Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Piskende regn ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:12 pm

Hun holdt om hende. "Tak, hvis jeg bliver hos ham."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:12 pm

// hehe god tur xD //

Duncan rankede sig kort.. Han lod sine klare blå øjne hvile på dem.
Roligt og elegant.
HAn lyttede, og afbrød ikke..
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:16 pm

"du skal, du må give det en chance, jeg skal nok snakke med ham og gøre noget ved det pigebarn, hvis jeg ikke dræber hende vil jeg toturere hende.!" sagde hun koldt
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:21 pm

Hun lukkede øjnene. "Pigen har jeg intet at gøre med."
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:22 pm

"der skal to til en tango!" mindede hun hende om
"hvem er dette pigebarn?" spurgte hun koldt og så på hende. hun aede hende over håret for at trøste hende
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:25 pm

Duncan sagde stadig intet..
han betragtede dem blot..
og lyttede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:25 pm

"Victoria." Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:28 pm

"bare rolig, hun kommer til at fortryde hun overhovedet har været sammen med din kæreste!" sagde hun koldt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:29 pm

//Tilbage igen xD//

Roselinn betragtede roligt Madelaine og Cecilie. En vrede var tændt dybt i hende selv. Hvem kunne finde på at være en anden utro? Dog troede Roselinn ikke selv på kærligheden, men dette var ikke acceptabelt! Man kunne intet se på hende, da hun bare virkede helt rolig. Hendes blik gled over på Cun, og et meget svagt smil dukkede op over sine læber. Hun ledte efter noget at sige, men det var som om, at der ikke kunne komme et eneste ord over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:29 pm

"Bare han ikke kommer til at hade mig." Sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:30 pm

Duncan så Rosie´s smil og blinkede kort..
selv stod han også, uden en lyd, uden en tanke!
Hanfulgte træets stamme, med øjnene..
helt op til toppen, hvor regnen stadig faldt ned..
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:32 pm

"hvis han kommer til at hade nogle må det være mig, men det er jeg ligeglad med, du er min veninde Cisse, og jeg vil ikke have nogle skal gøre sådan noget med dig, han skal ikke være så utaknemlig at jeg gav ham livet tilbage, hvis han skal lave sådan nogle numre, det var ikke kun for ham jeg forvandlede ham, det var også for din skyld!" sagde hun og var rasende
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:38 pm

"rolig." Sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:40 pm

Hun rystede på hovedet og trak sig væk fra hende og sagde "nej, pigen skal lide, hverken du eller Ced kan stoppe mig!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:41 pm

Roselinn holdt sine blanke øjne mod Cun. Han var anderledes, hvilket bare var godt. Det var en god måde han var anderledes på! Roselinn hoppede elegant ned fra stenen, og gik mod Cun, dog var smilet blegnet en smule, men det var der da stadig, svagt!
"Har du været vampyr længe?" Spurgte Roselinn med en rolig stemme til Cun, og kastede et kort blik mod Madelaine og Cecilie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:42 pm

Duncan lagde hovedet let på skrå, da Rosie kom mod ham.
" Nope.. ikke så længe som de fleste her!" svarede han.
" hvad med dig?" han så på hende med de krystal blå øjne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:47 pm

Roselinn betragtede Cun. Hendes blik forblev blankt og ulæseligt, da hun hadede for det meste, at alle vidste, hvad hun følte.
"Hvor længe?" Spurgte hun lidt efter Cun roligt, og lod det svage smil forblive over sin læber, som mest lignede en lige streg.
"Jeg vil sige... Temmelig længe!" Svarede Roselinn Cun, og vendte blikket mod jorden. Meget havde hun mistet efter hun var blevet vampyr, men hun nød det ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:50 pm

Duncan smilede skævt..
" nogle år.." svarede han roligt
han så kort på de to andre, før han vendte sin opmærksomhed mod Rosie
" Bor du her i nærheden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:54 pm

"Det kan man vist godt sige" Svarede Roselinn roligt, uden at sige hvor hun rent faktisk boede - kort sagt undgik spørgsmålet/at svare!
"Hvad med dig, Cun?" Spurgte Roselinn med den samme helt umenneskelige (Uvampyrlige xD) rolige stemme, og lod sit blik forblive ulæseligt og blankt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:56 pm

Duncan så på hende..
" tja.. ca. det samme.." han så på hende..
Hans eget tonefald var lige så Uvampyrlig roligt som hendes xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:01 pm

Roselinn kravlede op i det nærmeste træ, og satte sig godt til rette på den nederste gren, hvilket stadig var højt oppe.
"Så, mødt mange vampyrer?" Spurgte Roselinn uvampyrligt (xD) roligt, og så ned på Cun oppe fra træet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:04 pm

" 6½ forskellige!" svaree han og fulgte hende med de blå øjne.
Hans stemme var lige så uvampyrlig rolig som altid ^^
" Jeg går ud fra du kender flere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:12 pm

"Det vil jeg nu ikke sige... Jeg har mødt mange vampyrer, men de har altid skubbet mig væk fra dem, hvis du forstår" Svarede Roselinn uvampyrligt (xD) roligt med svagt hævede øjenbryn. Hendes blik var som altid, blankt og ulæseligt. Mon han forstod? Et svagt suk kom over hendes læber, og hun betragtede Cun oppe fra træet. Grenen hun sad på var tyk, og ville kunne holde mange, men den var glat, så man skulle passe på. Roselinn så fra Cun og udover det af skoven hun kunne se. Halvmørket havde kastet sig ned over skoven, og regnen var ikke så piskende mere, som havde været til at starte med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:14 pm

Duncan nikkede..
han havde kun nævnt, dem han havde mødt.. men ikke dem han faktisk havde snakket godt med..
" Jaa.. tror ikke jeg bestiller andet!" svarede han ærligt med et strejf af humor over ordene!
Han klatrede smidigt op til hende.
" Venner, er ikke et ord som bliver brugt specielt meget hos mig!"
han så ud over træerne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:17 pm

"Heller ikke hos mig!" Sagde Roselinn roligt, og betragtede ham kravle op i træet til hende selv. Hun lukkede kort øjnene, og lod tankerne flyve ganske kort.

//Skal lige noget ^^ Kommer igen xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:19 pm

Duncan nikkede tavst..
Han betragtede hende ud af øjnkrogen
med et usynligt smil

// oka xD ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:45 pm

"Har du boet længe i Forks?" Spurgte Roselinn roligt med det svage smil der stortset bare lignede en streg, og den uvampyrlige rolige stemme. Hun lod sit blik glide over mod Cun, og overraskende nok, så havde det slet ikke ændret sig det mindste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:46 pm

" nej.. det kan man ikke sige!" svarede han.
" hvad med dig?" han kiggede lidt på hende, før han så ned igen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 4:52 pm

"Flyttede hertil for omkring 10 år siden, eller det var til Seattle, og har efterfølgende flyttet lidt rundt i byerne her i området, og besluttede mig så tilsidst til, at bo her i Forks." Svarede Roselinn roligt, og holdt blikket mod Cun. Hun blinkede et par gange, og sukkede så svagt. Han mindede hende om en masse, men hun vidste end ikke selv hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:06 pm

Duncan nikkede..
Altså var han helt ny, i forhold til hende.
" Synes, det er et speciel sted.." svarede han lavt.. det var ikke ment som en kompliment til stedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:14 pm

"Ja... Det er det! Det er ihvertfald ikke som min fødeby, Volterra i Italien" Sagde Roselinn med sin uvampyrlige rolige stemme, og skar ansigt ganske kort.
"Hvilken by er du egentlig født i, Cun?" Spurgte Roselinn med sin utrolig rolige stemme, og vendte blikket mod ham, fastholdt det der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:16 pm

Duncan mødte roligt hendes blik..
klare blå øjne.
" London.." svarede han med et lille smil.
" dog kan jeg ikke huske det.." tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:24 pm

Roselinn nikkede roligt, og og blinkede et par gange.
"Kan du slet ikke huske det?" Spurgte Roselinn roligt, og hævede svagt øjenbrynene. Det var egentlig sært: Roselinn var 300 ialt, og huskede sin føde by, og alt fra før hun blev forvandlet så godt, men det kunne Cun ikke? Det måtte være træls.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:26 pm

//Skal spise aftensmad^^ Kommer igen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:27 pm

Duncan nikkede..
" husker intet af det.. men det irritere mig ikke det mindste!" han så stadig på hende
Ved ikke at kunne huske noget om sådan nogle ting, kunne ingen bruge det -
mod ham!
hvilket var godt, når man var som ham..


// oka ^^ god spisning! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:30 pm

// Nu hopper jeg sku med igen XD //

Cecilie smilede svagt, over deres rolige facade, og alligevel så nysgerrige efter at vide mere om hinanden.
Hun klappede SilverRide, og kløede dens mule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:40 pm

// du kan ikke undvære os xD //

Duncan så ned på cecilie
" er det din hest?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:41 pm

// Nope det kan jeg ikke XD! //

"Ja." Smilede hun, den havde ingen seletøj, fordi hun ikke havde plads til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:45 pm

//^^//

Duncan så på den..
" er det ikke dyrt, sådan noget?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:46 pm

"Hun lever i det fri." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:47 pm

Duncan nikkede..
og betragtede dem..
" Når hvordan gik det så?" han hentydede til det med kærligheden!
- som han ikke selv troede på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:50 pm

"Vi er sammen igen." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:53 pm

" det gik stærkt!" svarede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:00 pm

"Victoria blev til vampyr." Hun trak på skuldrende. "Og han var ligeglad, han ville kysse mig." Hun skar grimasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:02 pm

" måske ikke den bedste måde at gøre det på.."
svarede Duncan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:04 pm

"Det var sødt. Altså for mig.." Sagde hun muntert. "Selvfølgelig var det synd for Victoria, og det var ikke mig der bed hende."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:05 pm

" nej, det var sikkert madelaine!" svarede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:07 pm

Roselinn var kommet ind i sine egne tanker, og så derfor tomt og blankt frem for sig mod skyggerne og mørket, som hun selv elskede så højt. Hun kørte en hånd igennem sit flamme røde hår, og lod et meget meget lille smil dukke op over sin læber, som dog mest af alt bare var en lige streg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:07 pm

Hun nikkede. "Det var hende." Sagde hun tænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:12 pm

Duncan nikkede..
han huskede tydeligt sit møde med madelaine..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Piskende regn ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Piskende regn ^^
Tilbage til toppen 
Side 4 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Regn og blæst
» Regn dråber
» Ingen regn xD
» stille regn
» Regn & dybe tanker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: