Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et lille besøg.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:28 pm

Andrew så forstående på hende " Åh, Okay så .. " han så kort på pillerne også på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:31 pm

Victoria så på Andrew igen og smilte kort, "jeg kommer om lidt, hvis jeg var dig ville jeg knappe min skjorte igen, godt nok er døren låst, men de kan stadig komme ind" drillede hun smilende og gik ud på badeværelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:34 pm

Andrew så kort på hende og ned på sin skjorte "Ehm .. God idé .. " Han begyndte forsigtigt at knappe sin skjorte og så kort efter hende, da han fik den knappet helt færdigt, rejste han sig og gik lidt rundt og så på de forskellige ting på hendes værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:39 pm

Victoria lukkede døren til badeværelset og kiggede sig lidt i spejlet, hun rystede endnu en gang på hovedet, hun tog pillen i munde og slugte den hurtigt, *jeg hader at sluge piller* tænkte hun og skar ansigt, hun stod lidt, så tog hun sin hestehale ud og gik ind på sit værelse igen, "finder du noget spændene at kigge på?" spurgte hun smilende og gik hen til sit skab for at lægge pillerne ind igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:52 pm

Victoria lukkede døren til badeværelset og kiggede sig lidt i spejlet, hun rystede endnu en gang på hovedet, hun tog pillen i munde og slugte den hurtigt, *jeg hader at sluge piller* tænkte hun og skar ansigt, hun stod lidt, så tog hun sin hestehale ud og gik ind på sit værelse igen, "finder du noget spændene at kigge på?" spurgte hun smilende og gik hen til sit skab for at lægge pillerne ind igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:58 pm

Andrew så om på hende da hun kom ind og nikkede lidt "Jaa .. " han gik stille hen til hende og lagde armende om livet på hende "Jeg elsker dig Victoria .. " sagde han mens han kiggede hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:00 pm

Victoria smilede og lagde armene om Andrew, "jeg elsker også dig Andrew" svarede hun og smilede stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:09 pm

Andrew smilede lidt "Glem det ikke vel? .. " han kyssede hende kort på munden og slap hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:11 pm

Victoria så undrende på Andrew, "hvorfor skulle jeg også det?" spurgte hun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:21 pm

Andrew smilede lidt og så på hende "Det .. ved jeg ikke .. " han så lidt væk og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:22 pm

Victoria bed sig i læben og blev lidt urolig, "du må altså ikke sige sådan, jeg blev helt bange" sagde hun og kiggede væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:24 pm

Andrew kiggede på hende og omfavnede hende "Det skal du ikke være .. " han lukkede kort øjnene og klemte blidt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:27 pm

Victoria lagde stille armene om Andrew og sukkede kort, hun lukkede øjnene lidt, men åbnede dem så igen, "jeg troede du sagde sådan fordi du ville forlade mig, jeg blev helt urolig, for jeg ville ikke kunne klare at miste dig" sagde hun stille og sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:34 pm

Andrew sukkede stille og nussede hende kort ned af ryggen " Aldrig .. jeg .. vil aldrig forlade dig" .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:41 pm

Victoria skulle til at sige noget da det igen bankede på døren, hun brummede lidt irreteret og gik hen til døren og låste den op, "hvad nu?" spurgte Victoria stadig lidt irreteret, "mig og Rita tager lige et smut ud i byen, vi kommer hjem om en times tid" sagde Hayley og vinkede stille farvel til dem og gik ned af trappen, Victoria nikkede og lukkede stille døren igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:16 pm

Andrew så kort hen på dem og så så på Victoria, han satte sig tavst hen på sengen og så rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:19 pm

Victoria sukkede og så hen på Andrew, " hvad skal vi lave?" spurgte hun og gik nogle skridt hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:46 pm

Victoria sukkede og så hen på Andrew, " hvad skal vi lave?" spurgte hun og gik nogle skridt hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:54 pm

Andrew trak kort på den ene skulder "Alt hvad du vil skat .. " han smilede lidt og så hen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:59 pm

Victoria smilte lidt, men tænkte så, hun gik stille hen til sit bord og trak skuffen ud, hun tog et billede op og lukkede skuffen igen, hun så selv lidt på det først, men vendte sig så mod Andrew og gik hen at satte sig ved siden af ham og ragte ham billedet, billedet forestillede to voksne som stod og holdte om hinanden, " det er mine forældre, vi nåede lige at tage et sidste billede af dem inden ulykken" sagde hun stille og kiggede stadig ned på billedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:11 pm

Victoria smilte lidt, men tænkte så, hun gik stille hen til sit bord og trak skuffen ud, hun tog et billede op og lukkede skuffen igen, hun så selv lidt på det først, men vendte sig så mod Andrew og gik hen at satte sig ved siden af ham og ragte ham billedet, billedet forestillede to voksne som stod og holdte om hinanden, " det er mine forældre, vi nåede lige at tage et sidste billede af dem inden ulykken" sagde hun stille og kiggede stadig ned på billedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:28 pm

Andrew så kort på hende, men tog så forsigtigt billedet og så på det, han smilede svagt ".. Det gør mig ondt .. De ser ellers rare ud .. " han lod fingrende glide kort hen over billedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:32 pm

Victoria sukkede, " faktisk for at være helt ærlig, så kendte jeg dem ikke særlig godt efter jeg fyldte 9, de var aldrig hjemme og de satte Hayley til at se efter Rita og mig, de var meget højt oppe i deres karrier, så derfor havde de ikke så meget tid til os til sidst, men jeg lærte at leve med det" sagde hun stille og så på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:40 pm

Andrew så op på hendre og smilede skævt "Åh, okay .. Jeg kan ikke huske mine forældre så godt .. " han så lidt tænksom ud og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:42 pm

Victoria så tænkende på Andrew, "kan du ikke, er det ikke frustrende ikke at kunne huske dem?" spurgte hun stille og tog Andrews ene hånd og holdte om den med begge sine hæner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:53 pm

Andrew sukkede stille og så på hende "Lidt .. " han trak kort på skulder og så lidt ned på billedet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:55 pm

Victoria smilte trist og kyssede Andrew på kinden for at trøste ham, hun skyndte sig lidt at skifte emne, "jeg gad godt se dig da du var lille, du må da have set nuttet ud" sagde hun i en drillende tone og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:03 pm

Andrew smilede skævt og så på hende "Godt jeg stadig har et par billeder af dem der hjemme .. Men kan slet ikke huske hvordan de var .. " han kløede sig kort i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:07 pm

Victoria nikkede, hendes skifte emne virkede åbenbart ikke, "hmm nogen gange er det måske bedst ikke at kunne huske hvordan de var, hvis de nu ikke var søde, så er det måske bare bedst at kunne huske i et minde hvordan de så ud, så man kan være lykkelig over det" sagde hun forsigtigt og kiggede ned på billedet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:10 pm

Andrew smilede lidt "du har ret .. " Han satte forsigtigt billedet på et bord og sukkede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:14 pm

Victoria smilte svagt, hun sad lidt og tænkte, " hmm" mumlede hun stille, hun kunne ikke finde på noget at sige, så hun så bare ned på hendes hænder som holdte om Andrews ene hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:35 am

Victoria smilte svagt, hun sad lidt og tænkte, " hmm" mumlede hun stille, hun kunne ikke finde på noget at sige, så hun så bare ned på hendes hænder som holdte om Andrews ene hånd, hun lod lidt efter sin hånd glide ud fra hans og lagde den stille på sengen, hun lænede sig tilbage så hun lå på ryggen og kiggede op i loftet, hun sukkede lidt og begyndte at nynne svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:01 pm

Andrew lagde sig forsigtigt ved siden af hende og holdte om hende, han så tavst op på hendes ansigt og betragtede hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:03 pm

Victoria så smilende på Andrew og tænkte lidt, " kan du godt lide roser?" spurgte hun bare for at skifte emne og holdte blidt om Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:11 pm

Andrew smilede lidt og så på hende "Ja?, Hvorfor ?" han kærtegende hende forsigtigt på maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:14 pm

Victoria trak på skulderne, og kyssede ham på panden, " ikke for noget, skulle bare tjekke" små grinte hun og tænkte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:15 pm

Andrew smilede lidt og kærtegnede hende fortsat "Okay .. " han så op på hende med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:19 pm

Victoria tøvede lidt, men tænkte lidt før hun spurgte, "hvad ville du gøre hvis jeg sagde at jeg ikke elskede dig mere, og ikke ville være sammen med dig?" spurgte Victoria forsigtigt og stille og ventede på hans reaktion
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:34 pm

Andrew stoppede med at kærtegne hende på maven og tænkte "Jeg .. ville nok ikke forhindre dig i det , hvis du ikke elskede mig mere, skal du jo ikke tvinges til at elske mig .. men jeg ville nok .. blive ret ked af det " han blev en smule bekymret ved spørgsmålet, men viste ingen tegn på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:41 pm

"Det er bare fordi, jeg synes ordet elsker er ret stærkt i den sammenhæng, når jeg ser andre være lykkelige over den, så tænker jeg hvad gør de som så lige er blevet forladt af dem de elsker, vil de være ked af det resten af deres liv, det er derfor jeg også hele tiden beder dig om ikke at forlade mig, jeg ville ikke kunne bære at blive forladt af en til som jeg elsker, det var derfor jeg var så bange for at binde mig til et forhold første gang du sagde at du elskede mig, det gjorde mig urolig men også glad og jeg vil kun være glad" sagde hun stille og nussede Andrew på håret og kyssede ham på panden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:49 pm

Andrew kyssede hende blidt på munden og så på hende "Jeg forlader dig ikke victoria .. " han kørte blidt en hånd gennem hendes hår "Det lover jeg dig .. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:03 pm

Victoria smilte svagt og tænkte igen, " det ved jeg Andrew, men alligevel siger jeg tak" sagde hun og kyssede ham blidt på kinden, hun brød sig ikke om at være trist, så hun roede lidt i sine tanker for at finde et emne skift, og smilte så igen, "hvornår har du endelig fødselsdag?" spurgte hun ligepludselig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:26 pm

Andrew smilede svagt og så på hende "Den 18 jan. hva' med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:35 pm

"3.juni søde" smilede hun og rejste sig op af sengen, hun gik hen til sin kalender der lå på bordet og bladrede i den for at finde Januar, hun så dybt koncentret på månederne og mumlede "18.jan" stille for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:44 pm

Andrew sukkede stille og så hen på hende "Du behøver ikke give nogen gave på dagen .. " han satte sig ud på senge kanten og smilede en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:48 pm

Victoria vendte blikket imod Andrew og smilede, "godt nok har du levet i 157 år, men i dette århundrede giver man altså gaver til dem man holder af" smilede hun og skrev datoen ned på siden og lukkede kalenderen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:52 pm

Andrew sukkede svagt og så på hende "ja, okay .. " Han smilede svagt og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:53 pm

Victoria så på ham, "du blev vel ikke sur på mig over det jeg sagde vel?" sprugte hun stille og gik nogen skridt hen til ham
"det er ikke noget specielt, bare en rose" sagde hun lidt efter og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:43 pm

Andrew rystede svagt på hovedet og smilede skævt "Nej'Nej .. Men så må jeg også give dig noget ikke?" han tog forsigtigt hendes hånd og trak hende blidt hen til sig og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:43 pm

Victoria sukkede lettet og smilte, " jo da self må du det" smilede hun og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille besøg. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille besøg.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt....
» Et besøg
» Victoria på besøg ^^
» Besøg i Forks
» Vampyr-besøg på skolen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: