Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et lille besøg.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:51 pm

Andrew smilede og holdte stadig om hendes hånd "Tak .. " han tog forsigtigt armende om hende og så på hende "Skal vi ikke finde på et eller anden at lave ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 4:53 pm

Victoria tænkte lidt og tog armene om Andrew, "jo, men jeg kan ikke finde på noget, hvad vil du lave?" spurgte hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:10 pm

Andrew smilede skævt og tænkte lidt "Hva' med at tage en tur i port angels eller sådan noget?" Han så¨på hende og skulle rent faktisk ha' købt et par ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:15 pm

Victoria trak smilende på skulderne, " jo hvorfor ikke, jeg har aldrig været der før, så det kunne være meget sjovt" smilede hun og nussede Andrew på armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:21 pm

Andrew smilede og slap hende "Så det jo en endnu bedre idé .. " han tog fat om hendes hånd og låste døren op "Noget du skal ordne inden vi tager afsted ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:25 pm

Victoria så tænkende rundt, men vendte så blikket mod Andrew igen, " nej det tror jeg ikke" sagde hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:31 pm

Andrew nikkede kort og trak hende med neden under "vi går hjem til mig og henter bilen .. hvis det er Okay?" han så kort på hende og stoppede i gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:33 pm

Victoria smilede og nikkede, " ja det er okay" og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:34 pm

Andrew smilede lidt "Godt .. " han tog sko på og så så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:41 pm

Victoria tog selv sine sko på og gik hen og tog sin jakke og svang den rundt om skulderne og kiggede så smilende på Andrew, "så er jeg klar til at gå" smilede hun og gik hen for at åbne døren, hun gik ud og så på Andrew igen

//Du laver det ikk?? XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:51 pm

Andrew smilede stille og nikkede kort "Godt så lad os smutte .. " Han tog hendes hånd og gik ud af døren, han så sig kort omkring og gik ud på gaden med hende i hånden, han begyndte at gå ned af gaden mod sin lejlighed og håbede ikke på at møde nogle tåbelige drenge ligsom sidst, han klemte blidt om hendes hånd og så på hende "Har du aldrig været i port angels ? ... "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:55 pm

Victoria tænkte lidt, " nej, jeg har kun været rundt i byen og i Seattle et par gange, jeg har altid holdt mig til de steder jeg kender" forklarede hun smilende og tænkte lidt, hun så rundt, hun tænkte på en helt masse ting, hun så på de mennesker de passerede, hun tænkte lidt på de drenge de havde mødt den anden aften og håbede ikke at de ville komme tilbage, men hun havde dog Andrew hved sig og hun smilte lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 5:59 pm

Andrew standsede kort for at gå over vejen, han så sig til begge sider og gik så over med hende i hånden "Hmm, Okay .. Så det godt jeg har været der, så vi ikke bliver væk .. " han lagde ikke mærke til folk der gik forbi og så kort på victoria, han tænkte lidt over hvad han skulle købe, han så fremad og kunne se bilen længere nede på gaden, han smilte lidt og gik automatisk lidt hurtiger da han kunne se sit mål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 6:03 pm

Victoria smilte, "ja det var da godt, jeg har det nogen gange med at fare vild, når jeg ikke ved hvor jeg er henne, og så fare jeg rundt og håber at der er nogen der finder mig" sagde hun smilende og så på Andrew, hun kunne se hans bil længere fremme, hun kunne godt lide den, den passede godt til Andrews stil, hun smilte lidt for sig selv, hun blev dog overrasket over at han begyndte at gå hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 6:08 pm

Andrew lo kort og så på hende "Det kunne jeg godt forstille mig" Han pjuskede hende kort i håret og stoppede så da de kom til den sorte farrei, han lod kort hånden glide hen over den og slap hendes hånd og låste op, han smilede lidt "Den er smuk ikke?" Han holdte døren for hende og så ind i bilen "Den dame .. " Sagde han med en meget fornem stemme og et lille drilskt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 6:16 pm

Victoria grinte selv lidt, og tog hånden op på sit roede hår, " hvis du synes det er noget, så skulle du se mig til gymnastik da jeg var menneske, jeg var en uhelds maskine på to ben" små grinte hun og betragtede Andrew, men tog så blikket på bilen igen, " ja jeg kan godt lide den, den passer rigtig godt til dig, selvom jeg synes du er smukkere" drillede hun og satte sig ind i bilen og smilede til Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 6:20 pm

Andrew lo kort og kunne godt forstille sig det, han Lukkede forsigtitgt bildøren og var på mindre en et split sekundt på den anden side af bilen og åbnede døren "Tak .. Det tager jeg som en komplimant .. " Han smilede lidt og satte sig ind, han fandt sine nøgler frem og satte dem i tændingen og lukkede så døren "Husk selen .. " sagde han med et drilsk smil og tog ikke selv sele på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 6:23 pm

Victoria så på Andrew da han kom ind i bilen, " du skal passe på med det der, der er stadig folk udenfor som kan se dig" sagde hun og smilte svagt, hun kiggede lidt på selen og kiggede så over på Andrews side, "skal du ikke selv have sele på? godt nok kan vi ikke komme til skade, men hvis det skulle ske kan vi jo ikke have at du flyver ud gennem ruden" sagde hun smilende og tog sin sele på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 6:28 pm

Andrew smilede svagt og lo lidt "Jaja ..." han så sig kort omkring om her kom nogen biler "Jeg behøver ingen sele .. jeg klare mig" Han smilede lidt og satte spedern i bund og kørte hurtigt ned af vejen og mod port angels, han holdte øje med vejen og havde stur på det, han så så på victoria.

//jeg laver et emne i Port Angels//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille besøg. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille besøg.   Et lille besøg. - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille besøg.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» På et lille besøg der bliver farligt...alle bliver dødsdømt....
» Et besøg
» Victoria på besøg ^^
» Besøg i Forks
» Vampyr-besøg på skolen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: