Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Regn og blæst

Go down 
ForfatterBesked
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:51 pm

Tid: Irl
Vejr: Regner med og blæst
Sted: Caféen
Omgivelser: Ikke ret mange, men et par stykker
Dato: 13. september
Årstid: Efterår

Jamilah sad på Caféen med en kop kakao foran sig. Hun havde kun drukket meget lidt og det smagte ikke særlig godt. Hun sukkede. Nogen gange var det ikke altid særlig sjovt at være hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:02 pm

Hayley kom ind på caffen driv våd og kunne dufte sin søster hun fulgte duften og så hende side og så trist ud hayley sukkede og gik der op "Hej søs" sagde hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:04 pm

Jamilah så overrasket på sin søster. "Hej Hayles!" Sagde hun og smilede glad. Hun lo lidt af hendes drivvåde hår. "Hvor længe har du været ude i regnen? Du ligner en druknet mus!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:09 pm

Hayley grinede lidt "Tak" hun smilede til hende "Må jeg sætte mig"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:10 pm

Jamilah nikkede. "Selvfølgelig, må du da det!" Sagde hun. "Har du snakket med Donnie?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:16 pm

Hayley nikkede "Men gider ikke og snakke om det nu søs" hun smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:20 pm

Hun nikkede stille. "Det er helt Ok, Hayley" Sagde hun med et opmuntrende smil. "Hvordan går det ellers med dig?" Spurgte hun nysgerrigt. "Mor og far savner dig mega meget!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:23 pm

Hayley sætte sig ned og sagde så "Det går godt..Har haft en menneske dreng med hjem der hedder Shin" hayley grinede lidt "Jeg savner også dem men sig til dem når vi køre hjem jeg kan komme og spise med på onsdag" hayley
smilede
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:25 pm

Jamilah smilede stort. "Det skal jeg nok fortælle dem" Sagde hun glad og spærrede øjnene op. "Et menneske?!" Hviskede hun forbavset. "Hvordan kunne du lade være med at drikke blodet?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:27 pm

"Jeg ved det ikke han virkede så du ved ligesom os" sagde hun lavt og smilede
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:28 pm

"Virkelig? Hvordan kan han dog det?" Det gik ud over hendes forstand at man kunne det hvis man var menneske. *Yderst mærkeligt* tænkte hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:33 pm

"Han er lige stared på skolen" Hayley smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:34 pm

"Virkelig?" Spurgte hun nysgerrigt. "Hvordan ser han ud? Fortæl mig alt!" Sagde hun grinende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:39 pm

Hayley smilede "Uuuuhh..ej det var for sjov..han er øhmm lyst håret og høj og..ja det ved jeg ikke så meget kiggede jeg ikke på ham" hun grinede lidt "Jeg har Donnie til og kiggede på " hun tog tunge spidsen lidt ud af munden og bed i den
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:40 pm

"Jeg skal nok snakke med ham, så snart jeg møder ham, det lover jeg dig Hayley" Sagde hun og smilede skævt. Hvis hun kunne finde ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:41 pm

Hayley rystede på hovedet "Dey skal du ikke det går fint" hun smilede rigtig stort
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:45 pm

"Har du snakket med?" Spurgte hun glad og så nysgerrigt på hende. Hun virkede ihvertfald gladere end tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:48 pm

Hayley nikkede "Det hele er klart" hun smilede og så hendes Jamilah ansigt og grinede "Hvad er der"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:50 pm

"Ikke noget" Svarede hun grinende. "Jeg har bare håbet på at i blev gode venner igen, og det kan jeg se at i er blevet" Sagde hun og løftede for sjov et øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:51 pm

"Jep" hayley snusede ind "Ad hvad er det du drikke" hviskede hun til Jamilah
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:54 pm

Hun så ned i sin kop. "Det er bare kakao" Sagde hun lavt. "Slap helt af, det smager forresten også hæsligt!" Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:55 pm

Hayley grinede "Hvorfor drikker du det så" hviskede hun så det kun var Jamilah der kunne høre det hayley så på hendes kop
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:57 pm

Jamilah lo. "Fordi jeg gerne vil virke normal og fordi at jeg førhen godt kunne lide kakao" Sagde hun med et stort smil Hun sagde det så det kun var dem der kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:01 pm

Hayley nikkede "Tror mig det kan jeg godt huske" hun grinede lidt og så sig rundt omkring
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:03 pm

Hun smilede bare og så ned i sin kakao. Hvis hun ikke havde været vampyr ville hun faktisk have nyt denne kakao.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:07 pm

Hayley og smilede til hende og så ud af et vindue og så sin bil stå der med mennesker rundt om den "Jeg bliver nød til og gå"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:09 pm

"Hvorfor?" Spurgte hun forvirret. "Vi havde det jo lige så hyggeligt sammen Hayleyballs!" Hun så bedende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:19 pm

//Skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:22 pm

/Ok/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:34 pm

"Ja vi havede du kan da bare tag med hjem" hayley smilede men kiggede kun på drengen der stod og tog billeder med dem og Hayleys bil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Regn og blæst Empty
IndlægEmne: Sv: Regn og blæst   Regn og blæst Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Regn og blæst
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blæst
» Kølig Blæst ( Kristen )
» Regn dråber
» Ingen regn xD
» stille regn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: