Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt....

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt.... Empty
IndlægEmne: På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt....   På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt.... Icon_minitimeLør Maj 14, 2011 2:06 pm

Årstid :: Sommer
Dag :: Fredag
Vejr :: Måneskin og varmt
Sted :: Volterra,volturiernes hjem
Tid :: 00:00
Omgivelser :: vampyre,familie,

vampyrene snakkede eller kiggede rundt da hun kom brasende ind af porten til volturiernes sal...*Hej min lille pige*sagde Aro....*hej Far*sagde hun..Vampyrene blev stille og kiggede hvem den nye var men da de så at det bare var Leah der havde boet der begyndte de at genoptage de ting de var igang med...*hvad giver mig den store ære at min datter kommer hjem* spurgte Aro nysgerrigt...*jeg savnede jer og hvor er Carlisle(min anden far)*spurgte jeg....*han kommer om lidt han jager dyr*sagde Aro ligegyldigt...*ja det lever jeg jo også af*sagde jeg og pegede på mine gyldne øjne...*ja jeg forstår bare ikke hvordan i kan have medlidenhed med mennesker*sagde Aro og tænkte sig om....i det samme kom en smuk lyshåret vampyr ind af døren...*Carlisle*råbte jeg og væltede ham om kuld...*hej Leah*sagde han og stønnede da han landede på gulvet...han kyssede hende på kinden og krammede hende....de rejste sig op..*jeg troede at du var sammen med Esme og de andre*sagde Carlisle....*jeg savnede jer*sagde jeg...*okay dejligt at se dig igen*sagde Carlisle..*den forsvunde datter* sagde han dramatisk....vi lo alle sammen af det...*hvor er min søster og min bror*spurgte jeg Aro....*på janes værelse tror jeg*sagde han...jeg løb hen mod janes duft til jeg stod ved hendes værelse...jeg bankede på og hun sagde *kom ind*...jeg gik ind og så Jane ligge på sin seng og Alec stå ved vinduet og kigge ud over volterra...*Hej*sagde jeg..*LEAH*råbte jane og Alec og kastede sig over mig..leah stønnede nu var det vist hendes tur til at blive overfaldet...hun skyndte sig op og for at give sin bror og søster et stort kram.. *hvor har du været*spurgte de...*ved Esme og de andre*sagde jeg...*vi har savnet dig mega meget*sagde de i kor...*Hvor er demetri*spugte jeg...*lige ved siden af*sagde Alec...*Demetri*sagde jeg og 1 sekundt efter stod han ved døren..*hej prinsesse leah hvad kan jeg gøre for dig*sagde han kærligt..*kald mig bare Leah og vil du træne med mig?*spurgte jeg....*ja det vil jeg gerne følg efter mig*sagde han og begyndte at gå...*vi ses*sagde jeg og løb efter Demetri...vi kom til et stort palads nærmest med en masse øve ting i ......vi gik ind i ringen og gik over i angribs stillingen..Leah knurrede og viste sine tænder der blev spidse i hendes mund...han knurrede tilbage og blottede hans tænder helt....*jeg vinder*sagde Hun...*det tror jeg desværre på*sagde han og grinede grumt..hun grinede med og angreb ham...hun fik ham næsten men han smuttede under hendes arm..hun vendte sig om ...han angeb hende men hun vendte sig om og greb om hans hals..så nappede hun ganske blidt ham i halsen..han grinede og kyssede hende kraftigt på munden..hun trak sig hurtigt væk ...han stirrede chokkeret på hende..*hvorfor gjorde du det*hvæste hun imellem hendes sammenbidte tænder...han kiggede på hende og sagde *vi er stadig kærester*sagde han..*ja men jeg er ikke mig selv mere*sagde hun forvirret...*hvad skal det så sige*sagde han...*se* sagde Hun og begyndte at ryste hun viste ham hendes ulve form..hendes tøj flækkede og hun fik sort pels hun blev høj og hun blev en ulv...*ikke dig*sagde han og ville græde vis han kunne...han rørte forsigtig hendes ene øre..hendes store øjne kiggede på ham og hun syntes at hun kunne se et velkendt væsen bag ved ham... hun knurrede og løb hen foran ham...*nå så du er varulv hva*sagde Felix....hun knurrede af ham og viste tænder...Demetri kom frem bag hende og hvæste af Felix...*vis du gør hende noget er du død men det er du alligevel*sagde Demetri....*flyt dig Leah*sagde Felix..Hun knurrede igen og flyttede sig ikke en centimeter...*fint vis vi gør det på din måde*sagde Felix...Leah blev rasende og kastede sig over ham...han skreg han vidste ikke at det her kunne ske...hun flåede hans hoved af og demetri brændte det....
Tilbage til toppen Go down
 
På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et lille besøg.
» Et besøg
» Victoria på besøg ^^
» Besøg i Forks
» Bliver bidt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: