Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Piskende regn ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:53 pm

Duncan nikkede.. mens han fulgte hendes blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:54 pm

"Der er underligt stille." Bemærkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:55 pm

" Ja.. men det synes jeg har tit er.:" svarede han
i det samme rolige tonefald.
" har kun hørt en fugl synge en gang her.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:57 pm

Hun smilede muntert. "Det er fordi her er varulve.. Det skræmmer dem væk." Hun morede sig over det, selv om det var sandt.
"Det samme med Katte."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:58 pm

Duncan tænkte kort..
" ah ja.. det er self. grunden.." svarede han og så op.
" hvad er de egentlig til for..?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 1:59 pm

"Varulvende?" Spurgte hun muntert. "At slå os ihjel." Hun trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:02 pm

Duncan smilede..
" hvis de ikke dør først!" svarede han med et strejf at humor..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:03 pm

"Det kommer jo an på hvor mange vi er?" Lo hun, og sprang op i et træ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:04 pm

" med sikkerhed flere end dem!"
Svarede han roligt og fulgte hende med øjnene.
" Og selvom de kunne være flere, vil vampyrene have større chance!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:07 pm

"Sandt." Sagde hun med et smil, hun sprang rundt på grenen, dansede og mumlede en gammel melodi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:08 pm

Duncan holdt roligt øje med hende..
Et lille smil, spillede på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:10 pm

"Jeg ved ikke hvad der går af mig!" Lo hun, og sprang længere op, og lod som om hun havde en partner at danse med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:12 pm

Duncan rystede smilende på hovedet..
" enten har du røget, et eller andet, mærkeligt..
eller også er der den simple forklaring, at du er forelsket! " svarede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:14 pm

"Selvfølgelig!" Hun sprang ned, men landede kluntet, og ikke særlig lydløst.
"Det er selvfølgeig Cedric!" Hun lo da hun mistede balancen og faldte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:16 pm

Duncan så på hende med et hævet øjenbryn..
" Altså er du i 30 himmel?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:17 pm

Hun sad på jorden, og havde græs i hele håret.
"Han er min kæreste." Hun trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:18 pm

" der har du forklaringen.."
svarede han toneløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:19 pm

Hun sprang yndefuldt op. "Noget galt?" Spurgte hun begymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:20 pm

Duncan så på hende,
" nej!" svarede han roligt..
" intet galt her.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:22 pm

"Okay." Hendes bekymring blev til en rynke i hendes mamorpande. "Men, tror han har noget kørende med et menneske, ved navn Victoria." Hendes glade øjne, blev sorte og triste,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:24 pm

Duncan gik hen til hende..
" så find ud af det.." svarede han roligt og ærligt..
" ellers bliver det kun værre.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:26 pm

Hun rystede uvilkårligt på hovedet. "Det ville være ledt. Jeg spørger ham først. Og hvis han siger nej, finder jeg ud af om han har. Det er så typisk mig! At finde dem der sikkert er utro." Hun lukkede øjnene. "De ødelægger mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:28 pm

Duncan så roligt på hende,
" men lad være med at bebrejde dig selv.." svarede han og så på hende, med de blå-blå øjne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:30 pm

Da hun åbnede øjnene, var de muntre igen. "Ja." Så dansede hun rundt igen, mens hun nynnede en melodi der var mindst 500 år gammel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:31 pm

Duncan rystede uset på hovedet..
det var nemt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:33 pm

"Du burde slå mig!" Lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:35 pm

" slå dig?"
Duncan ser på hende, med løftet øjenbryn
" hvorfor dog det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:37 pm

Hun lo. "Se mig da!" Hun lod son om hun kom ind i en kæde dans. "Jeg tror min kæreste er utro, og alligevel danser jeg!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:38 pm

" med nogle finde ord hedder det :
Kærlighed gør blind!"
svarede Duncan.." jeg kan ikke gøre noget der!"
han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:40 pm

Hun stoppede med et smil. "Jeg må se underlig ud" Lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:42 pm

" yup.. men der er en grund jo"
mindede han hende om..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:43 pm

Hun lo. "Desvære." Sagde hun trist, selv om hun så glad ud. "Kærlighed er mærkeligt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:44 pm

" kan kun give dig ret!" svarede han
" og du er et glimrende eksempel! XD " svarede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:47 pm

Hun lo let. "Det kunne tænke mig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:55 pm

Duncan smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:57 pm

Hun hoppede op i et træ, og begyndte at rise i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 2:59 pm

Duncan så rundt..
" hvordan kan du tro at han er dig utro?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:00 pm

//Dumper lige med igen ^^ Eller hvad det nu hedder xD//

Roselinn bakkede et par skridt tilbage, og holdt et blik mod jorden. Hendes blik var ulæseligt og blank, og det samme med hendes yndige ansigt ^^. Hun mumlede noget lavmælt og utydeligt for sig selv på italiensk, mens hun blot lod sine egne tanker føre hende længere væk... Hen mod mørket? Hendes mumlen blev svagere og svagere, til sidst fortsatte hun kun i sit hoved, og opfangede på nuværende tidspunkt ikke sine omgivelser, men hvorfor vidste hun ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:00 pm

// Hans profil. //

"Piger ved sådan noget. // Sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:01 pm

Madelaine begyndte at gå tilbage efter hun havde forsvundet (leger vi lige) og fik øje på Rose og Cisse igen, hun så på dem med et smil og sagde "heey!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:02 pm

"Ced er mig utro med et menneske." Sagde hun som hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:03 pm

Duncan nikkede til cecilie..
" det gør i sikkert.."
han så igen rundt
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:03 pm

"nej, det er ikke rigtig, det kan det ikke være!" sagde hun olmt, hun fattede det ikke. Ced og Cisse var som skabt til hinanden,
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:04 pm

"Jo."" Sukkede hun trist
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:05 pm

"har du set dem være sammen,
har nogle sagt de er sammen?" spurgte hun og så forfærdet på hende, hun havde mest af alt lyst til at dræbe det pigebarn som gjorde hendes veninde ked af det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:06 pm

Duncan trak sig lidt tilbage..
han så kort på Rosie..
for derefter at slå de blå øjne ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:07 pm

Roselinn løsrev sig sine tanker, og så rundt på den lille samlede flok ^^
"Hvad er han?" Spurgte Roselinn med svagt knyttede hænder. Med et menneske? Hvordan kunne man være det med et... menneske? Roselinn lod et svagt smil, som stortset bare var en lige streg, dukke op over sine læber, og betragtede dem alle.
Roselinn trådte få skridt tilbage, da der stod en stor sten bag hende, som hun kunne sætte sig på. Hendes grå øjne gled over mod Cun, blankt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:09 pm

"Jeg havde det på fornemmelsen, og så spurgte jeg ham." Hun lignede en der græd, bare uden tårer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:10 pm

//skal lige hente franskbrød for min mor... Kommer igen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 3:11 pm

Hun gik over og lagde armene om hende og sagde koldt, ikke til hende men over det han havde gjort "jeg skal nok snakke med ham, han skal ikke bare gøre sådan noget!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





Piskende regn ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Piskende regn ^^   Piskende regn ^^ - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Piskende regn ^^
Tilbage til toppen 
Side 3 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Regn og blæst
» Regn dråber
» Ingen regn xD
» stille regn
» Regn & dybe tanker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: