist på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 2:25 pm

Andrew så forsigtigt på hende og blinkede kort med øjnene, Han smilede svagt og blev så liggende, han kyssede hende blidt på panden "Jeg forsvinder ikke victoria, jeg bliver hos dig for altid .. " Han strøg hende kærligt ned af armen og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille besøg. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille besøg.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt....
» Et besøg
» Victoria på besøg ^^
» Besøg i Forks
» Vampyr-besøg på skolen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: