Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et lille besøg.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:55 pm

Victoria blev glad over at han tog det næste skridt for hende, fordi hun ikke turde gøre det, hun fulgte forsigtigt med i snavet og kærtegnede hans kind med hånden imens den anden stadig lå bag hans nakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:01 pm

Andrew slap så kysset og så på hende "Måtte jeg så besøge jer ?" han holdte stadig om hende og havde stadig ansigtet tæt ved hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:04 pm

*Hvorfor skal han altid stoppe i det gode sted* tænkte hun lidt irreteret men viste det ikke, hun smilte lidt og nussede hans kind, "ja da, du må altid komme hjem til mig og besøge dem" sagde hun og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:08 pm

Andrew smilte lidt og vidste godt han var irriterende at stoppe midt i det bedste "Hva' med nu? .. " Sagde han forsigtigt og så på hende ".. Jeg tror de er ret bekymrede .. og jeg vil helst ikke være skyld i en alt for stor skideballe .. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:15 pm

Victoria grinte lidt og smilede så, "jo da self, vi kan godt gå nu" sagde hun lidt ærgeligt over at de ikke være alene mere, men hun rejste sig fra hans skød og gik over og tog sin bluse, " skal jeg skifte til min egen bluse, så du kan få din egen tilbage?" spurgte hun og var på vej til at tage hans bluse af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:16 pm

Andrew rejste sig stille fra sengen og så hen på hende "Hmm .. Du må gerne beholde den .. Men jeg ved ikke hvad dine søstre vil sige til det ?" han gik så hen til hende og så lidt på den blodige trøje "Og der er blod på din egen ? .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:22 pm

Victoria så på Andrew og kiggede så på sin bluse, "du har måske ret, jeg gemmer den bare og kommer med en undskylding til hvorfor jeg har din på" sagde hun og foldede sin egen bluse sammen og holdte den i hånden, hun så smilende på Andrew og gik med hoppende skridt hen til døren, "kommer du?" spurgte hun små grinene og så på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:27 pm

Andrew smilede og gik efter hende "Jeg kommer .. " han så kort rundt om han manglede noget og gik så med ud, han låste døren og gik op på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:30 pm

Efter lidt tid nåede de Victorias hus, hun tog sin mobil op af lommen og kiggede på klokken, *den er allerede 9.00* tænkte hun og så op på sit store hvide hus, lyset var tændt i køkkenet og i stuen, hun sukkede lidt, men vendte sig så mod Andrew og smilede, "ja her bor jeg så, kom" sagde hun og svingede den ene arm op mod huset og tog Andrews hånd og tog ham med hen til døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:33 pm

Andrew betragtede kort det store hvide hus og så så på hende og gik med, han så lidt på døren og håbede de ikke blev for sure, han var ret spændt og klemte kort om hendes hånd *Hvad mon de siger .. bare de ikke dømmer mig for hårdt med det samme * han sukkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:39 pm

Victoria åbnede stille døren og trak roligt Andrew ind i huset og lukkede døren efter ham, "bare sæt dine sko hvor du har lyst" sagde hun stille og smilte til ham og satte selv sine sko i hjørnet af gangen og gik lidt frem, hun kiggede rundt for at se om hendes søstre var dernede, pludselig blev døren til køkkenet åbnet hårdt og den ældste søster Hayley stod og så vredt på Victoria, "Hvor tror du lige du har været i næsten 2 dage?" spurgte Hayley vredt og havde ikke opdaget Andrew endnu, Victoria stod bare og rystede på hovedet og vendte blikket mod Andrew og smilede, Hayley vendte også hovedet og hendes hårde ansigt blev blødt op med et smil, "åh jamen hej, undskyld min vrede et øjeblik, jeg er Hayley den ældste søster her i huset" sagde Hayley smilende og så derefter imponeret på Victoria og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:45 pm

Andrew stilte forsigtigt sine sko ved victorias og så hen på hayley, han havde ikke været så usikker i langt tid, som han var nu, han mærkede han rystede svagt i hænderne og knugede dem og smilte stille til hayley "Hej, Jeg håber ikke det gør noget at jeg har holdt Victoria fanget .. " sagde han i et lille grin og gik lidt længere ind så han stod ved siden af victoria og rakte hånden til hayley "Andrew .. " præsenterede han sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:52 pm

Hayley rystede på hovedet og trykkede hans hånd, "det gør ikke noget, Victoria har også brug for at komme lidt ud en gang imellem og hyggeligt at møde dig Andrew" hun tog hånden tilbage og vendte hovedet imod Victoria igen, "nåå der er nok en der har fået kæreste på" drillede Hayley og fniste, pludselig kom der en person gående ud fra stuen og stod bare og kiggede på dem, det var Rita, "hej Rita, savnet mig" drillede Victoria, Rita svarede ikke men kiggede bare på Andrew, "Rita" præsenterede hun sig kort og så på Victoria igen, "hvorfor har du en drenge bluse på?" spurgte hun lidt køligt, Hayleys blik faldt også på blusen og så forvirret på Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:58 pm

Andrew så kort hen på rita "Andrew" Sagde han med et kort nik og så ned på trøjen da hun nævnte det , han bed sig diskret i læben *En undskyld .. hvad skal jeg sige .. * han så hen på hayley, han knugede hænderne og prøvede at tage det roligt *Bare hun .. nu ikke tror noget .. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:03 pm

Victoria begyndte stille at grine så øjnen faldt på hende, "det er faktisk en ret sjov historie, i går aftens da mig og Andrew besluttede at gå en tur i byen, gik vi jo og snakkede og det faldt os jo ikke en hvad der var foran os, og så fik jeg snublet over stenkanten og så faldt jeg ned på jorden og min bluse blev mega beskidt så jeg lånte en bluse af ham, jeg kunne jo ikke gå hjem med en beskidt bluse folk ville jo glo åndsvagt på mig hele vejen" løj Victoria og grinte igen, Hayley og Rita så smilende på Victoria, "det er så typisk dig at falde, det var da godt at Andrew kunne låne dig en ny bluse" grinte Hayley og gik hen til Rita, "men nu vil vi ikke forstyrre jer mere, så kom Rita vi går ud i køkkenet og lader turtelduerne være" drillede hun og skubbede Rita ud i køkkenet, Victoria stod lidt og kiggede efter dem og sukkede så lettet da døren lukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:07 pm

Andrew åndede endnu mere lettet ud og blev mere rolig "Jeg troede Jeg skulle dø .. " lo han kort og så på victoria "God redning .. " han kyssede hende blidt på kinden og så lidt rundt i huset "Ja, det er i hvert fald noget andet end min Kælder .. " lo han kórt og smilede lídt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:11 pm

Victoria grinte lidt, "hun tror på det meste jeg siger, og bare rolig så farlig er hun heler ikke så hun slår dig ihjel" Victoria smilede af Andrews kommentar og så også rundt, "måske, men din er mere hyggelig og diskret, kom så viser jeg dig mit værelse" sagde hun og tog hans hånd blidt og førte ham op af trappen og helt ned for enden af gangen og åbnede døren ind til hendes værelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:15 pm

Andrew smilede afn det hun sagde og fulgte efter hende, han så lidt nysgerigt rundt og slap hendes hånd og gik lidt længere ind "Wow .. " Han satte sig forsigtigt på sengen og så endnu en gang rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:18 pm

Victoria smilede og lukkede døren, "jeg skifter lige til en anden bluse, så kommer jeg tilbage" sagde hun og gik over til sit skab og tog en grøn top frem og gik ud så badeværelset, lidt efter kom hun ud igen og hun havde også sat sit hår op i en hestehale og kom nu hen og satte sig hved siden af Andrew og lagde hans bluse foldet sammen på sengen og smilede til ham, "tak for lån" sagde hun og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:24 pm

Andrew så kort på trøje og så op på hende "Så lidt .. " han smilede lidt og betragtede hende kort "Pænt .. " han smilede lidt og havde lyst til at kysse hende, men holdte igen, for han vidste ikke om hendes søster pludseligt ville kommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:27 pm

Victoria smilede og nikkede som tak, hun kunne godt se at han så lidt anspændt ud, så hun rejste sig op fra sengen og gik hen og låste døren, hun vendte sig om mod Andrew igen, "nu behøver vi ikke være bange for at blive overfaldet af min søster" sagde hun smilende og gik hen til sit skrivebord og lagde sin ring på bordet, hun vendte sig igen og gik hen og satte sig ved siden af Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:33 pm

Andrew så en anelse overasket ud og smilede så en smule "Heh .. " *var det så tydeligt at se på mig .. * Han så så på hende og rejste sig, han satte sig så på knæ foran hende så han var ca. ligså høj som hende når hun sad på sengen, han tog forsigtigt fat i hendes hænder og lagde dem om hans nakke, han lagde forsigtigt hovedet ved hendes hals og kyssede hende blidt og lagde hænderne på hendes knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:38 pm

Victoria så overrasket på Andrew, men kunne ikke lade være med at smile, "hvad laver du, dufter jeg af noget?" spurgte hun små grinene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:40 pm

Andrew smilede lidt og ´fortsatte kyssende "Jeg kysser dig bare .. " han lo lidt og tog hoved til sig og så på hende "Må jeg da ikke det ?" han holdte stadig hænderne på hendes knæ og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:44 pm

Victoria smilede, "jo da, det er dejligt og det kilder også lidt" små grinte hun igen og kiggede på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:47 pm

Andrew smilede lidt og lænte sig lidt frem mod hende "jeg kan da også bare kysse dig .. her" han pressede forsigtigt læberne mod hendes og tag fat om hende og bar hende længere ind på sengen,Han lagde sig hen over hende og holdte stadig kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:50 pm

Victoria lukkede øjnene og tog armene rundt om hans nakke og følte sig ind i kysset, hun var ikke spor overrasket over det han gjorde, hun kunne godt lide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:53 pm

Andrew lagde en hånd på hendes kind og kyssede fortsat, han støttede den anden på sengen og var ret så glad for at hun havde låst døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:55 pm

Victoria åbnede forsigtigt munden og satte et tungekys i gang, hun lagde sin ene hånd på hans kind og kærtegnede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 8:58 pm

Andrew kyssede kærligt med og lod hånden glide forsigtigt ned af hendes kind og ned på hendes arm, han kærtegnede forsigigt hendes arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 9:07 pm

Victoria lagde den anden hånd på hans anden kind og begyndte også at nusse den, hun kyssede stadig forsigtigt og ville stadig ikke virke for ivrig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 9:30 pm

Andrew kyssede fortsat og førte ubevidst ud i et snav, han kørte så hånden ned af siden på hende og ned ved hendes trøjekant, han tænkte kun på hende og kysset, han bekymrede sig ikke om søstern mere og om hun skulle komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 9:33 pm

Victoria blev helt glad over at Andrew var blevet så rolig, hun kørte den ene hånd ned af hans bryst og placerede den blidt der, hendes anden hånd lå stadig på hans kind og kærtegnede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 9:43 pm

Andrew lod forsigtigt hånden køre op under hendes trøje, Han fortsatte snavet og kærtegnede hende blidt i hendes siden under hendes trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 9:45 pm

Victoria kørte den anden hånd ned på hans bryst og begyndte at knappe hans skjorte op, imens hun stadig kyssede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 9:49 pm

Andrew lod forsigt hånden føre hen til hendes bh , Han fortsatte kærligt kysset og nød at være sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 9:53 pm

Victoria havde knappet hele hans skjorte op og kyssede stadig, hun tog den ene hånd på hans bare bryst XD og tog den anden op bag nakken på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 9:57 pm

Andrew lagde forsigtigt hånden på hendes bryst og håbede ikke hun havde noget imod der, han fortsatte kysset og støttede stadig den anden hånd på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 10:01 pm

Victoria tog sig ikke noget af at han havde sin hånd på hendes bryst, hun var endelig glad for at han havde lyst til at gå så langt med hende, hun var glad for at døren var låst, men var også ret ligeglad, hun kyssede stadig roligt med ham i snavet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 10:04 pm

Andrew kyssede fortsat kærligt med i snavet og holdte stadig hånden på hendes bryst, han følte ingen frygt eller usikkerhed og var kun intreseret i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 11:51 pm

Helt uventet begyndte Victoria at gøre snaveriet lidt vildere, hun kørte også roligt sine fingerspidser fra Andrews bare bryst ned til maven og op igen, hun holdte sig et stykke væk fra hans bukse kant
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 12:02 am

Andrew kyssede lystigt med og lod så hånden på hendes bryst køre ned af hendes slanke krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 12:04 am

Victoria var helt væk i kysset og i Andrew, hun løftede sig lidt og prøvede at få hans skjorte helt af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 6:57 pm

Victoria var helt væk i kysset og i Andrew, hun løftede sig lidt og prøvede at få hans skjorte helt af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 8:46 pm

Andrew trak hånden ud under hendes trøje og tog hurtigt fat i begge hendes hænder med en hånd, Han slap kysset og så på hende "ikke nu .. " sagde han roligt og havde et ulæseligt ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 9:01 pm

Victoria blev lidt overrasket over sig selv, at hun rystede lidt på hovedet, og kiggede så på Andrew, "det må du undskylde, det var ikke med vilje" svarede hun stille og så ned på Andrews hånd der holdte hendes hænder og lukkede stille øjnene igen, hun trak vejert lidt hurtigt fordi hun var sur på sig selv, men hun viste det ikke, hun prøvede at slappe af, *hvorfor kan jeg ikke tænke på andet, hvorfor skal jeg ødelægge det* skældte hun ud på sig selv inde i sit hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:14 pm

Andrew smilede stille og slap hendes hænder, Han kærtegnede hende blidt på kinden "Du skal ikke undskylde .. jeg vil også gerne, bare ikke nu .. " han sukkede ubevidst og kyssede hende blidt på kinden og fjernede sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:18 pm

Victoria åbnede øjnene igen og sukkede, hun rejste sig stille op og bed sig i læben, hun åbnede munden for at sige noget da det bankede på hendes dør, "Victoria husk nu at tage din pille, jeg ved du ikke har brug for den, men du ved lægen kigger efter om du har taget den" råbte Hayley igennem døren og så blev der stille igen, Victoria sukkede igen og rejste sig fra sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:22 pm

Andrew så lidt mistænksomt på hende og sætte sig ud på kanten af sengen " Hvad for en Pille?" han så spørgerende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:27 pm

Victoria vendte hovedet imod Andrew kort og sukkede igen, hun bed sig i læben før hun svarede, "en uge før jeg mødte dig blev jeg operet igen med mine ribben, fordi den ene havde rykket sig igen, bagefter gav lægen mig en pakke piller som jeg skulle tage, men det dumme ved det er at jeg ikke kan huske om det var smerte stillende piller" svarede hun og tog en pakke piller ud fra sit skab og lukkede skabet igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille besøg. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille besøg.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt....
» Et besøg
» Victoria på besøg ^^
» Besøg i Forks
» Vampyr-besøg på skolen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: